Väyrynen on ylivertainen

Suomen edun kokonaisvaltaisesti yhä paremmin ja paremmin näkevä älykkö.

30

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ahhaaa päivän huonoin vitsi. :D

Väyrynynen kuulee historiaan, niin kuin sinun johtamis "taidot". ;)

• Minä arvostan kokemusta ja oman näkemyksen perusteellisuutta. Sinä vain sähläät Kapo.

• Anonyymi
        SOTILASpiinkova kirjoitti:

Minä arvostan kokemusta ja oman näkemyksen perusteellisuutta. Sinä vain sähläät Kapo.

Paavo Väyrynen eduskuntaan, niin muita Kepulaisia ei sitte pääsekkään !
        Ja Mikko Kärnä muuttaa Ruotsiin pakolaiseksi, hiiiiih hiiii

• Anonyymi

Minä arvostan kokemusta ja oman näkemyksen perusteellisuutta. Sinä vain sähläät Kapo.

Taas harhat päällä koska en ole "kaapo"?

Eli sinäkin olet näitä jotka kannattavat venäjän sotaa. Miten voit sitten väittää olevasi isänmaan puolella, petturi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas harhat päällä koska en ole "kaapo"?

Eli sinäkin olet näitä jotka kannattavat venäjän sotaa. Miten voit sitten väittää olevasi isänmaan puolella, petturi?

Minä kannatan itsenäistä Suomea, jolla on päätösvalta omissa asioissaan. Mistä Kapi Venäjän sieppasit? HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi

Historia oli politiikassa terveempää ja poliitikot päästään terveempiä kuin nykyään. Joten Väyrynen olisi loistava valinta.

• Niinistö on Väyrysen rinnalla noviisi.

• Anonyymi

Sanoo rättivaraston moku?

• Anonyymi

Kauan sinulla tyhmä meni tuokin huomata.

• Edelleenkin!

• Tänäänkin!

• Anonyymi

Valtaeliitillä on varaa palkata trolleja keksimään aiheita isänmaallisten miesten torjumiseksi.
      Marinin huumebileet ei haittaa mitään, mutta ne voi muistuttaa siitä kun Väyrynen otti yhden ylimääräisen kakanmunan taskuun seisovasta pöydästä.

• Typerää porukkaa nuo trollit. Heidän käsissään on valtamedia.

• Anonyymi

Vai että Väyrynen vei pöydästä oikein "kakanmunan"? No ihmekös onkin niin kiukkuisena tuollaisen herkun jälkeen. Khihihii......

• Anonyymi

Typerää porukkaa nuo trollit. Heidän käsissään on valtamedia.

Pensasneuvostoliittolaiselta todella uskottava näkemys. HO HO HOO!!!

• Edelleen!

• Tänäänkin ylitse muiden.

• Vuodet ovat jalostaneet Väyrystä kovasti. Hän näkee pitemmälle ja leveämmälle.

• Anonyymi

No se johtuu vain Paavon harittavista silmistä. On teillä venäjäkiimaisilla sitten yliampuvat egonne molemmilla. Paavolla ja sinulla. Harittavatkohan siis omatkin silmäsi ja siksi kuvittelet siksi omaavasi sen "laajan perspektiivisyytesi"?

• Anonyymi

"Minä en kuvittele yhtään mitään..."

Ja silti kuvittelet että sinulle vastasi joku "Kapi". Miltä tuntuu olla noin tyhmä että ampuu itseään jalkaan koko ajan? :D

• Anonyymi kirjoitti:

"Minä en kuvittele yhtään mitään..."

Ja silti kuvittelet että sinulle vastasi joku "Kapi". Miltä tuntuu olla noin tyhmä että ampuu itseään jalkaan koko ajan? :D

Niinistö vain on tavattoman tyhmä ja kykenemätön näkemään kokonaisuutta. Ei tässä sen kummemmasta ole kyse.

• Anonyymi
        PiinkovaSOTILAS kirjoitti:

Niinistö vain on tavattoman tyhmä ja kykenemätön näkemään kokonaisuutta. Ei tässä sen kummemmasta ole kyse.

Oletko vain provokaattori vai oikeasti noin tyhmä? Jos tuollaisen laukaisisit ihannemaassasi Venäjällä maan johtoa koskevasti et olisi enää vankilassa. Olisit jo vainaja.

• Anonyymi

Väyrynen pyrkii maanpetoksellisuudessaan ylivertaiseksi kepun historiassa.

• Anonyymi

Onneksi poistuu kohta elävien kirjoista sinun tavoin.

• Anonyymi

Milläs nimimerkillä huomenna?

• Anonyymi

Mennen talven lumia on väykkä. Ihminen jota vihataan ja ihaillaan mutta kun vihaajia on suuri enemmistö niin ei tuo Vladimirovin kätyri isänmaamme onneksi ikinä päässyt asemaan jossa olisi pystynyt isoista asioista päättämään.

Onneksi meillä on nyt todellisia johtajia jotka ovat luotsanneet isänmaatamme näiden kriisien aikana ja kun Natoon liittymisemme alkaa olemaan varmaa niin voimme suhtautua luottavaisesti tulevaisuuteen.

Väyrysellä ei ole tähän asiaan onneksi mitään valtaa. Eikä Kekkosella. Suomen kansa on vaistomaisesti valinnut oikein kun ei ole Väyrystä valinnut.

• Kriisiä ei ole kuin itse kutsuttuna. Suhdanteet ovat aina vaihdelleet.

• Anonyymi

Asiallista sanaa parhaasta poliitikosta.

• Anonyymi

Väyrynen on kommari Putinin mies !

Sven-Dufva

• Päivä päivältä paranee.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      7999
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      61
      5951
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      81
      3352
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      3103
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1718
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      213
      1709
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      341
      1443
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1212
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1209
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1141
    Aihe