Ennen näkyi kaikilla julkkiksilla picuki otokset. En ole ig:ssä. Enää ei näy. Näkyykö muilla? Vai onko tullut jokin muutos.
Oli kiva katsoa lyhyitä otoksia niistä joita seuraan.
Näkyykö teillä picuki kuvat
17
4181
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä seuraat? Voin katsoa niiden instat, näkyykö.
- Anonyymi
Esim sophia, Martina
- Anonyymi
Eikös seuraajiksi sanota niitä jotka ovat kirjautuneina jonkun instaan?
- Anonyymi
sanotaan. AP on stalkkeri eikä halua jättää instasta jälkiä stalkkauksen kohteelle
- Anonyymi
En ole ns. seuraaja mutta silloin tällöin katson joidenkin juttuja. Viimeisen 1-2 viikon aikana ei ole enää näkynyt stooreja, normikuvat kyllä näkyy mutta niistäkin vain kuvat, ei kommentteja.
- Anonyymi
Ei näy olisko kysymys rahasta ei voi katsoa ilmaiseksi mutta ei haitaa seuraajaksi en näe syytä
- Anonyymi
Eipä näy minullakaan, ei näkynyt pariin viikkoon.
- Anonyymi
stalkkerille ihan oikein ettet pysty. hae apua ennenkuin teet jotain vakavaa uhreillesi
- Anonyymi
Näkyy. www.picukipics.net
- Anonyymi
Miksi niitä kaipaat?
- Anonyymi
Nyt näkyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt näkyy.
Kiitti !! Niin näkyykin😊👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitti !! Niin näkyykin😊👍
Miten saitte näkymään? Jos laitan sofia belorf picuki ei näy enää kuten ennen eikä muillakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten saitte näkymään? Jos laitan sofia belorf picuki ei näy enää kuten ennen eikä muillakaan.
soita 112 ja kerro huolesi sinne sano että elämäsi järkkyy kun et näe uhriesi videoita
- Anonyymi
Ei näy mullakaan.
- Anonyymi
Mulla alkoi heti näkyä, joku kiva laittoi tuon www-osoitteen, ei se kyllä ainakaan mulla toiminut, mutta silti stoorit alkoi näkyä... hämmästyttävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla alkoi heti näkyä, joku kiva laittoi tuon www-osoitteen, ei se kyllä ainakaan mulla toiminut, mutta silti stoorit alkoi näkyä... hämmästyttävää.
sulla alkoi heti psykoosi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1111229
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258977- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907