Haluan antaa sulle uudenmaa nainen suuseksiä, ilman koko ikä ym rajoja, anna mulle kotona en saa, olis ihanaa, olen eläköitynyt siisti luotettava mies
Haluan nuolla pillua
48
3681
Vastaukset
- Anonyymi
Minä eläköitynyt nainen annan piparia nuoltavaksi.
- Anonyymi
Kiva että antaisit nuolla, nuolisin niin kauan et saat tai haluut, mieltenhän yhteys, mulla auto, voisin tulla luoksesi
- Anonyymi
Minä 47v nainen parhaassa iässä antaisin nuolla niin paljon kuin haluat. Turhan pitkä välimatka, mutta jo pelkkä ajatus että mulla olisi antaa sulle mitä haluat, saa kostumaan.
- Anonyymi
Hei sinä 47 v nainen, kiva kun vastasit, kyllä olis kiva kun sais nuolta pitkään, missähän olet minä liikun Itä-Suomi ja Keski-Suomi, joten ei matka este jos olet näillä alueilla
- Anonyymi
Rohkeesti vaan sähköpostia tulemaan niin neuvotellaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rohkeesti vaan sähköpostia tulemaan niin neuvotellaan
Terve ukm turun seutu,nuolisin ilman vastapalvelua tai miten tahdot.Mistä olet,voin tänne jättää puh.num.
- Anonyymi
Onko p-savossa nuorta neitoa joka haluais kokea miten osaava mies hyväilee ja halutessa nuolee sulle orkkuja😋
- Anonyymi
jata housu pois ja tieta mine menna aamuihin.
- Anonyymi
Tulisin heti jos et asuisi niin kaukana..
45v nainen- Anonyymi
Missä sinä oot n 45
- Anonyymi
Hei 45 v nainen, olen aloittaja uudeltamaalta, missähän olet, liikun kyllä sisämaassa , kerro missä oot,,olis ihanaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei 45 v nainen, olen aloittaja uudeltamaalta, missähän olet, liikun kyllä sisämaassa , kerro missä oot,,olis ihanaa
Laita sähköpostiosoite niin kirjoitan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita sähköpostiosoite niin kirjoitan..
Kyllä laittaisin sähköpostiosoitteen, mut täällä häiriköitä, sori ei voi, mitä muuta voi keksiä, kyllä mieli tekisi tavata sinut. Hei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä laittaisin sähköpostiosoitteen, mut täällä häiriköitä, sori ei voi, mitä muuta voi keksiä, kyllä mieli tekisi tavata sinut. Hei
Heihei vaan sun heiluvilles
- Anonyymi
Tunnistit heti ittes kun häiriköistä kerrottiin.
- Anonyymi
Voisitte laittaa spostia suoraan niin neuvottelut matkasta ym onnistuis paremmin
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä - http://9205555.com/H/Oa8C 👈
- Anonyymi
Jyväskylässä olisi intohimoinen, 180/90 👅-mies halukkaana😋
[email protected]- Anonyymi
Kuse muuntajaan ja pussaa pulun persettä hönö
- Anonyymi
Haluun nuolla pillua ja pahasti ja pitkään
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://seksi24.online/H/M9j6C7
- Anonyymi
Minäkin haluaisin antaa Uudenmaan naiselle suuseksiä, maistaa ihanaa pillusi kiimaa nuolemalla pitkään ja jos haluat niin saat kunnolla kulliakin ;) t.60ukm
- Anonyymi
Hyi vittu, kukaan ei halua tuollaista pappaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi vittu, kukaan ei halua tuollaista pappaa.
Ei ne halua tuommoista ruskean reiän ritariakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piilopuppeli kilahti buaahaa
- Anonyymi
Delaa kurppa
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä... Siitä aikaa kun viimeksi olen saanut hyvää suuseksiä.... Klitoris vaatisi nyt hellää hyväilyä... Tj74vm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piilopuppeli kilahti buaahaa
Miksi kilahdit voit tulla jo kaapista ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Delaa kurppa
Lopeta se peilis edessä anelu. Ala jo lopultakin tosi toimiin ja teesse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä... Siitä aikaa kun viimeksi olen saanut hyvää suuseksiä.... Klitoris vaatisi nyt hellää hyväilyä... Tj74vm
Antaisin kyllä kieli hierontaa ja hellää imua klitallesi kunnes saisit orkut.t.60ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaisin kyllä kieli hierontaa ja hellää imua klitallesi kunnes saisit orkut.t.60ukm
Ihanaa... Sen jälkeen saisin tuntea kovan kalusi sisälläni... Tj74vm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kylläkin täysin hetero ja naisten mieleen, eli sinun vastakohtasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa... Sen jälkeen saisin tuntea kovan kalusi sisälläni... Tj74vm
Ison kovana seisovan sykkivän sisälläsi kunnes laukeisin sisääsi, tuntisit kuinka sperma valuu lopuksi ihanasta kiimaisesta pillustasi, kiitos mielikuvasta että saisin nauttia kanssasi. t.60ukm
- Anonyymi
Ois ihana kokeilla vanhempaa miestä. Itse 45v nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ois ihana kokeilla vanhempaa miestä. Itse 45v nainen.
Olen tämän ketjun aloittaja sinä ihana 45 v nainen, kyllä halutttais sua, moi
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://seksi24.online/H/G5z0N5
- Anonyymi
Kunnolla nuoleminen kyllä kiimaista, varsinkin jos istuvat vielä naamalle :)))))! kik: yolopetteri :D
- Anonyymi
Kohta on kevät ja niityt vihertää,karja laitumella odottaa sun huultes hyväilyä.
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/M5i8L0
- Anonyymi
Olin kotona jo toista viikkoa vaimo tyttöjen kanssa lomalla, katselin filmejä jossa nuoltiin pillua, oli keskiviikko tytär tuli kylään 16v asuu poikakaverin kanssa josta olin vihainen Hanna hyppäsi kaulaan sanoi oli ikävä sanoin äiti lomalla, Hanna riisui vapaamman asun T- paita ja äitin verkkarit, laitoin ruokaa ja otin viskiä, Hanna tuli viereen iskä saanko minäkin sanoin asun jo muualla niin paljon kuin haluat. Laitettiin kanaa ja kastike ja tehtiin muusia, siinä meni aikaa ja viskiä.
Hanna halasi vieläkö olet vihainen tunsin täyteläiset rinnat hieroin pyllyä sanoin en ole olet jo kuiskasin aikuinen nainen. Hanna rutisti ja sanoi olisin yötä on vähän tapeltu. Sanoin soitat missä olet niin saat olla, Hanna soitti sanoi tulen huommenna aikaa en tiedä et sitten vittuile.
Katsoin Hannaa ja nauroin aiak kova olet, skoolattiin ja syötiin menin makoilemaan olohuoneeseen Hanna tuli viereen ja otti viltin sanoi tulee kylmä, hieroin vatsaa kun syö veri menee tänne ja palelee, Katsoin Hannan vartaloa se poika saa naida milloin haluaa kalu paisui hieman Hanna peräänty suoraan kaluun käännähti sulla seisoo halasin tottakai kun tuommoinen pylly vastassa.
Hanna hieroi vasten nauroi ei paha makoiltiin ja Hanna nousi laitan sauna päälle sanoin puoli tuntia on valmis.
Heräsin kun Hanna herätti saunaan nousin ja riisuin makkarissa menin saunaan ovi kävi Hanna toi viskiä ja istui viereen, katsoin vartaloa istuttiin jonkin aikaa, Hanna sanoi oletko katsonut tarpeeksi laittoi käden polvelle kalu kasvoi ja kasvoi Hanna sanoi olen vaan oollutJessen kanssa, olen haaveillut vanhemmasta miehestä saanko koskea kysyin oletko varma nauroi kun makoiltiin tulin varmaksi käsi otti kalun käteen katsoi kun se kasvoi huokasi tykkääkö äiti sanoi tykkää kaatoi vettä ja pesi äkkiä otti suuhun muutaman kerran käytti syvällä kuiskas koske haluat hyväilin rintoja Hanna kääntyi kuiskas ota kunnolla imin ja näykin käsi meni haaroihin ne avautu heti kuiskas pikku pillu haluaa ja nousi syliin ohjasin pieneen pilluun Hanna kuiskas ei ihme että äiti haluaa niin kova ja iso Hanna sanoi haluan heti kokonaan ja nai jus niin kuin olen haaveilllut täyttää täyttää kokonaan ja vavahteli kuiskas olen yötä ihanaa Hanna liikkui niin että laukesin Hanna tarrautu se jää kiinni se kasvoi.
Pestiin ja siirryttiin olohuoneeseen Hanna sanoi pidetään vain pyyhe.
Panin tyttöä aina kun voin pitkän aikaa kunnes viehätys poistui , ollaan vieläkin hyviä kavereita onhan se mun tyttö- Anonyymi
Ja sitten heräsit ja housus oli ihan liisterissä.Puahahahaaaa.....Kaikenlaisia seksifantasioita sitä onkin,että nai omaa tytärtään puahahahaaaaaa.....
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/X3i1F9
- Anonyymi
Haluaisin nuolla sun gitotrista jooko niin niin
- Anonyymi
Kyllä nuori pillu maistus täälläkin,vanhalle papalle 72 v mutta halut on edelleen
- Anonyymi
Minä voisin nuolla pillua pitkään ja hartaasti 😋 ja hieroisin sormella G aluetta. Olen sinkku mies täältä Vantaan Kivistöstä
- Anonyymi
Täältä saat sitä mitä juuri haluat, kuumaa ja kiimaista narttua, joka haluaa että nuollaan ja pannaan. Hyvin tuhma, laita heti viestiä 050 3855184
- Anonyymi
Hei olen tämän ketjun aloittaja, haluun nuolla sua oletko uudelta maalta , tai joku muukin nainen joka haluaa, ei iän ym väliä.
- Anonyymi
Olisiko Oulun seudulla naista joka haluaisi tulla nuolluksi kysyy lihaksikas vähän yli 60-vuotias mies kik ilmari1655?
Ketjusta on poistettu 70 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984