Demokratian kukkanen USA:ssa

neutraalitarkkailija

John Negroponten valinta maan turvallisuusjohtajaksi on oikea demokratian riemuvoitto.

1980-luvulla suurlähettiläänä Hondurasissa katosivat hänen ja kenraali Alvarezin toimesta niin omia kuin vieraitakin, mm. yhdysvaltalainen katolinen pappi Carvey. Negroponte kumosi laillisten vaalien tuloksia uhkailemalla korkeimman oikeuden jäseniä etc.

Näillä ansiolla hänet valittiin luonnollisesti hoitamaan operaatioita Irakiin ja nyt USa.n turvallisuusjohtajaksi kotimaahan. Pitkä kaari Reaganin ajasta nykypäivään on looginen kuvaus Yhdysvaltain "kansallisten etujen" turvaamisesta demokratian nimissä.

4

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nykyisessä maailmanpoliittisessa tilanteessa meikäläisen jutut voi vaikuttaa "pikkasen" skitsoilta, mutta mä luulen että ,tuleva, euroopan liittovaltio joutuu vielä ongelmiin noiden haukkojen kanssa...

Edelleen mä epäilen, että joskus kauniina päivänä me ollaan lähellä aseellista selkkausta, kaupallisten syiden takia, jenkkien kanssa...
      Me, EU ja kiina ollaan vetämässä jenkkilandiaa aika tiukille(?)

Jenkeillä on ihan sairaat sisämarkkinat, mutta jotenkin vaan nyt tuntuu siltä, että toi homma alkaa kaatumaan(?) Pelottavaa, mitä maailman suurin sotilasmahti tekee, kun se huomaa, että sen taloudellinen mahti on häviämässä?

Sitä kun tällä hetkellä?;)

• Juho Kova

Eilen oli norjalainen dokumentti Negropontesta ja uusitaan tänään siinä kello 13 pakeilla. Mie son kaikesta päätellen gangsteri, rikollinen ja suurvalehtelija. Täysin tunteeton paskiainen. Semmosiahan sitä sopii nimitellä sinne sun tänne virkoihin. Olisi menestynyt hyvin natsi-Saksassa.

• ...

Yhdysvaltojen kommunismin pelko sai Yhdysvaltojen mantereella suoraan sanottuna aika sairaita piirteitä. Vaikka olikin kylmä sota, niin sentään mitä tahansa ei ole oikein tehdä "oikeaksi" katsomansa järjestelmän eteen.

Yhdysvallat taisi olla huolissaan Panaman kanavan pysymisestä edullisesti avoinna kuljetuksille. Siksi ei haluttu sosialistisen järjestelmän leviämistä alueella, vaan pyrittiin kaikinkeinoin tukahduttamaan. Vaikka vastoin demokratiaa.

Yhdysvaltojen harjoittama reaalipolitiikka viimevuosikymmeniltä tähän päivään ei ole ollut kaunista luettavaa. Niin kaksinaamaista touhua se on ollut, että aina kun joku hallinnosta puhuu demokratiasta ja ihmisoikeuksista se on näiden sanojan merkityksen törkeintä halventamista ja saa minut voimaan pahoin.

• Venäjä ja USA

Mitä ero amuuten on USA:n touhuilla aikoinan latinalaisessa Amerikassa ja Venäjällä Tsetheniassa??Ei mitään! USA käytti syynä että estetään kommunismia leviämästä hehe, nyt se on terrorismi. Tesetheenithän ovat kaikki Venäjän mielestä terroristeja. Samaa paskaskkia kumpikin USA ja Venäjä ja Bush ja Putiini ylimmät ystävät. Onpa Bush "harras uskovainen" hehe hahaaa!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      632
      2732
    2. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      2170
    3. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      425
      2144
    4. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      88
      1894
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      20
      1769
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      67
      1570
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1332
    8. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1240
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      23
      1130
    10. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      25
      1114
    Aihe