Hölmöt suamsalaset maksaa veroja maksuja 80#% ymmärtämättä saamatta mitään Ei koulu maksa kun 5% veroilla saa Byrokratiaa koko Elämän.
Vastaukset 1
- Anonyymi
Byrokratiaa rupee olemaan kaikkialla yhteiskunnassa kuin sieniä sateella.
Kunnan tasolla sitä on etenkin kun kunnanvaltuustoa pyörittää kaiken maailman tyhjän toimittajat juomassa kahvia päivät pitkät ja kansalaiset saavat kärsiä heikoista päätöksistä kunnissa.
Julkinen sektori on niin liemessä tällä hetkellä että tällä menolla on tulossa vaikeat ajat ihmisille ja AY-Liikkeet tulevat lakkoilemaan vaikeiden aikojen aikana.
Kasarin ajan hyvinvointi aika on vain enää kaukainen muisto. 1990 oli viimeinen vuosi ennen massatyöttömyyden tuloa osaksi yhteiskuntaa ysärin laman seurauksena.
Verotus on liian aggressiivista veronmaksajia kohtaan jolla valtio harjoittaa valtio- kapitalismia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053050Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E71943- 42817
- 69766
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43559Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit48526Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80465Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82461Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k25460