Olethan muistanut ajatella myös itseäsi

Anonyymi

Kun huolehdit, niin huolehdi myös itsestäsi, ja anna itsellesi aikaa rauhoittua. Kesäaika on lyhyt, mutta kaikkea ei voi saavuttaa lyhyessä ajassa. Tulee päivä, kun me vielä kohtaamme, mutta aivan eri merkeissä, siis ilman romantiikkaa.

Nuku hyvin. Hyvää yötä!

9

617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tunnelma on että jossain kohden yhteiskunta on ohjautunut hieman väärille raiteille. Sen toiminta on oikeasti kiinni perustason henkilöistä joilla on intoa ja periaatteita pitää hyvistä arvoista kiinni. Säästöjä voi tapahtua ihan sillä että yksittäiset työntekijät hoitavat työnsä esimerkillisesti. Ei tämä minulle ole. Hyvää yötä!

    • Anonyymi

      Oletko sinä mies huolehtinut itsestäsi?

      • Anonyymi

        Minulla naisella joka tuon kysyi on hieman surullinen olo. Jotenkin tuntuu tyhjälle sisältä päin. Mitä minun pitäisi olla, missä ja milloin. Voitko auttaa minua mies selvittämään asioita?


    • Anonyymi

      Yrittänyt kuroa aikataulua kiinni ja tehdä kaikki mitä oli listalla, ehkä tästä selvitään. Vähän on stressin oireita, mutta talvella helpottaa :)

      • Anonyymi

        tulipa heikko olo, meni ihan nolliin ja kädet tärisi ym, en ollut syönyt tarpeeksi ja raskas päivä. Piti syödä kaikki mitä kaapista löyty, taas pärjää...


    • Anonyymi

      Miksi kirjoitat tänne jollekin, jonka kanssa et kuitenkaan halua romantiikkaa?

    • Kyllä olen purin lepäämään mahdollimman paljon. Pidän myös reissaamisesta.

    • Anonyymi

      Missä merkeissä sitten kohtaamme?

    • Anonyymi

      Demariromskut on niitä kauheimpia minustakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe