Kertokaa kokemuksia . Missä vakuutusyhtiössä on paras TAPATURMAVAKUUTUS just 80 v täyttäneelle , jolla ei ole juurikaan sairauksia. Tiedän, että terveysselvityslomake siinä pitää tietysti täyttää.
Minkä hintaisia teillä on?
Tapaturmavakuutus 80- täyttäneelle?
19
482
Vastaukset
- Anonyymi
Saako 80 henkilö jostain vakuutusyhtiöstä vielä uuden tapaturmavakuutuksen ?
Vanhat vakuutukset voi olla voimassa yli 80 vuotiaillekin .
V o i olla että Lähi-Tapiola on enää ainoa, jossa ei ole yläikärajaa. - Anonyymi
Meillä ainakin Pohjolassa loppui kun täytettiin 80v, siis sen vakuutuskauden loppuun. Eli toukokuussa täytin ja mun vakuutuskausi loppui nyt syyskuussa.
- Anonyymi
Tuskin kellään, jos onkin, niin ehdot sekä maksut kovat.
Parasta köpötellä hissukseen, ja jättää veistotyöt nuoremmille! - Anonyymi
Se onni on meillä Suomessa, että saamme kunnallisesti hoitoa tapaturman
sattuessa,
mutta tapaturma voi aiheuttaa muitakin vahinkoja, kannattaa kysyä
vastuuvakuutusta.- Anonyymi
Joku vastuu- ja vahinkovakuutus on melkeinpä oltava. Sen kai saa jokainen ?
Jos vahingossa aiheutat vahinkoa muille tai vaikka taloyhtiölle, on hyvä olla
vakuutus.
Esimerkki: Yläkerran rouvan astianpesukoneen vialle mennyt vedenpoistoletku aiheutti "tulvan". Lattia piti uusia ynnä muuta, alakertaan tuli vahinkoja mm. seinään ja lattiaan.
Hän itse ja alakerran asukas (minä) jouduimme muuttamaan sijaisasuntoon
remontin ajaksi. Remontti ja sijaisasumiset oli kallista "lystiä". Vakuutus maksoi kaiken.
Minunkin muuttokuluni ja vuokrani sijaisasunnossa.
Monellako olisi rahaa maksaa kymmeniä tuhansia aiheuttamastaan vahingosta ?
Ulkonakin ihminen voi aiheuttaa vahinkoa toiselle.
Kannattaa olla varautunut.
Jotkut pitävät pitää vakuutusmaksuja kalliina, mutta kun vahinko sattuu ja joutuu maksumieheksi, maksu tuntuu pieneltä.
- Anonyymi
Nuo kuuluu kotivakuutuksen piiriin ja nyt oli aloitus tapaturmavakuutuksesta.
- Anonyymi
Niin onkin. Alussa todettiin, että tapaturmavakuutusta yli 80 vuotiaan on vaikea saada,
mutta on muita vakuutuksia, joilla voi "suojata" itseään tapaturman aiheuttamilta muilta mahdollisilta kustannuksilta, kun sairaala/sairaanhoito Suomessa kuitenkin hoitaa
tapaturman uhriksi joutuneen ihmisen.
- Anonyymi
Tapaturmavakuutus on hyvä olemassa työikäisille.
Jos jää työkyvyttömäksi saa työkyvyttömyyseläkkeen lisäksi korvauksen
työkyvyn menettämisestä.
Eläkeläistä hyödyttää se, että pääsee nopeasti yksityiselle lääkärille,
mutta tapaturmat hoidetaan kunnallisissakin tilanteen mukaan
viivyttelemättä.
Jos ulkomaille matkalle lähtee ja siellä sattuu tapaturma
voi tulla hyvin kalliiksi ilman vakuutusta.
En lähtisi ilman vakuutusta ja moniin maihin se vaaditaankin
ainakin ryhmämatkoilla.- Anonyymi
Työikäisellä on hyvä olla myös se VAPAA-AJAN tapaturmavakuutus. Työajan tapaturmavakuutus kattaa vain työssä ja työpaikalla sattuneet tapaturmat ja työmatkalla sattuneet vain siinä tapauksessa että et työmatkalla poikkea missään vaan menet suoraan töihin tai kotiin. Itsellä ollut vapaa-ajan tapaturmavakuutus aina ja eläkkeelle kun pääsin on voimassa ympäri vuorokauden 100 vuotiaaksi asti.
- Anonyymi
Iäkäs ihminen on altis tapaturmille. Ei mikään vakuutusyhtiö vakuuta
palavaa taloakaan. - Anonyymi
Minulla oli vapaa-ajan tapaturmavakuutus vuosikymmeniä. 67 v kaaduin ja loukkasin polveni. Se kuvattiin eikä muka löytynyt mitään. Sanottiin, että vanhuuden vamma eikä jatkotoimia, edes lääkärikäyntiä. Ennen vammaton polvi jäi kipeäksi ja lopetin vakuutuksen. Sillä hinnalla mitä olin vuosikymmeniä maksanut vakuutuksesta, olisin jo käynyt useita kertoja polvea hoidattamassa.
- Anonyymi
Minulla on tapaturmavakuutus Lähi Tapiolassa. Hyvin kaikki hoitui vuosi sitten ,kun jalkaköytävön reynaan kompastin ,nilkka ja ranne murtui. Nyt on kaikki kunnossa ,eikä maksanut mitään lääkärissä käynjit,kuvaukset, tuet , ftsioterapeuttikäynnit ja taksikyydit. Aivan loistava palvelu.
- Anonyymi
Samat kokemukset Lähi Tapiolasta, kun vaimoni loukkasi kätensä. Kaikki maksettiin ja kertakorvaus n. 5000€ pysyvästä haitasta.
- Anonyymi
On aikaa, kun kyselin. Lähi-Tapiolalla vai onko se Tapiola ei ollut
ikärajaa silloin.
Minulla on ollut Pohjolan. Ei ole tarvinnut tapella korvauksista.
Kuluttaja-lehdessä oli kerran vakuutusyhtiöitten vertailu.
Joillakin oli paljon riitoja maksetaanko vai ei. - Anonyymi
Periaatteessa tapaturmasta pääsee aina julkiseen terveydenhuoltoonkin,
poliklinikoilla ahkeroidaan,
mutta yksityisellä ei ehkä tarvitse jonottaa ihan niin kauan
ja joskus yksityinen voi olla lähempänä, joskus julkinen.
Tilanteet vaihtelevat. - Anonyymi
Siitä on aikaa varmaan 40-vuotta kun lopetin tapaturma vakuutuksen, syy, yhtiö maksoi aikansa sattuneesta tapaturmasta, sitten yhtiö ilmoitti että olen saanut väärin perustein korvausta. Eikös mitä sain korvausta tapaturmasta joka minulle sattui, en ruvennut käymään oikeutta vakuutusyhtiötä vastaan vaan ilmoitin heille en tarvitse teidän tapaturmavakuutusta. Ilmoitin etten palauta minulle jo maksettuja korvauksia ja en maksanut, mutta ihme kyllä ei vakuutus yhtiö niitä perinytkään.
- Anonyymi
kiirehtikkä kiirehtikkä
minulla ei koskaa ole ollut mutta vakuutan että Sammon osakkeita on salkussa
se tasapainottaa
https://www.if.fi/henkiloasiakkaat/vakuutukset/henkilovakuutukset/tapaturmavakuutus
Tapaturmavakuutus:
voit hankkia vakuutuksen 15–79-vuotiaana
vakuutus on voimassa 100-vuotiaaksi asti.
Laaja tapaturmavakuutus:
voit hankkia vakuutuksen 15–74-vuotiaana
vakuutus on voimassa 80-vuotiaaksi asti.
Sairausvakuutus:
voit hankkia vakuutuksen 15–69-vuotiaana
vakuutus on voimassa 80-vuotiaaksi asti. - Anonyymi
Lopetin kotivakuutuksen, vakuutuksen hinta oli alussa noin 9 euroa kk. kun lopetin vuoden alussa sen hinta oli noin 25 euroa kk. vuodessa n. 300 euroa on vähän kallis.
- Anonyymi
Minulla ei koskaan ole ollut mitään vapaaehtoisia vakuutuksia mutta olen kerännyt oman osakesalkun
josta voin ammentaa mitä tahansa menee poskelleen mutta ei kuluja kuin
vakuutuksista
En omista home taloa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot25618084Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss7110306Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3246770Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki284538Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai483867Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.753258"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1132923Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen912423MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä211643Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit191549