Sosiaalinen vai yliherkkyys

Anonyymi

Ihan normaalisti opiskelen ammattikorkeessa, mut esim. syömässä tai kahvilla en pysty käymään. Ja aamulla oon mieluummin vähän ajoissa etten siihen pahimpaan hälinään osuis. En oikein kestä mitään hälyääntä. Ihan normisti mä luennolla voin olla ja ryhmätöitä tehdä. Kadulla en voi kävellä jos liikaa vilinää, mut jos oon jotenkin irti, vaikka ylhäältä jostain yksinäiseltä näköalapaikalta, niin vilinää onkin mukava kattella. Paitsi jos kuuluu äänimerkki, voimakas kiihdytys. Kauppakeskus on oikeestaan pahin paikka. esim. vaatteita en voi mennä ostaan. Mut usein oon mukana, kun muu perhe menee ja jään parkkipaikalle auton takapenkille. Että toisaalta tykkään olla siellä vilinän keskellä. Mut auto pitää olla lukossa ja ikkunat kiinni. Että vaikka noissa kauppakeskuksissa ei kukaan mitään kontaktia haluakaan ottaa, niin mun pitää saada joku ihan fyysinen suoja. Ei tää mua mitään haittaa. Aaattelin vaan kumpaa tää on.

1

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

omalal kohalla paljon ristiriitaisuuksia herätää mun persoona silä välillä tuntuu että pelkään kaikkea mut välillä en pelekää mittään esimerkiksi jos oon kaupassa niin saatan jopa nauttia kun ihmiset katsoo mua, mutta sitten vastaisuudessa saattaa käyvä siten että pelottaa ja erityisesti epäilyttää ihmisten ajatukset miniusta eli saatan tyypilliseen suomalaiseen tapaan kärsiä alemmuuskompleksista eli saatan luulla että ihmiset ajattelee musta ikävästi, mut toisinaan mun persoona muuttuu välillä esim kaupoissa, eli jopa nautin siitä jos ihmiset vahtaa mua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2663
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe