Rakastan Puhia

Anonyymi

Se on kiltti ja lämmin ihminen ja haluan elää loppuelämän sen kainalossa.
Rakastan sua ja haluan myös :)
Kuumailmapuhaltimelle hehkulampulta.

207

1215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos rakas. Toi on oikeasti tosi ihanasti sanottu. Haluan jo sut mun kainaloon. Voisinpa antaa sulle suudelman nyt

      • Anonyymi

        Voisinpa mä halata sua nyt ja vastata sun suudelmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisinpa mä halata sua nyt ja vastata sun suudelmaan.

        Se olisi ihanaa :) Niin ja sinäkin olet lämmin ja kiltti :) Ja maailman rakkain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi ihanaa :) Niin ja sinäkin olet lämmin ja kiltti :) Ja maailman rakkain

        Kiitos, ihanasti sanottu :) Oot liian ihana :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, ihanasti sanottu :) Oot liian ihana :)

        Joku on niin mustasukkainen, että esiintyy koko ajan sinuna. Liekö mies vai nainen, en tiedä. Tylsää. Tiedät että sulle on kaikki mun rakkaus ei muille. Onneks jo tiedät sen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku on niin mustasukkainen, että esiintyy koko ajan sinuna. Liekö mies vai nainen, en tiedä. Tylsää. Tiedät että sulle on kaikki mun rakkaus ei muille. Onneks jo tiedät sen :)

        Ei ne kommentit siitä et haluan pois täältä sun kanssa ollu keltään muulta. Kun sun alaa olla vaikee tunnistaa minua ja muutenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku on niin mustasukkainen, että esiintyy koko ajan sinuna. Liekö mies vai nainen, en tiedä. Tylsää. Tiedät että sulle on kaikki mun rakkaus ei muille. Onneks jo tiedät sen :)

        Tykkäätkö sinä enää minusta yhtään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäätkö sinä enää minusta yhtään?

        Miksi sitä epäilet? Tiesin vaan ettet mistään hotellihuoneista kirjottele niin en ollu varma. Mä rakastan sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne kommentit siitä et haluan pois täältä sun kanssa ollu keltään muulta. Kun sun alaa olla vaikee tunnistaa minua ja muutenkin

        Mikä nyt? Sano jos kaikki ei oo hyvin. Mä vaan halusin olla varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä nyt? Sano jos kaikki ei oo hyvin. Mä vaan halusin olla varma.

        Ei mikään, hyvä vaan noin et haluat olla varma. Minä oon sinusta ihan varma :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mikään, hyvä vaan noin et haluat olla varma. Minä oon sinusta ihan varma :)

        Oon minäkin susta varma ihana :) Välillä vaan menee sekaisin tässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne kommentit siitä et haluan pois täältä sun kanssa ollu keltään muulta. Kun sun alaa olla vaikee tunnistaa minua ja muutenkin

        Ymmärsin tänkin kommentin äsken väärin. Tottakai noin, että pois pitää päästä jos en sua tunnistas ja muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsin tänkin kommentin äsken väärin. Tottakai noin, että pois pitää päästä jos en sua tunnistas ja muutenkin.

        Niin siis tarkotin et joka tapauksessa haluan pois sun kanssa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis tarkotin et joka tapauksessa haluan pois sun kanssa :)

        Joo, joka tapauksessa mennään pois täältä yhdessä :) Tiedän että sitä tarkoitit. Aivan varmasti mennäänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis tarkotin et joka tapauksessa haluan pois sun kanssa :)

        Päivitin tän ja luin tuolta alhaalta ekana kommentin. Kirjoitin kello 16:14 sinne että täältä on päästävä pois, en tiedä miksi, jollekin vastasin joka haukku mua. Samaan aikaan edellisellä minuutilla olit kirjoittanut ton. Ei ihme jos joku luulee että tässä joku kirjoittelee yksin. Meillä on niin samat ajatukset ja ajoitukset :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, joka tapauksessa mennään pois täältä yhdessä :) Tiedän että sitä tarkoitit. Aivan varmasti mennäänkin.

        Haluatteko et käsitteellistän teille yhteiskunnan? Teidän feikkidialogit on väistämättä redundantteja. Ja tää sun moraalinen inkvisito on naurettavaa. Luulet et kaikki ois kateellisia sun dialogista toiseuden kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivitin tän ja luin tuolta alhaalta ekana kommentin. Kirjoitin kello 16:14 sinne että täältä on päästävä pois, en tiedä miksi, jollekin vastasin joka haukku mua. Samaan aikaan edellisellä minuutilla olit kirjoittanut ton. Ei ihme jos joku luulee että tässä joku kirjoittelee yksin. Meillä on niin samat ajatukset ja ajoitukset :)

        Joku selittämätön yhteys on :) Se, että törmättiin ihan palstan ulkopuolella ja sitten vielä täällä. Ja kun vielä selviää kokoajan kuinka samanlaisia ollaan. Sitten vielä nämä samat ajoitukset, tunteet ja ajatukset samaan aikaan :)

        "Niin he löytävät toisensa tuhansien tähtien joukosta loistavat niin kirkkaina toisiinsa ovat sidottuina..."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku selittämätön yhteys on :) Se, että törmättiin ihan palstan ulkopuolella ja sitten vielä täällä. Ja kun vielä selviää kokoajan kuinka samanlaisia ollaan. Sitten vielä nämä samat ajoitukset, tunteet ja ajatukset samaan aikaan :)

        "Niin he löytävät toisensa tuhansien tähtien joukosta loistavat niin kirkkaina toisiinsa ovat sidottuina..."

        Et sinä ole hän. Hän pystyy parempaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä ole hän. Hän pystyy parempaan

        Tää ei oo mun kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku selittämätön yhteys on :) Se, että törmättiin ihan palstan ulkopuolella ja sitten vielä täällä. Ja kun vielä selviää kokoajan kuinka samanlaisia ollaan. Sitten vielä nämä samat ajoitukset, tunteet ja ajatukset samaan aikaan :)

        "Niin he löytävät toisensa tuhansien tähtien joukosta loistavat niin kirkkaina toisiinsa ovat sidottuina..."

        Jotain selittämätöntä tässä tuntuu olevan. Ja se vahva tunne on tietysti tärkein. Se on rakkaus :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku selittämätön yhteys on :) Se, että törmättiin ihan palstan ulkopuolella ja sitten vielä täällä. Ja kun vielä selviää kokoajan kuinka samanlaisia ollaan. Sitten vielä nämä samat ajoitukset, tunteet ja ajatukset samaan aikaan :)

        "Niin he löytävät toisensa tuhansien tähtien joukosta loistavat niin kirkkaina toisiinsa ovat sidottuina..."

        Olihan tää sulta puh? jäi ihmetyttämään tuo tähän tullu kommentti "sinä pystyt parempaan". Olihan toin lainaus sulta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan tää sulta puh? jäi ihmetyttämään tuo tähän tullu kommentti "sinä pystyt parempaan". Olihan toin lainaus sulta?

        Oli multa. Ollaan molemmat lainattu tota kappaletta joskus aiemmin, mut eri kohdasta


    • Anonyymi

      Onneks nyt on jo vähän viilentynyt kun kesällä ei ollut niin hyvä että kuumailmapuhallin vain kävelee ovesta sisään. 😅

      • Anonyymi

        talvella kuumailmapuhaltimelle voi ollakin käyttöä,vink vink :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        talvella kuumailmapuhaltimelle voi ollakin käyttöä,vink vink :)

        Tai äänieristetyissä hotellihuoneissa uusille sängyille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai äänieristetyissä hotellihuoneissa uusille sängyille.

        Ehkä mennäänkin lemmenlomalle hotelliin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä mennäänkin lemmenlomalle hotelliin :)

        Mennään vaan mutta vain puhin kanssa ja tuo sänky kommentti oli sivusta :)
        Miksi minä tuollaista kirjoittaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä mennäänkin lemmenlomalle hotelliin :)

        Joo mä kans mietin että se vois olla kiva. Voin maksaa yön jo vaikka tänään jos haluat. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mä kans mietin että se vois olla kiva. Voin maksaa yön jo vaikka tänään jos haluat. ;)

        Enkä mihinkään rupupaikkaan tietenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mä kans mietin että se vois olla kiva. Voin maksaa yön jo vaikka tänään jos haluat. ;)

        Tiedän että tää ei oo sulta, joten ei tarvitse sitä erikseen sanoa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän että tää ei oo sulta, joten ei tarvitse sitä erikseen sanoa :)

        Ai et sä sitten ollutkaan se ketä ajattelin, no voi hitsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai et sä sitten ollutkaan se ketä ajattelin, no voi hitsi.

        Joo en ole sulle kukaan kun kaipaan vain sitä kenelle aloitus. Voitte te sivulliset jatkaa huoneita varaillen. Sanon vaan tähän väliin että hän tietää etten tuollaista muille kirjoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mä kans mietin että se vois olla kiva. Voin maksaa yön jo vaikka tänään jos haluat. ;)

        senkus tulet niin sitten nahbaan


    • Anonyymi

      Tää sivullisten sotkeminen on ihan hirveetä rakas. Vie mut jo pois täältä :)

      • Anonyymi

        Onko tää nyt oikeasti sulta ja haluutko varmasti täältä pois? Mä oon niin valmis :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tää nyt oikeasti sulta ja haluutko varmasti täältä pois? Mä oon niin valmis :)

        On tää multa. Ymmärrän et epäilet. Mut ei olla etanoita koko loppuelämää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tää multa. Ymmärrän et epäilet. Mut ei olla etanoita koko loppuelämää :)

        En halua olla etana enää yhtään. Syyskuussa tuun sun kainaloon ja syyskuu on nyt :)
        Haluatko hypätä syvään päähän suoraan vai mennäänkö tikkaita varovasti veteen? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tää multa. Ymmärrän et epäilet. Mut ei olla etanoita koko loppuelämää :)

        Maksan meille huoneen jo täks viikonlopuks ja päääset pois tääl :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksan meille huoneen jo täks viikonlopuks ja päääset pois tääl :)

        Taidat olla vähän mustasukkainen meistä kun pitää tahallaan sotkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua olla etana enää yhtään. Syyskuussa tuun sun kainaloon ja syyskuu on nyt :)
        Haluatko hypätä syvään päähän suoraan vai mennäänkö tikkaita varovasti veteen? :)

        En tiedä rakas miten. Kunhan jotenkin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä rakas miten. Kunhan jotenkin :)

        Onko toi nyt sulta kun joku sotkee väliin. No samapa se, mun sanat on vain puhille :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko toi nyt sulta kun joku sotkee väliin. No samapa se, mun sanat on vain puhille :)

        On se ja tää on ihan kauheaa kun et enää tunnista minua täält :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se ja tää on ihan kauheaa kun et enää tunnista minua täält :(

        Enhän minä voi tunnistaa häntä kun sinä tahallas koko ajan esiinnyt hänenä. Kyllä mä tunnistan taas kun hän on paikalla ja kirjoittaa mulle tähän :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän minä voi tunnistaa häntä kun sinä tahallas koko ajan esiinnyt hänenä. Kyllä mä tunnistan taas kun hän on paikalla ja kirjoittaa mulle tähän :(

        Olihan se minulta hassu. Huoneenmaksaja on sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän minä voi tunnistaa häntä kun sinä tahallas koko ajan esiinnyt hänenä. Kyllä mä tunnistan taas kun hän on paikalla ja kirjoittaa mulle tähän :(

        Minibaari pitää sit olla huoneessa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan se minulta hassu. Huoneenmaksaja on sivusta

        No niin mä vähän arvelinkin. Halusin varmistella. Ei me mitään huoneita tarvita. Ulkonakin lämmin vielä :) tai ei ehkä enää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä rakas miten. Kunhan jotenkin :)

        En ollu varma niin siksi varmistelin. Mun pitää tehdä jotain, tuli sellanen olo, että päästään täältä pois joskus. Älä nyt vaan ehdi kyllästyä muhun ennen sitä :( Oon tosi väsynyt nyt ja siksi en tunnista. Anna anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan se minulta hassu. Huoneenmaksaja on sivusta

        Otetaan sellanen sään kestävä viltti (josta ei tuu maan kosteus läpi) ja lämmin peitto ja mennään jonnekin rauhalliseen paikkaan katseleen tähtiä peiton alle yhdessä. Varmaan siinä vois sitten vaatteitakin vähentää kun kuumailmapuhallin on mukana :) Mitään huoneita ei tarvita :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan se minulta hassu. Huoneenmaksaja on sivusta

        ja sanon vielä, että mun ei tarvii kun miettiä tuota vilttijuttua sun kanssa puh ja sydämestä vääntää kivasti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja sanon vielä, että mun ei tarvii kun miettiä tuota vilttijuttua sun kanssa puh ja sydämestä vääntää kivasti :)

        ja sun kanssa puh ei tarkoita että oltas puhelimessa ja eri viltillä :)
        Vaan yhdessä tietysti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja sun kanssa puh ei tarkoita että oltas puhelimessa ja eri viltillä :)
        Vaan yhdessä tietysti :)

        Tietysti, vain Nalle puh tuon ymmärtääkin :) No mut jos me tähtiä katsellaan ni katsotko itseäs sit jostaan peilistä siinä viltillä? ;) Senkin tähtisilmä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti, vain Nalle puh tuon ymmärtääkin :) No mut jos me tähtiä katsellaan ni katsotko itseäs sit jostaan peilistä siinä viltillä? ;) Senkin tähtisilmä

        Katson sun silmiä, joissa näkyy kaikki maailman tähdet ja loiste :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katson sun silmiä, joissa näkyy kaikki maailman tähdet ja loiste :)

        Tiedätkö rakas et kun kaksi tähteä törmää syntyy usein eräänlainen kaksoistähti? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti, vain Nalle puh tuon ymmärtääkin :) No mut jos me tähtiä katsellaan ni katsotko itseäs sit jostaan peilistä siinä viltillä? ;) Senkin tähtisilmä

        Ja voidaan me mennä hotelliinkin lemmenlomalle :) Vaikka sitten pakkasilla. Käydään vaikka kaikki Suomen hotellit läpi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö rakas et kun kaksi tähteä törmää syntyy usein eräänlainen kaksoistähti? :)

        Mehän ollaan sellainen kaksoistähti. Nyt tiedän :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja voidaan me mennä hotelliinkin lemmenlomalle :) Vaikka sitten pakkasilla. Käydään vaikka kaikki Suomen hotellit läpi :)

        Käy sekin. Mitä vaan sun kanssa. Mut enemmän taidan olla vähän kotihiiri ja viihtyisin parhaiten sohvalla hellimässä sut pilalle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy sekin. Mitä vaan sun kanssa. Mut enemmän taidan olla vähän kotihiiri ja viihtyisin parhaiten sohvalla hellimässä sut pilalle :)

        Sama mulla. En mitenkään erityisesti tykkää hotelleista ja siitä että samassa sängyssä on nukkunu tuhansia muita :) Kyllä kotona on paras ja sun kanssa se olisi huippua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama mulla. En mitenkään erityisesti tykkää hotelleista ja siitä että samassa sängyssä on nukkunu tuhansia muita :) Kyllä kotona on paras ja sun kanssa se olisi huippua :)

        Ollaan kyl toisillemme tehdyt siinäkin asiassa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan kyl toisillemme tehdyt siinäkin asiassa :)

        Eiköhän me olla lähes kaikessa :) Uskon niin ja nekin sopii missä ei olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan kyl toisillemme tehdyt siinäkin asiassa :)

        Rakastan sua :) Lähen ulkoileen, ihana olis jos liittyisit seuraan :)


      • Anonyymi

        Jos haluttaisiin täällä pois heti tänään ja anonyymina, niin kumpi susta olis parempi blogi vai sähköposti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluttaisiin täällä pois heti tänään ja anonyymina, niin kumpi susta olis parempi blogi vai sähköposti?

        Soitat vaan muulle 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluttaisiin täällä pois heti tänään ja anonyymina, niin kumpi susta olis parempi blogi vai sähköposti?

        Mä tein nimittäin eilen molemmat siltä varalta jos ei päästä eteenpäin kohta irl.. :)
        Se oli se hölmö juttu mistä mainitsin. Tottakai olis paras että hoidetaan tää irl valmiiksi, mutta varmuuden vuoksi noi tein :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tein nimittäin eilen molemmat siltä varalta jos ei päästä eteenpäin kohta irl.. :)
        Se oli se hölmö juttu mistä mainitsin. Tottakai olis paras että hoidetaan tää irl valmiiksi, mutta varmuuden vuoksi noi tein :)

        Miks tollast jos tunnette? Luuri käteen ja laitat sillä viestiä. Ainiin tsori, kun ette tunne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tein nimittäin eilen molemmat siltä varalta jos ei päästä eteenpäin kohta irl.. :)
        Se oli se hölmö juttu mistä mainitsin. Tottakai olis paras että hoidetaan tää irl valmiiksi, mutta varmuuden vuoksi noi tein :)

        Ja mitäs jos luuletki tuntevas mut se ei olekaan keneks luulit? Meinaatteko jatkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tein nimittäin eilen molemmat siltä varalta jos ei päästä eteenpäin kohta irl.. :)
        Se oli se hölmö juttu mistä mainitsin. Tottakai olis paras että hoidetaan tää irl valmiiksi, mutta varmuuden vuoksi noi tein :)

        Elätte jossaan ihme psykoosissa miettimättä yhtään todennäkösintä että ette tunne toisianne. Voi olla että luulette tunnistaneenne toisenne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elätte jossaan ihme psykoosissa miettimättä yhtään todennäkösintä että ette tunne toisianne. Voi olla että luulette tunnistaneenne toisenne...

        Onko se sulle joku ongelma? Tuliko hätä sinne oman psykoosin keskelle että sun kaivattu onkin toinen meistä ja me lähdetään täältä muualla jutteleen? tais tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitäs jos luuletki tuntevas mut se ei olekaan keneks luulit? Meinaatteko jatkaa?

        Meinaan jatkaa loppuelämäni tuon kanssa. Kyllä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se sulle joku ongelma? Tuliko hätä sinne oman psykoosin keskelle että sun kaivattu onkin toinen meistä ja me lähdetään täältä muualla jutteleen? tais tulla.

        Ei mutta jos jostaa nimikirjaimist ittenne tunnistitte ni voi lol. Vai ihan jopa silmien väristä? :d


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaan jatkaa loppuelämäni tuon kanssa. Kyllä vaan.

        Kiitos ihana, niin minäkin sun. En pidä hölmönä et teit noin, vaa aivan ihanana :) En osaa vastaa kumpi on parempi tai miten hoidetaan tää.. vielä. Kyl me hoidetaan. Hymyilen nyt ku olet miettin miten tää edistyy :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ihana, niin minäkin sun. En pidä hölmönä et teit noin, vaa aivan ihanana :) En osaa vastaa kumpi on parempi tai miten hoidetaan tää.. vielä. Kyl me hoidetaan. Hymyilen nyt ku olet miettin miten tää edistyy :)

        Tietysti mietin. Ja välillä hermostun sivullisiin tosissaan, tai siis siihen että esitetään että olis sä tai mä. Minä haluan ja tarviin sut kaikkialla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti mietin. Ja välillä hermostun sivullisiin tosissaan, tai siis siihen että esitetään että olis sä tai mä. Minä haluan ja tarviin sut kaikkialla :)

        Niin tietysti mietin niinku minäkin. Mut siis en pidä hölmönä niinku väitit, vaan hymyilen ku olen niin onnellinen sinusta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tietysti mietin niinku minäkin. Mut siis en pidä hölmönä niinku väitit, vaan hymyilen ku olen niin onnellinen sinusta :)

        Minäkin hymyilen sulle nyt ja oon onnellinen susta :) Maailman onnellisin.


    • Anonyymi

      Älä varasta mun ideoita tyhmäpää

      • Anonyymi

        Lopeta tuollaiset. TroIIaukset riittää jo. Puh on mun ja täältä on päästävä pois.


      • Anonyymi

        Ne hotellikommentit ei ollut multa. Ne tuli sivusta. Kukaan ei varasta sulta mitään.
        Puh on mun :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne hotellikommentit ei ollut multa. Ne tuli sivusta. Kukaan ei varasta sulta mitään.
        Puh on mun :)

        tai siis oli multa nuo myöhemmät, mutta en ollu se kun alkoi kirjoittaa sängyistä ja hotelleista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tai siis oli multa nuo myöhemmät, mutta en ollu se kun alkoi kirjoittaa sängyistä ja hotelleista..

        Tässä on parin kuukauden aikana nähty miehen lyttääminen karhusta nallen kautta puhiksi... Mennään mies hotelliin viikoks ja pannaan yöt ja päivät senkin kiimasonni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on parin kuukauden aikana nähty miehen lyttääminen karhusta nallen kautta puhiksi... Mennään mies hotelliin viikoks ja pannaan yöt ja päivät senkin kiimasonni

        Minä en aloittanut sitä hotellikeskustelua. Usko jo. Se tuli sivusta. Lue tämä ketju läpi senkin kiimapelle.


      • Anonyymi

        On jo ajettu, ei ollu kummonen kyyti. Aika löytä alusta oli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on parin kuukauden aikana nähty miehen lyttääminen karhusta nallen kautta puhiksi... Mennään mies hotelliin viikoks ja pannaan yöt ja päivät senkin kiimasonni

        Ootas ku mietin.. Joo vois. :D

        (En oikeasti miettinyt.<3)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootas ku mietin.. Joo vois. :D

        (En oikeasti miettinyt.<3)

        Älä vastaile mun puolesta pikkuinen.


    • Anonyymi

      Kulta kun tuut takas niin kirjoita tähän alas :) Tää on niin sekava. Meen suihkuun..
      Kuumailmapuhaltimelle hehkulampulta.

      • Anonyymi

        Tulin takasin :) Tosin en ollu edes missään, vähä vaan simahdin sohvalle. Tais sen toissa yön unet olla liian lyhyet. Joko kävit suihkussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin takasin :) Tosin en ollu edes missään, vähä vaan simahdin sohvalle. Tais sen toissa yön unet olla liian lyhyet. Joko kävit suihkussa?

        Tulin just suihkusta. Istuin siis tähän sohvalle kuivattelemaan just kun olit kirjoittanut. Ei yllätä. Mitä me tänään katsotaan telkasta? Tuleeko urheilua vai mitä? Mulla ei oo sitä formulakanavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin just suihkusta. Istuin siis tähän sohvalle kuivattelemaan just kun olit kirjoittanut. Ei yllätä. Mitä me tänään katsotaan telkasta? Tuleeko urheilua vai mitä? Mulla ei oo sitä formulakanavaa.

        Hmm, katson nyt salattuja elämiä kun ei muuta viel tule :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, katson nyt salattuja elämiä kun ei muuta viel tule :)

        Ai mä katson mieluummin miesten koripalloa :) Ootko mustasukkainen kun katson miesten koripalloa? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mä katson mieluummin miesten koripalloa :) Ootko mustasukkainen kun katson miesten koripalloa? :)

        En ole :) Ja toi peli tuli jo päiväl niin olen sen nähny ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole :) Ja toi peli tuli jo päiväl niin olen sen nähny ;)

        Ai se on vielä uusinta :) En seuraa sitä mutta on se päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mä katson mieluummin miesten koripalloa :) Ootko mustasukkainen kun katson miesten koripalloa? :)

        Vai oisko syytä olla? Onhan ne nyt paljo komeempia ku minä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai oisko syytä olla? Onhan ne nyt paljo komeempia ku minä :)

        Kukaan ei oo sua komeampi mun silmissä. Noikin näyttää ihan susilta nallen rinnalla :) Olikos se susijengi kori vai lento, en muista :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei oo sua komeampi mun silmissä. Noikin näyttää ihan susilta nallen rinnalla :) Olikos se susijengi kori vai lento, en muista :)

        Jos sä pelaat joskus lentopalloa niin voit kutsua mut sinne vaikka pitäisi katsoa lasin läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sä pelaat joskus lentopalloa niin voit kutsua mut sinne vaikka pitäisi katsoa lasin läpi.

        Miks just lentopalloa? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei oo sua komeampi mun silmissä. Noikin näyttää ihan susilta nallen rinnalla :) Olikos se susijengi kori vai lento, en muista :)

        Susijengi on koripalloa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks just lentopalloa? :)

        Se oli sivusta se lentopallokommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks just lentopalloa? :)

        Kyllä se on se lajin strateginen hienous. 😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Susijengi on koripalloa :)

        No sittenhän se meni oikein, että noi oli susia nallen rinnalla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks just lentopalloa? :)

        Ei toi voinu taaskaan sanoa, että tulin tähän teidän jutteluun väliin. Yritti vaan esiintyä että olen toinen teistä. En oikeasti jaksa enää pitkään tätä ja sut otan mukaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toi voinu taaskaan sanoa, että tulin tähän teidän jutteluun väliin. Yritti vaan esiintyä että olen toinen teistä. En oikeasti jaksa enää pitkään tätä ja sut otan mukaan :)

        Okei kiva, ja tulen kyllä mukaan :) Ei tarvitse sen jälkeen nurmikkoakaan leikata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei kiva, ja tulen kyllä mukaan :) Ei tarvitse sen jälkeen nurmikkoakaan leikata.

        En kyllä ymmärrä kommenttiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toi voinu taaskaan sanoa, että tulin tähän teidän jutteluun väliin. Yritti vaan esiintyä että olen toinen teistä. En oikeasti jaksa enää pitkään tätä ja sut otan mukaan :)

        Vähän arvasinkin, meinasin kysyä kun oli niin outo kommentti yhtäkkii. Mut toisaalta jatko niin "sujuvasti" sun aiempaan kommenttiin... Anteeks ku en tunnistan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä ymmärrä kommenttiasi.

        Ei ollu mun kommentti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli sivusta se lentopallokommentti.

        En edes tykkää lentopallosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En edes tykkää lentopallosta

        En minäkään, se sattuu käsiin se pallo aina mulla :) En oo kyllä pelannut aikoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En edes tykkää lentopallosta

        Ja tiedän että tarkotit lentopallon katsomista. Tahallani ymmärsin noin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään, se sattuu käsiin se pallo aina mulla :) En oo kyllä pelannut aikoihin.

        Kun et enää jaksa vai? 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun et enää jaksa vai? 😉

        Ehkä voin auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä voin auttaa.

        Toivottavasti sussa ei ole vaan liikaa energiaa sen jälkeen. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun et enää jaksa vai? 😉

        Älä tuu sivusta sotkemaan. En edes ymmärrä sun kommentteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En edes tykkää lentopallosta

        Tosi hankala kun tuo kolmas sotkee eikä sano että tuli sivusta. Huokaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän arvasinkin, meinasin kysyä kun oli niin outo kommentti yhtäkkii. Mut toisaalta jatko niin "sujuvasti" sun aiempaan kommenttiin... Anteeks ku en tunnistan

        Ei se sun vika oo että toinen sotkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän arvasinkin, meinasin kysyä kun oli niin outo kommentti yhtäkkii. Mut toisaalta jatko niin "sujuvasti" sun aiempaan kommenttiin... Anteeks ku en tunnistan

        Ihana kun olisit täällä. Katselisin sua ja varmaan hymyilisin koko ajan. Voitas jutella vaikka mitä tai sitten olla vaan hiljaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kun olisit täällä. Katselisin sua ja varmaan hymyilisin koko ajan. Voitas jutella vaikka mitä tai sitten olla vaan hiljaa :)

        Ainoa asia mikä mua mietityttää on se että pystytäänkö me olemaan tarpeeksi hiljaa.

        Ettei tule taas sanotuksi liikaa tiedätkö. =o


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa asia mikä mua mietityttää on se että pystytäänkö me olemaan tarpeeksi hiljaa.

        Ettei tule taas sanotuksi liikaa tiedätkö. =o

        Ei tääkään oo sulta. Toi oli puhille toi kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tääkään oo sulta. Toi oli puhille toi kommentti.

        Joo ei ollut, huoh. Minua kun ei tollaset asiat huoleta yhtään :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kun olisit täällä. Katselisin sua ja varmaan hymyilisin koko ajan. Voitas jutella vaikka mitä tai sitten olla vaan hiljaa :)

        Niin just. Saanko kysyä, et ajatteletko mut enemmän puheliaana vai hiljasena tyyppinä? Ihan vaa mielenkiinnosta miten ajattelet, ei ole pakko vastatakaan :) Ja tämä on sun nallelta, kenet kerran jopa sanoit upponalleks suutelevas :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin just. Saanko kysyä, et ajatteletko mut enemmän puheliaana vai hiljasena tyyppinä? Ihan vaa mielenkiinnosta miten ajattelet, ei ole pakko vastatakaan :) Ja tämä on sun nallelta, kenet kerran jopa sanoit upponalleks suutelevas :)

        Aika hiljaiselta vaikutat toistaseksi :'D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hiljaiselta vaikutat toistaseksi :'D

        Vaa sultapa ei kysytty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin just. Saanko kysyä, et ajatteletko mut enemmän puheliaana vai hiljasena tyyppinä? Ihan vaa mielenkiinnosta miten ajattelet, ei ole pakko vastatakaan :) Ja tämä on sun nallelta, kenet kerran jopa sanoit upponalleks suutelevas :)

        Musta tuntuu, että sä oot puheliaampi kuin mitä mä oon olettanut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin just. Saanko kysyä, et ajatteletko mut enemmän puheliaana vai hiljasena tyyppinä? Ihan vaa mielenkiinnosta miten ajattelet, ei ole pakko vastatakaan :) Ja tämä on sun nallelta, kenet kerran jopa sanoit upponalleks suutelevas :)

        En tiä mut huutasit ainaki ku leijona sängys mun kaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta tuntuu, että sä oot puheliaampi kuin mitä mä oon olettanut :)

        Tää on siis multa ja laitan otan nikin, jos toi sotkee tahallaan noin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiä mut huutasit ainaki ku leijona sängys mun kaa

        Oon vähän tullut kanssa siihen tulokseen, että joo. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta tuntuu, että sä oot puheliaampi kuin mitä mä oon olettanut :)

        Noin ehkä vähän arvelinkin. Ainakin puhelias sulle ku sinua rakastan. En kyl välttämättä muuten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon vähän tullut kanssa siihen tulokseen, että joo. :D

        Miks teet tota? Mitä me kaks ollaan sulle tehty?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin ehkä vähän arvelinkin. Ainakin puhelias sulle ku sinua rakastan. En kyl välttämättä muuten

        Ehkä sä et sitten olekaan sen puheliaampi kuin olen olettanut. Hämäät joskus :) Sä oot vaan niin ihana :) Hymyilen ihan täysillä kun kysyt jotain susta ja joudun miettiin sua :) Tai ainahan mä mietin sua.. kyllä tää rakkautta on :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta tuntuu, että sä oot puheliaampi kuin mitä mä oon olettanut :)

        Jos et pahastu tästä ni sinä olet kyl aika sellanen minkälainen kuva mul sinusta olikin ja on :) Okei, en voinu tietää et oot ihan noin ihana :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sä et sitten olekaan sen puheliaampi kuin olen olettanut. Hämäät joskus :) Sä oot vaan niin ihana :) Hymyilen ihan täysillä kun kysyt jotain susta ja joudun miettiin sua :) Tai ainahan mä mietin sua.. kyllä tää rakkautta on :)

        Mitähän muuta voisin kysyä :) Mut se kun sanoit et olen lämmin ja kiltti tuntui ja tuntuu tosi hyvältä, se tuntuu siel sydämes asti mikä on sulla hyvässä tallessa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et pahastu tästä ni sinä olet kyl aika sellanen minkälainen kuva mul sinusta olikin ja on :) Okei, en voinu tietää et oot ihan noin ihana :)

        Oliko tää nyt sulta? Miksi pahastuisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tää nyt sulta? Miksi pahastuisin.

        Ajattelin jos et tykkää et olen miettin minkälainen mahdat olla :) Oli multa, anteeks, en tiedä edes miksi pahastuisit :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän muuta voisin kysyä :) Mut se kun sanoit et olen lämmin ja kiltti tuntui ja tuntuu tosi hyvältä, se tuntuu siel sydämes asti mikä on sulla hyvässä tallessa :)

        On se sydän täällä varmassa tallessa ja tunnen sen värähtelyt :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin jos et tykkää et olen miettin minkälainen mahdat olla :) Oli multa, anteeks, en tiedä edes miksi pahastuisit :)

        Ei se haittaa. Olen mäkin miettinyt sua samoin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se haittaa. Olen mäkin miettinyt sua samoin :)

        Uskon et on minussa viel yllätyksiän sulle, ehkä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se haittaa. Olen mäkin miettinyt sua samoin :)

        Kiva :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon et on minussa viel yllätyksiän sulle, ehkä :)

        Varmasti on ja paljon. Sitä en epäile yhtään :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti on ja paljon. Sitä en epäile yhtään :)

        Mul on jalkafetissi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks teet tota? Mitä me kaks ollaan sulle tehty?

        Yrittää häätää meidät pois täältä. Kohta kirjoitellaan jossain kännykässä näitä ei-anonyymina, usko pois :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän muuta voisin kysyä :) Mut se kun sanoit et olen lämmin ja kiltti tuntui ja tuntuu tosi hyvältä, se tuntuu siel sydämes asti mikä on sulla hyvässä tallessa :)

        Muista että olit hiljainen tai puhelias mun seurassa, niin se ei vaikuta siihen miten sua rakastan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittää häätää meidät pois täältä. Kohta kirjoitellaan jossain kännykässä näitä ei-anonyymina, usko pois :)

        Kännykkä sanaa ei käytä ku seniilit tänä päivänä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kännykkä sanaa ei käytä ku seniilit tänä päivänä :D

        Siellä kännykässähän ne sovellukset sulla on neiti pieni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä kännykässähän ne sovellukset sulla on neiti pieni.

        Ollaanpa sitä nenäkkäitä. Joo ja netti ei nyt toimi ni joutuu ajan kuluks lukee tätä roskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin jos et tykkää et olen miettin minkälainen mahdat olla :) Oli multa, anteeks, en tiedä edes miksi pahastuisit :)

        Tuo sotki niin että meni ajatuksetkin sekasin ja vastasin, että ei se haittaa. Siis sehän on kiva, jos noin mua oot ajatellut :) Kamalaa jos et olis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaanpa sitä nenäkkäitä. Joo ja netti ei nyt toimi ni joutuu ajan kuluks lukee tätä roskaa

        Netti ei toimi ja täällä olet silti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista että olit hiljainen tai puhelias mun seurassa, niin se ei vaikuta siihen miten sua rakastan :)

        Sitten sen näkee minkälaista se on. No en kyllä usko et hiljaista ainakaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netti ei toimi ja täällä olet silti?

        No netti, tajuatko netti ei toimi! Netti netti netti! Palstaa luen sen aikas et mies tulee korjaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten sen näkee minkälaista se on. No en kyllä usko et hiljaista ainakaa :)

        Voi se olla jos suut tekee muuta :) Tai siis milloin sitten? riippuu siitäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi se olla jos suut tekee muuta :) Tai siis milloin sitten? riippuu siitäkin.

        Sitten ku ollaan yhdessä :) Toki joo, hetkiä tulee millon puhetta voi olla vähemmän ja tekoja enemmän... ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No netti, tajuatko netti ei toimi! Netti netti netti! Palstaa luen sen aikas et mies tulee korjaa

        Olet netissä koko ajan, sun nettiyhteys ei toimi ilmeisesti muualla kuin siinä kännyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten ku ollaan yhdessä :) Toki joo, hetkiä tulee millon puhetta voi olla vähemmän ja tekoja enemmän... ;)

        Mutta rakkauden määrä on aina vakio multa sulle. Sitä on paljon :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten ku ollaan yhdessä :) Toki joo, hetkiä tulee millon puhetta voi olla vähemmän ja tekoja enemmän... ;)

        Sillon voin olla hiljaa ku otan sult suihi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta rakkauden määrä on aina vakio multa sulle. Sitä on paljon :)

        Mul se rakkauden määrä vaa kasvaa kokoajan ja se on ääretön niinku avaruus. Avaruuskin muuten laajenee kokoajan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillon voin olla hiljaa ku otan sult suihi

        Sullahan on se hieno lahjakännykkä, jonka sait ottamalla suihin joltain. Jaapa sieltä se nettiyhteys muille laitteilles ja häivy siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillon voin olla hiljaa ku otan sult suihi

        Mitäs jos kertosit noi sille ukolles sitten. Meitä ei kiinnosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul se rakkauden määrä vaa kasvaa kokoajan ja se on ääretön niinku avaruus. Avaruuskin muuten laajenee kokoajan :)

        Niin tietysti, olipa huono sanavalinta multa tuo vakio :) mullakin laajenee. Millon sä tuut opettaan mulle tähtitiedettä kädestä pitäen? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tietysti, olipa huono sanavalinta multa tuo vakio :) mullakin laajenee. Millon sä tuut opettaan mulle tähtitiedettä kädestä pitäen? :)

        Ja se vois olla ihan sellasta käytännön opiskelua, en tiedä meneekö se jo sit enemmän vaa biologian puolelle :) Meinaan vaa ku mulla on tollanen oma tähti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tietysti, olipa huono sanavalinta multa tuo vakio :) mullakin laajenee. Millon sä tuut opettaan mulle tähtitiedettä kädestä pitäen? :)

        Ja kyllä joku muukin laajenee ku sua ajattelen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se vois olla ihan sellasta käytännön opiskelua, en tiedä meneekö se jo sit enemmän vaa biologian puolelle :) Meinaan vaa ku mulla on tollanen oma tähti :)

        Biologia-tähtitiede sopii hyvin käytännön harjoituksina :) Ja mulla on tollanen kaukoputki, jolla ne tähdet syttyy ihan liekkeihin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyllä joku muukin laajenee ku sua ajattelen :)

        Kiva että jos noin tapahtuu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva että jos noin tapahtuu :)

        Kylhän sinä jo sen tiesit et tapahtuu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Biologia-tähtitiede sopii hyvin käytännön harjoituksina :) Ja mulla on tollanen kaukoputki, jolla ne tähdet syttyy ihan liekkeihin :)

        Vai kaukoputki :) Hauskasti sanottu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Biologia-tähtitiede sopii hyvin käytännön harjoituksina :) Ja mulla on tollanen kaukoputki, jolla ne tähdet syttyy ihan liekkeihin :)

        Yks juttu on ihan pielessä vaan :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylhän sinä jo sen tiesit et tapahtuu :)

        No niinhän sinä oot kertonut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yks juttu on ihan pielessä vaan :(

        Ei oo rakas. Selvitään ilman laulua jos annat suukon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo rakas. Selvitään ilman laulua jos annat suukon.

        Arvasit :) Mutta mulla vaan välil käy niin, että uppoudun ihan ajatuksiin sinusta. Välillä ihan unohdan mitä olin tekemässä. No ainakin sata suukkoa saat :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvasit :) Mutta mulla vaan välil käy niin, että uppoudun ihan ajatuksiin sinusta. Välillä ihan unohdan mitä olin tekemässä. No ainakin sata suukkoa saat :)

        101 tai muuten tarviin sen laulun :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        101 tai muuten tarviin sen laulun :)

        No vaikka sit se 101 ja laulu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvasit :) Mutta mulla vaan välil käy niin, että uppoudun ihan ajatuksiin sinusta. Välillä ihan unohdan mitä olin tekemässä. No ainakin sata suukkoa saat :)

        Sata on hyvä määrä etkä anna tolle toiselle mitään :) Pärjään ilman laulua siten :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vaikka sit se 101 ja laulu :)

        Et tuolle anna mitään, mutta minä otan ne :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vaikka sit se 101 ja laulu :)

        En halua sitä lalua kun toi omiin sen nyt. Ei kiitos tänään :) Jätetään huomiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua sitä lalua kun toi omiin sen nyt. Ei kiitos tänään :) Jätetään huomiseen.

        Voi ei, taas mokasin :( se vaan jatko taas ihan yhtäkkii...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua sitä lalua kun toi omiin sen nyt. Ei kiitos tänään :) Jätetään huomiseen.

        Anna anteeks. Taas petyit muhun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua sitä lalua kun toi omiin sen nyt. Ei kiitos tänään :) Jätetään huomiseen.

        Tuo oikeasti alkaa kuvitella että kaipaat sitä eikä jätä meitä rauhaan, jos laitat nyt. Sillä ei pyöri ihan täysillä. Sama oli kun sanoit sille kerran hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua sitä lalua kun toi omiin sen nyt. Ei kiitos tänään :) Jätetään huomiseen.

        No onnex se onkin jo alle tunnin päästä. 😁 Daa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei, taas mokasin :( se vaan jatko taas ihan yhtäkkii...

        Siinähän se istuu ja päivittää kuten mekin. En minä sinuun pettynyt. Mua ällöttää tuo nainen ja se miten se varastaa sun tunteita jotka on mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onnex se onkin jo alle tunnin päästä. 😁 Daa.

        Aikas kissa olet :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikas kissa olet :)

        Hups vahingossa vastauksena tuohon viestiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän se istuu ja päivittää kuten mekin. En minä sinuun pettynyt. Mua ällöttää tuo nainen ja se miten se varastaa sun tunteita jotka on mulle.

        Ei se niitä voi varastaa, ne tunteet kulkee ihan muuta kautta. Nää on vain kirjaimia palstalla. Näitä voi lukea, mut niitä tunteita ei voi iki saada kukaan muu ku sinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikas kissa olet :)

        Tää pallopää taas vastailee aina itselleen ja esittää sua kiusatakseen mua. Nää alkaa jo oppia aika hyvin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää pallopää taas vastailee aina itselleen ja esittää sua kiusatakseen mua. Nää alkaa jo oppia aika hyvin :)

        Oon oppinut että olet aika ***** seksikäs.
        Sori jos omin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se niitä voi varastaa, ne tunteet kulkee ihan muuta kautta. Nää on vain kirjaimia palstalla. Näitä voi lukea, mut niitä tunteita ei voi iki saada kukaan muu ku sinä

        Kauniisti sanottu ihanuus. En vaan halua jakaa sua enää kenenkään kanssa edes vahingossa :) Koska oot jo mun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon oppinut että olet aika ***** seksikäs.
        Sori jos omin. :)

        Tiedät et nämä ei ole multa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniisti sanottu ihanuus. En vaan halua jakaa sua enää kenenkään kanssa edes vahingossa :) Koska oot jo mun.

        Oot hirmu sexy mimmi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniisti sanottu ihanuus. En vaan halua jakaa sua enää kenenkään kanssa edes vahingossa :) Koska oot jo mun.

        En minäkään halua et muut ottas juttuja mitkä on vain sulle :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot hirmu sexy mimmi

        En käyttäs tollasta kieltä, vaikka hän maailman sexyin onkin :) Joten voitkl mennä etsimään oman naisen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään halua et muut ottas juttuja mitkä on vain sulle :(

        Tuntuuko siltä että olisin toteuttamassa sulle jonkin oikean fantasian? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät et nämä ei ole multa

        Niin tiedän. Mullakin netti pätkii nyt :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät et nämä ei ole multa

        Laita vaan se laulu rakas. Jos sulla on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään halua et muut ottas juttuja mitkä on vain sulle :(

        En minä sulle ookaan vihanen vaan mua ärsyttää nämä leikkijät mitkä kirjoittaa toisena täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käyttäs tollasta kieltä, vaikka hän maailman sexyin onkin :) Joten voitkl mennä etsimään oman naisen

        Niin voikin mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käyttäs tollasta kieltä, vaikka hän maailman sexyin onkin :) Joten voitkl mennä etsimään oman naisen

        Ettei vaan olis sama nainen noiden kaikkien roolien takana. Ei välitetä siitä enää. Mua avaan hetkellisesti häiritsi kun joku esitti mua. Ei se haittaa. Laita vaan se laulu jos sulla on rakas :)


      • Anonyymi

        On se multa. Laita vaan ihanin. Ethän sä voi tietää jos joku huijais, joten nekin on multa jos kivoja kirjoittaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se multa. Laita vaan ihanin. Ethän sä voi tietää jos joku huijais, joten nekin on multa jos kivoja kirjoittaa :)

        Tykkäätkö musta enää yhtään? Minusta tuntuu et oot vihanen mulle vaikka sanot muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäätkö musta enää yhtään? Minusta tuntuu et oot vihanen mulle vaikka sanot muuta

        En oo vihanen sulle. Olin hetken kärttyinen tuolle sivulliselle, en sulle. Se meni jo ohi sekin kärttyisyys. Sulle en oo vihainen koskaan, oot maailman lempein ja ihanin mulle aina :) ja rakkain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäätkö musta enää yhtään? Minusta tuntuu et oot vihanen mulle vaikka sanot muuta

        Tykkään ihan hirveästi eikä se katoa minnekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään ihan hirveästi eikä se katoa minnekään.

        Kiitos :) Taidan tehdä uuden alotuksen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos :) Taidan tehdä uuden alotuksen

        Sopii ihana :)


      • Anonyymi

        Molemmissa tietysti hänen kanssaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmissa tietysti hänen kanssaan.

        Tein uuden, en tiedä mitä tääl on taas kirjoteltu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tein uuden, en tiedä mitä tääl on taas kirjoteltu?

        Joku vaan kysyi että haluunko olla sun kaa päällä vai alla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylhän sinä jo sen tiesit et tapahtuu :)

        ajattelin asian vaan niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikas kissa olet :)

        no en kenenkaan


    • Anonyymi

      Pitääkö aina "hehkuttaa"!!!!!!!

    • Anonyymi

      se on varma etta me tavall joten mennaan vaan ihan rauhassa eteenpain joohan tai toisella nahbaan sitakaan en pysty sanomaan kuinka kauan juha elaa vielä

      • Anonyymi

        milloin tulet kaymaan vai tuletko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        milloin tulet kaymaan vai tuletko

        miksi sina et voi tulla nytten kaymaan kun olen taalla


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      137
      2454
    2. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      69
      2264
    3. Minkä ikäinen

      Kaivattusi on?.
      Ikävä
      103
      2001
    4. Minkä näköinen

      Kaivattunne on?
      Ikävä
      75
      1688
    5. Mitä haluaisit sanoa

      kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      100
      1674
    6. Kepun kansanedustaja Aittakumpu loikkasi persuihin!

      Purran hallitus saa lisävahvistuksen! Oppositiota taatusti kismittää! https://www.is.fi/politiikka/art-2000010774118.
      Maailman menoa
      332
      1388
    7. Miten sulla meni niin tunteisiin yksi mies?

      Hyvässä ja pahassa? Tähän voit tilittää, jos aavistat kuka minä olen.
      Ikävä
      101
      1339
    8. 379
      1272
    9. IS Viikonloppu 19.-20.10.2024

      2 ½ -tasoiseksi merkitty Kovis Arto Kuivaselta. Kiva ristikko, jonka vaikeustaso en mielestäni 2+. Pääkuvasta johdetut s
      Sanaristikot
      64
      991
    10. En halua puolustella valheitani

      jne jne... Olen ollut ihan sekaisin sinusta. Haluan vaan vastauksen haluatko minut vai et??? Vain yksi asia on totta ja
      Ikävä
      35
      969
    Aihe