En ensin edes tajunnut mikä minuun iski. Sinä. Ihanaa kun olet olemassa.
Mies, siitä on vuosi kun rakastuin sinuun
21
1082
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin nainen. Pysy minun kaverina!
- Anonyymi
Kaverin haluat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaverin haluat?
Kyllä kaveruuttakin on monenlaista.
- Anonyymi
Tule, rakastellaan pitkään...
- Anonyymi
Niinpä taitaa olla vuosi jo kulunut.
Minä kyllä haluan paljon enemmän kuin ystävyyttä.- Anonyymi
Oletkohan hän...En unohda sitä päivää koskaan. Mies katsoi minua niin lempeästi ja lämpimästi samalla kun juttelimme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletkohan hän...En unohda sitä päivää koskaan. Mies katsoi minua niin lempeästi ja lämpimästi samalla kun juttelimme.
Eipä voi tietää, kohtaamme kyllä oman kaivattuni kanssa useasti...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä voi tietää, kohtaamme kyllä oman kaivattuni kanssa useasti...
No me ei kyllä nähdä kauhean usein hänen kanssaan.
- Anonyymi
Okei. Guten Morgen ja samaan syssyn gute Nacht.
Noi toivottaa väärinpäin että hyvää yötä ja huomenta kun ehdin käydä vasta nukkumaan:
https://www.youtube.com/watch?v=zcrnnOp61wM
Öitä. - Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Kiitos❤️
- Anonyymi
Sinun pitää kertoa se hänelle, älä salaa tärkeää tietoa.
- Anonyymi
Voi jumalauta😂 oot sä kyllä epätoivoinen kojootti salassapitopuheidesi kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi jumalauta😂 oot sä kyllä epätoivoinen kojootti salassapitopuheidesi kanssa
Voi 2 siis, sen toisen mäntin tuttu yhteys selvisi yllättäen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi 2 siis, sen toisen mäntin tuttu yhteys selvisi yllättäen
Selittää monta asiaa kyllä
- Anonyymi
Ei se halua mua...
Ohi on
Rakastan sua ikuisesti❤️- Anonyymi
Miksi sanot noin?
- Anonyymi
Kaveruutta hän vain tarjosi kun häneltä kysyin.
S - Anonyymi
Niitä on aina välillä ihastuksia mutta niistä on selvitty. Vaikka tekee kipeää auta....
- Anonyymi
Joo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712360En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831031Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581031- 1081000
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81941- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21848Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67756- 33697
Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299694