Mixi kaimani avakusimentit positetaan ?

Minä niin niin olen pahoittanut mieleni siitä epäjohdonmukaisuudesta, että minua ei ole positettu, kertaakaan. Olenko huonompi ihmisenä vai missä mättää ? Osaan kiroilla ja irvistelläkin tarvittaessa, vähintäänkin peilille. En ymmärrä.

15

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinä olet toveri SOTILASseniili naisten mieleen. Charmikas herrasmies, jolla enää seisoo vain silmämunat.

• Anonyymi

Älähän nyt ala keulimaan, sillä on ranskalaiset munat, eli pussitkin seisoo.

• Anonyymi

Sorruit sitten hapsumattolentäjämajurin kirjoitteluun kielellisesti otsikon osalta? Millaisen sotilaallisen uhan se muodostaa ottaen huomioon myös kaimasi?

• Anonyymi

Onko sinulla se parempi "RUKki", mitä täällä se yksi mielikuvitusupseeri penää sillointällöin?

• Anonyymi

Aloittaja on se KRH mies.

• Anonyymi

Se on todella merkillistä, kun kaikki kirjoitukset on ollut jo toista kymmentävuotta sanansta sanaan samat, ei edes pilkun paikka ole vaihtunut. Pelastakaa Aisa. Olen VKKsta ja en ihan terve. Slava Turtiainen, Heroim VKK ja Venäjä!

• Anonyymi

Ossi elää joka päivä uutta eilistään sekä vetää jatkuvasti sata lasissa ja käsijarru päällä. Vähän sama asia, kun soutaisit ja huopaisit samanaikaisesti. Siksi mikään ei muutu.

• On se outoa, että tungeksitte MINUN avakusimenttiini. Avatkaa omia ja vastailkaa niissä itsellenne, niin minäkin teen. Kaimani on toistojen ammattilainen, minä vasta noviisi. Totuus on kuitenkin, että toistot opettavat. Yksikään nokkahuilun huippu ei ole välttynyt kymmeniltätuhansilta toistoilta päästäkseen huipulle.

Mitä politiikkaan tulee niin kaikenlainen vastustaminen on heti lopetettava. Eri mieltä saa toki olla, mutta ei minun kanssani.

Suutelin sammakkoa ja muutuin prinsessaksi. Ei se päälle näy, ei, mutta sisikuntani muuttui hauraaksi ja haavoittuvaksi. Ensi kuussa taas leikkelevät ihonalaista sisikuntaani, mutta jos siitä vielä selviän, niin lupaan lopettaa kaikenlaiset lestanhuudot ja muut, vähintäänkin kuukaudeksi. Älköön kaimani tukehtuko porkkanaan tahi siihen sontaämpäriinsä mitä tänne aina annostelee tasaisin väliajoin, päivät pääksytysten, vuodesta toiseen. Hänellä on sama nuha kuin minulla: taivaaseen ei huolita, belsepuupi ei siedä kilpailijoita ja komposti on jo valmiiksi täynnä paskaa, Siksi me siis kellumme tässä rajapinnassa elämän ja Suomi24:n välillä, puristuksissa ja raskautettuina.

• Anonyymi

Voihan didgeridoo ja lampun jalka!!!

• Anonyymi

Ei hätiä mitiä. Halonen ollut leikkauksessa, saanut nyt omat munat.
      Kertoileeko ny naisista vieläkin kiimaisemmin.

• Anonyymi

Pyllymajuri oli leikkauksessa mukana tarkastamassa, että ne munat varmasti myös tulivat?

• Anonyymi

Inkeroisissa ihmetellään ihan samaa!

• Anonyymi

Ja joka päivä yhä uudelleen ja uudelleen.

• Anonyymi

Mites tää liittyy kepuun?

No kaatopaikalle kuuluu kaikki paitsi keskustan asiat.

• Anonyymi

Se on niiin väärin, loistavia avauksia ja joka päiviä uusia ja tuoreita näkökantoja! Aisan nerokkuus on uudistuminen ja ei toista vanhaan, miksi ne poistetaan?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      38
      2181
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      64
      2022
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1930
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      388
      1670
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      103
      1641
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1464
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1092
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      967
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      75
      915
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      899
    Aihe