tätä maanmainiota popcornin jyvää, Bonnie Leetä?
En ole ihan tavallisista kaupoista löytänyt.
Onko tilaustuote?
Tietääkö kukkaan, mistä mahtaisi löytyvä
21
4797
Vastaukset
- Anonyymi
Kahto ensin K-ruoka-sivulta löytyiskö jostain K-kaupasta tai sitten tilaat suoraan CDONista.
- Anonyymi
Mitä etsit voin autaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä etsit voin autaa
Bonnie Lee popcorn 500g maissinjyvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bonnie Lee popcorn 500g maissinjyvä
Ei niitä löydy enää kaupasta sun täytyy tilata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä löydy enää kaupasta sun täytyy tilata
Jooo
- Anonyymi
On hyvä poppari.
- Anonyymi
Loppasuilla kaikki menee alas kurkusta, talot, tavarat, metsän puut, maat ja mannut.
- Anonyymi
Ei saa enää mistään. Ei löydy edes valmistajaa.
- Anonyymi
Mettäukkelin popparivaunun kaapissa on ainaski 5000 "TYHJÄÄ" pussukkaa. Se on saanut yksioikeuden poni liihin.
- Anonyymi
Minä olen tehnyt ässän Rainbow maissijyvistä poppareita kattilassa ihan ohjeen mukaan ja suolaa hyvin hyvin vähän ja kyllä ihan hyviä tuli 🍿 ne voi olla jopa terveellisiä jos ei ole paljon rasvaa eikä suolaa 🙂
- Anonyymi
Joskus tein Bonnie Lee jyvistä mutta en muista enää millaisia olivat, mikä ero niillä lie muihin merkkeihin kun kovasti kehuvat niitä? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus tein Bonnie Lee jyvistä mutta en muista enää millaisia olivat, mikä ero niillä lie muihin merkkeihin kun kovasti kehuvat niitä? 🤔
🍿🍿
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei omakohtaista kokemusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei omakohtaista kokemusta
Nyt loppu joka kaupasta !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt loppu joka kaupasta !
Usan kuivuuden takia ei enään saa !
- Anonyymi
Popparivaunun lattialta voi noutaa.
- Anonyymi
Mitä tahansa Youtube videota maailman maaseudulta katsoo niin ihmiset tekevät jotakin hyödyllistä toisilleen mutta Kosulan tubeukot vain leikkivät ja suutaan mussuttavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tahansa Youtube videota maailman maaseudulta katsoo niin ihmiset tekevät jotakin hyödyllistä toisilleen mutta Kosulan tubeukot vain leikkivät ja suutaan mussuttavat.
Ei kyllä ne kosulan ukotkin tekee hommia ja tubetus on yksi niistä ja sen voi viellä sanoa että roni bäk tekee työkseen tube videoita
- Anonyymi
Löysin yhden paikan, täytyisi vaan tilata eurolavallinen kerralla.
- Anonyymi
Poni Lii on loppu. Kokonaan.
- Anonyymi
Bonnie Lee jyvistä tuli hyviä pehmeitä poppareita. Rainbow ja Pirkka jää yleensä melko koviksi, riippuen varmaan jyvien alkuperästä.
Toivottavasti saataisiin Bonniet takas kaupan hyllyihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324634
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233172Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132604- 462191
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591733Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471669- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201486- 281480
- 951211