Etätyö haittaa jo virantoimitusta. Onko henkilöstö heitteillä. Miten firmat, onko varaa samaan kuin julkisella puolella. Esimiestä tarvitaan. Tulos tai ulos, sama kuin maailmalla.
Nyt työpaikalle mars
17
1392
Vastaukset
- Anonyymi
Etätöistä on tullut synonyymi vapaapäivälle julkisella puolella. Onhan se tosin harmi kun ei pysty kasvotusten juoruamaan ylipitkiä kahvitunteja
- Anonyymi
Onnistuuhan tuo puhelimella ja whatsapp.
- Anonyymi
Etätyö on uusi normaali. Ei ketään tarvitse saada kiinni, riittää että leimaa sisään ja ulos ja on puhelimen tavoitettavissa, joskus.
- Anonyymi
Ja välttyy kiusaamiselta.
- Anonyymi
Minä en voi tehdä etätöitä koska työni tehdään käsin
- Anonyymi
Joko ne henkilöstön kuormittavuus ongelmat ratkaistu.
- Anonyymi
Joo no tätä asiaa sivutakseni oikein mielelläni kyllä lähtisin töihin sillä saanhan tehdä lain mukaan 300e kk työtä,kyse vain on rehellisesti sanoen siitä että tälläisen' vaikeana taloudellisena aikana ne työpaikat ovat kovasti kiven alla mutta yrittänyttä ei laiteta ja kovasti etsin töitä periksi en katsokaas meinaa antaa meni syteen tai saveen!
- Anonyymi
Onko kannuksessa työpaikkoja ilman koulutusta tai oppisopimusmahdollisuus?
- Anonyymi
On sanomattakin selvää, että investoinnit on tekemättä ja kadut hoitamatta, kun "pomo" on Oulussa "etätöissä" suurimman osan työajasta.
- Anonyymi
Ei edes vastaa sähköposteihin!!
- Anonyymi
Jos oikein ymmärrän kuka kyseessä, niin nyt selvis miksi ei vastaa s-postiin, oon ootellu vastausta 2kk
- Anonyymi
Saa ryypätä kotona rauhassa etätyöpäivänä.. riittää kun punaviinipäissään nauhoittaa jonkun henkilöstöinfon.
- Anonyymi
Onko kannuksessa töitä
- Anonyymi
Löytääkö kannuksesta töitä kouluttamaton
- Anonyymi
Osaako joku kertoa
- Anonyymi
Rakennusluvat vois myöntää Kokkolasta. Ihan sama .
- Anonyymi
Julkaistaan kalenterit niin näkee miten tämä oikeasti on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv243809Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?342411- 612369
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362217Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.512158- 1402094
- 341755
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi281671- 331669
- 1291460