Kerro hurjin fantasiasi

Anonyymi

Mun oma fantasia on se että saisin viettää illan ja yön seksi orgioissa.
Olisi homoja, lesboja ja bi-seksuaaleja ja kaikki olisi alasti ja jokainen nussii kaikkia, suihin ottoa, nuolemista, öljyhierontaa jne.

52

3424

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ootko mies vai nainen?

      • Anonyymi

        Mahtais olla aamulla morkkis.


    • Anonyymi

      toteutin fantasiani etelän matkalla 3 mustaa iso kullista nai mun peppua hotellissa koko yön kyllä oli saanut olo ja peppu kipee ei taida onnistuu uudestaan

    • Anonyymi

      Minun hurja fantasia on sellainen, että jossakin luonnossa kesällä kohtaan poika/miesjoukon, joka päättää ottaa minut leikkikalukseen. Yhdessä riisuisivat minut väkisin täysin alastomaksi, ja käyttäisivät kaikin tavoin seksuaalisesti hyväkseen. Saisivat piiskatakin, niin siitä tykkäisin myös. Miehelle tämä on aika hurja fantasia, joka saa seikokin helposti aikaan.

      • Anonyymi

        Samanlainen fantasia on mullakin,olisi ihana joutua hyväksikäytetyksi,pylly,penis,kivekset,kaikki raiskattaisiin,joka reikään työnnettäisiin jotain,myös penikseen


      • Tällainen fantasia kuulostaa kyllä kiihottavalta. Vielä jos heillä olisi joku leiri, jonne sinut viedään. Pitkin iltaa ja yön läpi sinua kiusataan ja käytetään. Sinulla kirjaimellisesti leikitään. Nielet lukemattomia spermalasteja ja persettäsi rassataan sormin, kovilla kyrvillä. Aamulla leiri puretaan, kaikki kusevat päällesi ja jättävät sinut metsään.


    • Anonyymi

      Saunassa 16-18v poika ottais suihin....Ite oon 68v ukko läheltä mansea....

      • Anonyymi

        Itse olet idiootti kun täällä haukut muiden juttuja.


    • Anonyymi

      Mun fantasia olis,vaimo makaisi saunan lauteilla,vävypoika rupeis hyväilemään posliini pillua,vaimo ottais vävypojan kullin suuhun ja runkkais. Mä runkkaisin vieressä. Sit menisivät pukuhuoneeseen ja poika painais pitkän ohuen kullin vaimon pillun.... Mä voisin kädellä kiusata klittaa ja kullia,ja katselisin.....kiihottava ajatus nähdä kun pojan kulli ruiskuttais spermat vaimon pillulle...saattaisin lipaista kullin puhtaaksi......

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaikki exät rivissä vierekkäin kontallaan pyllyt pystyssä, sitten kierrän riviä ja tuikkaan kyrvällä jokaiseen pilluun kerran. Kenen kohdalla laukean..?

      • Anonyymi

        Minulla sama fantasia, mutta bonuksena tässä rivissä olisi myös oma sisko, ja laukeaminen tapahtuisi siskon kohdalla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla sama fantasia, mutta bonuksena tässä rivissä olisi myös oma sisko, ja laukeaminen tapahtuisi siskon kohdalla...

        Olisi kyllä kiihottavaa kun exät kateellisena nousisivat paikaltaan viereen katsomaan kun tajuaisivat että oma sisko haluaa nussia ja myös antaa, ja saa veljen kiihottumaan niin että veli laukeaa sisälle ja että siskokin laukeaisi siihen samalla.


    • Anonyymi

      Tämä nyt ei ole mikään hurja fantasia, vaan ihan kevyttä perustasoa: Vaimo istuisi mun naamalla ja nuolettaisi itseään, vaimon paras kaveri ratsastaisi mun kullilla. Vaimon kaverin miehen kulli olisi mun vaimon suussa.
      Sitten vaihdettaisiin paikkoja, että eri variaatiot olisi kokeiltu.

      • Anonyymi

        "Tämä nyt ei ole mikään hurja fantasia, vaan ihan kevyttä perustasoa: Vaimo istuisi mun naamalla ja nuolettaisi itseään, vaimon paras kaveri ratsastaisi mun kullilla. ... "

        Asianosaiset fantasian kohteet eivät edes aavista mitä mielessäsi voi liikkua, kun olette vaikkapa yhdessä iltaa viettämässä ja ruokailemasa saman pöydän ääressä ;-)

        Mutta eipä se kait' niin kovin harvinaista ole, että ihmisillä voi olla vaikka ihan satunnaisestikin erilaisia fantasioita kumppaninsa kavereista tai sisaruksista tai muista kavereistaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minä monesti olen runkannut tyttöystäväni parhaimmalle kaverille.
      Suurin fantasiani liittyy häneen ja moneen mieheen joilta ekaksi ottaisin suihin naisen kanssa ja osa laukeasi meidän päälle ja nuolisin naisen päältä mällit pois.
      Sitten he kusisivat meidän päällemme josta siirryttäisiin harrastamaan todella irstasta seksiä.
      Itse saisin luvan vasta viimeisenä kun kaikki ovat panneet minua ja lauenneet naisen sisään tai hänen pienten rintojen päälle.
      Lopuksi saisin luvan laueta kun nuolen hänen pilluaan samalla kun hän kusee minun päälleni

      • Anonyymi

        Noi kusijutut on kiihottavia, voisin ottaa toiselta mieheltä kuset suihin ja päälleni, vaikee saada keltään.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä kiihottavin juttu mistä olen fantasioinut on tyttöystävä vieraan kanssa. Hommaisi baarista miehen ja toisi sen meille. Ilmoittaisi millon tulevat ja minä menen sängyn alle piiloon ja kuuntelen siellä kun panevat. Ehkä pakko vielä toteuttaa tämä.. huh

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mulla on ne perinteiset äiti ja tytär kaksos siskokset siskokset mä sillai si taas ymmärrän vaiks nuo on mun fantasioita ni perheenjäsenten välien säilymiseksi ei ole välttis todellakaan fiksuja fantasioita toteuttaa perheenjäsenien keskuudessakin on monesti si taas kateutta

      • Anonyymi

        Kiimanen aihe


    • Anonyymi

      Minulla on fantasia olla sidottuna hotellihuoneessa sänkyyn niin että silmät on myös sidottuna ja huoneen ovi on raollaan. Kiihottavaa odotella jos joku kurkkaa sisään ja ehkä hyväksikäyttäisi.

      • Anonyymi

        Oletko mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mies

        Olen joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen joo

        Mitä sanoisit jos tulisin ja runkkaisin sinut kuiviin,sen jälkeen panisin perseeseen,itse toivoisin samaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sanoisit jos tulisin ja runkkaisin sinut kuiviin,sen jälkeen panisin perseeseen,itse toivoisin samaa

        Juuri sitä toivoisinkin. Pelkkä ajatus kiihottaa.


    • Anonyymi
    • Hoikka ja pienekonoinen trannyn kulli mun perseessä ja oma kullin naisen pillussa, se on haaveeni

    • Anonyymi

      Isotissien miesnaisen kanssa haluisin runkata kyrpiä yhteen niin että laukeaisi soosit toistemme kyrville.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nussia mun 58-vuotiasta rehevää anoppia takaapäin sen karvaiseen pilluun niin, että isot rinnat heiluu riettaasti samalla, kun puristelen niitä. Lopuksi painan kaluani voimalla anoppini persereikään ja laukaisen lastini anoppini suoleen.

      • Anonyymi

        Samat sanat,joskus saunassa vähän konjakkia tarjonnut Anopille. Anoppi kikattelee,ihan alasti ja sanoo että et säkään tartte pyyhettä,sit katselee mun kyrpää ja hihittelee,kiva katsella kullia...mulla puolikovana,katselen suuret rinnat,järkyttävät nännit pystyssä,pillu näkyy karvojen keskeltä...kiihottaa aika paljon


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mulla fantasiana appiukon ja anopin kanssa paneminen, bi henkisesti

      • Anonyymi

        Wau. Kaikki tollanen kiihottaa


      • Anonyymi

        On kiihottavaa ajatella....


    • Anonyymi

      Ison uroskoiran kans. M65v

      • Anonyymi

        Juuri näin ;)


    • Anonyymi

      Ritsapillu, ehkä jopa useampikin yhtäaikaa.

    • Anonyymi

      Haaveilen siitä että saisi olla koko yön kahden isokullisen, karvaisen ja isokokoisen miehen naitavana.Aamulla sais lähteä useat lastit sisälle saaneena.

    • Anonyymi

      Tyttöystävän paras kaveri vain pyörii jatkuvasti mielessä.
      Olen kuullut että hänellä aika reilusti seksikumppaneita se on vain pahentanut pakonomaista runkkaamista hänelle.
      Useimmiten mietin että hän tulisi uuden jätkän kanssa mökkireissulle mukaan jossa harrastettaisiin todella rietasta parinvaihtoa.
      Laukean todella nopeasti kun mietin toista kullia onan naiseni sisällä samalla kun työstän hänen parasta ystäväänsä vieressä.
      Kun mies laukeaa naiseni sisään hän tulee naamani päälle ja nuolen hänelle orgasmin samalla kun kaveri imee munaani.
      Lopuksi sitten laukean kaverin naamalle ja pienille rinnoille.

      • Anonyymi

        Yhden ainoan kerran vuokramökissä tuon sain nähdä ja siitä lähtien olen siitä fantasioinut. Fantasioin siitä että ollaan kolmistaan samassa vuokramökissä. Tyttöystävä ja tyttöystävän entinen miesystävä joka on minun hyvä ystävä alkaa lämmetä toisilleen. Muut meidän ystävät joko ei ole paikalla tai sitten ovat ulkona kuten silloin. Sanon tyttöystävälle, aivan kuten silloin sanoin että pankaa siinä kun olette panneet ennenkin ja ne alkaa panemaan. Kiihotti nähdä kun ne nai niin tottuneesti. Käyn pistämässä oven hakaan varmuuden vuoksi ja katson ja runkkaan kun ne rakastelee. Välillä fantasiassa ne panee saunassa tai sängyssä tai jossain muualla. Vähän riippuu. Silloin ne pani saunassa. Sitten kun homma on ohi, tulen nuolemaan pillun ja maistan spermat. Silloin en ehtinyt jälkiliukkaille kun muita tuli koputtelemaan ovelle mutta fantasiassa vedän omat spermat sisälle ja kaveri tulee nuolemaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minun fantasiassa naapuriini muuttaisi iso liikunnalinen mies, joka olisi vielä muutaman kilon ylipainoinen. Mies olisi minuun verrattuna paljon voimakkaampi. Aina kun talossa kuuluisi häiritsevää melua, niin tuo mies tulisi koivuvitsa matkassa ja piiskaisi minut metelöinnin vuoksi. Saisin vitsaa paljaalle pyllylle kuin pikkupoikana ollessa.

    • Anonyymi

      Fantasiana se, että tulisin sidottuna raiskatuksi useamman nuoren shemalen toimesta jossain metsikössä (siis olen mies). Ja että vieläpä jättäisivät minut siihen lojumaan pelkissä stay-upeissa ja rintsikoissa yltä päältä shemale-spermassa ja virtsassa ja myös peräreikä kokoajan spermaa valuen.

      Ja paikalle osuisi vaikkapa viiden naisen joukko, jotka jäisivät siihen hihittelemään ja lopulta alkaisivat lesboilemaan ja myös jatkaisivat siitä, mihin shemale-porukka jäi. Eli jokainen vuorollaan istuisi päälleni ratsastamaan. Tuollainen olisi jo aika pervoa ja kiihottavaa....?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 134 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe