Demokratian kukkanen USA:ssa

neutraalitarkkailija

John Negroponten valinta maan turvallisuusjohtajaksi on oikea demokratian riemuvoitto.

1980-luvulla suurlähettiläänä Hondurasissa katosivat hänen ja kenraali Alvarezin toimesta niin omia kuin vieraitakin, mm. yhdysvaltalainen katolinen pappi Carvey. Negroponte kumosi laillisten vaalien tuloksia uhkailemalla korkeimman oikeuden jäseniä etc.

Näillä ansiolla hänet valittiin luonnollisesti hoitamaan operaatioita Irakiin ja nyt USa.n turvallisuusjohtajaksi kotimaahan. Pitkä kaari Reaganin ajasta nykypäivään on looginen kuvaus Yhdysvaltain "kansallisten etujen" turvaamisesta demokratian nimissä.

4

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nykyisessä maailmanpoliittisessa tilanteessa meikäläisen jutut voi vaikuttaa "pikkasen" skitsoilta, mutta mä luulen että ,tuleva, euroopan liittovaltio joutuu vielä ongelmiin noiden haukkojen kanssa...

Edelleen mä epäilen, että joskus kauniina päivänä me ollaan lähellä aseellista selkkausta, kaupallisten syiden takia, jenkkien kanssa...
      Me, EU ja kiina ollaan vetämässä jenkkilandiaa aika tiukille(?)

Jenkeillä on ihan sairaat sisämarkkinat, mutta jotenkin vaan nyt tuntuu siltä, että toi homma alkaa kaatumaan(?) Pelottavaa, mitä maailman suurin sotilasmahti tekee, kun se huomaa, että sen taloudellinen mahti on häviämässä?

Sitä kun tällä hetkellä?;)

• Juho Kova

Eilen oli norjalainen dokumentti Negropontesta ja uusitaan tänään siinä kello 13 pakeilla. Mie son kaikesta päätellen gangsteri, rikollinen ja suurvalehtelija. Täysin tunteeton paskiainen. Semmosiahan sitä sopii nimitellä sinne sun tänne virkoihin. Olisi menestynyt hyvin natsi-Saksassa.

• ...

Yhdysvaltojen kommunismin pelko sai Yhdysvaltojen mantereella suoraan sanottuna aika sairaita piirteitä. Vaikka olikin kylmä sota, niin sentään mitä tahansa ei ole oikein tehdä "oikeaksi" katsomansa järjestelmän eteen.

Yhdysvallat taisi olla huolissaan Panaman kanavan pysymisestä edullisesti avoinna kuljetuksille. Siksi ei haluttu sosialistisen järjestelmän leviämistä alueella, vaan pyrittiin kaikinkeinoin tukahduttamaan. Vaikka vastoin demokratiaa.

Yhdysvaltojen harjoittama reaalipolitiikka viimevuosikymmeniltä tähän päivään ei ole ollut kaunista luettavaa. Niin kaksinaamaista touhua se on ollut, että aina kun joku hallinnosta puhuu demokratiasta ja ihmisoikeuksista se on näiden sanojan merkityksen törkeintä halventamista ja saa minut voimaan pahoin.

• Venäjä ja USA

Mitä ero amuuten on USA:n touhuilla aikoinan latinalaisessa Amerikassa ja Venäjällä Tsetheniassa??Ei mitään! USA käytti syynä että estetään kommunismia leviämästä hehe, nyt se on terrorismi. Tesetheenithän ovat kaikki Venäjän mielestä terroristeja. Samaa paskaskkia kumpikin USA ja Venäjä ja Bush ja Putiini ylimmät ystävät. Onpa Bush "harras uskovainen" hehe hahaaa!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      859
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      829
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      36
      749
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe