Vain hehkulampulle :)

Anonyymi

245

1738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos rakas puh. Alan heti kuunnella. Älä vielä mee :)

      • Anonyymi

        Jatkan tähän omaan. Kiitos rakas tykkäsin molemmista. Ekassa oli kivat sanat (kannan sydämes varoen kuten säkin mun) ja tuo toka oli hyvä biisi kauttaaltaan, sellanen mikä tuo mieleen sut.. tietää jo että sulta vois olla :)
        Hyvää yötä sullekin sitten kun yhdessä mennään. Rakastan sua ja sut.


      • Anonyymi

        Onko tää sulta. Et ole ennen käyttänyt tuollaista sydäntä. Käytitkö nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tää sulta. Et ole ennen käyttänyt tuollaista sydäntä. Käytitkö nyt?

        Joo real deal on. Nyt kauppaan. Lyhyempi reissu tällä kertaa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tää sulta. Et ole ennen käyttänyt tuollaista sydäntä. Käytitkö nyt?

        Ei ollut. En ehtin nähdä mitä siin oli...


      • Anonyymi

        Jatkan edelleen omaani. Käyn jo valmiiksi pesemässä hampaat. Unilaulut teki tehtävänsä ja haukotuttaa. Älä vaan katoa ennenku saan sanoa vielä miten sua rakastan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut. En ehtin nähdä mitä siin oli...

        Mä en muista enää, jotain lyhyesti, mutta siinä oli tällainen <3 sydän etkä oo käyttänyt tuota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan edelleen omaani. Käyn jo valmiiksi pesemässä hampaat. Unilaulut teki tehtävänsä ja haukotuttaa. Älä vaan katoa ennenku saan sanoa vielä miten sua rakastan.

        En katoa. Niin minäkin sut ja sua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En katoa. Niin minäkin sut ja sua

        Nyt saat nukahtaakin jos nukuttaa :) Kun saan sanoa että Rakastan sua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt saat nukahtaakin jos nukuttaa :) Kun saan sanoa että Rakastan sua :)

        Hih, kiitos. Saat ja pitää sanoa :) Ei minua oikee nukuta nyt viel


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En katoa. Niin minäkin sut ja sua

        Mä oon nyt ihan sänkyvalmis paketti. Sua vaan venaan että koska otat mut.. vierees :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hih, kiitos. Saat ja pitää sanoa :) Ei minua oikee nukuta nyt viel

        Niin kun oot nukkunu pitkään. Kun kerroit olevas aamu-uninen niin en yllättynyt. Tietysti oot kun minäkin oon :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon nyt ihan sänkyvalmis paketti. Sua vaan venaan että koska otat mut.. vierees :)

        Tuun kattelee ku nukut ja tuhiset söpönä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kun oot nukkunu pitkään. Kun kerroit olevas aamu-uninen niin en yllättynyt. Tietysti oot kun minäkin oon :)

        No niin kyl oon :) Ja varmaan nukun huomenkii :) Onkin sit ihana viettää pitkiä ja hitaita aamuja sun kanssa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuun kattelee ku nukut ja tuhiset söpönä :)

        Mä meen kohta. Oon vielä hetken tässä sun sanojen lämmössä. Nukuttaa tosiaan vähän tavallista enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin kyl oon :) Ja varmaan nukun huomenkii :) Onkin sit ihana viettää pitkiä ja hitaita aamuja sun kanssa :)

        Sitä odotellessa herään joka aamu perääsi huutaen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuun kattelee ku nukut ja tuhiset söpönä :)

        Meen nyt edeltä sänkyyn. Tuu mun peiton alle kun nukuttaa. Mulla särkee vähän toista jalkaa ja se paranee varmasti kun meen makuulle ja mietin sua. Hyvää yötä rakkauteni. Älä anna kenenkää kiusata sua sillä aikaa. Rakastan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meen nyt edeltä sänkyyn. Tuu mun peiton alle kun nukuttaa. Mulla särkee vähän toista jalkaa ja se paranee varmasti kun meen makuulle ja mietin sua. Hyvää yötä rakkauteni. Älä anna kenenkää kiusata sua sillä aikaa. Rakastan.

        Voi ei, tuun heti hieromaan sitä. Saisinpa nyy hieroa sitä ihan oikeasti :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meen nyt edeltä sänkyyn. Tuu mun peiton alle kun nukuttaa. Mulla särkee vähän toista jalkaa ja se paranee varmasti kun meen makuulle ja mietin sua. Hyvää yötä rakkauteni. Älä anna kenenkää kiusata sua sillä aikaa. Rakastan.

        Rakastan ♥️ Hyvää yötä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan ♥️ Hyvää yötä

        Rakastan myös. Halusin nähdä ton vielä täältä sängystä. Kauniita unia parhaalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan myös. Halusin nähdä ton vielä täältä sängystä. Kauniita unia parhaalle.

        Ne on kauniita vaan jos tuut sinne :) Nyt olen nyt vieressäsi ja hieron sitä jalkaa, kumpi jalka se on? Vai joko nukahdit :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on kauniita vaan jos tuut sinne :) Nyt olen nyt vieressäsi ja hieron sitä jalkaa, kumpi jalka se on? Vai joko nukahdit :)

        Kurkin sua kännykällä. Kipu katosi kun makaan ja kun hierot kiitos rakkaus vase jalka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on kauniita vaan jos tuut sinne :) Nyt olen nyt vieressäsi ja hieron sitä jalkaa, kumpi jalka se on? Vai joko nukahdit :)

        Ihana kun oot vieressä jo ;) Laitan silmät kii. Oot rakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurkin sua kännykällä. Kipu katosi kun makaan ja kun hierot kiitos rakkaus vase jalka.

        Ja minä kurkin sua :) Arvaa mitä, mul on vasemmas sääres iso mustelma ku kolhin sitä eilen... Hieron sut silti uneen. Laita silmät kiinni, oon tässä ja pidän susta kiinni taas koko yön :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä kurkin sua :) Arvaa mitä, mul on vasemmas sääres iso mustelma ku kolhin sitä eilen... Hieron sut silti uneen. Laita silmät kiinni, oon tässä ja pidän susta kiinni taas koko yön :)

        Ei vitsi, kirjotit samaan aikaan et laitat silmät kiinni ku sanoin et laita silmät kiinni :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä kurkin sua :) Arvaa mitä, mul on vasemmas sääres iso mustelma ku kolhin sitä eilen... Hieron sut silti uneen. Laita silmät kiinni, oon tässä ja pidän susta kiinni taas koko yön :)

        Sekös se koskikin täällä. En nukahtanut kun alkoi hymyilyttää kun aika kivasti hierot :) nyt nukahdan sinuun..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vitsi, kirjotit samaan aikaan et laitat silmät kiinni ku sanoin et laita silmät kiinni :)

        Tietysti rakas:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekös se koskikin täällä. En nukahtanut kun alkoi hymyilyttää kun aika kivasti hierot :) nyt nukahdan sinuun..

        Nukahda vaan rakkain. Voisin vähä muualtakin hieroo...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukahda vaan rakkain. Voisin vähä muualtakin hieroo...

        Niin voisit. Hyvää yötä:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukahda vaan rakkain. Voisin vähä muualtakin hieroo...

        Häiritsen sähkömagneettisilla ajatuksillani, ei vaan jaksa koko ajan olla märkänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekös se koskikin täällä. En nukahtanut kun alkoi hymyilyttää kun aika kivasti hierot :) nyt nukahdan sinuun..

        Huomenta ihana :) Nukuitko hyvät unet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta ihana :) Nukuitko hyvät unet?

        Joo. Sukelsin siinä sun kanssa jossain tosi syvässä paikassa ja se oli kyllä jotain ihan parasta. Kahdessa eri paikassa käytiin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta ihana :) Nukuitko hyvät unet?

        Huomenta. Nukuin kun olit niin vieressä. Lämmin olit. Oot rakas :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta ihana :) Nukuitko hyvät unet?

        Entäs sä rakkauteni? Saitko nukuttua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Sukelsin siinä sun kanssa jossain tosi syvässä paikassa ja se oli kyllä jotain ihan parasta. Kahdessa eri paikassa käytiin. :)

        Tää ei ollu multa. En nähnyt sukellusunia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häiritsen sähkömagneettisilla ajatuksillani, ei vaan jaksa koko ajan olla märkänä.

        Tääkin tuli sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs sä rakkauteni? Saitko nukuttua?

        Nukuin hyvin :) Ja vitsit et taas aamulla väsytti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta. Nukuin kun olit niin vieressä. Lämmin olit. Oot rakas :)

        Sinäkin oot rakas :) Onhan meillä kaikki hyvin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin oot rakas :) Onhan meillä kaikki hyvin?

        Tietysti on. Paremmin kuin hyvin, koska mä tunsin sut. Olin tuossa muuta lukemassa ja tunsin sut äsken :) Sydämessä :) Siks kurkkasin tänne. Miksi epäilet? Mä rakastan sua hurjasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti on. Paremmin kuin hyvin, koska mä tunsin sut. Olin tuossa muuta lukemassa ja tunsin sut äsken :) Sydämessä :) Siks kurkkasin tänne. Miksi epäilet? Mä rakastan sua hurjasti.

        En epäillyt edes, mut vaan varmistin :) On syytä tunteakin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En epäillyt edes, mut vaan varmistin :) On syytä tunteakin :)

        Koko ajan tunnen enkä sua unohda, mutta välillä tulee sellanen tosi vahva.. joku rakkauspomppu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko ajan tunnen enkä sua unohda, mutta välillä tulee sellanen tosi vahva.. joku rakkauspomppu :)

        Tiedän mistä puhut, tunnen samoin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän mistä puhut, tunnen samoin :)

        Se johtuu siitä kun meidän sydämet haluaa olla kiinni toisissaan, tai ehkä ne on tosiaan vaihtunu :)
        Joku tuolla kirjoittelee minuna alempana. Mulla ei oo mitään tarvetta infota meidän asioita muille. Meinasin siihen jotain vastata itsekin aiemmin, mutta en viittiny. Idea on hyvä sinänsä :) En tiedä mikä tuota naista vaivaa kun pitää minuna esiintyä. Varmaan oma minä hukassa tai jotain..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin oot rakas :) Onhan meillä kaikki hyvin?

        On on. Välillä vaan saat mut vähän malttamattomaksi. ;D


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää puhuttiin jo eilen. Emme tarvitse huonetta. Mee sotkemasta jo.

        Nii joo. Entäs joku mökki erämaasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii joo. Entäs joku mökki erämaasta?

        Ihan vaan sellasten häiriöseikkojen takia mietin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii joo. Entäs joku mökki erämaasta?

        Sopii hyvin. Ilman nettiyhteyttä rakas :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii hyvin. Ilman nettiyhteyttä rakas :)

        Sopii ihana :) Mut sängyn pitää olla hyvä ku ratsastan sut lehmityttö :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii ihana :) Mut sängyn pitää olla hyvä ku ratsastan sut lehmityttö :)

        Toi oli nallelle eikä jollekin turhautuneelle perheenäidille :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii ihana :) Mut sängyn pitää olla hyvä ku ratsastan sut lehmityttö :)

        Toi oli aika hyvä. Ootkin vähän sellasta ultra-seksikästä lehmityttö-tyyppiä jotenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi oli aika hyvä. Ootkin vähän sellasta ultra-seksikästä lehmityttö-tyyppiä jotenkin.

        Eikun siis se on tietysti. Sori kun omin näitä. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän mistä puhut, tunnen samoin :)

        Ai niin rakas mukavaa lauantaita unohtunut sanoa. Muista että nuo puutteessa meissä kyhnäävät tädit on vaan kiihottuneita meidän rakkaudesta. Minä en kirjoita mitään mautonta koskaan. Rakastan sua :) Ja haluan toki sua myös rakastella ja paljon :)

        Tää on aloittajalle (ja vähän pikkunallellekin), ei muille, hehkulampulta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikun siis se on tietysti. Sori kun omin näitä. 😅

        Et pysty omimaan näitä. Mutta sotkemaan pystyt. Ei sua tässä kukaan rakasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin rakas mukavaa lauantaita unohtunut sanoa. Muista että nuo puutteessa meissä kyhnäävät tädit on vaan kiihottuneita meidän rakkaudesta. Minä en kirjoita mitään mautonta koskaan. Rakastan sua :) Ja haluan toki sua myös rakastella ja paljon :)

        Tää on aloittajalle (ja vähän pikkunallellekin), ei muille, hehkulampulta :)

        Kiitos samoin :) 13.21 on viimeinen kommentti mikä oli multa. Kävin vähän ostoksilla täs välissä. Ja kiitos pikkunalleltaki. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin :) 13.21 on viimeinen kommentti mikä oli multa. Kävin vähän ostoksilla täs välissä. Ja kiitos pikkunalleltaki. ;)

        Joo mä tiesin sen että toi on sun viimeinen. Yhden kerran melkein erehdyin mutta senkin tajusin lähes heti jälkeenpäin. Oon onnellinen susta tänään :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mä tiesin sen että toi on sun viimeinen. Yhden kerran melkein erehdyin mutta senkin tajusin lähes heti jälkeenpäin. Oon onnellinen susta tänään :)

        Tai aina oon onnellinen susta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin :) 13.21 on viimeinen kommentti mikä oli multa. Kävin vähän ostoksilla täs välissä. Ja kiitos pikkunalleltaki. ;)

        Mitäs ostit? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs ostit? :D

        Ei kuulu sulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulu sulle

        Okei sori ai semmosta siis.


      • Anonyymi

        Kiitos parhaalle. Oot ihana :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin :) 13.21 on viimeinen kommentti mikä oli multa. Kävin vähän ostoksilla täs välissä. Ja kiitos pikkunalleltaki. ;)

        Mitä sanoisit jos sulle tulis soitto multa joku päivä? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sanoisit jos sulle tulis soitto multa joku päivä? :)

        Että joko varataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että joko varataan.

        En sanoisi noin. En tiedä oliko toi kysymys edes sulta? No jos hehku soittaisi mulle, niin aika sanattomaksi varmaan ensin menisin :) Hyvällä tavalla tietysti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sanoisi noin. En tiedä oliko toi kysymys edes sulta? No jos hehku soittaisi mulle, niin aika sanattomaksi varmaan ensin menisin :) Hyvällä tavalla tietysti

        Oot ihana :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sanoisi noin. En tiedä oliko toi kysymys edes sulta? No jos hehku soittaisi mulle, niin aika sanattomaksi varmaan ensin menisin :) Hyvällä tavalla tietysti

        Ei ollu kysymys multa hehkulta :) Taasko joudun sut jakamaan :) Olin shoppailemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot ihana :)

        Tää vastailee mun puolesta samoilla sanolla välillä. Mun pikku sihteeri. Mutta oot ihana mustakin rakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sanoisi noin. En tiedä oliko toi kysymys edes sulta? No jos hehku soittaisi mulle, niin aika sanattomaksi varmaan ensin menisin :) Hyvällä tavalla tietysti

        Kävin vuorostani shoppailemassa sellasessa sekatavarakaupassa :) Kovasti koitin jotain pikkunallee sieltä ostaa samalla, mutta ei ollu sopivaa siellä tai en nähny :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin vuorostani shoppailemassa sellasessa sekatavarakaupassa :) Kovasti koitin jotain pikkunallee sieltä ostaa samalla, mutta ei ollu sopivaa siellä tai en nähny :)

        Hauskaa :) Löysitkö mitää muuta kivaa itelles?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa :) Löysitkö mitää muuta kivaa itelles?

        Jostain toisesta liikkeestä saattoikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa :) Löysitkö mitää muuta kivaa itelles?

        Joo, löysin sen mitä olin hakemassa, se liittyy kotiin ja sisustukseen ja ostin muutakin pientä. Sulle ostin toffeenameja. Mutta syön itse illalla ne, jos et tuu sitä ennen niitä syömään :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, löysin sen mitä olin hakemassa, se liittyy kotiin ja sisustukseen ja ostin muutakin pientä. Sulle ostin toffeenameja. Mutta syön itse illalla ne, jos et tuu sitä ennen niitä syömään :)

        Ja suklaata ostin sulle myös. Kummasta tykkäät enemmän pehmeestä toffeesta vai maitosuklaasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa :) Löysitkö mitää muuta kivaa itelles?

        Mä muuten oikeesti tunsin sut yöllä.. Menee jo hämärän rajamailla, mutta tunsin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja suklaata ostin sulle myös. Kummasta tykkäät enemmän pehmeestä toffeesta vai maitosuklaasta?

        Maitosuklaasta :) Mul oli eilen pantterikarkkeja, niin ei parane kyl tänää herkutella :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä muuten oikeesti tunsin sut yöllä.. Menee jo hämärän rajamailla, mutta tunsin :)

        Tiedän tunteen. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tunteen. :)

        Ei ollut multa. Ihanaa et tunsit. Miltä se tuntui? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut multa. Ihanaa et tunsit. Miltä se tuntui? :)

        Samettiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tunteen. :)

        Tuosta puhelukommentista tuli mieleen, että yks päivä mietin kun kirjoitin tänne Huomenta kulta tai vastaavaa, että joku päivä laitankin sen ihan muualle :) Ethän sitten tukehdu aamukahviin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut multa. Ihanaa et tunsit. Miltä se tuntui? :)

        Ei tuo vastaus oo multa. En kuvailis samettiseksi. Kiihottavaa ehkä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta puhelukommentista tuli mieleen, että yks päivä mietin kun kirjoitin tänne Huomenta kulta tai vastaavaa, että joku päivä laitankin sen ihan muualle :) Ethän sitten tukehdu aamukahviin :)

        Okei, mikä päivä? :o


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samettiselta.

        Jos teidän kahden pitää sotkea meidän kahden väliin niin mitä jos menisitte kaksin toiseen ketjuun kirjoittamaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maitosuklaasta :) Mul oli eilen pantterikarkkeja, niin ei parane kyl tänää herkutella :)

        Tää on ainakin sulta, koska sulla oli aiemminkin pantterikarkkeja :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo vastaus oo multa. En kuvailis samettiseksi. Kiihottavaa ehkä :)

        Siis samettisesti kiihottavaa nimenomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, mikä päivä? :o

        Tää ei häneltä. Älä sotke väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut multa. Ihanaa et tunsit. Miltä se tuntui? :)

        Jos noin vielä sotkee niin alan kirjoittaa vaan nikillä taas hetkeksi.. erotat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos noin vielä sotkee niin alan kirjoittaa vaan nikillä taas hetkeksi.. erotat.

        Voisitko laittaa sen nikin? Siis se kommentti et tunsit yöllä ei ollu sulta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis samettisesti kiihottavaa nimenomaan.

        Älä kirjoittele toisten puolesta. Häivy!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko laittaa sen nikin? Siis se kommentti et tunsit yöllä ei ollu sulta?

        kirjoitin tän
        Mä muuten oikeesti tunsin sut yöllä.. Menee jo hämärän rajamailla, mutta tunsin :)

        ja tän siihen samaan liittyen
        Ei tuo vastaus oo multa. En kuvailis samettiseksi. Kiihottavaa ehkä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko laittaa sen nikin? Siis se kommentti et tunsit yöllä ei ollu sulta?

        Ja minä kävin shoppailemassa :)


      • Sekin oli multa joo.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sekin oli multa joo.

        Voinko palata sun kanssa asiaan tossa noin parin tunnin päästä? :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sekin oli multa joo.

        Se olisi ihanaa :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ja minä kävin shoppailemassa :)

        Juu, pantterit on minusta parhaita :) Ei pidä vaa liikaa herkutella niillä, etten ole sit liian lihava sun mielestä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voinko palata sun kanssa asiaan tossa noin parin tunnin päästä? :)

        Tietysti. Ei tässä tarvii koko ajan roikkua :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi ihanaa :)

        Kiva kuulla että tykkäisit :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tietysti. Ei tässä tarvii koko ajan roikkua :)

        Ei ollu multa... Helvetti et en jaksa enää tätä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, pantterit on minusta parhaita :) Ei pidä vaa liikaa herkutella niillä, etten ole sit liian lihava sun mielestä :)

        Joo, ei syödä liikaa herkkuja vaikka sinä oot mulle aina sopiva vaikka söisit mitä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollu multa... Helvetti et en jaksa enää tätä

        Arvelinkin että vähän outo kommentti. Kun ainahan tässä on palattu ja poistuttu :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Joo, ei syödä liikaa herkkuja vaikka sinä oot mulle aina sopiva vaikka söisit mitä :)

        Kiitos, niin sinäkin :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollu multa... Helvetti et en jaksa enää tätä

        Mä suutelen sua nyt niin jaksat taas :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mä suutelen sua nyt niin jaksat taas :)

        Jaksan sut millon vaan. Millon pikkunalle pääsis tekee tähtitieteellistä sukellusmatkaa pikkuhehkuun? ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaksan sut millon vaan. Millon pikkunalle pääsis tekee tähtitieteellistä sukellusmatkaa pikkuhehkuun? ;)

        Ihan milloin pikkunallelle sopii :) Varmaan menee pari linnunrataa sekaisin siitä tähtitörmäyksestä, mutta kunhan me pysytään samalla linnunradalla :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mä suutelen sua nyt niin jaksat taas :)

        Kiitos :) Kyl minä jaksan, mut tiedät et noi esittäjät menee ihon alle joskus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksan sut millon vaan. Millon pikkunalle pääsis tekee tähtitieteellistä sukellusmatkaa pikkuhehkuun? ;)

        No eipä ollu multa tämäkään


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eipä ollu multa tämäkään

        Vähän arvelinkin että ei ihan sun tyylistä, mutta en ajatellu. Anteeksi kun vastasin silti :(
        Mutta vastaus silti pätee sulle.. milloin vaan rakas sulle sopii :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos :) Kyl minä jaksan, mut tiedät et noi esittäjät menee ihon alle joskus

        Niin ne menee mullakin. Raivostuttaa toisinaan. Voisi reilusti jutella ja jos haluaa osallistua niin sanos että en oo toi sama.. niin mä tekisin.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Vähän arvelinkin että ei ihan sun tyylistä, mutta en ajatellu. Anteeksi kun vastasin silti :(
        Mutta vastaus silti pätee sulle.. milloin vaan rakas sulle sopii :)

        Ei se mitään, ihanasti vastasit siihenkin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä ollu multa tämäkään

        Anteeks viel. Kyl mä sulle silti annan millon vaan :).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään, ihanasti vastasit siihenkin :)

        Sut mä halaun en muita. Siis aloittajan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eipä ollu multa tämäkään

        Söin liikaa nyt niitä toffeenameja ihan huomaamattani ja tuli paha olo. Pitikin sortua ostamaan..


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Söin liikaa nyt niitä toffeenameja ihan huomaamattani ja tuli paha olo. Pitikin sortua ostamaan..

        Niin siinä kyl helposti käy :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään, ihanasti vastasit siihenkin :)

        Onhan kaikki hyvin ihana? En halua että oot pahalla mielellä. Oot paras.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Onhan kaikki hyvin ihana? En halua että oot pahalla mielellä. Oot paras.

        On, kaikki on hyvin. Ite olet se paras :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin siinä kyl helposti käy :)

        Parempi jättää tuollaiset ostamatta. Hirveä määrä sokeria ja huono olo tunneiksi. Kannattiko, no ei :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        On, kaikki on hyvin. Ite olet se paras :)

        Hyvä, hymyilen sulle ja tunnet sen kun hymy ehtii perille... nyt :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Hyvä, hymyilen sulle ja tunnet sen kun hymy ehtii perille... nyt :)

        Nyt sen tunsin :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Parempi jättää tuollaiset ostamatta. Hirveä määrä sokeria ja huono olo tunneiksi. Kannattiko, no ei :)

        No kai sitä nyt joskus saa herkutella :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kai sitä nyt joskus saa herkutella :)

        Tietysti. Jos saisin maistella sua niin ei tarttis :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tietysti. Jos saisin maistella sua niin ei tarttis :)

        Jos saisin maistella ni sua ei tarvis :D


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Parempi jättää tuollaiset ostamatta. Hirveä määrä sokeria ja huono olo tunneiksi. Kannattiko, no ei :)

        Ei se paei kiloa sussa enää näy. 20 pitäa ottaa pois!


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sut mä halaun en muita. Siis aloittajan.

        Mäki halaun :D D ootko kännid?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sen tunsin :)

        Mulla on jotain joka muistuttaa kaikista sattumista sun suhteen.. eräänlainen toteemipaalu.. se oli mulla paljon ennen sua, kadotin sen välillä ja nyt sain sen takaisin. Se on sellanen juttu, että vasta kun olin sen kadottanut niin tajusin sen sattuman sinuun ja siksi halusin sen takaisin. Tosi himmeä juttu :) Älä edes yritä ymmärtää. Näytän sen sitten jos oot mun.. ei vaan kun oot mun tietysti :) Jos vielä haluat olla mun?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mäki halaun :D D ootko kännid?

        Mene pois siitä sivullinen.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mulla on jotain joka muistuttaa kaikista sattumista sun suhteen.. eräänlainen toteemipaalu.. se oli mulla paljon ennen sua, kadotin sen välillä ja nyt sain sen takaisin. Se on sellanen juttu, että vasta kun olin sen kadottanut niin tajusin sen sattuman sinuun ja siksi halusin sen takaisin. Tosi himmeä juttu :) Älä edes yritä ymmärtää. Näytän sen sitten jos oot mun.. ei vaan kun oot mun tietysti :) Jos vielä haluat olla mun?

        Toteemipaalu elikkäs tyyydutysöamalu eli dildo :D


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mulla on jotain joka muistuttaa kaikista sattumista sun suhteen.. eräänlainen toteemipaalu.. se oli mulla paljon ennen sua, kadotin sen välillä ja nyt sain sen takaisin. Se on sellanen juttu, että vasta kun olin sen kadottanut niin tajusin sen sattuman sinuun ja siksi halusin sen takaisin. Tosi himmeä juttu :) Älä edes yritä ymmärtää. Näytän sen sitten jos oot mun.. ei vaan kun oot mun tietysti :) Jos vielä haluat olla mun?

        Sori kattelenc nyt uleisurheiluu. Siinä bätti tyttö tup Lampema :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mulla on jotain joka muistuttaa kaikista sattumista sun suhteen.. eräänlainen toteemipaalu.. se oli mulla paljon ennen sua, kadotin sen välillä ja nyt sain sen takaisin. Se on sellanen juttu, että vasta kun olin sen kadottanut niin tajusin sen sattuman sinuun ja siksi halusin sen takaisin. Tosi himmeä juttu :) Älä edes yritä ymmärtää. Näytän sen sitten jos oot mun.. ei vaan kun oot mun tietysti :) Jos vielä haluat olla mun?

        No tietyst haluan :) Olisi kiva kuulla enemmän tosta toteemista :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tietyst haluan :) Olisi kiva kuulla enemmän tosta toteemista :)

        Kerron sulle joskus. En salaa sulta mitään sitten kun oot mun. Kerron joskus kaiken matkastani sinuun :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et pysty omimaan näitä. Mutta sotkemaan pystyt. Ei sua tässä kukaan rakasta.

        Eikä sinua, koska elät harhaisissa kuvitelmissa! 🐍Ota tää sinne peiton alle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tietyst haluan :) Olisi kiva kuulla enemmän tosta toteemista :)

        Kiva :) Sain tosta idean illan kappaleeseen :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva :) Sain tosta idean illan kappaleeseen :)

        Hienoa :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kerron sulle joskus. En salaa sulta mitään sitten kun oot mun. Kerron joskus kaiken matkastani sinuun :)

        Mun piti siis tähän vastata et sain idean :) Silmät harittaa rakkaudesta :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun piti siis tähän vastata et sain idean :) Silmät harittaa rakkaudesta :)

        Joo mä arvasin sen kun tunnistin sinuksi ton kommentin :)


      • Anonyymi

        Sulla on itselläs. On mulla nallellaki hoitoa vaativs mielisairaus, se nimi on hehkumania ja vain hehkulamppuni voi sen hoitaa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on itselläs. On mulla nallellaki hoitoa vaativs mielisairaus, se nimi on hehkumania ja vain hehkulamppuni voi sen hoitaa :)

        Mulla on puhmania :) Jos tää on mielisairautta niin en halua koskaan parantua tästä :)


      • Tuo kommentti oli sun mielestä jotenkin sairas? Aika yksinkertaisen kuvan annat itsestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä odotellessa herään joka aamu perääsi huutaen :)

        Millainen perä on kun huutaa?


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mulla on puhmania :) Jos tää on mielisairautta niin en halua koskaan parantua tästä :)

        Katon nyt tätä masked singeriä. Minusta tää on aika hauska ohjelma :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on itselläs. On mulla nallellaki hoitoa vaativs mielisairaus, se nimi on hehkumania ja vain hehkulamppuni voi sen hoitaa :)

        Rakastan sua ihan hurjasti :) Kiitos kun puolustat ja oot mun :)


      • Onko illan annos jo vedetty?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katon nyt tätä masked singeriä. Minusta tää on aika hauska ohjelma :)

        Tykkäätkö sinä rakas tosta ohjelmasta? Minusta ois hauska arvailla sun kanssa kuka milloinkin laulaa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maitosuklaasta :) Mul oli eilen pantterikarkkeja, niin ei parane kyl tänää herkutella :)

        Unohdin muuten sanoo, että mäkin tykkään enempi maitosuklaasta.
        Tummasta suklaasta en juurikaan mutta maitosuklaata rakastan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäätkö sinä rakas tosta ohjelmasta? Minusta ois hauska arvailla sun kanssa kuka milloinkin laulaa :)

        En tykkää tosta ohjelmasta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäätkö sinä rakas tosta ohjelmasta? Minusta ois hauska arvailla sun kanssa kuka milloinkin laulaa :)

        Mä voin laittaa sen nyt ootas..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäätkö sinä rakas tosta ohjelmasta? Minusta ois hauska arvailla sun kanssa kuka milloinkin laulaa :)

        Mikään ilman nikkiä ei oo nyt multa. Minä aika vähän kattelen mitään kilpailujuttuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäätkö sinä rakas tosta ohjelmasta? Minusta ois hauska arvailla sun kanssa kuka milloinkin laulaa :)

        Minä oon tehny tässä vähän kotihommia samalla. Ja teen edelleen. Pyykit seuraavaks kuivumaan. Käyn tätä päivittämässä aina ohikulkisessa.. siks en oo nyt tv ääressä. Mutta avasin sen nyt.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Minä oon tehny tässä vähän kotihommia samalla. Ja teen edelleen. Pyykit seuraavaks kuivumaan. Käyn tätä päivittämässä aina ohikulkisessa.. siks en oo nyt tv ääressä. Mutta avasin sen nyt.

        Hyvä et tiedät sit mikä on sun rooli ku ollaa sujteessa :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä et tiedät sit mikä on sun rooli ku ollaa sujteessa :D

        Tää ei oo häneltä, mutta en minä ainakaan hyviä vaatteita päästä muita pesemään ellei toinen oo todistetusta tehtävän tasalla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta puhelukommentista tuli mieleen, että yks päivä mietin kun kirjoitin tänne Huomenta kulta tai vastaavaa, että joku päivä laitankin sen ihan muualle :) Ethän sitten tukehdu aamukahviin :)

        Mistä oot saanu mun numeron?


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tää ei oo häneltä, mutta en minä ainakaan hyviä vaatteita päästä muita pesemään ellei toinen oo todistetusta tehtävän tasalla :)

        Nii eihän mies tollasta voi osata


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katon nyt tätä masked singeriä. Minusta tää on aika hauska ohjelma :)

        Oliko tää masked sulta vai sivusta?


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Oliko tää masked sulta vai sivusta?

        Oli se multa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli se multa :)

        Hitsi kun tuo yks on joka välissä ja lopussa ihan ihme viestejä. Missä oot rakas :) aapuaa missä aloittaja on :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli se multa :)

        Menee tosi sekoiluksi, porukka humalassa ilmeisesti. Näitkö ne viestit tuolla lopussa. En erota sua enää :( Kamalaa. En tiedä onko tuo ees sulta.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Hitsi kun tuo yks on joka välissä ja lopussa ihan ihme viestejä. Missä oot rakas :) aapuaa missä aloittaja on :)

        Siis oli se multa :) Multa nallelta :) Kysy vaikka jotaan mitä vain minä tiedän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis oli se multa :) Multa nallelta :) Kysy vaikka jotaan mitä vain minä tiedän.

        Kysyitkö sinä sitä numeroa vai joku muu?


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kysyitkö sinä sitä numeroa vai joku muu?

        Minä en oo kyllä vastannu siihen onko mulla sun numero :) Se oli joku muu.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kysyitkö sinä sitä numeroa vai joku muu?

        En kysynyt


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kysynyt

        Todella sekavaa. Meen nyt laittaan ne pyykit kuivumaan. Hyvä, en sitten vastaa siihen mistä sen sain, jos sain :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Todella sekavaa. Meen nyt laittaan ne pyykit kuivumaan. Hyvä, en sitten vastaa siihen mistä sen sain, jos sain :)

        En kysynyt, mut muistan ihan alkuajoilta et joku aiheesta kysyi ja vastasit tollee samal tavalla, että et kerro mistä sen sait jos sait :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kysynyt, mut muistan ihan alkuajoilta et joku aiheesta kysyi ja vastasit tollee samal tavalla, että et kerro mistä sen sait jos sait :)

        Niinkö tein. En itse muista niin sanoneeni. En vaan halua että muut enää tunnistelee ja kuvittelee mitään. Mä oon sun. Oon mä niitä kirjaimia ja silmien väriäkin ja ties mitä tänne sulle laitellut.. joskus aiemmin :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kysynyt, mut muistan ihan alkuajoilta et joku aiheesta kysyi ja vastasit tollee samal tavalla, että et kerro mistä sen sait jos sait :)

        Joko oot käyny saunassa ihana saunanalleni? Kai sä tänäänkin käyt?


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Niinkö tein. En itse muista niin sanoneeni. En vaan halua että muut enää tunnistelee ja kuvittelee mitään. Mä oon sun. Oon mä niitä kirjaimia ja silmien väriäkin ja ties mitä tänne sulle laitellut.. joskus aiemmin :)

        Joo siis se oli varmaan toinen tai kolmas alotus missä juteltiin


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Joko oot käyny saunassa ihana saunanalleni? Kai sä tänäänkin käyt?

        Toki, se vasta lämpenee :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toki, se vasta lämpenee :)

        Sano kun meet ja meen taas yhtaikaa öljyämään sut :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo siis se oli varmaan toinen tai kolmas alotus missä juteltiin

        Sulla on hyvä muisti rakas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toki, se vasta lämpenee :)

        Tiedäthän sä että mä rakastan sua ihan uskomattoman paljon..
        Se on kuin ihme tai jotain taikaa mitä sä saat mut tuntemaan.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sulla on hyvä muisti rakas.

        Kiitos :) Juu kerron ku meen saunaan, tietysti. Enhän minä yksin halua mennä


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tiedäthän sä että mä rakastan sua ihan uskomattoman paljon..
        Se on kuin ihme tai jotain taikaa mitä sä saat mut tuntemaan.

        Uskon tietäväni :) Jos se on samanlaista mitä saat mut tuntemaan :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskon tietäväni :) Jos se on samanlaista mitä saat mut tuntemaan :)

        Meidän pitää päästä vertailemaan vaikka kosketuksen kautta :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Meidän pitää päästä vertailemaan vaikka kosketuksen kautta :)

        Niin mustakin kulta<3


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Meidän pitää päästä vertailemaan vaikka kosketuksen kautta :)

        Menen nyt sinne saunaan :) Vertaillaan siellä. Sydänkommentti ei ollut multa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menen nyt sinne saunaan :) Vertaillaan siellä. Sydänkommentti ei ollut multa

        Tuun sinne mukaan. Tunne mut ja mun vertaileva kosketus :) Arvasin ettei oo sulta. Hyviä löylyjä!


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tuun sinne mukaan. Tunne mut ja mun vertaileva kosketus :) Arvasin ettei oo sulta. Hyviä löylyjä!

        Kiitos, sit mentiin :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, sit mentiin :)

        Tulossa oon :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, sit mentiin :)

        Haen nopsaa kumit


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tulossa oon :)

        Hyvät oli löylyt. Ihan kun oisit öljynnyt mut siellä? :) Ei ole kumikommentti multa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät oli löylyt. Ihan kun oisit öljynnyt mut siellä? :) Ei ole kumikommentti multa

        Öljysin mä. Ette sun karvas kuivahda ihana puhini :) Tiesin ettei ollut sulta toi kumijuttu.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Öljysin mä. Ette sun karvas kuivahda ihana puhini :) Tiesin ettei ollut sulta toi kumijuttu.

        Oon juonu pitkästä aikaa ihan vähän saunasiideriä lol. 😋 Daa?


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Öljysin mä. Ette sun karvas kuivahda ihana puhini :) Tiesin ettei ollut sulta toi kumijuttu.

        Kiva :) Laulu tähän vai uuteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon juonu pitkästä aikaa ihan vähän saunasiideriä lol. 😋 Daa?

        Enpä oo juonu. Turha tulla tähän väliin tollasta jauhaa mokoma pentu, kun näistä asioista on jo puhuttu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva :) Laulu tähän vai uuteen?

        Oisko uusi ja jotain kiihkeää juttua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva :) Laulu tähän vai uuteen?

        Voishan se olla uusikin? Täähän on jo pitkä. Minä ehkä jätän tän nikin hetkeksi pois taas, jos se yks vaikka simahti jo :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enpä oo juonu. Turha tulla tähän väliin tollasta jauhaa mokoma pentu, kun näistä asioista on jo puhuttu

        Tiesin ettei oo sulta. Pidän sittenkin tämän nikin, kun heti sotkevat :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä oo juonu. Turha tulla tähän väliin tollasta jauhaa mokoma pentu, kun näistä asioista on jo puhuttu

        Toi oli hyvä. Sit se "tähtitieteellinen sukeltelu" oli kanssa jotain ihan käsittämätöntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vitsi, kirjotit samaan aikaan et laitat silmät kiinni ku sanoin et laita silmät kiinni :)

        MITEN SINA JAKSAT VALVOA KOKO YON


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin oot rakas :) Onhan meillä kaikki hyvin?

        ON ON


    • Anonyymi

      Tänään en ole oikein kuuntelu, enkä juttutuulella. Ehkä huomenna?

      • Anonyymi

        Ei haittaa yhtää. Äläkä huomenkaa vaivaudu sotkemaan tänne.


    • Anonyymi

      Teetkö lapsen munkaa🥰

      • Anonyymi

        Voidaan tehdä mut huoltajaks en ala


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voidaan tehdä mut huoltajaks en ala

        Ei tietenkään multa...


      • Anonyymi

        Jos olet se ketä ajattelen niin voidaan ainakin harjoitella hyvin monta kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään multa...

        Tiedän minä sen. Rakastan sut.


    • Anonyymi

      Eiks jommal kummal nyt oo puhelinnumeroo? Jos muijal on ni laittaa miehelle vaikka et pitäs hehkulamppu vaihtaa tai jotaa vastaavaa jos haluaa vähän tunnustella oisko se oikea mies. Mies voi vaikka pyytää nallepuuron ohjeen :D

      • Anonyymi

        Miksi sinä vastaat mun puolesta? Tää ei oo mikään sun hiekkalaatikko. Hus siitä esittämästä minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä vastaat mun puolesta? Tää ei oo mikään sun hiekkalaatikko. Hus siitä esittämästä minua.

        No onhan sul se, niin kerroit :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan sul se, niin kerroit :D

        Mee pois mustasukkaine. Ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee pois mustasukkaine. Ei kiinnosta.

        Ai ei nalle kiinnosta :D Big news


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ei nalle kiinnosta :D Big news

        Nalle kiinnostaa mutta sinä sotkija et. Älä koko ajan yritä esittää, että oot jompikumpi meistä. Käyttäydy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nalle kiinnostaa mutta sinä sotkija et. Älä koko ajan yritä esittää, että oot jompikumpi meistä. Käyttäydy!

        Ite kerroit sillon heinäkuus et sul on nallen numero XD älä leiki jeesusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite kerroit sillon heinäkuus et sul on nallen numero XD älä leiki jeesusta

        Sinä oot tyhmä. Minä en kirjoittanut mistään numerosta vaan siitä, että älä esiinny minuna. Numeroasiaan en oo sanonu juuta enkä jaata enkä sano sulle siitä mitään :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite kerroit sillon heinäkuus et sul on nallen numero XD älä leiki jeesusta

        Sä et tajua tuota tyhmyyttäs. Vaikka minä sanoisin mitä niin eihän se oikeuta, että sinä alat ykskaks olla minä ja kirjoitella mun puolesta. Hanki oma rakkaus. Toi mies on mun :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et tajua tuota tyhmyyttäs. Vaikka minä sanoisin mitä niin eihän se oikeuta, että sinä alat ykskaks olla minä ja kirjoitella mun puolesta. Hanki oma rakkaus. Toi mies on mun :)

        Niin sun jossain palstalla sovitussa liitossa? Ei se kerro mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sun jossain palstalla sovitussa liitossa? Ei se kerro mitään.

        Vähäkö oot tyhmä. Se on sydämissä solmittu liitto. Ei sulla ole siihen väliin mitään mahdollisuutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähäkö oot tyhmä. Se on sydämissä solmittu liitto. Ei sulla ole siihen väliin mitään mahdollisuutta

        Ja sängyissä sovittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähäkö oot tyhmä. Se on sydämissä solmittu liitto. Ei sulla ole siihen väliin mitään mahdollisuutta

        Toi on tota tyypillistä naisen ajatus maailmaa, kyllä tarpeeks isot lollot ku laitetaa miehen silmien eteen ni liitot unohtuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on tota tyypillistä naisen ajatus maailmaa, kyllä tarpeeks isot lollot ku laitetaa miehen silmien eteen ni liitot unohtuu

        Ei todellakaan kaikilla. Ja kuumailma-lehmityttökin tietää sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on tota tyypillistä naisen ajatus maailmaa, kyllä tarpeeks isot lollot ku laitetaa miehen silmien eteen ni liitot unohtuu

        Ei muuten unohdu. Usko jo tyhmä pässi, että minua kiinnostaa vain tuo kelle alotuskin on. Se et ole sinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähäkö oot tyhmä. Se on sydämissä solmittu liitto. Ei sulla ole siihen väliin mitään mahdollisuutta

        Juuri näin rakas. Me itse tiedetään tää. Pitäs noitten tyrkkyjen jo tajuta että mun oot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on tota tyypillistä naisen ajatus maailmaa, kyllä tarpeeks isot lollot ku laitetaa miehen silmien eteen ni liitot unohtuu

        Se kommentti ei ollu multa hehkulta, joten miten niin naisen ajatusmaailmaa? Sehän oli nallelta tai sivusta. Olin muualla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten unohdu. Usko jo tyhmä pässi, että minua kiinnostaa vain tuo kelle alotuskin on. Se et ole sinä

        Onneks minä jo tiedän tän rakas. Mun oot ja mä sun.


      • Anonyymi

        Mun ihana kuumailmapuhaltelija :) Rakastan sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten unohdu. Usko jo tyhmä pässi, että minua kiinnostaa vain tuo kelle alotuskin on. Se et ole sinä

        Niin kauan ku ei oo todisteista muusta niin mitään liittoja di ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneks minä jo tiedän tän rakas. Mun oot ja mä sun.

        Vtut tiedät. Kukaan muu ku abohoitopotilas jaksa aroikkuu toiseessa kolee kuukautta jossaa palstal


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun ihana kuumailmapuhaltelija :) Rakastan sua.

        Arvaa kuin monta miestä oon hoidellu täa ajaS ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et tajua tuota tyhmyyttäs. Vaikka minä sanoisin mitä niin eihän se oikeuta, että sinä alat ykskaks olla minä ja kirjoitella mun puolesta. Hanki oma rakkaus. Toi mies on mun :)

        Älä omi toisten puolisoita edes palstalla, ilman lupaa! Rikollinen olet, sun kirjoituksia seuraava....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä omi toisten puolisoita edes palstalla, ilman lupaa! Rikollinen olet, sun kirjoituksia seuraava....

        Aloitus on mulle, jos et osaa lukea,. Mene hoitelemaan omat puolisosi ihan kotona. Et ole terve noiden rikkollisjuttujesi kanssa. Sairasta muualla.


    • Anonyymi

      Hellantettas pyllynposket punaisina...

    • Anonyymi

      Missä näitte? Tiedättekö toistenne nimet edes?

      • Anonyymi

        Baarissa näin nallen


      • Eipä kerrota sulle. Ei liity sinuun niin mitä sinä sillä tiedolla muka teet.
        Nuo baarityyppi esiintyy minuna ja on vaan kateellinen kun meillä on toisemme. Ei oo multa se kommentti. Roikkuu perskärpäsenä 24/7.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Eipä kerrota sulle. Ei liity sinuun niin mitä sinä sillä tiedolla muka teet.
        Nuo baarityyppi esiintyy minuna ja on vaan kateellinen kun meillä on toisemme. Ei oo multa se kommentti. Roikkuu perskärpäsenä 24/7.

        Ois vain mielenkiintosta tietää minkälaisella taustalla täältä voi löytää kaipaamansa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ois vain mielenkiintosta tietää minkälaisella taustalla täältä voi löytää kaipaamansa

        Ollaan ihan irl nähty ja juteltu. Muu ei kuulu sulle.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ollaan ihan irl nähty ja juteltu. Muu ei kuulu sulle.

        Sori nythän mä tajusin et olen kirjotellu koko ajan väärälle :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Baarissa näin nallen

        Nyt lamppu sytty! Naulan kantaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sori nythän mä tajusin et olen kirjotellu koko ajan väärälle :(

        Ei noi mene enää läpi. Moni on yrittänyt samaa tässä matkalla :) Eilen tai toissapäivänä viimeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori nythän mä tajusin et olen kirjotellu koko ajan väärälle :(

        Juu ei multa todellakaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt lamppu sytty! Naulan kantaan!

        Harmittaako sua kun aloittaja kirjoitti tän vaan mulle? Tuliko paha mieli ja piti alkaa sotkemaan? No et ole ensimmäinen tässä aloituksessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei multa todellakaan

        Tiedän sen.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Harmittaako sua kun aloittaja kirjoitti tän vaan mulle? Tuliko paha mieli ja piti alkaa sotkemaan? No et ole ensimmäinen tässä aloituksessa.

        En minä tahallani sotke yhtään mitään, anteeksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä tahallani sotke yhtään mitään, anteeksi.

        No joku kirjoitti että on huomannut kirjoittelevansa väärän kanssa. Vaikutti että yritti esittää aloittajaa..


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        No joku kirjoitti että on huomannut kirjoittelevansa väärän kanssa. Vaikutti että yritti esittää aloittajaa..

        En ole muuta kirjoittanut kuin tuon. Enkä tiedä kuka on kuka ja ketä kaipaa? Hukannut omanikin, en tunnista, että kukaan kirjoittaisi minulle, mutta se ei yllätä. Iltojen iloksi tai suruksi näitä lueskelen ja johonkin jotain kirjoitan. On vaan niin yksinäisiä nämä illat :(


      • Anonyymi

        Söpöä että jaksat uskoa että tässä miehen vetämässä feikkismdialogissa olisi useampi osallinen.


    • Anonyymi

      Teetkö mulle lihasoppaa, syötäs sitä sitten aitassa yhdessä?

    • Anonyymi

      Ei vitsi petyin kyllä kun ei voinutkaan pistää yv:tä tunnuksen kanssa. :(

      • Anonyymi

        Keltä tämä nyt on?


    • Ootko sä vielä täällä hunaja? Hirveesti nyt muut sotkee väliin enkä löydä sua enää tuolta massasta?

      • Anonyymi

        Kattelin sitä Maskedia ja etsin kaikkia lauluja sulle. Siitä yhdestä kommentistasi sain iden jo tän illan lauluun mut valmiiksi yritin taas etsiä varastoon muita :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kattelin sitä Maskedia ja etsin kaikkia lauluja sulle. Siitä yhdestä kommentistasi sain iden jo tän illan lauluun mut valmiiksi yritin taas etsiä varastoon muita :)

        Oot ihana. Tuossa äsken tuli taas se rakkauspomppu.. kunnon töyssy.. kuuntelit varmaan jotain hyvää kappaletta ja se välitty tänne asti :)


    • Anonyymi

      Joo ja samat sanat. Vähän tuntuu että joku rauhaisampi tapa vois olla parempi. :'D

      Vielä kun olis vaan.

      • Anonyymi

        Hups unohtu reply.


      • Kirjoittelet ihan sekoja. Aloitus on mulle, ei sulle.


      • Ja nyt olen kun tulin takaisin mutta vähän vaikea lähteä henkilökohtaiseksi täällä.


      • Anonyymi

        saattaa ollakkin


    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      135
      2222
    2. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      69
      1794
    3. Minkä ikäinen

      Kaivattusi on?.
      Ikävä
      100
      1785
    4. Minkä näköinen

      Kaivattunne on?
      Ikävä
      70
      1545
    5. Mitä haluaisit sanoa

      kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      77
      1369
    6. Miten sulla meni niin tunteisiin yksi mies?

      Hyvässä ja pahassa? Tähän voit tilittää, jos aavistat kuka minä olen.
      Ikävä
      90
      1153
    7. Kepun kansanedustaja Aittakumpu loikkasi persuihin!

      Purran hallitus saa lisävahvistuksen! Oppositiota taatusti kismittää! https://www.is.fi/politiikka/art-2000010774118.
      Maailman menoa
      285
      885
    8. En halua puolustella valheitani

      jne jne... Olen ollut ihan sekaisin sinusta. Haluan vaan vastauksen haluatko minut vai et??? Vain yksi asia on totta ja
      Ikävä
      35
      859
    9. IS Viikonloppu 19.-20.10.2024

      2 ½ -tasoiseksi merkitty Kovis Arto Kuivaselta. Kiva ristikko, jonka vaikeustaso en mielestäni 2+. Pääkuvasta johdetut s
      Sanaristikot
      59
      846
    10. 295
      842
    Aihe