Koska sulle tehtiin viimeksi aloite?

Anonyymi

Otsikon kysymys, koska nainen lähestyi sua viimeksi?

40

973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vuonna 2016.

    • Anonyymi

      12 vuotta sitten

    • Anonyymi

      Heinäkuussa kun olin ystäväni luona juhlissa. Perinteinen setti. "Hetero" nainen (jota en tuntenut, enkä kauheasti ollut edes jutellut hänen kanssaan) kuuli minun olevan lesbo ja loppuillasta olisi halunnut ilmeisesti vehtailla. En lämmennyt kun itse en juo ja kännisen kanssa seksi ei nappaa. Sain myös seuraavana päivänä viestin jossa kyseli kuulumisia...

      • Anonyymi

        Joku binaikkonen varmaan jonka mies odottaa kotona . Perinteistä settiä.


      • Anonyymi

        oliko hän sitten kovinkin humalassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oliko hän sitten kovinkin humalassa?

        Ei mitenkään älyttömän humalassa. Hyvä meininki näytti olevan


    • Anonyymi

      En miellä seksin vonkaamista aloitteeksi.

    • Anonyymi

      Kesäkuussa festareilla. Kaipa se oli keskustelunavaus .Samaisilla festareilla myös tiivistä tuijottelua erään toisen taholta.

      • Anonyymi

        Minuakin on lähestytty festareilla, mutta siitä on vuosikymmen.


    • Anonyymi

      Miksi tällainen ketään kiinnostaa? Onhan noita jokunen ollut, naisia ja miehiä, kaikki mahdolliset ihmiset nielen, ketään en syrji.

      • Anonyymi

        Ei meitä lesboja kuule kiinnosta teidän bissejen mieskeskeinen seuraelämä. Vaihda palstaa jos osaat lukea ja tehdä muuta kuin kehua omahyväisesti itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei meitä lesboja kuule kiinnosta teidän bissejen mieskeskeinen seuraelämä. Vaihda palstaa jos osaat lukea ja tehdä muuta kuin kehua omahyväisesti itseäsi.

        Kai ne miehet voi koittaa pokata lesbojakin? Sitten voi vastata ystävällisesti, että kiitos, mutta ei kiitos. Ja toivoa että ystävällinen vastaus riittää.
        Näköjään ystävällisyys on vähitellen katoava luonnonvara..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei meitä lesboja kuule kiinnosta teidän bissejen mieskeskeinen seuraelämä. Vaihda palstaa jos osaat lukea ja tehdä muuta kuin kehua omahyväisesti itseäsi.

        Eikä lesboja/binaisia hirveästi kiinnosta katkerat mustasukkaiset lesbot.


    • Anonyymi

      Varmaan yli kymmenen vuotta sitten. Itse olen yleensä tehnyt aloitteita ja ne eivät ole johtaneet mihinkään. En jaksa enää tehdä kenelläkään aloitetta kun ei osu koskaan oikeaan ihmiseen.

      • Anonyymi

        Eipä kukaan jaksa tehdä kymmeniä aloitteita, jos se aina on turhaa. Siksi varmaan suurin osa on odottavalla kannalla, kun ikää tulee lisää. Liikaa huonoja kokemuksia.


    • Toissavuonna.

      • Anonyymi

        millä tavalla lähestyi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        millä tavalla lähestyi?

        Toinen irl ja toinen kaupan jonossa.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Toinen irl ja toinen kaupan jonossa.

        oliko irl tuttu nainen?
        miten kaupan jonossa joku voi lähestyä kiinnostus mielessä? en oo koskaan kuullut töissä enkä kavereilta et jotain olis kaupassa lähestytty sillä tavalla. saa olla aika rohkea ihminen


      • Anonyymi kirjoitti:

        oliko irl tuttu nainen?
        miten kaupan jonossa joku voi lähestyä kiinnostus mielessä? en oo koskaan kuullut töissä enkä kavereilta et jotain olis kaupassa lähestytty sillä tavalla. saa olla aika rohkea ihminen

        Opiskelukaveri. Ja kaupassa nainen kopautti olkapäähän ja tarjos käyntikortin käteen. Taakke oli kirjottanut kuulakärkikynällä soita mulle ja xxx. 😄

        En soittanu.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Opiskelukaveri. Ja kaupassa nainen kopautti olkapäähän ja tarjos käyntikortin käteen. Taakke oli kirjottanut kuulakärkikynällä soita mulle ja xxx. 😄

        En soittanu.

        Jos oikein olen ymmärtänyt, niin äxät on yhtä kun suukkoja?


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Jos oikein olen ymmärtänyt, niin äxät on yhtä kun suukkoja?

        Kaikki naiset on kyllä olleet kauniita lähestyjissä. Sen puoleen silmään miellyttäviä.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Kaikki naiset on kyllä olleet kauniita lähestyjissä. Sen puoleen silmään miellyttäviä.

        Otsikon kysymys tarkoitti oikeaa elämää ei unia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otsikon kysymys tarkoitti oikeaa elämää ei unia.

        Oikeaa oikeaa. 😊


      • Olen varattu. Siks en.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Olen varattu. Siks en.

        Okei. jos olisit soittanut niin mitä olisit sanonut?
        Mun mielestä aika vaikeaa lähestyä täysin tuntematonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. jos olisit soittanut niin mitä olisit sanonut?
        Mun mielestä aika vaikeaa lähestyä täysin tuntematonta.

        siis jos et olis ollu varattu ja olisit soittanut hänelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei. jos olisit soittanut niin mitä olisit sanonut?
        Mun mielestä aika vaikeaa lähestyä täysin tuntematonta.

        Varmaankin esitellyt itseni ja kertonut, että olen se jolle annoit kaupassa X käyntikorttisi ja pyysit soittamaan. No nyt soitin, mitäs oli mielessäs? 😅


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Olen varattu. Siks en.

        Miks länkytät näitä juttujas lesbopalstalla?? Ole hyvä ja siirry bisareiden palstalle!!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miks länkytät näitä juttujas lesbopalstalla?? Ole hyvä ja siirry bisareiden palstalle!!!!

        Siks kun kysyttiin. Ei täällä ole portsaria, joka käännyttää, joten vapaa pääsy. 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miks länkytät näitä juttujas lesbopalstalla?? Ole hyvä ja siirry bisareiden palstalle!!!!

        Voin antaa toisen peukun sulle ja sun kaverin tueksi. Ihan vaan tuosta kurttuotsaisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oliko irl tuttu nainen?
        miten kaupan jonossa joku voi lähestyä kiinnostus mielessä? en oo koskaan kuullut töissä enkä kavereilta et jotain olis kaupassa lähestytty sillä tavalla. saa olla aika rohkea ihminen

        Mua on myös lähestytty kaupassa. Tai okei, itse menin säälittävänä nysänä kysymään eräältä sairaan komeelta ja pitkältä naiselta että yltääkö se ylähyllyn takaosaan kun ite en. Oli siis selkee lepakko toisin kun minä. Mutta virne mun naamalla kyllä paljasti asian laidan. Heitettiin vähän jotain läppää siinä ja kysyi lähdenkö kävelylle joku päivä kerta asun lähellä. Onneks se kysyi koska itse en olis varmaan uskaltanut. Mentiin. Jutusta ei valitettavasti tullut muuta kun sängyn kuumuutta muutamaksi kuukaudeksi.


    • Anonyymi

      Ei kukaan koskaan.

    • Anonyymi

      4 päivää sitten.
      En lämmennyt

      • Anonyymi

        millä tavalla aloite tehtiin?


    • Anonyymi

      Puoli vuotta sitten

    • Anonyymi

      Ei koskaan 😅

    • Anonyymi

      30.7 DBTL

    • Anonyymi

      Kesällä prideissä, harmi ettei kemiat mielestäni kohdanneet.

      • Anonyymi

        Mä en ainakaan tietäisi pienen ajan perusteella et ei kemiat kohtaa.. Jossain pride tapahtumassa ihan tuntemattomana voi jännittää...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1955
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      139
      1430
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe