Kylmä talvi tulossa ja ei oo varaa lämmittää taloa eikä suljetullekaan pääse asumaan. Taavetti miettii jo vakavissaan vaihtoehtoa X.
Taavettia närästää!
3
125
Vastaukset
- Anonyymi
Taavetti, joka tunnetaan myös nimillä Anusvetti, Penisvetti ja Kokkolan lantalordi, on tulossa tiensä päähän. Omat rahat sekä suvun tila on hävitty rahapeleihin. Loppu häämöttää. Muillakin tekee nyt tiukkaa, joten apua ei ole luvassa. Onnea matkaan, Vetti!
- Anonyymi
Varma lämmin oma koppi ja täyshoito on Taavetille tarjolla, jos Taavetti käy vaikka kylmäasemalla farmari volvonsa kanssa, kiinnittää vaan seteliautomaatin köydellä farmarivolvon perään ja painaa kaasua.
Voi hyvällä tuurilla saada tukun setelleitä, jotka piilottaa lähimaastoon odottamaan kesää.
Sen jälkeen vaan jäät odottelemaan, niin poliisiauto saapuu paikalle ja todistuskappaleiden äärellä hoet, minä se olin, ettekö näe.
Jos poliisit eivät meinaa uskoa, niin astut vaan farmari volvoon, kiihdytät ja ajat päin poliisiautoa, niin eiköhän Taavetti pääse koppiin ja täysihoitoon.
Jos oikeudenkäynnissä ei tule riittävä tuomio, niin Taavetti voi alkaa siellä riehumaan ja vaatia talven yli kestävää tuomiota. - Anonyymi
Ja kaikki alkoi isin antamasta viiden markan viikkorahasta, jonka Vetti vei säästöpossun sijasta R-kioskile.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013741
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482671- 1142509
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392008Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu301787Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221561- 271542
- 221348
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701285Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81271