Numba kirjoitat asiaa... koiralaumojen vaarallisuudesta. Kahden viikon turreille näistä ei vaaraa turistikohteissa ollen mutta kaikki vähänhäntään, pari vuotta aidosti täällä asuneista vaarallisuuden TIETÄÄ.
Olen nähnyt kuvan, Numban dopparista täällä, mutta en peukaloisen puudelista, todistus taakka nyt neidillä 2010 ollen.
"Meillä on kaksi koiraa ja niillä on 9 raita aidattua tonttia missä kirmata".
Haaveilluusiopuudeleita onkin nyt kaksi, jos on niin laittaapi aijaten siten että uima-allaskin näkyy ja, puudelit siellä polskuttelevat varpaasi kuvassa ollen tai TT:n, tai sitten se siitä haaveilluusioperheestä, ja avo meboista.
Millaisia rokotuksia teillä koirien varalta thaimaassa?
9
55
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän mämmiä dopparilla tassuissaan ollen?
- Anonyymi
Buupelimme päästelee paukkuja pöydän alla täällä hua hinissä 24/7
Vähänkö haissee pahalle... mutta sellainen jekkuilija tämä Puppe Beepeli on, voin vakuuttaa, kyllä hymyilyttää, tästä tulikin mieleeni Harliinin Renny, jonka olen tavannut Hesassa. Phukessa meillä oli huvi jahti ankkurissa lähellä sitä Rennyn potskia, elo kuvasta kurkuman leikkaajien saari.
By NumBall 61v. HHN
Hua Hinin Numban ylenpalttinen terveys ja kova kunto perustuu resut rokote sarjaan, joita on hankittu Jyväskylästä Abu Dhabin kautta Hua Hinin Chiang Maihin saakka.
Tunnettujen rokotteiden lisäksi numballa on apinan aivokuume-tehoste, sianmain vuorirokko-rokotesarja, Hua Hinin hinkuyskä, Turun tuberkuloosi ja Kotkan strepto kokki kahdella hepatiitilla. Kun korona tuli, toverini sai maailman parhaat rokotteet ystävältään yli lääkäriltä, joka mainitsi kunnon olevan sairaan kova.
Samalla käynnillä laitettiin bakteereja vastustava rokote sarja antigeenisesti ulosteen vaihdon yhteydessä. Perunanenärokko rokotteet oli kivuliaita mutta perä rokko sarjasta oppi kahdeksannen piikin kohdalla jo nauttimaan.
Gandalfin täplä kuume setti otettiin suun kautta ja loput muun kautta.
Minulta otettiin sormen päästä veri koe kun mitattiin maksa arvoa. Pyörryin kolme kertaa ja lopulta se tehtiin nukutuksessa. Näin nukutuksen aikana unta että olin puudelina eedenissä jota käärmeet ajoivat takaa... lienee sanomattakin selvää että meinasin tulla hulluksi...- Anonyymi
""Meillä on kaksi koiraa ja niillä on 9 raita aidattua tonttia missä kirmata".'
Onpa tosiaan! 14 400m2.... - Anonyymi
Taas tämä koirafoobikko kyselee joutavia.
- Anonyymi
Onko sinun buudelilla oma kuksa?
- Anonyymi
Mulla oli täällä Thaimaassa Rocco Balboa kaksi kertaa peräkkäin mutta se saatiin hoidettun Hangkokin sairaalassa rocotteilla jotka ei olleet halpoja mutta onneksi mulla oli käteistä reilusti eikä mitään luottorisiki kortteja.
S - Anonyymi
Mulla on koiravaara rokotus suomesta, kissa vaara rokote sveitsistä, käärme rokote kiinasta ja rosputuutio rokote soi kutoselta. The Skorpions piikittelee tällaisen vaatimattoman filosofin tunne elämääm.
By NumBaII 61 rokotetta viikossa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982