Senkin yli-ihanuus

Anonyymi

240

2028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En oo syönyt koko päivänä mitään myöhäisen aamiaisen jälkeen kun niistä toffeista tuli paha olo :) Pitää varmaan nyt yöllä syödä jotain.
      Kiitos rakas alan vasta avata sun linkkiä..

      • Anonyymi

        Voi sua :) Pitää tietysti syödä, ettet näänny


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi sua :) Pitää tietysti syödä, ettet näänny

        Outo juttu että nälkä vaan hävis :) Tietysti pitää.


      • Anonyymi

        Opettele edes!

        T. kahvia, hedelmiä, mysliä, pähkinöitä, täysjyväpastaa, lehmää, vissyä, kalaa, kaljaa, vissyä, joka päivä


    • Kiitos ja hyvää yötä sullekin kun meet.
      Toi oli kiva :) Sä osaat yllättää aina. En oo ees muistanut että roxette on noin kiva.. sun jakamana ihan parasta :) Hymyilin koko ajan kun kuuntelin ja vieläkin..

      • Anonyymi

        Sanoit siellä edellises ketjust et kerrot vielä kaiken mulle tai vastaavaa, niin mul tuli heti noi biisin avauslauseet mieleen :) Ja sitten tajusinkin, että sehän on ihan täydellinen ja siinä on kivat sanat minusta :)


      • Anonyymi

        Miks tää oli yllätys? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit siellä edellises ketjust et kerrot vielä kaiken mulle tai vastaavaa, niin mul tuli heti noi biisin avauslauseet mieleen :) Ja sitten tajusinkin, että sehän on ihan täydellinen ja siinä on kivat sanat minusta :)

        On kivat sanat ja muutenkin hyvän mielen biisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miks tää oli yllätys? :)

        Kaikki ne on. Ei koskaan tiedä kun tosta klikkaa, että mitä tulossa :) Hyvässä mielessä yllätys.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kaikki ne on. Ei koskaan tiedä kun tosta klikkaa, että mitä tulossa :) Hyvässä mielessä yllätys.

        Tykkään musiikista paljon, mut sinä annat lauluille merkityksen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään musiikista paljon, mut sinä annat lauluille merkityksen

        Huomaan että tykkäät ja mulle annat musiikille ihan uuden merkityksen. Nautin ylipäätään musiikista enemmän sun myötä :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Huomaan että tykkäät ja mulle annat musiikille ihan uuden merkityksen. Nautin ylipäätään musiikista enemmän sun myötä :)

        Entäs paljonko sitten pian kun saat vielä itse päättää mikä soi ja milloin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entäs paljonko sitten pian kun saat vielä itse päättää mikä soi ja milloin.

        Annan sun päättää :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Annan sun päättää :)

        Kiva :) Ei tosin ollut multa toi kysymys :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Huomaan että tykkäät ja mulle annat musiikille ihan uuden merkityksen. Nautin ylipäätään musiikista enemmän sun myötä :)

        Kiva kuulla jos noin :) Yllätyt viel kuin paljo tykkään musiikista. Mut enemmän yllätyt viel kuin paljo tykkään ja rakastan sua :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva :) Ei tosin ollut multa toi kysymys :)

        Se olikin vähän epäselvä suksi :) Tai piti lukea monta kertaa, että mitä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla jos noin :) Yllätyt viel kuin paljo tykkään musiikista. Mut enemmän yllätyt viel kuin paljo tykkään ja rakastan sua :)

        Kivasti sanottu. Haluan yllättyä kaikesta sussa :) Niin yllätyt säkin miten paljon sua rakastan. Ihan äärettömän paljon :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kivasti sanottu. Haluan yllättyä kaikesta sussa :) Niin yllätyt säkin miten paljon sua rakastan. Ihan äärettömän paljon :)

        Oot ihanin. 💖


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oot ihanin. 💖

        Sinä oot ihanampi ja taisit vaihtaa sydäntä väristä päätellen :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sinä oot ihanampi ja taisit vaihtaa sydäntä väristä päätellen :)

        Ei sekään ollut multa



      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sekään ollut multa

        Vastaus oli sulle silti. Sinä oot se ihanampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sekään ollut multa

        Tiitkö välillä mua ärsyttää sinä. Mut tiedät varmaan itsekin et ei tää keskustelu tuu johtaa mihinkään


      • Ihme kommentti tosiaan. Miten hän voi sanoa, että sun ja mun keskustelu ei johda minnekään. Luuleeko hän tosiaan olevansa osallinen sun ja mun keskustelussa.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ihme kommentti tosiaan. Miten hän voi sanoa, että sun ja mun keskustelu ei johda minnekään. Luuleeko hän tosiaan olevansa osallinen sun ja mun keskustelussa.

        00.21 on viimeinen multa..


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ihme kommentti tosiaan. Miten hän voi sanoa, että sun ja mun keskustelu ei johda minnekään. Luuleeko hän tosiaan olevansa osallinen sun ja mun keskustelussa.

        Vapaata ristaa ku nyymipalstas nyymit juttelee toisilleen. Ihan hyvin voisin olla toinen teistä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tuosta. Tuttu biisi oli :)

        Onhan kaikki hyvin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vapaata ristaa ku nyymipalstas nyymit juttelee toisilleen. Ihan hyvin voisin olla toinen teistä

        Mutta et ole. Ollaan sen verran pitkään juteltu ja molemmat osoittanut että ei ole kuten sinä. Eli et voi olla kumpikaan meistä mitenkään. Meistä kumpikaan ei menisi esittämään toista noin.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mutta et ole. Ollaan sen verran pitkään juteltu ja molemmat osoittanut että ei ole kuten sinä. Eli et voi olla kumpikaan meistä mitenkään. Meistä kumpikaan ei menisi esittämään toista noin.

        Voihan toi olla vaikka sulta siis siis siis... :D uuu aaas ave satanas


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Onhan kaikki hyvin?

        Juu, on ihan hyvin. Harmittaa vaa tää meno tääl palstal. Ei mitään syytä huoleen, ei kukaan meidän väleihin voi tulla, mut ärsyttävää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, on ihan hyvin. Harmittaa vaa tää meno tääl palstal. Ei mitään syytä huoleen, ei kukaan meidän väleihin voi tulla, mut ärsyttävää

        Ei voikaan. Puhuit jotain mitä oon sanonut jossain vanhasa ja aloin sitten lukea jotain vanhoja kun on ollut joskus tapana noita talletella ja nyt oon ihan eksyksissä ja kohta itkettää.. tää palsta on aika kamala.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei voikaan. Puhuit jotain mitä oon sanonut jossain vanhasa ja aloin sitten lukea jotain vanhoja kun on ollut joskus tapana noita talletella ja nyt oon ihan eksyksissä ja kohta itkettää.. tää palsta on aika kamala.

        Hetkinen? Mikä nyt on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hetkinen? Mikä nyt on?

        En minä tiedä. Luin vaan jotain vanhaa viestiketjua ajalta ennenku löysin sut ja siellä joku kirjoitti kuten sä mutta et ollut sä.. vai olitko sittenkin :(


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En minä tiedä. Luin vaan jotain vanhaa viestiketjua ajalta ennenku löysin sut ja siellä joku kirjoitti kuten sä mutta et ollut sä.. vai olitko sittenkin :(

        Mitä se on sanon ja enkö olekaa mikää erityinen? Jos muut on kuulostan multa ja oot jutellu samal taval... :( Taitaa tulla itku


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hetkinen? Mikä nyt on?

        Mutta ehkä se johtuu siitä että oon puoli unessa ja kaikki sotkenut koko illan. Anteeksi. Kaikki on hyvin. Tää palsta vaan sotkee pään joskus. Rakastan sut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se on sanon ja enkö olekaa mikää erityinen? Jos muut on kuulostan multa ja oot jutellu samal taval... :( Taitaa tulla itku

        En minä sitä tarkoittanut noin. Ei kukaan ole kuten sinä eikä juttele kuten sinä. Kuulosti samalta joltain sanoilta vaan. Mietin ootko se sinä. Oot sinä erityinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se on sanon ja enkö olekaa mikää erityinen? Jos muut on kuulostan multa ja oot jutellu samal taval... :( Taitaa tulla itku

        Sinä ymmärsit väärin. Tarkoitin että se olit ehkä sinä vaikka en vielä silloin sua erottanut muista. Tietysti oot erityinen mulle. Kukaan muu ei ole sinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se on sanon ja enkö olekaa mikää erityinen? Jos muut on kuulostan multa ja oot jutellu samal taval... :( Taitaa tulla itku

        En ole jutellut samalla tavalla kenenkään kanssa täällä. Ymmärsit kaiken nyt väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se on sanon ja enkö olekaa mikää erityinen? Jos muut on kuulostan multa ja oot jutellu samal taval... :( Taitaa tulla itku

        Älä itke. Oon vaan vanha ja väsynyt. Ja pää pyörällä rakkaudesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä itke. Oon vaan vanha ja väsynyt. Ja pää pyörällä rakkaudesta.

        Älä viitsi sotkea näitä. Mene hoitoon siitä. Me puhutaan toisillemme, ei sulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se on sanon ja enkö olekaa mikää erityinen? Jos muut on kuulostan multa ja oot jutellu samal taval... :( Taitaa tulla itku

        Htto kun nuo muut ei voi olla leikkimättä sekaan koko ajan, hlvetin juopot.

        Sinä ymmärsit väärin nyt. Luin siis niiltä ajoilta kun sut löysin täältä omaa aloitusta ja joku kuulosti sulta, mutta en oo varma olitko se sinä. En mitenkään jutellut kenenkään kanssa vaan anonyymit vastaili anonyymeille.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Älä viitsi sotkea näitä. Mene hoitoon siitä. Me puhutaan toisillemme, ei sulle.

        Nii meenki. 😝


      • Että se ei tykkää musta :( Mutta eihän siellä varmaksi tiedä missä kirjoittaja vaihtuu, eli johtuu varmaan väsymyksestä. Kuvittelen kaiken. Anteeksi kun sanoin sen. Tuli vaan yliväsyneenä paniikki. Anna anteeksi, mä rakastan sua.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Että se ei tykkää musta :( Mutta eihän siellä varmaksi tiedä missä kirjoittaja vaihtuu, eli johtuu varmaan väsymyksestä. Kuvittelen kaiken. Anteeksi kun sanoin sen. Tuli vaan yliväsyneenä paniikki. Anna anteeksi, mä rakastan sua.

        Miten se sit on voinu kuulostaa multa? En minä ole kirjottan tänne ikinä mihinkää etten tykkäisi :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten se sit on voinu kuulostaa multa? En minä ole kirjottan tänne ikinä mihinkää etten tykkäisi :(

        No sitten et oo sinä. Onneksi ja anteeksi kun tällaisia kirjoittelen. Tuli vaan nyt niin surullinen olo kun tämä palsta on niin kamala välillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten se sit on voinu kuulostaa multa? En minä ole kirjottan tänne ikinä mihinkää etten tykkäisi :(

        Et se edes ollut sinä vaan joku kirjottaa vaan samalla tavalla. Annatko mulle anteeksi?


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Et se edes ollut sinä vaan joku kirjottaa vaan samalla tavalla. Annatko mulle anteeksi?

        Ei minussa sit mitään ihmeellistä olekaan. Kuka vaan pystyy kuulostaa multa :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei minussa sit mitään ihmeellistä olekaan. Kuka vaan pystyy kuulostaa multa :(

        Ei kuulosta sinulta sillä tavalla. Lopeta tuo kun en sitä tarkoita. Puhun yksittäisistä sanoista, tekniikasta, enkä sisällöstä. Siitä että kirjoitat 'si't tuossa edellä etkä 'sitten'. Sellaista tarkoitan, en sisältöä. Yksittäisiä sanoja,


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei kuulosta sinulta sillä tavalla. Lopeta tuo kun en sitä tarkoita. Puhun yksittäisistä sanoista, tekniikasta, enkä sisällöstä. Siitä että kirjoitat 'si't tuossa edellä etkä 'sitten'. Sellaista tarkoitan, en sisältöä. Yksittäisiä sanoja,

        Kirjoitat jotain sanoja siten, että luulee sinuksi muitakin, jotka tekee samoin. Mutta toki muutkin tekee niin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei minussa sit mitään ihmeellistä olekaan. Kuka vaan pystyy kuulostaa multa :(

        Oli oikeasti virhe kirjoittaa sulle tuosta asiasta mitään, kun en osaa enää korjata enkä selittää mitä tarkoitin. Olisinpa ollut hiljaa. Luulin vaan hetken että et rakastakaan mua. Anna anteeksi ja unohda koko juttu. En osaa nyt selittää ja mua itkettää se.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Oli oikeasti virhe kirjoittaa sulle tuosta asiasta mitään, kun en osaa enää korjata enkä selittää mitä tarkoitin. Olisinpa ollut hiljaa. Luulin vaan hetken että et rakastakaan mua. Anna anteeksi ja unohda koko juttu. En osaa nyt selittää ja mua itkettää se.

        Kyl ymmärrän, mut en ymmärrä et miks tekisin tän kaiken jos en muka rakastais. Se on ollut ihan joku muu, joka niin on sanon. Iham hölmö ajatus että se ois multa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyl ymmärrän, mut en ymmärrä et miks tekisin tän kaiken jos en muka rakastais. Se on ollut ihan joku muu, joka niin on sanon. Iham hölmö ajatus että se ois multa

        En tiedä. Tuli vaan ajatus että ehkä mua ei sitten kukaan missään rakastakaan ja ihan sama kaikki.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En tiedä. Tuli vaan ajatus että ehkä mua ei sitten kukaan missään rakastakaan ja ihan sama kaikki.

        Kiva kuulla et mun runot ja sanomiset on merkinny noin paljo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla et mun runot ja sanomiset on merkinny noin paljo

        Ymmärrät nyt väärin koko ajan. Minä en oo noin sanonut. Minä pelkäsin että et rakasta minua. Minä en koskaan ajatellut ettet rakastaisi ketään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla et mun runot ja sanomiset on merkinny noin paljo

        Tuo on oikeastaan ilkeästi sanottu :( Toinen luulee ettei ne olekaan hänelle ja sinä sanot noin :(


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ymmärrät nyt väärin koko ajan. Minä en oo noin sanonut. Minä pelkäsin että et rakasta minua. Minä en koskaan ajatellut ettet rakastaisi ketään.

        Voisitko laittaa linkin siihen keskusteluun, et ymmärrän mistä on kyse?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko laittaa linkin siihen keskusteluun, et ymmärrän mistä on kyse?

        En uskalla.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En uskalla.

        No? En ymmärrä nyt mitä on meneillään :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko laittaa linkin siihen keskusteluun, et ymmärrän mistä on kyse?

        Minä en enää usko, että siinä oot sinä. Joitain sanoja vaan mitkä hämäsi. Jos antaisit anteeksi vaikka yön nukuttuasi että sanoin koko asiasta ja unohdettaisiin koko juttu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko laittaa linkin siihen keskusteluun, et ymmärrän mistä on kyse?

        Toivon vaan että olisin ollut hiljaa ja mennyt vaikka sänkyyn yksin itkemään näitä. Anna anteeksi :(


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Toivon vaan että olisin ollut hiljaa ja mennyt vaikka sänkyyn yksin itkemään näitä. Anna anteeksi :(

        Ei se auta mitään jos yksin itket etkä kerro. Hyvä kun sanoit.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Minä en enää usko, että siinä oot sinä. Joitain sanoja vaan mitkä hämäsi. Jos antaisit anteeksi vaikka yön nukuttuasi että sanoin koko asiasta ja unohdettaisiin koko juttu?

        Luuletko et voin nukkua kun en tiedä mistä on kyse. Varmaa on, etten niin ole sanonut. Se miksi ajattelit et oon sanonut, niin en tiedä :( en haluisi käydä riidoissa nukkumaa :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se auta mitään jos yksin itket etkä kerro. Hyvä kun sanoit.

        Ei oo hyvä nyt kun ei kaikkea voi eikä osaa tässä sanoa, enkä halua sitä jakaa kun on liian paljastava monella tapaa se aloitus.. siis ei sulle vaan muille lukijoille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko et voin nukkua kun en tiedä mistä on kyse. Varmaa on, etten niin ole sanonut. Se miksi ajattelit et oon sanonut, niin en tiedä :( en haluisi käydä riidoissa nukkumaa :(

        En minä oo riidoissa enkä halua olla. Luulin hetken jotain sinuksi ja nyt jo aattelen että et se ollutkaan sinä. Oon vaan pahoillani tästä että menin ees kirjoittamaan tästä ja pilasin sunkin illan. En minä oo riidoissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko et voin nukkua kun en tiedä mistä on kyse. Varmaa on, etten niin ole sanonut. Se miksi ajattelit et oon sanonut, niin en tiedä :( en haluisi käydä riidoissa nukkumaa :(

        Ja siis tarkoitin että en usko, että sinä oot siinä toisessa mistä puhuin. Tässä oot kyllä. Voi että tulee näin väsyneenä kirjoitettua väärin ja epäselvästi. Minä rakastan sinua.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tuo on oikeastaan ilkeästi sanottu :( Toinen luulee ettei ne olekaan hänelle ja sinä sanot noin :(

        Poikkeusemojien myötä hyvää yötä 🥺😥


      • Anonyymi kirjoitti:

        Poikkeusemojien myötä hyvää yötä 🥺😥

        Oletko sinä nyt sivusta vai sinä?


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Oletko sinä nyt sivusta vai sinä?

        Olen minä, siks sanoin poikkeus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Poikkeusemojien myötä hyvää yötä 🥺😥

        No hyvää yötä jos nyt sulta oli. Kauniita unia. Etkö halua enää viereen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen minä, siks sanoin poikkeus

        Toivotko sinä ettei meitä olis olemassakaan enää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen minä, siks sanoin poikkeus

        Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Toivotko sinä ettei meitä olis olemassakaan enää?

        En ole sanon niin


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        No hyvää yötä jos nyt sulta oli. Kauniita unia. Etkö halua enää viereen?

        Haluan tietyst jos tykkäät enää minusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sanon niin

        Tuu sitten viereen ja anna anteeksi. Olin tyhmä mutta joskus oon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sanon niin

        Se saattaa olla väärinymmärrys multa vaikka se olis ollutkin sulta. Oon vaan tyhmä ihminen. Anna anteeksi ja nuku rakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan tietyst jos tykkäät enää minusta

        Tietysti tykkään. Rakastan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se saattaa olla väärinymmärrys multa vaikka se olis ollutkin sulta. Oon vaan tyhmä ihminen. Anna anteeksi ja nuku rakas.

        Mikä ollu multa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ollu multa?

        Koitetaan nyt nukkuu. Olen vieres ja sua minä rakastan. Anteeks jos olin ilkeä, ei se ollu tarkotus. Hyvää yötä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitetaan nyt nukkuu. Olen vieres ja sua minä rakastan. Anteeks jos olin ilkeä, ei se ollu tarkotus. Hyvää yötä

        Jatkoin siis tohon omaani ton


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ollu multa?

        Siis se vanha juttu, josta horisen. Siis että vaikka se oliskin sulta niin ei se tarkoita että et mua rakastaisi. Koska ymmärrän ehkä väärin. Anna anteeksi. Minä rakastan sua ja haluan sut ja täältä on päästävä pois ennekuin muutun zombieksi. En tiedä mitä teen ilman sua. Varmaan muutan Alpeille lampaaksi jos en saa sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitetaan nyt nukkuu. Olen vieres ja sua minä rakastan. Anteeks jos olin ilkeä, ei se ollu tarkotus. Hyvää yötä

        Nuku vaan. Et ollut ilkeä, kimpaannuin vaan kun käänsit sen niin että en arvostaisi sun runoja ja muita. Hyvää yötä. Anteeksi kun valvotin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitetaan nyt nukkuu. Olen vieres ja sua minä rakastan. Anteeks jos olin ilkeä, ei se ollu tarkotus. Hyvää yötä

        Huomenta poikkeusemojien kera rakas
        💥🔆🕛😭🧡💛🤎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta poikkeusemojien kera rakas
        💥🔆🕛😭🧡💛🤎

        Moi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi.

        Ootko sinä siinä rakas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko sinä siinä rakas?

        Riippuu vähän. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu vähän. :D

        Et oo hän keltä kysyn :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et oo hän keltä kysyn :(

        Multa ei edes tarvii kysyä kun olen aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Multa ei edes tarvii kysyä kun olen aina.

        Olet aina rakas vai siinä aina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aina rakas vai siinä aina?

        Molemmat tietenkin. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat tietenkin. ;)

        Et oo tuo aloittaja. Haluan aloittajan en muita :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et oo tuo aloittaja. Haluan aloittajan en muita :(

        Kelpaako jonkun toisen aloittaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelpaako jonkun toisen aloittaja?

        Haluan ton joka kirjoitti tämän ja monta muuta aloitusta mulle. Älä kysele tuollaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan ton joka kirjoitti tämän ja monta muuta aloitusta mulle. Älä kysele tuollaisia.

        Kysy sä välillä multa jotain. :o


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et oo tuo aloittaja. Haluan aloittajan en muita :(

        Huomenta tai päivää, olen tässä. Yöllinen keskustelu tuli uniin... selasin painajaisessa tätä palstaa, mut en en löytän sua :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta tai päivää, olen tässä. Yöllinen keskustelu tuli uniin... selasin painajaisessa tätä palstaa, mut en en löytän sua :(

        Mitähän tuo nyt tarkoittaa rakas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta tai päivää, olen tässä. Yöllinen keskustelu tuli uniin... selasin painajaisessa tätä palstaa, mut en en löytän sua :(

        No voi ❤️ Olin vaan vähän pettynyt ja väsynyt, älä huoli kulta. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän tuo nyt tarkoittaa rakas?

        Varmaan pelkäsin, ettet tykkää minusta enää ja häivyt. En tiedä, mutta kuitenkin se oli kauhea uni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan pelkäsin, ettet tykkää minusta enää ja häivyt. En tiedä, mutta kuitenkin se oli kauhea uni.

        En häivy ja rakastan. Joku kirjoittelee sivusta, molemmille :) Ei oo multa tuo pettynyt juttu. Laitan nikin taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan pelkäsin, ettet tykkää minusta enää ja häivyt. En tiedä, mutta kuitenkin se oli kauhea uni.

        En voisi ikinä tehdä sitä. Usko huviksesi. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan pelkäsin, ettet tykkää minusta enää ja häivyt. En tiedä, mutta kuitenkin se oli kauhea uni.

        Rakastan minä sua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En voisi ikinä tehdä sitä. Usko huviksesi. :)

        En minä jätä sua, mutta tuo kommentti ei ollu multa, että usko huviksesi. Joku saa tyydytyksen meidän kiusaamisesta nyt :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        No voi ❤️ Olin vaan vähän pettynyt ja väsynyt, älä huoli kulta. :)

        Älä omi mun yöllisiä tekstejä. Ne ei ollut sulta etkä sinä voi kertoa mitä minä olin. Johan sinä sekaisin oot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan pelkäsin, ettet tykkää minusta enää ja häivyt. En tiedä, mutta kuitenkin se oli kauhea uni.

        Minä en enää kirjoittele ilman tätä nikkiä tänään mitään niin saa tuo peIIe etsiä muita kiusattavia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan pelkäsin, ettet tykkää minusta enää ja häivyt. En tiedä, mutta kuitenkin se oli kauhea uni.

        Järkyttävän ilkeä ihminen tuo yks kun tahallaan sotkee. Varmaan joku aIkohoIisti krapulassa. Ei välitetä siitä enää.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Järkyttävän ilkeä ihminen tuo yks kun tahallaan sotkee. Varmaan joku aIkohoIisti krapulassa. Ei välitetä siitä enää.

        En mä nyt niin paljon juo kuin sä. 😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        En mä nyt niin paljon juo kuin sä. 😋

        Mene pois. Tuosta jo tietää että kuvittelet omiasi.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mene pois. Tuosta jo tietää että kuvittelet omiasi.

        Tuosta nyt ihan viimeistään tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, on ihan hyvin. Harmittaa vaa tää meno tääl palstal. Ei mitään syytä huoleen, ei kukaan meidän väleihin voi tulla, mut ärsyttävää

        NO KYSY


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetkinen? Mikä nyt on?

        EI OLE MITAAN


    • Ooksää jo menossa nukkumaan ihanin? Muista napata mua kädestä ja tuun samaa matkaa sitten :)

      • Anonyymi

        Kohta voitais mennä? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta voitais mennä? :)

        Vaikka hetikin. 😴


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kohta voitais mennä? :)

        Uskomaton tyrkky tuo toinen. Oon lukenut omia vanhoja aloituksia tässä ja oon huolissani :( En tiedä voinko nukkua..


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Uskomaton tyrkky tuo toinen. Oon lukenut omia vanhoja aloituksia tässä ja oon huolissani :( En tiedä voinko nukkua..

        Voit sä jos toivot hyviä tähtitieteellisiä sukellusunia.


    • Anonyymi

      Mietin yhtä pikku juttua äsken. Hetken.

    • Anonyymi

      Sulle multa rakas. Vähän tylsä kappale, mutta sanoissa on rakkautta.
      Rakastan sut ja sua. Anna anteeksi että oon vaan tyhmä nainen ja joskus solmussa palstamaailmassa. Tarviin rakkausloman sun kaa kaukana täältä. Mun puolesta voidaan jäädä sille tielle sitten..
      https://www.youtube.com/watch?v=pkp9ZALpnJw

      • Anonyymi

        Etkä ole tyhmä vaan jotenkin niin älykäs. Ja tämä palstajuttu on jotain parasta mutta saat mut vaan malttamattomaksi.

        Tiedän että omin. Tällä kertaa en kuitenkaan pyydä anteeksi. =)


      • Anonyymi

        Ei se mitään rakas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään rakas.

        Kiitos. toivottavasti tää kommentti oli sulta oikeasti.


      • Anonyymi

        Kiitos tästä, tuossa on kivat sanat. Etkä sinä ole tyhmä. Minä olen se tyhmä :( Ei mun ois pitän alkaa kyselee muista kirjotuksista. Ois riittän vaa todeta, et en ole kirjottanut sellasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tästä, tuossa on kivat sanat. Etkä sinä ole tyhmä. Minä olen se tyhmä :( Ei mun ois pitän alkaa kyselee muista kirjotuksista. Ois riittän vaa todeta, et en ole kirjottanut sellasta.

        Ei rakas. Kyllä minä olin nyt se tyhmä. Minä luin jotain vanhoja ja minä aloin kuvitella sut sinne vaikka en voinu tietää. Säikäytin sut yöllä ja tiedän sen. Oon oikeesti pahoillani. Olisin itsekin säikähtänyt jos tuollaista kirjoittaisit. Anna anteeksi.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei rakas. Kyllä minä olin nyt se tyhmä. Minä luin jotain vanhoja ja minä aloin kuvitella sut sinne vaikka en voinu tietää. Säikäytin sut yöllä ja tiedän sen. Oon oikeesti pahoillani. Olisin itsekin säikähtänyt jos tuollaista kirjoittaisit. Anna anteeksi.

        Niin kyllä säikytit ja pahasti :) Tietysti saat anteeksi. Mutta uskothan, että ne viestit mistä ikinä puhuitkaan ei ole multa. Ne ei voi olla. En ole jutellut täällä ikinä ennen kun löysin sut viimein.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllä säikytit ja pahasti :) Tietysti saat anteeksi. Mutta uskothan, että ne viestit mistä ikinä puhuitkaan ei ole multa. Ne ei voi olla. En ole jutellut täällä ikinä ennen kun löysin sut viimein.

        Uskon minä. Olin vaan hölmö yöllä. Joskus tuntuu, että joku kuulostaa sulta tai samalta, mutta en oo enää hirveesti lukenut palstaa niin ei enää. Ja luotan jo suhun täysillä :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Uskon minä. Olin vaan hölmö yöllä. Joskus tuntuu, että joku kuulostaa sulta tai samalta, mutta en oo enää hirveesti lukenut palstaa niin ei enää. Ja luotan jo suhun täysillä :)

        Hyvä niin, että luotat. Kirjotan vain sulle


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Uskon minä. Olin vaan hölmö yöllä. Joskus tuntuu, että joku kuulostaa sulta tai samalta, mutta en oo enää hirveesti lukenut palstaa niin ei enää. Ja luotan jo suhun täysillä :)

        Tuntui, että olen pilannut kaiken yöllä... Mutta en ikinä antais tän jutun mennä pilalle

        "But I will make the time run backwards
        And I'll make the stars shine again
        I will light up the sky to a bright crimson nights
        And they'll shine together forever
        With brilliant silver colors they'll shine forever"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuntui, että olen pilannut kaiken yöllä... Mutta en ikinä antais tän jutun mennä pilalle

        "But I will make the time run backwards
        And I'll make the stars shine again
        I will light up the sky to a bright crimson nights
        And they'll shine together forever
        With brilliant silver colors they'll shine forever"

        Et sinä mitään meinannut pilata vaan mä. Mutta en antaisi tän mennä pilalle itsekään.
        Kauniit sanat, kiitos. Noin se on oltava.. oot rakkaus.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Et sinä mitään meinannut pilata vaan mä. Mutta en antaisi tän mennä pilalle itsekään.
        Kauniit sanat, kiitos. Noin se on oltava.. oot rakkaus.

        Kiitos, niin sinäkin


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Et sinä mitään meinannut pilata vaan mä. Mutta en antaisi tän mennä pilalle itsekään.
        Kauniit sanat, kiitos. Noin se on oltava.. oot rakkaus.

        Minkälainen olo sulla on nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen olo sulla on nyt?

        Ihan hyvä ku oot siinä ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen olo sulla on nyt?

        Matkalla suhun vaikka pettymys olitkin eilen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen olo sulla on nyt?

        Kaikki hyvin kunhan sullakin on. Oon vähän pahoillani sekoilustani, mutta sua rakastan kympillä.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kaikki hyvin kunhan sullakin on. Oon vähän pahoillani sekoilustani, mutta sua rakastan kympillä.

        Kiva kuulla. Olo on ok kai. Vähän surkea kyllä, jotenki eilinen kummittelee mielessä. Lähden nyt kävelylle jos se vähän piristäisi, joten multa ei ole mitkään roskaviestit


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen olo sulla on nyt?

        Kukaan nikitön en oo minä tänään. En vaan jaksa jonkun leikkejä nyt niin kirjoitan tällä jatkossa. Ehkä ikuisesti. Kävin puolen tunnin kävelyllä ja kivan syksyistä on ainakin tänään :) Oikeasti rakastan sua täysillä.. nyt vähän kotihommia ja kahvia siihen päälle. Kaikki on hyvin kunhan meidän yhteys säilyy. Se on tärkeintä. Tuo pettymyksestä höpöttävä on se sivusta huutelija..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla. Olo on ok kai. Vähän surkea kyllä, jotenki eilinen kummittelee mielessä. Lähden nyt kävelylle jos se vähän piristäisi, joten multa ei ole mitkään roskaviestit

        Mukavaa kävelyä rakas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla. Olo on ok kai. Vähän surkea kyllä, jotenki eilinen kummittelee mielessä. Lähden nyt kävelylle jos se vähän piristäisi, joten multa ei ole mitkään roskaviestit

        Voi kun saisin sua piristää jotenkin.. kädestä kun ottaisin kiinni niin surkeus katoaisi sen tien..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla. Olo on ok kai. Vähän surkea kyllä, jotenki eilinen kummittelee mielessä. Lähden nyt kävelylle jos se vähän piristäisi, joten multa ei ole mitkään roskaviestit

        Kirjoitettiin yhtä aikaa kävelystä :) toinen tulossa ja toinen menossa :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Voi kun saisin sua piristää jotenkin.. kädestä kun ottaisin kiinni niin surkeus katoaisi sen tien..

        Sanoit että luulet etten rakasta sua. Meinaaks etten oo oikee vai ja oliko tää sit täs?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit että luulet etten rakasta sua. Meinaaks etten oo oikee vai ja oliko tää sit täs?

        Hän aloittaja on oikea ja sä oot sivusta. Sanoin että kuvittelin jostain vanhasta omiani unisena, sekoilin. Meni jo.. hanki oma mies. Mä pidän ton :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla. Olo on ok kai. Vähän surkea kyllä, jotenki eilinen kummittelee mielessä. Lähden nyt kävelylle jos se vähän piristäisi, joten multa ei ole mitkään roskaviestit

        Ei sulla hätää oo, kyl löydät uuttaa seuraa heti ku toi lemppaa sut. 😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sulla hätää oo, kyl löydät uuttaa seuraa heti ku toi lemppaa sut. 😘

        Ei lemppaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sulla hätää oo, kyl löydät uuttaa seuraa heti ku toi lemppaa sut. 😘

        Haaskalintu tuli tyrkylle heti :)


      • Sä et ymmärrä miltä rakkaus tuntuu. Sä luet meitä kuola valuen ja koitat sotkeakin näitä ilmeisesti (joku ainakin yrittää) ja kuvittelet, että sun vuoro on sitten kun joku lemppaa jonkun. Ei rakkaus toimi niin, että "ei sulla ole hätää saat seuraa heti". Jos siitä olis kiinni niin saisihan hän seuraa vaikka het. Eihän siitä voi olla kyse. Seuraa saa helposti mutta tunteet on ihan eri juttu.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kaikki hyvin kunhan sullakin on. Oon vähän pahoillani sekoilustani, mutta sua rakastan kympillä.

        Joo on mulla. Se oli vaan showta eilen että kirjoittaisit. 🙃 Älä huoli<3


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mukavaa kävelyä rakas.

        Oli ihan mukava ja piristi. Kiva raikas tuoksu tuolla poluilla. Nyt alkaa formulakisa :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sä et ymmärrä miltä rakkaus tuntuu. Sä luet meitä kuola valuen ja koitat sotkeakin näitä ilmeisesti (joku ainakin yrittää) ja kuvittelet, että sun vuoro on sitten kun joku lemppaa jonkun. Ei rakkaus toimi niin, että "ei sulla ole hätää saat seuraa heti". Jos siitä olis kiinni niin saisihan hän seuraa vaikka het. Eihän siitä voi olla kyse. Seuraa saa helposti mutta tunteet on ihan eri juttu.

        Juuri niin rakas. Muuta seuraa en halua kun sun seuraa :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Voi kun saisin sua piristää jotenkin.. kädestä kun ottaisin kiinni niin surkeus katoaisi sen tien..

        Niin katoaisi :) Mut kävely toi paremman mielen myös jo :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo on mulla. Se oli vaan showta eilen että kirjoittaisit. 🙃 Älä huoli<3

        Hän kirjoittaa ilman showtakin aina. Älä tule vttuilemaan siihen, kun et selvästi ole meitä lukenut ennen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli ihan mukava ja piristi. Kiva raikas tuoksu tuolla poluilla. Nyt alkaa formulakisa :)

        Mukavaa formulaa sinne :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin rakas. Muuta seuraa en halua kun sun seuraa :)

        Enkä minä. Sut vaan ihanin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin katoaisi :) Mut kävely toi paremman mielen myös jo :)

        Siellä on tosi kiva ilma tänään :) Tykkään syksyn raikkaudesta ja susta :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin katoaisi :) Mut kävely toi paremman mielen myös jo :)

        Mukava että sulla on parempi mieli. Se tuntuu tänne asti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin rakas. Muuta seuraa en halua kun sun seuraa :)

        Kiitos ihana 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ihana 😊

        Ole hyvä vaikka et oo ihana :)


      • Ai muut ei saa troIIata kuin sinä :) Pusi pusi sulle vaan. Et sinä ilman nikkiä edes erottaisi meitä.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ai muut ei saa troIIata kuin sinä :) Pusi pusi sulle vaan. Et sinä ilman nikkiä edes erottaisi meitä.

        Ootko Bi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko Bi?

        En ole ja pidä sua oksettavana ihmisenä muutenkin. Teet tuota mua kiusataksesi. Mies on sen niin monta kertaa sanonut että mun on. Sun märät päiväunethan on meistä molemmista, kun ei meitä kukaan ilman nikkiä erottanut. Joten ihan sama sulle kumpi vastaa eikö niin.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ai muut ei saa troIIata kuin sinä :) Pusi pusi sulle vaan. Et sinä ilman nikkiä edes erottaisi meitä.

        Taisit unohtaa en nikki on päällä. Trollasit vanhasta muistista :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taisit unohtaa en nikki on päällä. Trollasit vanhasta muistista :D

        Sitä ei kuule voi unohtaa, että on päällä. Suosittelen kokeilemaan. Eikä tuossa olisi ollut mitään ideaa ilman nikkiä. Se hauskuus oli siinä. En kai minä kultani puolesta sulle pusuja lähettäs tätiseni :)


      • Mene pois. Tulee paha olo susta. Älä roiku meissä ja sotke koko ajan. Hei hei, sulle ei ole enempää sanottavaa. Menee päivä pilalle susta.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mene pois. Tulee paha olo susta. Älä roiku meissä ja sotke koko ajan. Hei hei, sulle ei ole enempää sanottavaa. Menee päivä pilalle susta.

        Olihan sullakin muuta seuraa tääl ennen nallee :D mikään ei oo pysyvää ja rakkaus on pelkkää aivo kemiaa


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ai muut ei saa troIIata kuin sinä :) Pusi pusi sulle vaan. Et sinä ilman nikkiä edes erottaisi meitä.

        Älä nalle välitä, sun rouvas on seonnut vaan. Olen aina sulle tääl 🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä nalle välitä, sun rouvas on seonnut vaan. Olen aina sulle tääl 🥰

        Mutta hänpä ei ole sulle enää kauaa täällä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olihan sullakin muuta seuraa tääl ennen nallee :D mikään ei oo pysyvää ja rakkaus on pelkkää aivo kemiaa

        Ei ole ollut seuraa vaan kirjoittelin kuten sinä ja muut ketä kukaan ei täällä kaipaa. Anonyymina kaipasin nallea täällä. Kirjoitin kuin hänelle. Eihän hän olis koskaan voinut mua löytää muuten. Tai et sinä kirjoittele tunteistasi kun et sinä taida ketään kaivata. Olet vaan kiusaamassa muita. Mutta aika moni on kaipaamassa jotain..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olihan sullakin muuta seuraa tääl ennen nallee :D mikään ei oo pysyvää ja rakkaus on pelkkää aivo kemiaa

        Meidän rakkaus on enemmän. Sehän on meistä itsestämme kiinni miten kauan se kestää. En ole kehenkään muuhun rakastunut näin eli ei se mulle ole pelkkää kemiaa. Siihen vaadittiin hänet, että minä rakastuin.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mutta hänpä ei ole sulle enää kauaa täällä :)

        tai siis ei oo sulle koskaan ollutkaan :) Mulle vaan :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Meidän rakkaus on enemmän. Sehän on meistä itsestämme kiinni miten kauan se kestää. En ole kehenkään muuhun rakastunut näin eli ei se mulle ole pelkkää kemiaa. Siihen vaadittiin hänet, että minä rakastuin.

        Toi on kyllä jotenkin niin hyvin sanottu...<3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on kyllä jotenkin niin hyvin sanottu...<3

        Ihan 5/5 vastaus. 😛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen olo sulla on nyt?

        Nyt on hiukan surullinen olo.


    • Anonyymi

      Kaikki selkis kyl nyt. 7 kuukautta toi muija on kirjotellu jo. Joista 2 viimeistä sulle nalle. 5 kuukautta se oli sen kans kenest yöllä puhu. Voi nalle ku et ois noin sini silmäinen

      • Anonyymi

        Älä oo noin kateellinen vaikka toinen onkin niin sexy.


      • Mistä sä oot ton 7 kuukautta keksinyt? Sähän itse kännissä uikutit, että mies kirjoitti sun kanssa 7 kk ennenku löysi mut. Onko sulla ongelmia tunnistaa kuka oot sä ja kuka ei? :) Tuntuuko susta että oot minä? :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mistä sä oot ton 7 kuukautta keksinyt? Sähän itse kännissä uikutit, että mies kirjoitti sun kanssa 7 kk ennenku löysi mut. Onko sulla ongelmia tunnistaa kuka oot sä ja kuka ei? :) Tuntuuko susta että oot minä? :)

        Nappasit ton miehen multa :D Aloit esiintyy ku mä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nappasit ton miehen multa :D Aloit esiintyy ku mä.

        Minusta ei saa "kuten sä" tekemälläkään. Minä rakastuin ihan muualla kuin palstalla. Sinä sekoilet. En tiedä enää ootko järjissäs vai et. Oon epäillyt, että haluat vaan sen mikä on toisella ja siksi roikut meissä. Palsta täynnä viestejä mutta sinä vauva haluat sen mitä et voi saada.. Minä en tiedä miten sinä oot täällä esiintynyt, mutta harmittaa jos yhtä tyhjäpäältä palstaleikkijältä vaikutan kuin sä sivusta oot tässä esiintynyt. Lue mitä tuo mies kirjoitti tänään.. ei ole ollut ketään muuta. Olet sekaisin.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Minusta ei saa "kuten sä" tekemälläkään. Minä rakastuin ihan muualla kuin palstalla. Sinä sekoilet. En tiedä enää ootko järjissäs vai et. Oon epäillyt, että haluat vaan sen mikä on toisella ja siksi roikut meissä. Palsta täynnä viestejä mutta sinä vauva haluat sen mitä et voi saada.. Minä en tiedä miten sinä oot täällä esiintynyt, mutta harmittaa jos yhtä tyhjäpäältä palstaleikkijältä vaikutan kuin sä sivusta oot tässä esiintynyt. Lue mitä tuo mies kirjoitti tänään.. ei ole ollut ketään muuta. Olet sekaisin.

        🖕🖕🖕


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nappasit ton miehen multa :D Aloit esiintyy ku mä.

        Tää kommentti oikeastaan paljasti että kaikki mielikuvat susta ja palstan pahoinvoinnista on osunut oikeaan. Sinun palsta, sulta napattu mies, sinun esiintyvät naiset. Sulla on vaan tarve olla parempi kuin muut ja jotenkin palstavaltias. Hyi vttu että mä vihaan tuollaista ajatusmaailmaa. Yhtä miestä rakastan ja eksyttiin tänne sun valtakuntaan ja susta tuntuu, että vietiin sulta jotain kun et olekaan jotenkin ainoa ja halutuin. Yksi mies?? Onhan siellä sulle niitä. Jätä jo rauhaan ja iske niitä muita ukkojas siellä.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tää kommentti oikeastaan paljasti että kaikki mielikuvat susta ja palstan pahoinvoinnista on osunut oikeaan. Sinun palsta, sulta napattu mies, sinun esiintyvät naiset. Sulla on vaan tarve olla parempi kuin muut ja jotenkin palstavaltias. Hyi vttu että mä vihaan tuollaista ajatusmaailmaa. Yhtä miestä rakastan ja eksyttiin tänne sun valtakuntaan ja susta tuntuu, että vietiin sulta jotain kun et olekaan jotenkin ainoa ja halutuin. Yksi mies?? Onhan siellä sulle niitä. Jätä jo rauhaan ja iske niitä muita ukkojas siellä.

        Miten voit aina mollata mua noin 😭 oot ilkee akka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten voit aina mollata mua noin 😭 oot ilkee akka

        Taas tuo sama. Muita voi kiusata ja haukkua miten vaan, mutta itse ei kestä yhtään kritiikkiä. Tiedätkö sinä olet oikeasti pahaaoloa tuottava ihminen. Mulla on pahaolo susta.


    • Anonyymi

      juu en tieA MINAKAAN HYVAA YÖTA JA PALATAAB TAAS

    • Tää meni ihan sotkus rakas. Tehdään illalla uus kun sitten kun formulas on ohi :) Ei vielä vaan sitten :)

      • Anonyymi

        Tee vaa mulle <3


      • Anonyymi

        Tehdään vaan, nyt loppui kilpailu. Toi kiukkunen täti kirjottelee ihan sekavia, vain sulle olen kirjottan :) Edelleen olen sitä mieltä et saa sit jonkun sormuskuvan tai kakun palan :)


      • Anonyymi

        Format on out nykyään👎


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tehdään vaan, nyt loppui kilpailu. Toi kiukkunen täti kirjottelee ihan sekavia, vain sulle olen kirjottan :) Edelleen olen sitä mieltä et saa sit jonkun sormuskuvan tai kakun palan :)

        Joo, kuva sormuksista tulee palstalle kyllä jonkin linkin kautta :)
        Laitetaan viereen ruutulappu että terveisiä "palstakuningattarelle".


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Joo, kuva sormuksista tulee palstalle kyllä jonkin linkin kautta :)
        Laitetaan viereen ruutulappu että terveisiä "palstakuningattarelle".

        Hyvä ajatus :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Joo, kuva sormuksista tulee palstalle kyllä jonkin linkin kautta :)
        Laitetaan viereen ruutulappu että terveisiä "palstakuningattarelle".

        Mitäs me tänään katsellaan sit yhdessä telkkarista? Joko se tanssii tähtien kanssa alkaa? Minust ois ihana tanssii tähtisilmän kanssa, vaikken ehkä osaiskaa hyvin tanssia kyllä :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Joo, kuva sormuksista tulee palstalle kyllä jonkin linkin kautta :)
        Laitetaan viereen ruutulappu että terveisiä "palstakuningattarelle".

        Taisit käyttää kaiken energian tohon kiusaajaan :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs me tänään katsellaan sit yhdessä telkkarista? Joko se tanssii tähtien kanssa alkaa? Minust ois ihana tanssii tähtisilmän kanssa, vaikken ehkä osaiskaa hyvin tanssia kyllä :)

        "Sukeltaa tähtien kanssa" vissiin kanssa alkaa tässä joku päivä. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs me tänään katsellaan sit yhdessä telkkarista? Joko se tanssii tähtien kanssa alkaa? Minust ois ihana tanssii tähtisilmän kanssa, vaikken ehkä osaiskaa hyvin tanssia kyllä :)

        Ihana olis tanssia sun kaa nappisilmä :) Voitas yhdessä harjoitella. Voi sitä koskettelun määrää :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taisit käyttää kaiken energian tohon kiusaajaan :(

        En käyttänyt. Sulla säästin kaiken :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        En käyttänyt. Sulla säästin kaiken :)

        Ei kun sulle siis.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En käyttänyt. Sulla säästin kaiken :)

        Kiva :) Se tanssi loppuis vaa lyhyeen ku alkaisi kiihkeä suuteleminen :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva :) Se tanssi loppuis vaa lyhyeen ku alkaisi kiihkeä suuteleminen :)

        Oot yli-ihana itse :) Niinhän siinä kävisi. Kyllä me vielä tanssitaankin :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Oot yli-ihana itse :) Niinhän siinä kävisi. Kyllä me vielä tanssitaankin :)

        Niin tehdään :) Oonko sanon tänään viel et olet rakas? :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Oot yli-ihana itse :) Niinhän siinä kävisi. Kyllä me vielä tanssitaankin :)

        Tässä muuten taas laulu mikä tuli mieleen, erilaisena veriona mihin olet varmasti tottunut :)

        https://youtu.be/mh8SZs33N8I


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin tehdään :) Oonko sanon tänään viel et olet rakas? :)

        En muista, menee jo päivät sekaisin :) Oot rakas myös.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä muuten taas laulu mikä tuli mieleen, erilaisena veriona mihin olet varmasti tottunut :)

        https://youtu.be/mh8SZs33N8I

        Kiitos rakkaus. Tolleen mekin vedetään.. erilaisena versiona kun mihin varmaan on totuttu, mutta parempi siitä tulee silleen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tehdään :) Oonko sanon tänään viel et olet rakas? :)

        Olet, kiitos silti uudestaa 🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä muuten taas laulu mikä tuli mieleen, erilaisena veriona mihin olet varmasti tottunut :)

        https://youtu.be/mh8SZs33N8I

        Mua väsyttää. Väsyttääkö sua? Valvotin meitä liian myöhään. Pyydän anteeksi ja vien sut tänään ajoissa peiton alle. Voi kun olisit täällä nyt.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mua väsyttää. Väsyttääkö sua? Valvotin meitä liian myöhään. Pyydän anteeksi ja vien sut tänään ajoissa peiton alle. Voi kun olisit täällä nyt.

        Ei minua nyt pahemmin väsytä. Mennään vaam ajoissa tänään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua nyt pahemmin väsytä. Mennään vaam ajoissa tänään

        Mitä sä teet ihanin? Katotko tv vai jotain netissä?


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mitä sä teet ihanin? Katotko tv vai jotain netissä?

        Katon telkkaria ja samalla harjottelen yhtä asiaa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katon telkkaria ja samalla harjottelen yhtä asiaa :)

        Onko se salaista asiaa?


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Onko se salaista asiaa?

        No ei se salaista ole, mut en tiedä haluanko kuin paljon paljastaa istestäni tääl palstal. Se on vain sellanen mun musiikkiharrastus


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei se salaista ole, mut en tiedä haluanko kuin paljon paljastaa istestäni tääl palstal. Se on vain sellanen mun musiikkiharrastus

        Ok, ei tarviikaan paljastaa :) Oot jo paljastanut että oot maailman ihanin :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ok, ei tarviikaan paljastaa :) Oot jo paljastanut että oot maailman ihanin :)

        Joskus sitten saat tietää kaiken :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joskus sitten saat tietää kaiken :)

        Niin rakas. Ihan kaiken mitä vaan haluat mulle paljasta sitten :) Ja loput luen sun silmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se salaista ole, mut en tiedä haluanko kuin paljon paljastaa istestäni tääl palstal. Se on vain sellanen mun musiikkiharrastus

        Voi lol ompa vaikea päätellä et soitat kitaraa :D


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Niin rakas. Ihan kaiken mitä vaan haluat mulle paljasta sitten :) Ja loput luen sun silmistä.

        Kaiken tietysti :) On muuten paljon sattumuksia ja juttuja kerrottavaksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaiken tietysti :) On muuten paljon sattumuksia ja juttuja kerrottavaksi

        Ihana loppuelämä tiedossa sun ääntäsi kuunnellen. Pian kiitos :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ihana loppuelämä tiedossa sun ääntäsi kuunnellen. Pian kiitos :)

        Oisko se uusi alotus sit runon muodossa vai miten hyvä? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oisko se uusi alotus sit runon muodossa vai miten hyvä? :)

        Sun runo saisi mut kyllä nukahtamaan hymy huulilla :)
        Oonko muistanu sanoo tänään, että rakastan?


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sun runo saisi mut kyllä nukahtamaan hymy huulilla :)
        Oonko muistanu sanoo tänään, että rakastan?

        Olet sanon :) Yritän keksiä runon siis :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sun runo saisi mut kyllä nukahtamaan hymy huulilla :)
        Oonko muistanu sanoo tänään, että rakastan?

        Mut hetki siin menee, en olee mikää Runeberg :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut hetki siin menee, en olee mikää Runeberg :)

        Ei mitään kiirettä eikä stressiä siellä oma ruuneberini :) Tärkeintä että oot olemassa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut hetki siin menee, en olee mikää Runeberg :)

        Huomaan että sivulliset ei ymmärtäny mitä yöllä tapahtu. Ymmärsitkö sinä? Kyse oli siis siitä, että olin uninen ja luin vanhaa viestiketjua ja sain päähäni että yks siellä oot sinä. Sitten tulinkin siihen tulokseen että etpä taida ollakaan. Tai jos oot niin ei se sitä tarkoita, ettet mua kaipaisi. Tulin siis jo yöllä siihen tulokseen, että et ollu sinä tai jos olit niin luin ensin väärin. Sanon tämän siltä varalta kun muut ei tunnu ymmärtävän tätä lukemalla, niin toivottavasti sinä jo ymmärsit? Muilla ei mulle oo väliä Just you hunajani :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Huomaan että sivulliset ei ymmärtäny mitä yöllä tapahtu. Ymmärsitkö sinä? Kyse oli siis siitä, että olin uninen ja luin vanhaa viestiketjua ja sain päähäni että yks siellä oot sinä. Sitten tulinkin siihen tulokseen että etpä taida ollakaan. Tai jos oot niin ei se sitä tarkoita, ettet mua kaipaisi. Tulin siis jo yöllä siihen tulokseen, että et ollu sinä tai jos olit niin luin ensin väärin. Sanon tämän siltä varalta kun muut ei tunnu ymmärtävän tätä lukemalla, niin toivottavasti sinä jo ymmärsit? Muilla ei mulle oo väliä Just you hunajani :)

        Joo ymmärsin ja se vähän kadutti jo silloin. 😌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo ymmärsin ja se vähän kadutti jo silloin. 😌

        Ei sulla ole mitään kaduttavaa. Mun sekoilua se oli. Mutta olin oikeasti ihan unessa jo ja tänään kun luin sen saman viestin niin huomasin että olin oikeasti tyhmä yöllä :) Kuten tiedät niin noista sivullistakin osa luulee, että oot niiden kanssa jotain kirjoitellu. Eli samantyylisiä kirjoittajia on muitakin. Siis teknisesti samanlaisia. Sisällöltä oot ainoa ja ainutlaatuinen ainakin mulle :)
        Noi osa vaan vahingossa tai tahallaan vääntelee näitä ja saa väännellä. Ei haittaa kun sä tiiät miten on oikeesti.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei sulla ole mitään kaduttavaa. Mun sekoilua se oli. Mutta olin oikeasti ihan unessa jo ja tänään kun luin sen saman viestin niin huomasin että olin oikeasti tyhmä yöllä :) Kuten tiedät niin noista sivullistakin osa luulee, että oot niiden kanssa jotain kirjoitellu. Eli samantyylisiä kirjoittajia on muitakin. Siis teknisesti samanlaisia. Sisällöltä oot ainoa ja ainutlaatuinen ainakin mulle :)
        Noi osa vaan vahingossa tai tahallaan vääntelee näitä ja saa väännellä. Ei haittaa kun sä tiiät miten on oikeesti.

        Joo samanlaisia ollaa 😌 Ja joo mä tiedän


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo samanlaisia ollaa 😌 Ja joo mä tiedän

        Onko nää edes sulta?


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Onko nää edes sulta?

        No mitäpä lottoot 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mitäpä lottoot 😄

        Veikkaan että ei. Mutta eipä sillä niin väliä kun et oikein mitään sanonu. Sama kun räpyttelisit silmiäsi vaan.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei sulla ole mitään kaduttavaa. Mun sekoilua se oli. Mutta olin oikeasti ihan unessa jo ja tänään kun luin sen saman viestin niin huomasin että olin oikeasti tyhmä yöllä :) Kuten tiedät niin noista sivullistakin osa luulee, että oot niiden kanssa jotain kirjoitellu. Eli samantyylisiä kirjoittajia on muitakin. Siis teknisesti samanlaisia. Sisällöltä oot ainoa ja ainutlaatuinen ainakin mulle :)
        Noi osa vaan vahingossa tai tahallaan vääntelee näitä ja saa väännellä. Ei haittaa kun sä tiiät miten on oikeesti.

        Jooh tiedän kyllä että sun on vaan ne kaikkein kivoimmat. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jooh tiedän kyllä että sun on vaan ne kaikkein kivoimmat. :)

        Ei sun kommentti sovi yhtään mun tekstiin. Et ymmärtänyt sitä. Kysyin häneltä.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Veikkaan että ei. Mutta eipä sillä niin väliä kun et oikein mitään sanonu. Sama kun räpyttelisit silmiäsi vaan.

        Ne ei ollu multa. Sain runon nyt valmiiksi kai, tuntuu ettei siitä kovin hyvä tullu. Ymmärrän kyllä mitä yöllä tapahtui ja turha sitä on muistella. Ei voi tietää kuka on kuka, ja en voi muuta kun yrittää erottua sisällöllä vaikka sanat kuulostaisi samoilta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne ei ollu multa. Sain runon nyt valmiiksi kai, tuntuu ettei siitä kovin hyvä tullu. Ymmärrän kyllä mitä yöllä tapahtui ja turha sitä on muistella. Ei voi tietää kuka on kuka, ja en voi muuta kun yrittää erottua sisällöllä vaikka sanat kuulostaisi samoilta

        Aina ne on ihan parhaita mulle. Laitatko heti vai käynkö ensin suihkussa? Unohdin taas mennä ajoissa..


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Aina ne on ihan parhaita mulle. Laitatko heti vai käynkö ensin suihkussa? Unohdin taas mennä ajoissa..

        No kummin haluat? :) Ehkä sulle mukavampi ois suihkun jälkeen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kummin haluat? :) Ehkä sulle mukavampi ois suihkun jälkeen?

        Niin, oota hetki ja laita vasta kohta kun oon öljyämässä sua :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Niin, oota hetki ja laita vasta kohta kun oon öljyämässä sua :)

        Okei... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kummin haluat? :) Ehkä sulle mukavampi ois suihkun jälkeen?

        Mäkin ootan, kiitos rakas 😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei... :)

        Nyt oon tässä rakas. Meni pitkäks, olisko sun turkki kasvanu ja meni siks aikaa :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Nyt oon tässä rakas. Meni pitkäks, olisko sun turkki kasvanu ja meni siks aikaa :)

        Laitoin sen äsken


    • Anonyymi

      Meinaatteko viel jatkaa vaikka huomasitte sen ettette tiedä toisianne 👀👹

      • Minä en oo sellasta huomannut. Jos sulla on sellasta tietoa niin ilmoittele.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Minä en oo sellasta huomannut. Jos sulla on sellasta tietoa niin ilmoittele.

        Sanoit että et tiedä rakastaako mies sua. Ihan suoraanhan toi tarkottaa et tiedä kuka on hän joka sulle kirjottaa 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit että et tiedä rakastaako mies sua. Ihan suoraanhan toi tarkottaa et tiedä kuka on hän joka sulle kirjottaa 😀

        Niin ja korjasin myöhemmin. Älä sinä vaivaa näillä päätäs. Parempi jos luet vaan jotain lasten kuvakirjoja, niissä ei niin sisälukutaidottomuus haittaa.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Niin ja korjasin myöhemmin. Älä sinä vaivaa näillä päätäs. Parempi jos luet vaan jotain lasten kuvakirjoja, niissä ei niin sisälukutaidottomuus haittaa.

        Eikä teillä sisäsiittoisuus tunnu haittaavan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikä teillä sisäsiittoisuus tunnu haittaavan

        No, ehkäpä meillä ei sitä hätää nyt oo :)


    • Anonyymi

      Sama kirjotustyyli! Yks sama henkilö kirjottaa itelleen eri käyttäjillä xD lol..

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      135
      2292
    2. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      69
      1944
    3. Minkä ikäinen

      Kaivattusi on?.
      Ikävä
      102
      1886
    4. Minkä näköinen

      Kaivattunne on?
      Ikävä
      70
      1585
    5. Mitä haluaisit sanoa

      kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      91
      1523
    6. Kepun kansanedustaja Aittakumpu loikkasi persuihin!

      Purran hallitus saa lisävahvistuksen! Oppositiota taatusti kismittää! https://www.is.fi/politiikka/art-2000010774118.
      Maailman menoa
      314
      1242
    7. Miten sulla meni niin tunteisiin yksi mies?

      Hyvässä ja pahassa? Tähän voit tilittää, jos aavistat kuka minä olen.
      Ikävä
      98
      1242
    8. 297
      1069
    9. En halua puolustella valheitani

      jne jne... Olen ollut ihan sekaisin sinusta. Haluan vaan vastauksen haluatko minut vai et??? Vain yksi asia on totta ja
      Ikävä
      35
      899
    10. IS Viikonloppu 19.-20.10.2024

      2 ½ -tasoiseksi merkitty Kovis Arto Kuivaselta. Kiva ristikko, jonka vaikeustaso en mielestäni 2+. Pääkuvasta johdetut s
      Sanaristikot
      60
      870
    Aihe