Mixi kaimani avakusimentit positetaan ?

Minä niin niin olen pahoittanut mieleni siitä epäjohdonmukaisuudesta, että minua ei ole positettu, kertaakaan. Olenko huonompi ihmisenä vai missä mättää ? Osaan kiroilla ja irvistelläkin tarvittaessa, vähintäänkin peilille. En ymmärrä.

15

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinä olet toveri SOTILASseniili naisten mieleen. Charmikas herrasmies, jolla enää seisoo vain silmämunat.

• Anonyymi

Älähän nyt ala keulimaan, sillä on ranskalaiset munat, eli pussitkin seisoo.

• Anonyymi

Sorruit sitten hapsumattolentäjämajurin kirjoitteluun kielellisesti otsikon osalta? Millaisen sotilaallisen uhan se muodostaa ottaen huomioon myös kaimasi?

• Anonyymi

Onko sinulla se parempi "RUKki", mitä täällä se yksi mielikuvitusupseeri penää sillointällöin?

• Anonyymi

Aloittaja on se KRH mies.

• Anonyymi

Se on todella merkillistä, kun kaikki kirjoitukset on ollut jo toista kymmentävuotta sanansta sanaan samat, ei edes pilkun paikka ole vaihtunut. Pelastakaa Aisa. Olen VKKsta ja en ihan terve. Slava Turtiainen, Heroim VKK ja Venäjä!

• Anonyymi

Ossi elää joka päivä uutta eilistään sekä vetää jatkuvasti sata lasissa ja käsijarru päällä. Vähän sama asia, kun soutaisit ja huopaisit samanaikaisesti. Siksi mikään ei muutu.

• On se outoa, että tungeksitte MINUN avakusimenttiini. Avatkaa omia ja vastailkaa niissä itsellenne, niin minäkin teen. Kaimani on toistojen ammattilainen, minä vasta noviisi. Totuus on kuitenkin, että toistot opettavat. Yksikään nokkahuilun huippu ei ole välttynyt kymmeniltätuhansilta toistoilta päästäkseen huipulle.

Mitä politiikkaan tulee niin kaikenlainen vastustaminen on heti lopetettava. Eri mieltä saa toki olla, mutta ei minun kanssani.

Suutelin sammakkoa ja muutuin prinsessaksi. Ei se päälle näy, ei, mutta sisikuntani muuttui hauraaksi ja haavoittuvaksi. Ensi kuussa taas leikkelevät ihonalaista sisikuntaani, mutta jos siitä vielä selviän, niin lupaan lopettaa kaikenlaiset lestanhuudot ja muut, vähintäänkin kuukaudeksi. Älköön kaimani tukehtuko porkkanaan tahi siihen sontaämpäriinsä mitä tänne aina annostelee tasaisin väliajoin, päivät pääksytysten, vuodesta toiseen. Hänellä on sama nuha kuin minulla: taivaaseen ei huolita, belsepuupi ei siedä kilpailijoita ja komposti on jo valmiiksi täynnä paskaa, Siksi me siis kellumme tässä rajapinnassa elämän ja Suomi24:n välillä, puristuksissa ja raskautettuina.

• Anonyymi

Voihan didgeridoo ja lampun jalka!!!

• Anonyymi

Ei hätiä mitiä. Halonen ollut leikkauksessa, saanut nyt omat munat.
      Kertoileeko ny naisista vieläkin kiimaisemmin.

• Anonyymi

Pyllymajuri oli leikkauksessa mukana tarkastamassa, että ne munat varmasti myös tulivat?

• Anonyymi

Inkeroisissa ihmetellään ihan samaa!

• Anonyymi

Ja joka päivä yhä uudelleen ja uudelleen.

• Anonyymi

Mites tää liittyy kepuun?

No kaatopaikalle kuuluu kaikki paitsi keskustan asiat.

• Anonyymi

Se on niiin väärin, loistavia avauksia ja joka päiviä uusia ja tuoreita näkökantoja! Aisan nerokkuus on uudistuminen ja ei toista vanhaan, miksi ne poistetaan?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe