🤔🩳👖 susirajan sisäpuolelle. Joko bokserit vaihtuu pitkiin kalsareihin nukkumaan mennessä? 🧥 mulla ainakin on pitkähihainen paita ❤
Hyvää yötä miehelle
14
65
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt tuli tunne että minua tuijotetaan. Omistatko kiikarit?
- Anonyymi
Olen parin tunnin matkan päässä niin ei kiikareilla näkyisi😄
- Anonyymi
vaihtuu pitkiin kalsareihin ; )
- Anonyymi
Hyvä juttu!
- Anonyymi
Jäätiköt sulaa vauhdilla eikä voi mitään nyt nukuttaa .
- Anonyymi
3 astetta yöllä.
- Anonyymi
Nukun munasillaan niin ei hankaa pöksyt :)
- Anonyymi
Onhan sitä löysiäkin pöksyjä. Niiden tarkoitus on suojata vuodevaatteita likaantumasta.
- Anonyymi
Mulla on lämmin peitto, kevyt pyjama, sukat jalassa ja viileä huone. Ei pitkiä puntteja, eijjei.
- Anonyymi
Kuulostaa mukavalta. Mulla oli liian lämmintä viime yönä, kun noita vanhoja sähköpattereita on vaikea säätää. Termostaatin asennot on I, II ja III. Kokeilemalla löytyy oikea lämpötila.
- Anonyymi
Boksereissa ja ilman peittoa menee vielä.
Saunomista vastaava ilmiö pitää Helsingin arvoasuntoja kuumina, vaikka helteet katosivat
https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000009036095.html
Näin on.
T. sisällä vielä 28 astetta- Anonyymi
Hih ... hih. Tuollaisista uutisista tulee aina mieleeni se väitöskirja, jossa tultiin siihen tulokseen, että kerrostalon yläkerroksissa asuvat käyttävät enemmän hissiä, kuin alakerroksissa asuvat.
- Anonyymi
koitan vaihtaa, pikku hiljaa,
:)- Anonyymi
Foreca "Uuden kuukausiennusteen mukaan tällä ja kahdella seuraavallakin viikolla sää on Suomessa ajankohdan keskimääräisiä lukemia kylmempää. "
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929