Onko teillä muilla tälläistä ongelmaa? Tuntuu että vittu haisee todella vahvasti ja muutkin haistaa sen hajun. Käytän terveyssiteitä mutta haisee läpi ja valuttaa todella pahan hajuista vuotoa. Mikähän minua vaivaa?
Vitun haju pölähtää housujen läpi
23
3704
Vastaukset
- Anonyymi
Wunderbaumia vittuun.
- Anonyymi
Juu ihan sama homma täällä
- Anonyymi
Sinulla on trollaus kylläkin vielä pahempi ongelma.
- Anonyymi
Auttaisko pesu? (aattelee mies puolinen
- Anonyymi
Pesu ja mäntysuopakuuraus päälle,. Ei Oo vittuni enää löyhkänny
- Anonyymi
Pesen päivitäin, silti haisee. Heti alkaa pesun jälkeen valuttaman hirveän pahan hajuista vuotoa, se on sellainen sillimäinen haju. -ap-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pesen päivitäin, silti haisee. Heti alkaa pesun jälkeen valuttaman hirveän pahan hajuista vuotoa, se on sellainen sillimäinen haju. -ap-
Kuulostaa vaginoosilta.Alapäälle paljon ilmakylpyjä ja jatkuva siteiden käyttö lopetettavaSaippuapesu pahasta jatkuvasti.Bakteeritasapainoa voi parantaa karpalo- tai tyrnikapseleilla.Apteekissa myös voiteita alapäähän laitettavaksi.Ja ilman kumia eri miesten kanssa paneminen sotkee myös bakteeritasapainoa.
- Anonyymi
Pissisikäiset trollaa.
- Anonyymi
olen aikuinen nainen enkä trollaa. tosi juttu tämä alapää ongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen aikuinen nainen enkä trollaa. tosi juttu tämä alapää ongelma.
Kerro ennemmin, mitä gyne sanoi.
- Anonyymi
Vaikuttaa emätintulehdukselta silloin haisee silli
- Anonyymi
Viimeksi se oli muna joka haisi. Oletko vaihtanut sukupuolta?
- Anonyymi
En ole tehnyt tuollaisia aloituksia täällä. Ollaan eri henkilöt. Minulla haisee vittu.
- Anonyymi
Osta estrogeenipuikkoja ja lactalia.
- Anonyymi
Ja jätä ne terveyssiteet pois.
- Anonyymi
SUSANNA S VITTU HAISEE HYVÄLLE SIITÄ KIIHOTTUU AINA ON KUIN OLISI SILLI TEHTAASSA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SUSANNA S VITTU HAISEE HYVÄLLE SIITÄ KIIHOTTUU AINA ON KUIN OLISI SILLI TEHTAASSA
SUSANNA S VITUN HALUAISIN NUOLLA JA HAISTAA AINA KUN AJATTELEN HÄNTÄ NIIN MULLA STONDAA ISO KYRPÄ JA ALKAA PANETTAA.
- Anonyymi
Kaada jogurttia pilluun ja pyydä Heinolan setä nuolemaan se pois. Lähtee haju jogurtin mukana kätevästi ja setäkin saa seksiä.
- Anonyymi
Sulle on kyllä tapahtunut paljon kaikkea kurjaa viime aikoina.
- Anonyymi
Vittu haisee hyvälle entisen naiskansanedustajan mielestä.
- Anonyymi
Teinitytön pimppi tuoksuu.
- Anonyymi
Kyllä teininkin vittu voi haista sillille. Itselläni haisi teininä todella pahalle vittu.
- Anonyymi
Kyllä se vittu haisee monilla läpi, osalla vielä kusi ja peräpääkin. Puhdistus auttaa jonkinverran, jos hiiva niin pikkarit kannattaa pakastaa ja silitys polttaa myös haitalliset aineet. Mitään pesuaineita ei kannata käyttää, voivat ärsyttää entisestään.
Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485356
- 483728
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963376- 313136
- 592894
- 582746
- 532400
- 381854