Lappeenrannan huonoin

Anonyymi

Työpaikka? Ennen ja nykyjää?

45

3263

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Autokillassa oli ainakin joskus henkilökunnan kiertonopeus suurempi kuin vaihtoautovaraston

• Anonyymi

Kiinteistohuollot, ennen ja nykyjää vauhti sekun kiihtyy...samaa paskaa vain eri muodossa.

• Anonyymi

Näinhän tuo on, että jos ei pidetä työntekijöiden hyvinvoinnista ajoissa huolta voi tulevaisuudessa olla vaikeaa koko alalle enää ollenkaan työntekijöitä saada tekemään ko.työtä sillä työthän eivät koskaan maailmasta lopu, vaan työnantajat joilla riittäisi palkanmaksukykyä ja kykyä pitää työntekijöidensä terveydestä huolta, että he jaksaisivat työskennellä raskaissa fyysisissä töissään pienellä palkkauksellaan.

• Anonyymi

Eekoo

• Anonyymi

Eräs autokoulu,

• Anonyymi

Eräs leipomon lounas-kahvila

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eräs leipomon lounas-kahvila

"Eräs leipomon lounas-kahvila"

Varmaan sellanen ärrällä alkava yritys kyseessä :) :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Eräs leipomon lounas-kahvila"

Varmaan sellanen ärrällä alkava yritys kyseessä :) :)

Koolla

• Anonyymi

Tukipalvelut.

• Anonyymi

Täältä ääni myös Saimaan tukipalveluille ( siivous )

• Anonyymi

Vankeinhoitolaitos !

• Anonyymi

Kilpailu on kovaa tällä sektorilla.

• Anonyymi

Täältä propsit kiinteistöhuollon suhtee, pääsääntöseti paska sakkia töissä, tai olevinaa töissä. Viimesen 15 v aikana ,tuosta alasta on tullu te-palveluiden suojatyöpaikka. On jos jokuumoista suharia liikenteessä, joita ei ala kiinnosta ei sitten vittuukaa.

• Anonyymi

No jos kiinteistöhuoltoala kiinnostaa ni pitää melko kujalla olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos kiinteistöhuoltoala kiinnostaa ni pitää melko kujalla olla.

Joo, kujilla, kaduilla, jalkakäytävillä ja aika usein nurmikoillakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, kujilla, kaduilla, jalkakäytävillä ja aika usein nurmikoillakin.

Lisäks ois oltava nöyrä asenne polvistumaan siellä kujilla, kadun kulmassa tai roskakatoksissa sekä taitava suustansa ja kielen liikkeistänsä. Sillä pärjää pitkälle ja syljen eritys sekä nielukyky!

• Anonyymi

Nykyjää reijus, työntekijät ei tee muyra kun vittuilee jatkuvasti, harvinaisen ylimielistä porukkaa. Aina tj myöten, mut eipä tuo duunaristokaa mitää huippua ole...

• Anonyymi

Mikä hyvänsä siivous työ.

• Anonyymi

Joo on kyllä reijuksen työnjohtaja ainakin kenkku ja kettuileva. Pyytää ehdotusta mutta kun ehdottaa niin ei käy kuitenkaan.

• Anonyymi

Aja ketut matkoihin. Menkööt muualle

• Anonyymi

The Switch: sinne ei ainakaan ikinä!

• Anonyymi

Mitä muuta the switch tekee kuin kasaa sähkömoottorita?

• Anonyymi

Ohos, käsittänyt itse että olisi hyväkin mesta. Mikä sielkii mättää😒

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohos, käsittänyt itse että olisi hyväkin mesta. Mikä sielkii mättää😒

Sielhän mättää kaikki. Eikä jaksa luetella asioita mut vaikkei aluks uskonut niin vaihtamalla parani ja nyt olen tyytyväinen. Suosittelen muillekin jos samanlaisia tuntemuksia on eli ei kannata juuttua :)

• Anonyymi

Varmaan katkaisijoita tekevät

• Anonyymi

Huoltomestarit . PISTE

• Anonyymi

JOO, Kun viel tekisivät työnsäkin..Rahan kyl ottaavat mut roskat lojuu aina levitettynä yhden yrityksen pihalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JOO, Kun viel tekisivät työnsäkin..Rahan kyl ottaavat mut roskat lojuu aina levitettynä yhden yrityksen pihalla.

No eikö tuo oo normi juttu jokasen kh yhtiön tekemisessä.. raha kelpaa,mitää ei tehdä. Varmaa tuleva talvi o katastroffi, polttoaineen hinnat nousee koko ajan, eikä ykskää isäntä oo tajunnu korottaa kilpailutuksen yhteydessä polttonesteistä. Eli varatkaa kermaperseet kolat ja lapiot, tuskin kh näkyy kovin usein auraamassa, tai hiekottamassa pihojanne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miehet vaihtuu joka päivä🤷‍♂️ kun kysyy niin kukaan ei tiedä mistää mitää, pahimmat o venäläistaustaset?ei osaa suomee eikä ymmärrä mitä niille sanoo. Eli ei kannattane edes yrittää opettaa, mitä pitäis tehdä tai mitä pitää tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miehet vaihtuu joka päivä🤷‍♂️ kun kysyy niin kukaan ei tiedä mistää mitää, pahimmat o venäläistaustaset?ei osaa suomee eikä ymmärrä mitä niille sanoo. Eli ei kannattane edes yrittää opettaa, mitä pitäis tehdä tai mitä pitää tehdä.

100% huonoin huoltomestarit!ihan joka alueella. Piha,sisä,siivous,asiakaspalvelu.. no onni et kohta on tarjoustenjättö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eikö tuo oo normi juttu jokasen kh yhtiön tekemisessä.. raha kelpaa,mitää ei tehdä. Varmaa tuleva talvi o katastroffi, polttoaineen hinnat nousee koko ajan, eikä ykskää isäntä oo tajunnu korottaa kilpailutuksen yhteydessä polttonesteistä. Eli varatkaa kermaperseet kolat ja lapiot, tuskin kh näkyy kovin usein auraamassa, tai hiekottamassa pihojanne.

Pörssiyhtiönä aikoinaan L & T Oyj hoiti todella hyvin kaikki kohteensa.

• Anonyymi

Kaikki turvallisuusalan firmat. Securitas, Avarn, 4T Turva jne

• Anonyymi

Miksi puhutaan vain kiinteistöhuolloista ja vartiointifirmoista, mitkäs k kaupat ja s ryhmän yksiköt ovat sieltä minne ei aurinko paista

• Anonyymi

Oletettavasti kauppojen duunarit ei seikkaile suoli24 sessa🤷‍♂️

• Anonyymi

B1tches say this, b1tches say that, I’m not believing none of that, Kela is only one I trust, fully, less bullsh1t and lying, clearly, HR sucks in most of these companies anyway. They patholotical liars, promising you this and that, none of that not gonna really happen, well, I say, keep your sh1t, I’m not interested, I rather stay at home and keep my mental balance, I don’t need no car, house or flying tickets. Just a rented place to live and some food, internet, electricity, mobile phone and my own freedom and toughts, that’s most of it already mentioned.

Sheeps won’t respect me I don’t them neither, and I’m not even asking approval, approval from sheeps? Cmon, man! Not gonna happen until you buy at least as good car as them or have a almost same title. I don’t care about material. I was born naked and I will leave all material behind me, when the time comes at the end. Arhinmäki, Li and Marin I’m with you or anyone in left wing politics, if outfallen of this sheep system is taken care of financially. I don’t necessarily need no job at all, just enough money to live. Kokoomus just want profits but how about me, i educated myself but system won't care about me? I just need a civilincome so i don't need to deal with your HR and 9 euros per day work. You can keep the jobs by yourself. I don't need any of material stuff.

• Anonyymi

Koulutus pelkkää paskaa työnhaku tuskast haastattelijat kaksinaamaisia mulkkuja ne ajattaa lupailee sun ihmisarvoa polkee tyhii työmahdollisuuksia ja lounaita lupaa satoja kilometrejä tietyömaita ohittaen ja asfalttiteitä, satoja hakemuksia, hukattuja tunteja, turhia perään soitteluita, meni toiselle takas lähtöruutuun, rämmin himaan turhautuu, ehkä se onkin järjestelmän tarkoitus, lannistaa yksilö, tehdä meistä nöyriä koneiston palvelijoita, kymmenen vuotta penkissä mut et kelpaa, onko tässä koko julkisenkaan talouden kannalta järkee? Miksei vois saada sitä kansalaispalkkaa, fasistien ylläpitämä työsektori yksityinen, en kaipaa teitä, arkun perään kuoppaan multaa, silloin aikoinaan uusi auto kasa ruostetta vaan, arvotonta romua, asuntokiinteistö perittäväksi jollekin, en sitäkään mukaani saa, vaikka musta luotais pyramidi, tuskin sitä kuoleman jäljeen tsiigaisin, silmät ikuisesti kiinni, vaikka saisin oman patsaan, tuhannne vuoden päästä sillä tuskin paskan välii,
      Isosti tippunut yksilö mitään club banggereit tuota vaan avautuu yhteiskunnalisist aiheist omist huonoist kokemuksista elämän muuttuneista arvoista kapitalismin varjopuolista markkinavoimia paheksuen sama jäädä vaik vetää handyy himaa ku mennä johonkin piinapenkkiin bimbojen tentittäväks imppaamal liimaa haastikseen valmistaudun niin oon samal aaltopituudel ku ne uuh keksin tyyliin ikiliikkujan niin ne kysyy osaatko rullamittaa käyttää? Sen tasosest kysymykset sit valkkasit, vitsi koko puulakis on, mainokset oksettaa pitääkö meidän aina tuhlata ja uusia itemeitä himoita ja haalia? Eikö me tulla toimeen ilman? Onko onnellisuus käsite kytketty materiaan nyky-yhteiskunnas? En kehtaa aiheest ääneen puhuu kun suurin osa paheksuu, oon originaali häpeilämätön autenttinen mut tää ei kelpaa työpaikkahakemuksen alotukseks mut vitut niist miellytä enää ketään haluun nykymenos pois integroituu sil välin kun nää vesselit halu inee leipäjono on mun elonkerjuu syksy tuli ja näät sen musta niiku Juice syksyn sävelessänsä totesi

Pysykää veljet kovana, tää on kuin kovaa pelii Bostonis, isoin panoksin, kukaan oikeistost ei varsinkaan huolehdi meist putoojist, väliinputoajan tilitystä vieroksutaan, meikäläinen pistää kovan kovaa vastaan, ruokajonos painiks meni mut se on ihan normii, viimesest leipäpalast taistellaan, rakenneongelmat yksilön niskaan työnnetään ja voittojen maksimoimiseks tehtaita siirretään ja poruukkaa irtisanotaan voittojen maksimoimiseks, osana koneistoa voit salaa pahoin vaikket myönnä kun näyteikkunaa kuolaat, niin se sokeuttaa sut, aivopesee arvosi boy, omaksu tulostavoitteet, deadlinet ja firman arvot, uskontosi on firman johdon sana, mä en ollut edes lounaan arvonen vaik ajoin satoi kilometrei vuoksi duunin, mikään ei koskaan pitänyt mikä luvattiin, mut nyt oon kiitollinen, en haluu enää inee, pakko jaksaa hylkiönä rahaa ja statusta ihannoivas järjestelmässä haistelemas pakokaasuja, jossa talouskasvu henkireikä kilpailuvaltti mut ollaaks me koskaan onnellisii? En edes enää jahtaa sitä tunnet kun se ei pysy kuitenkaan, se on uskoton pakeneva kapinallinen,

• Anonyymi

Ite elän pelkillä pääomatuloilla, mutta hienot riimit vetäisit tuohon kappaleeseesi propsit siitä siule.

• Anonyymi

Olisiko niin että huono työpaikka johtuu siintä huonosta työntekijästä??? Oootko aatellut sitä? Aatteleppa ihan ite sitä.!?

• Anonyymi

No sit noin 100 hengen työpaikassa ei oo ku huonoja duunareita

• Anonyymi

Taidot välttävii mut räpit duunaan silti uuh en itke ämmien perään tai haluu räpil ees tienata mitään uuh aivoni kuin ameeba joka laitettu uuniin uuh burnannu nii pahasti et käryy koko fkcing kitchen uuh se on sad mut kato ympärilles boy nykymeno sellanen et kaikil on kiire elät parisuhtees mut et kerkee edes nus nus kun on deadlinet pääl energiajuomat työnarkomanin parhaat kaverit kunnes saat rytmihäiriön tölkin jälkeen viidennen, kofeiinitabut perään ja joka tauol duunipaikan kahviautomaatil ylitöis boostia hakemas, siitä seuraa närästys krooninen, kiehuu sappi aivojen lisäks haima ei jaksa insuliinii enää duunaa, se on loppuni systeemi jatkuvas hätätilas kunnes kohta kuuluu piipaa pipaa hukut työvuoreen kunnes sä pyllähdät terveydenhuolto kriisis et saa edes melatoniinirespetii uusittuu, se tulee takas bumerangin uuh mihin meni verorahat? Nataly Tatjana Katjana sun on paras uusii se tai en saa unta, sit ei oo kellään kivaa, Kuka leipäjonot tyhjentää jos ei Hursti? Jou! Salee rikkaat mersujensa kanssa siel etuilemas jonos niiku kävi ilmasten maskien kanssa, halveksun teit uuh Haali haali sitä massii, toi on niin säälittävää, meitsi vasemmistopuolueisiin luottaa köyhän asialla, jou.

• Anonyymi

Niin mikäpäs siinä mersulla kaahaillessa Suomen parhaassa kaupungissa. Muiden kadehtiessa juuri sinua. Ymmärrät paikallisen mentaliteetin oikein hyvin.

• Anonyymi

Ei the swithcii ei bitchii ei tyhjii lupauksii vaan sdp ja vasemmisto, korotuksii tukii, fck the kokoomus toivo menny köyhält kun tukii leikata meinataan, kai se on muutettava muualle jotain hyvää täs parannetus liikkuvuudessakin ja valuutas yhteises ja Isku toimialansa eettisyydestä inisee kattos sika peiliin niin löytäs parannettavaa omastakin toiminnastansa opiskelijoita kyykyttää välitä enää pätkääkään vaan kerran elän tääl ja tän tuskan odotan 30-40 v sisäl viimestään päättyvän viedää kohta murusetkin, tää on sairas maa ja maailma mä en oo koskaan tänne kuulunu lapsesta asti katkeroitunut systeemi sisältä mätä, kerään almuja ja katon kui toiset jonos etuilee ja etunsa petailee sitte marisee kuinka muka on itsestänsä kiinni fck that, biggest BS mitä mä oon kuullu, rakenneongelmat yksilön niskaan kaadetaan ja lisää osinkoi ne itellensä haalii, just joo ei oo Guciin varaa meen kirppurilta rikkaiden tähteit poistaa vitosel mut ei oo statunsa haluu pörhöstellä tai kasvattaa omaa arvokkuuttaan, toisten kustannuksella, antaa toisten ruokajonos jämist tapella, just joo! Pakko työpaikan seinät vuoraan sillä itsellänsä muistutukses kapitalisteille tunnetiloistani ja tyytymättömyydestäni, rikon koneet vahingossani, kaivan nenääni ja takapuoltani, piereskelen ja saatan vaikka laskee alleni vain protestoidakseni, järjestelmän pohjal murusia kärsineenä katkeran kerätessäni voin inistä niin paljon kuin haluun purkaakseni oloo surkeaa, jos ei oo varaa ruokaa niin tarvittaessa vaikka varastan, pitäkööt karenssinsa ja orjuutustehtaansa!

• Anonyymi

Kuka sä oot tai luulet olevas no en ainakaa sun biitch uuh! Eti orjas muualt mä oon freeman mut en goodman vaan hyväl taval bad yön hiljaisina tunteina räpäytän ilman toivoo paremmasta, ne sheepit kusi mun kaivoo oon too real mut ei varaa olla wrong täs hullujen luomas läpimädäs systeemis alan kerää pulloi täyttää hyllyi kuivatavaral oon too skilled too real liian OG ennen olin wannabe nyt jo melkein täydellinen, elämän varrel oppinu, oon pHd of elämänkoulun, opinnot kantaa pitkäl sen voin luvata, sain niskaani kannettavaksi vain järjestelmän huonot puolet sen huonoimman osan ja rikkaiden vittuilut ketkä muut huipulle kiiivetessään allensa muut tallo nyt pistän täysii kampoihin kun haluutte viedä viimeset murutkin uuh tää on vast lämmittelyy round per minute alle 5k pystyn vähintään tuplaa sen kohta VTEC käynnistyy Hallelujah! Ja sit on turparullal sanaa puskee kuin rap god toiseen potenssiin ei Benzii, ei ämmii, ei ässii vaan pelkkää kroonista vitutusta, roskakäsi mulle jaettiin silti taistelen vaikken voita synnynnäinen og katujen sankari teen robocopterii kullillain sitä ilmassa lerputan pyyhin sillä työkkärin ämmien kasvoja.

• Anonyymi

On se perkuleen ikävää kun ei opeteta lapsille sivistystä. Aikoinaan minäkin kuuntelin teknoa ja väitettiin olevamme reivereitä', mut nykyään ymmärrän miten ajattelematon olin.

Minun ongelmani oli luonteeni, olen härkä-kissa. Härän motto on "kaikki heti minulle". ja maa elementti haluaa tavaraa ympärilleen.
        Vasta muutot opetti, ettei minulta välttämättä voi jäädä tavaraa jäljelle mitään menneisyydestä. Nyt minulla on vain tarpeellisin, ja viihtyvyyden takia muutama taulu seinällä.

Yksi asia, minkä puolesta joudun taistelemaan, on luonneidentiteettini, se. mitä tutkimalla saadaan selville mitä työtä tai opiskelua minulle kannattaa suositella. Nykyään minulla ei periaatteessa ole muuta koulutusta kun peruskoulu. ja tuolla ihmetellään miten se on mahdollista. Työssä ollut hädintuskin koskaan, ja nykyään koulutuksen puute luo muureja te-toimistolle, joka sitä hokee. Luulevat, että kaikkien pitää olla työssä yhtä kykeneviä.

Mutta tasangoilla linnut istuu härän selän päällä, eikä se haittaa härkiä - päinvastoin, linnut etsivät elukoita niiden turkista ja syövät niitä. Miksei kouluttamaton voisi mennä eduskuntaan kuulemaan mitä siellä puhutaan, ja kertomaan sen ratkaisevan mielipiteen siellä?

Jeesus ei ollut saanut opettajan virkaa, silti häntä kutsuttiin opettajaksi.
        Hän ei ollut saanut lääkärin koulutusta, ja häntä kutsuttiin parantajaksi.
        Montako Jeesusta tähän maahan tarvitaan ristiinnaulittavaksi, koska "vääräuskoinen"?

Me eletään vasta vuotta 2000. Eläimellisyydestä ollaan päästy vasta askel. Minulla on ideoita, joiden voisi kuvitella olevan ehkä vuodelta 4000 tai myöhempää, riippuen siitä, paljonko tietoa hallitus päästää kansalle luvan saatuaan. Yhtä köykkyä ne näyttää yrittävän askeltaa. Tekniikassa kilpaillaan, mutta viisaudessa ei.
        Onko taantumuksellisuuteen meneminen joku fetissikultti vai? Mitä kansa tietää taivaasta? Nuo pisteet siellä ovat tähtiä? Jos joku vastasi "kyllä", olet kivikauden tasolla.

• Anonyymi

No ainakaan Suomirunous ei ole täällä teennäistä. Se on totta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      16933
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4644
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      297
      2647
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      135
      1928
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1559
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      396
      1512
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      15
      1409
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1293
    9. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      19
      1075
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      9
      1022
    Aihe