Haluan nuolla pillua

Anonyymi

Haluan antaa sulle uudenmaa nainen suuseksiä, ilman koko ikä ym rajoja, anna mulle kotona en saa, olis ihanaa, olen eläköitynyt siisti luotettava mies

38

2368

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä eläköitynyt nainen annan piparia nuoltavaksi.

      • Anonyymi

        Kiva että antaisit nuolla, nuolisin niin kauan et saat tai haluut, mieltenhän yhteys, mulla auto, voisin tulla luoksesi


    • Anonyymi

      Minä 47v nainen parhaassa iässä antaisin nuolla niin paljon kuin haluat. Turhan pitkä välimatka, mutta jo pelkkä ajatus että mulla olisi antaa sulle mitä haluat, saa kostumaan.

      • Anonyymi

        Hei sinä 47 v nainen, kiva kun vastasit, kyllä olis kiva kun sais nuolta pitkään, missähän olet minä liikun Itä-Suomi ja Keski-Suomi, joten ei matka este jos olet näillä alueilla


      • Anonyymi

        Rohkeesti vaan sähköpostia tulemaan niin neuvotellaan


    • Anonyymi

      Onko p-savossa nuorta neitoa joka haluais kokea miten osaava mies hyväilee ja halutessa nuolee sulle orkkuja😋

    • Anonyymi

      jata housu pois ja tieta mine menna aamuihin.

    • Anonyymi

      Tulisin heti jos et asuisi niin kaukana..
      45v nainen

      • Anonyymi

        Missä sinä oot n 45


      • Anonyymi

        Hei 45 v nainen, olen aloittaja uudeltamaalta, missähän olet, liikun kyllä sisämaassa , kerro missä oot,,olis ihanaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei 45 v nainen, olen aloittaja uudeltamaalta, missähän olet, liikun kyllä sisämaassa , kerro missä oot,,olis ihanaa

        Laita sähköpostiosoite niin kirjoitan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita sähköpostiosoite niin kirjoitan..

        Kyllä laittaisin sähköpostiosoitteen, mut täällä häiriköitä, sori ei voi, mitä muuta voi keksiä, kyllä mieli tekisi tavata sinut. Hei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä laittaisin sähköpostiosoitteen, mut täällä häiriköitä, sori ei voi, mitä muuta voi keksiä, kyllä mieli tekisi tavata sinut. Hei

        Heihei vaan sun heiluvilles


      • Anonyymi

        Tunnistit heti ittes kun häiriköistä kerrottiin.


      • Anonyymi

        Voisitte laittaa spostia suoraan niin neuvottelut matkasta ym onnistuis paremmin


    • Anonyymi

      U­­­us­­i s­­ek­si­­teatteri avautu­­­u Suome­en! Ku­tsumme kai­­kk­­i­­­. Il­mo­it­­­tau­­tum­ine­n ry­hmäämm­­e tä­äll­ä - http://9205555.com/H/Oa8C 👈

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kuse muuntajaan ja pussaa pulun persettä hönö


    • Anonyymi

      Haluun nuolla pillua ja pahasti ja pitkään

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minäkin haluaisin antaa Uudenmaan naiselle suuseksiä, maistaa ihanaa pillusi kiimaa nuolemalla pitkään ja jos haluat niin saat kunnolla kulliakin ;) t.60ukm

      • Anonyymi

        Hyi vittu, kukaan ei halua tuollaista pappaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi vittu, kukaan ei halua tuollaista pappaa.

        Ei ne halua tuommoista ruskean reiän ritariakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne halua tuommoista ruskean reiän ritariakaan.

        Piilopuppeli kilahti buaahaa


      • Anonyymi

        Delaa kurppa


      • Anonyymi

        Kuulostaa hyvältä... Siitä aikaa kun viimeksi olen saanut hyvää suuseksiä.... Klitoris vaatisi nyt hellää hyväilyä... Tj74vm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piilopuppeli kilahti buaahaa

        Miksi kilahdit voit tulla jo kaapista ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Delaa kurppa

        Lopeta se peilis edessä anelu. Ala jo lopultakin tosi toimiin ja teesse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä... Siitä aikaa kun viimeksi olen saanut hyvää suuseksiä.... Klitoris vaatisi nyt hellää hyväilyä... Tj74vm

        Antaisin kyllä kieli hierontaa ja hellää imua klitallesi kunnes saisit orkut.t.60ukm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaisin kyllä kieli hierontaa ja hellää imua klitallesi kunnes saisit orkut.t.60ukm

        Ihanaa... Sen jälkeen saisin tuntea kovan kalusi sisälläni... Tj74vm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne halua tuommoista ruskean reiän ritariakaan.

        Olen kylläkin täysin hetero ja naisten mieleen, eli sinun vastakohtasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa... Sen jälkeen saisin tuntea kovan kalusi sisälläni... Tj74vm

        Ison kovana seisovan sykkivän sisälläsi kunnes laukeisin sisääsi, tuntisit kuinka sperma valuu lopuksi ihanasta kiimaisesta pillustasi, kiitos mielikuvasta että saisin nauttia kanssasi. t.60ukm


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kunnolla nuoleminen kyllä kiimaista, varsinkin jos istuvat vielä naamalle :)))))! kik: yolopetteri :D

    • Anonyymi

      Kohta on kevät ja niityt vihertää,karja laitumella odottaa sun huultes hyväilyä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olin kotona jo toista viikkoa vaimo tyttöjen kanssa lomalla, katselin filmejä jossa nuoltiin pillua, oli keskiviikko tytär tuli kylään 16v asuu poikakaverin kanssa josta olin vihainen Hanna hyppäsi kaulaan sanoi oli ikävä sanoin äiti lomalla, Hanna riisui vapaamman asun T- paita ja äitin verkkarit, laitoin ruokaa ja otin viskiä, Hanna tuli viereen iskä saanko minäkin sanoin asun jo muualla niin paljon kuin haluat. Laitettiin kanaa ja kastike ja tehtiin muusia, siinä meni aikaa ja viskiä.
      Hanna halasi vieläkö olet vihainen tunsin täyteläiset rinnat hieroin pyllyä sanoin en ole olet jo kuiskasin aikuinen nainen. Hanna rutisti ja sanoi olisin yötä on vähän tapeltu. Sanoin soitat missä olet niin saat olla, Hanna soitti sanoi tulen huommenna aikaa en tiedä et sitten vittuile.
      Katsoin Hannaa ja nauroin aiak kova olet, skoolattiin ja syötiin menin makoilemaan olohuoneeseen Hanna tuli viereen ja otti viltin sanoi tulee kylmä, hieroin vatsaa kun syö veri menee tänne ja palelee, Katsoin Hannan vartaloa se poika saa naida milloin haluaa kalu paisui hieman Hanna peräänty suoraan kaluun käännähti sulla seisoo halasin tottakai kun tuommoinen pylly vastassa.
      Hanna hieroi vasten nauroi ei paha makoiltiin ja Hanna nousi laitan sauna päälle sanoin puoli tuntia on valmis.
      Heräsin kun Hanna herätti saunaan nousin ja riisuin makkarissa menin saunaan ovi kävi Hanna toi viskiä ja istui viereen, katsoin vartaloa istuttiin jonkin aikaa, Hanna sanoi oletko katsonut tarpeeksi laittoi käden polvelle kalu kasvoi ja kasvoi Hanna sanoi olen vaan oollutJessen kanssa, olen haaveillut vanhemmasta miehestä saanko koskea kysyin oletko varma nauroi kun makoiltiin tulin varmaksi käsi otti kalun käteen katsoi kun se kasvoi huokasi tykkääkö äiti sanoi tykkää kaatoi vettä ja pesi äkkiä otti suuhun muutaman kerran käytti syvällä kuiskas koske haluat hyväilin rintoja Hanna kääntyi kuiskas ota kunnolla imin ja näykin käsi meni haaroihin ne avautu heti kuiskas pikku pillu haluaa ja nousi syliin ohjasin pieneen pilluun Hanna kuiskas ei ihme että äiti haluaa niin kova ja iso Hanna sanoi haluan heti kokonaan ja nai jus niin kuin olen haaveilllut täyttää täyttää kokonaan ja vavahteli kuiskas olen yötä ihanaa Hanna liikkui niin että laukesin Hanna tarrautu se jää kiinni se kasvoi.
      Pestiin ja siirryttiin olohuoneeseen Hanna sanoi pidetään vain pyyhe.
      Panin tyttöä aina kun voin pitkän aikaa kunnes viehätys poistui , ollaan vieläkin hyviä kavereita onhan se mun tyttö

    • Anonyymi

      U­­­u­s­i s­­­ek­­­si­teatteri ava­­utu­­­u Su­­­ome­­en! Kutsumme kai­­kk­i­­­. Il­­­moit­­tau­tum­inen ry­­­hmäämm­­­e tä­äl­­­lä 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/X3i1F9

    Ketjusta on poistettu 70 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2405
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1389
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      56
      1327
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1146
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1126
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1113
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1077
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1063
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1012
    Aihe