5 litraa rapsiöljyä tullut käytettyä 2kk aikana sahalla. Öljyä saanut isot marketeita ja joistakin muualta edullisesta 1,5L pulloja ostin vuosi sitten.
Jos öljy olisi ostettua "teräketjuöljy" mineraaliöljy niin se on ympäristölle ja eläimille myrkyllistä, eli sama kun vaihtaa autosta ölyt laskee ropusta ne 5 litraa maahan. Tai heittää vanhat hydrauliöljyt metsään.
Ostaa lisää rapsiöljyä kohta, tilata vaikka. Lähikaupat myy liian pieniä öljypulloja.
Mineraaliöljyjen ja muiden raaka-öljystä " tehtyjen" teräketjuöljyjen myynnin kieltäisin kokokaan kaikesta käytöstä. Varsinkin motojen ketjuöljyistä ja kaikesta muusta. Hyväksyisin vain kasviöljyt ilman lisäaineita joita voi ihminen syödä itse.
Pahin päästöongelma öljystä jota ei korjattu.
5 litraa rapsiöljyä levitettyä maahan. Ympäristöystävällinen saha
Anonyymi
2
59
Vastaukset
- Anonyymi
Päätit sitten tuhota sahasi.
- Anonyymi
Voitko perustella väitteesi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059