🤔🩳👖 susirajan sisäpuolelle. Joko bokserit vaihtuu pitkiin kalsareihin nukkumaan mennessä? 🧥 mulla ainakin on pitkähihainen paita ❤
Hyvää yötä miehelle
14
83
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt tuli tunne että minua tuijotetaan. Omistatko kiikarit?
- Anonyymi
Olen parin tunnin matkan päässä niin ei kiikareilla näkyisi😄
- Anonyymi
vaihtuu pitkiin kalsareihin ; )
- Anonyymi
Hyvä juttu!
- Anonyymi
Jäätiköt sulaa vauhdilla eikä voi mitään nyt nukuttaa .
- Anonyymi
3 astetta yöllä.
- Anonyymi
Nukun munasillaan niin ei hankaa pöksyt :)
- Anonyymi
Onhan sitä löysiäkin pöksyjä. Niiden tarkoitus on suojata vuodevaatteita likaantumasta.
- Anonyymi
Mulla on lämmin peitto, kevyt pyjama, sukat jalassa ja viileä huone. Ei pitkiä puntteja, eijjei.
- Anonyymi
Kuulostaa mukavalta. Mulla oli liian lämmintä viime yönä, kun noita vanhoja sähköpattereita on vaikea säätää. Termostaatin asennot on I, II ja III. Kokeilemalla löytyy oikea lämpötila.
- Anonyymi
Boksereissa ja ilman peittoa menee vielä.
Saunomista vastaava ilmiö pitää Helsingin arvoasuntoja kuumina, vaikka helteet katosivat
https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000009036095.html
Näin on.
T. sisällä vielä 28 astetta- Anonyymi
Hih ... hih. Tuollaisista uutisista tulee aina mieleeni se väitöskirja, jossa tultiin siihen tulokseen, että kerrostalon yläkerroksissa asuvat käyttävät enemmän hissiä, kuin alakerroksissa asuvat.
- Anonyymi
koitan vaihtaa, pikku hiljaa,
:)- Anonyymi
Foreca "Uuden kuukausiennusteen mukaan tällä ja kahdella seuraavallakin viikolla sää on Suomessa ajankohdan keskimääräisiä lukemia kylmempää. "
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15011375- 288092
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565864- 104616
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1614564Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai324321Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844183- 843467
- 803230
- 481731