Pakistan tarvitsee apua vain 10Miljardia, kait suomi voisi tämän verran jeesata... nostetaan vaikkapa polttonesteiden hintaa, mehän oltiin maailman onnellisin kansa.
Kertoisiko joku Sannalle
4
78
Vastaukset
- Anonyymi
Jiisus! Ole hiljaa. Tai kohta lähtee solidaarisuutta kaikoitään.
Jo parikymmentä vuotta sitten oli tiedossa, että pakistanilaiset ovat alkaneet asuttaa tulvavaarassa olevaa rannikkoa. Rannikkoa ei ollut ennen asutettu, koska se koettiin asumiskelvottomaksi. Mutta väestörjähdys ohjasi sinne.
Eli automaatti toimii siten, että ensin kehitysavulla (inhimillisyyden nimissä) varmistetaan väestöräjähdys ja sitten (inhimillisyyden nimissä) maksetaan seuraukset.- Anonyymi
Eihän kait aloittaja kommentoinut muuta kuin sen, että apua tarvitaan, syyllähän ei ole väliä. Kyllähän tuollainen summa hoituu helposti, vaikka tekstarilla. Onhan rikkainta EU maatakin (saksaa) jo "tuettu" 20miljardilla tänä vuonna
- Anonyymi
Onhanmeillä vara vielä antaakkin Leipäjonot on vielä aika lyhkäset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1214600Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv692662Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801695Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91176- 66892
- 46886
- 21863
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122849Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N67817Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789