Junnut ei osaa kilpailuttaa takseja

Anonyymi

Jos ei räplätä niitä kännyköitä, niin tullaan kyselemään tyhmiä
tolpalle

Paljoks maksaa sinne ja tänne jne

Neuvo. Ymmärrä järkevä hintataso kyydistäsi ja käy pankkiautomaatilla ennen tinkimistäsi

80/90-luvulla vielä poka ymmärsi miten "tinkiminen" hoidetaan

Nää nykynössöt maksaa jollain rannekelloilla, eikä ymmärrä mistään mitään....

13

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos poka kysyy hintaa, niin sitä ei kannata päästää autoon sisälle. Taksi ei ole pummeja varten.

      • Anonyymi

        Taksissa ainoa persaukisen paikka on ratin takana.


    • Anonyymi

      Taksilain perusteella asiakas voi myös sopia matkan kiinteästä hinnasta. Kuljettajan asia on sitten tehdä joko tarjous kiinteästä hinnasta tai kertoa ajettavan mittaritaksalla ja senhän näkee autoon kiinnitetystä taulukosta.

      Tuo että kuski vaatii käymään pankkiautomaatilla, osoittaa että kuljettaja aikoo vaatia käteismaksua pimeästi.

      Johan on nykypäivästä tipahtanut taksikuski, kun ei tiedä että maksupäätteelle kelpaa lähimaksu myös rannekellolla maksaen. Sujuu muuten oikein hyvin kun otan noita maksuja vastaan muualla asiakaspalvelussa. Maksupäätteen näyttö näyttää mikä kortti se oli.

      • Anonyymi

        Ei ole olemassa mitään taksilakia, tollo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole olemassa mitään taksilakia, tollo.

        Kaikki muut paitsi tuollainen pilkunnussija ymmärsi tarkoituksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki muut paitsi tuollainen pilkunnussija ymmärsi tarkoituksen.

        Minä en ymmärtänyt mikä oli tarkoitus. Voit varmaan kertoa.


    • Anonyymi

      No kai sitä vittu pitää kysyä kun nykyään hinnat on ihan mitä sattuu, toisin kuin 80/90 luvulla.

      • Anonyymi

        Ei tarvi kysyä. Jos alueella toimii Uber niin lataa appi puhelimeen, laita lähtöpaikka ja kohde karttaan, sovellus näyttää heti hinnan ja hyväksy kyyti. Siksi Uber on vallannut markkinaosuutta ympärimaailman että se on toimiva ja luotettava kyytipalvelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvi kysyä. Jos alueella toimii Uber niin lataa appi puhelimeen, laita lähtöpaikka ja kohde karttaan, sovellus näyttää heti hinnan ja hyväksy kyyti. Siksi Uber on vallannut markkinaosuutta ympärimaailman että se on toimiva ja luotettava kyytipalvelu.

        Luotettava - hah! Odotat vartin, eikä autoa kuulu. Olikin ottanut hinnakkaamman keikan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luotettava - hah! Odotat vartin, eikä autoa kuulu. Olikin ottanut hinnakkaamman keikan.

        Ennen vapautusta odotit ruuhka-aikoina tunnin eikä autoa tullut. Sit soitit uudestaan keskukseen monen euron puhelun ja sieltä taas sanottiin että jos autoa ei näy niin soittele uudestaan. Kumpi parempi?

        Ja mieti paljon niillä Uber kuskeilla on kyytejä kun ne aina teidän mukaan saa rahakkaampia kyytejä kun ne on menossa hakemaan asiakkaita. Samalla perinteiset taksit väittää ett kyytimäärät eivät ole laskeneet. Eli Berner oli oikeassa piilokysynnästä ja alan vapautus oli oikea ratkaisu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen vapautusta odotit ruuhka-aikoina tunnin eikä autoa tullut. Sit soitit uudestaan keskukseen monen euron puhelun ja sieltä taas sanottiin että jos autoa ei näy niin soittele uudestaan. Kumpi parempi?

        Ja mieti paljon niillä Uber kuskeilla on kyytejä kun ne aina teidän mukaan saa rahakkaampia kyytejä kun ne on menossa hakemaan asiakkaita. Samalla perinteiset taksit väittää ett kyytimäärät eivät ole laskeneet. Eli Berner oli oikeassa piilokysynnästä ja alan vapautus oli oikea ratkaisu.

        Niinpä. Se sun tilaama 5 km siirto hinaan 6,5 euroa ei tosiaan kiinnosta Uberkuskia jos parempaa on tarjolla.
        Eilen aamuruuhkassa olisit saanut maksaa vajaa sata euroa kyydistä Otaniemestä Kruununhakaan. Jos ennen vapautusta normitaksilla olisi ollut oikeus riipiä asiakkaalta tollasia hitoja, luuletko että olisit jotunut tunteja odottelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Se sun tilaama 5 km siirto hinaan 6,5 euroa ei tosiaan kiinnosta Uberkuskia jos parempaa on tarjolla.
        Eilen aamuruuhkassa olisit saanut maksaa vajaa sata euroa kyydistä Otaniemestä Kruununhakaan. Jos ennen vapautusta normitaksilla olisi ollut oikeus riipiä asiakkaalta tollasia hitoja, luuletko että olisit jotunut tunteja odottelemaan.

        Pitää olla pahasti aivovammainen, jos käynnistää auton alle 15€ hinnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Se sun tilaama 5 km siirto hinaan 6,5 euroa ei tosiaan kiinnosta Uberkuskia jos parempaa on tarjolla.
        Eilen aamuruuhkassa olisit saanut maksaa vajaa sata euroa kyydistä Otaniemestä Kruununhakaan. Jos ennen vapautusta normitaksilla olisi ollut oikeus riipiä asiakkaalta tollasia hitoja, luuletko että olisit jotunut tunteja odottelemaan.

        Se Uber ei tiedä kyydin pituutta eikä hintaa ennen kuin asiakas on kyydissä. Hyväksyttäessä keikkaa kuskille näkyy onko siinä hintakertoimia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe