Sosiaalinen vai yliherkkyys

Anonyymi

Ihan normaalisti opiskelen ammattikorkeessa, mut esim. syömässä tai kahvilla en pysty käymään. Ja aamulla oon mieluummin vähän ajoissa etten siihen pahimpaan hälinään osuis. En oikein kestä mitään hälyääntä. Ihan normisti mä luennolla voin olla ja ryhmätöitä tehdä. Kadulla en voi kävellä jos liikaa vilinää, mut jos oon jotenkin irti, vaikka ylhäältä jostain yksinäiseltä näköalapaikalta, niin vilinää onkin mukava kattella. Paitsi jos kuuluu äänimerkki, voimakas kiihdytys. Kauppakeskus on oikeestaan pahin paikka. esim. vaatteita en voi mennä ostaan. Mut usein oon mukana, kun muu perhe menee ja jään parkkipaikalle auton takapenkille. Että toisaalta tykkään olla siellä vilinän keskellä. Mut auto pitää olla lukossa ja ikkunat kiinni. Että vaikka noissa kauppakeskuksissa ei kukaan mitään kontaktia haluakaan ottaa, niin mun pitää saada joku ihan fyysinen suoja. Ei tää mua mitään haittaa. Aaattelin vaan kumpaa tää on.

1

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

omalal kohalla paljon ristiriitaisuuksia herätää mun persoona silä välillä tuntuu että pelkään kaikkea mut välillä en pelekää mittään esimerkiksi jos oon kaupassa niin saatan jopa nauttia kun ihmiset katsoo mua, mutta sitten vastaisuudessa saattaa käyvä siten että pelottaa ja erityisesti epäilyttää ihmisten ajatukset miniusta eli saatan tyypilliseen suomalaiseen tapaan kärsiä alemmuuskompleksista eli saatan luulla että ihmiset ajattelee musta ikävästi, mut toisinaan mun persoona muuttuu välillä esim kaupoissa, eli jopa nautin siitä jos ihmiset vahtaa mua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      82
      3943
    2. 51
      3248
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      154
      2989
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      59
      2913
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      75
      2446
    6. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      4
      2269
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      25
      1964
    8. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      62
      1951
    9. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      161
      1902
    10. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      91
      1301
    Aihe