ihminen jota olen tietämättäni odottanut koko elämäni. Silloin kun sitä vähiten osasin odottaa. Tykkään susta ihan tosissani. Sä olet siellä, mä täällä ja välissä on elämä. Se tekee kipeää. Todella kipeää. Mulla on ollut tunne että sulle kävi samalla tavalla mutta en voi laittaa sulle viestiä kun en silti ole ihan varma mitä sun päässä liikkuu. Huutelen tässä yksinäisyydessäni tuuleen. Olet mielessä kokoajan.
Vastaan tuli
34
1266
Vastaukset
- Anonyymi
Minulle kävi samoin. Kiteytti kaiken kaipaamisen yhteen ihmiseen.
- Anonyymi
Mulle kävi ihan samoin ja samanlaiset tunteet. Aina mielessä. Laita viestiä.
- Anonyymi
Ja todellakin välissä elämät.
- Anonyymi
Sillä yhteydenotolla se saattaa vähitellen selvitä.
- Anonyymi
Kyllähän me ollaan yhteyksissä mutta tässä monta muuttujaa miksi tuollaista viestiä ei voi laittaa suoraan. Ainakaan vielä. Jos koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän me ollaan yhteyksissä mutta tässä monta muuttujaa miksi tuollaista viestiä ei voi laittaa suoraan. Ainakaan vielä. Jos koskaan.
No ylläpidä se yhteys jos puoletkaan aloituksesta pitää paikkansa? Kohtalo tekee osansa mutta vaatii myös toimia.
- Anonyymi
Voihan sitä laittaa viestiä ja loppuun pahoitella, jos ei ollut tervetullut viesti. Ainoastaan skitso suuttuisi sellaisesta. Kyl mäkin kaipaan ihan toisessa, kaukaisessa maassa elävää suomalaista.
- Anonyymi
Siinä kävi sillee että sut tuotiin mulle koska olit ja oot se mitä tarviin. Mut tuotiin sulle koska oon se mitä tarviit.
- Anonyymi
Kiteytit koko jutun just niin kuin se on.
- Anonyymi
Siellä on pään sisällä muotoutuu illuusio jostain oikeasta, mikä on täysin väärää signaalia.
- Anonyymi
Niin taitaa olla. Minua vastaan on tullut monia kiinnostavia ihmisen usemman vuoden aikana, mutta en voi sanoa tykkääväni heistä kenestäkään, koska en ole ollut missään tekemisissä heistä yhdenkään kanssa. Aika näyttää milloin tulee sellainen tunne, että jaksaisin tosissani ruveta tutustumaan. Ehkä ensi keväänä, tai joskus myöhemmin, tai sitten en koskaan. Olen oppinut viihtymään yksin ja osittain se johtuu siitä, kun menetin itselleni hyvin tärkeän haaveen toteutumisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin taitaa olla. Minua vastaan on tullut monia kiinnostavia ihmisen usemman vuoden aikana, mutta en voi sanoa tykkääväni heistä kenestäkään, koska en ole ollut missään tekemisissä heistä yhdenkään kanssa. Aika näyttää milloin tulee sellainen tunne, että jaksaisin tosissani ruveta tutustumaan. Ehkä ensi keväänä, tai joskus myöhemmin, tai sitten en koskaan. Olen oppinut viihtymään yksin ja osittain se johtuu siitä, kun menetin itselleni hyvin tärkeän haaveen toteutumisen.
Se haave liittyi työhön, ei ihmissuhteeseen.
- Anonyymi
Sun vai mun päässä?
- Anonyymi
Kohtasitte messuilla ja lempi leimahti?
- Anonyymi
Ei tavattu messuilla.
- Anonyymi
Tuntuu että se on sun joku pää, missä sakkaa ollakko vai eikö. Lopetat huutelut ja töppöstä toisen eteen. Turhaan kärsit, jos on toinenkin vaihtoehto.
- Anonyymi
Mun päässä ainakin sakkaa ja pahasti. Ja eihän se nyt helpota ainakaan mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun päässä ainakin sakkaa ja pahasti. Ja eihän se nyt helpota ainakaan mitään.
Asioilla on tapana ottaa oma aikansa, jolloin eheytyminen ja selkeytyminen alkaa. Olisiko kohdallasi tämän suuntainen virtaus alkamassa?
- Anonyymi
Samanlaiset tunteet hänestä miehestä♥️
- Anonyymi
Tunnen samoin erästä miestä kohtaan. Joka kerta tavatessamme hämmennyn, miten tärkeäksi hän on minulle muodostunut. Toista samanlaista ei ole, vaikka kukaan meistä ei täydellinen olekaan.
- Anonyymi
Olisinpa rumempi ja käytökseltäni normaalimpi. Silloin vastapuoli ei pelkäisi niin paljon, kun ne kohtaamistilanteet on muutenkin aina niin kovin awkwardeja.
- Anonyymi
Tuo on hieno homma kun tykkäät jostain, ja olet vielä tietämättäsi odottanut koko elämäsi, noista sanoista paistaa kaipaus ja Rakkaus johonkin ihmiseen. Tässä istun kotonani ja ajattelen ja samalla kirjoitan kirjettä. Aloittaja minä olen ollut oikeasti Rakastunut jo kohta kaksi vuotta, niin kohdallani kävi kun hänet kohtasin. Kävin Rakastamaan tätä ihanaa Kaunotarta salaa, hän ei tiennyt mitään tunteistani. En, koskaan suunnitellut mitään tälläistä, mutta eihän Rakkaus ole koskaan suunnitelma. Se, vaan tapahtuu tai ei, ja minulle se tapahtui hänessä, ja tunne oli niin järisyttävän voimakas ja syvä, sillä tunteen aiheuttamalla energialla olisi varmaan pitänyt kerrostalon lämpimänä. Tämä ihminen kuka sai minut näin sekaisin itsellään, hän on maailman Kaunein ja suloisin nainen mitä tiedän. Mutta sitten tapahtui se mitä jollain tavalla aavistelin, hän katosi ja vei kaiken Kauniin mukanaan. Sen jälkeen pihamaa oli tyhjä, oli vaan tyhjä penkki jossa näin hänet joskus istuvan. Hän, ei tiennyt että miten paljon kaipasin hänen näkemistään, mutta en nähnyt kuin tyhjyyttä kun häntä ei ollut enää. Aloittaja tästä naisesta oli muodostunut hänen tietämättään elämäni tärkein nainen, niin monilla tunteilla hän täytti minun sydämeni tietämättään. Hän, on se josta olen käyttänyt nimitystä Kaunis Kasvoinen Kaunotar ja sitähän hän on, ja koko hänen olemus on niin Kaunis. Hän, ei varmaan itsekkään tiedä miten paljon hänessä on erilaisia Kauniita eleitä sekä piirteitä, mutta minä olen nähnyt ne kaikki hänessä. Eihän yksin olossa ole minulle mitään dramaattista sillä olen tottunut siihen, mutta siihen en ole tottunut kun hän katosi, sen takia kun olen joka ikinen päivä, ilta , ja yö häntä kaivannut ja Rakastanut täysillä. Toivon vaan sitä että hänellä olisi kaikki hyvin, ettei hänellä olisi mitään propleemia. Miksi niin paljon häntä kohtaan tunnen? No, kun minä oikeasti Rakastuin häneen, ja kun en mahtanut mitää sille, hänessä on ulkoisen Kauneuden lisäksi herkkä sisäinen Kauneus niin minä aavistan ja aistin ne asiat. Kun, eihän Rakkaus ole mikään suunnitelma ikinä, se tapahtuu ta ei, ei ole mitään väli muotoja. Niin, kun hän sytytti minun kaikki sisäiset rakkauden kynttilät palamaan, ne eivät Kaunotar ole viellä sammuneet, vaan niiden liekki on vain entistä voimakkaampi päivä päivältä. Hänessä on jotain sellaista, mitä ei ole kenessäkään toisessa koko maapallolla, hän on vain niin ainutlaatuinen. Ei, ole kuin yksi hän, ja minä sain hänet kohdata, ja hän antoi minulle aidon ja oikean tunteen hänen Rakkauteen. Minä en voi kuin Rakastaa häntä koko sydämestäni ja mielestäni, niikuin olen tehnyt kohta kaksi vuotta. Niin, Kaunotar sinä teit sen mihin ei kukaan muu ole näin hyvin koskaan pystynyt, sinä näytit oikean Rakkauden olemalla vain olemassa. En, kertaakaan ole epäröinyt tänä aikana, vaan tunteeni ovat olleet koko ajan kuin kallio joka ei järkähdä mitään. Aloittaja minä toivon että sinä löytäisit hänet ketä kaipaat, etkä kadottaisi häntä. Koska jos tunnet aidosti jotain kohtaan kaipuuta ja Rakkautta, niistä kannattaa pitää kiinni. Mitä minä sanoisin hänelle lopuksi? Sitä vaan kun nyt kun lopetan tämän kirjeeni sinulle Kaunotar, niin minä jatkan sinun kokopäiväistä Rakastamista jos se vain sinulle käy. Nyt, pitää käydä nukkumaan. Mutta sinulle jotain lopuksi: Olen syntynyt Rakastamaan sinua jokaisella sydämeni lyönnillä.Kyllä olen syntynyt huolehtimaan sinusta joka ikinen päivä. Synnyin Rakastaan sinua. Sinä olet minulle kaikki mitä haluan, kaikki mitä toivoisin.Kaikki mitä haaveilin. Sitä sinä olet minulle syksytaivaan kaltainen kaikki mitä osaa en, kaikki mitä epäilen.
- Anonyymi
Kauniisti kirjoitat. Toivon että löydät onnesi.
- Anonyymi
Eih mä en kestä😭😭💔 itken taas. Uskomatonta että joku osaa kirjottaa noin kauniita ylistyksiä ❤️❤️❤️ Ja vielä jos aidosti tuntee noin jotain kohtaan ni ihan hellytävän epistä... Samalla ku ite tääl riutuu siitä että henkilö jota ite kaipaan ei voi käydä ees tavallusta keskystelua mun kaa vaikka tikat meinaa lentää mua päin ja vaikka istusin kivellä nii kauan että pylly puutuis. 😭💔 Saankohan ikinä enää hänen kaa keskustella 😔😭💔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eih mä en kestä😭😭💔 itken taas. Uskomatonta että joku osaa kirjottaa noin kauniita ylistyksiä ❤️❤️❤️ Ja vielä jos aidosti tuntee noin jotain kohtaan ni ihan hellytävän epistä... Samalla ku ite tääl riutuu siitä että henkilö jota ite kaipaan ei voi käydä ees tavallusta keskystelua mun kaa vaikka tikat meinaa lentää mua päin ja vaikka istusin kivellä nii kauan että pylly puutuis. 😭💔 Saankohan ikinä enää hänen kaa keskustella 😔😭💔
Jos et ole hänen kanssaan edes kunnon puheväleissä niin mistä tiedät ettei hän ajattele samoin?
- Anonyymi
Laittaisit jo viestiä, tunnen samoin
- Anonyymi
Miehelle kirjoittelet?
- Anonyymi
Kiva kun joku tietää kaiken tarvitsemani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kun joku tietää kaiken tarvitsemani
Anteeksi mitä?
- Anonyymi
Mulle kävi niin että oletkin tietämättäni ollut elämässäni aina, ja ymmärrän miksi en saa suhdetta onnistumaan muiden kanssa. Oikeasti kaipaan sinua vaikka olen salannut koska pelännyt hulluutta. Ja halunnut jotain mitä en pysty saamaan ja saanut silti paljon. Kurjuudessakin saat sen tuntumaan hyvältä. Olin unohtanut. Kai sillä on tarkoitus miksi minun piti muistaa vasta nyt. Vähän ymmällään mutta ihan ok. Helpottunut että se mitä olikaan on nyt ohitse.
- Anonyymi
Mikä on ohitse ja miksi oot helpottunnu? Jos kuitenkin kaipaat ja haluat olla hänen kanssa..?
- Anonyymi
Milloin tuli, ajankohta?
Niin voi joskus käydä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2026336Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442867- 442327
- 952121
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382031Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311447Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3091432- 781422
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131346Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71305