nulikka juntti.
Mikä luulit olevasi.
Onneksi tässä elämässä tuntuu olevan jonkinlainen karman laki.
Keskenkasvuinen
25
818
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa kun alkaa tuhoamaan toisten elämää. Sinut tiedetään mustamaalaaja.
- Anonyymi
Onko sinulla oikeata tietoa? Sin äkin lienet hyökkääjä etkä puolustaja ja mahdollistaja.... Mieti sanaa ehkäiseminen... Sanavalinnoista näkee egon olevan ongelma.
- Anonyymi
Toivottavasti se laki koskee sinuakin!
- Anonyymi
Ja ketä muuta sen pitää mielestäsi koskea?
- Anonyymi
Osui kuin osuikin, juuri niin kuin odotinkin heikomman älähtelevän. Et kehdannut laittaa enää edes oikeaan aloitukseen kun jäit jo siellä heikoille. Voimia.
- Anonyymi
Olisin hyvin kehdannut. Tää briljantti solvaus ansaitsi vaan enemmän huomiota. Mitä tää sua liikuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin hyvin kehdannut. Tää briljantti solvaus ansaitsi vaan enemmän huomiota. Mitä tää sua liikuttaa.
Olin se josta otit itseesi. Aivan suotta.
- Anonyymi
Ei mennyt puoliprovo hukkaan.
- Anonyymi
Juu. Yksi hieno asia elämässä on se - ettei tarvi kostaa! Elämä antaa usein takaisin samalla mitalla. Random mietteitä suuttumuksen keskellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Yksi hieno asia elämässä on se - ettei tarvi kostaa! Elämä antaa usein takaisin samalla mitalla. Random mietteitä suuttumuksen keskellä.
Tarkoitin puoliprovolla omaa vastaustani erääseen aloitukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin puoliprovolla omaa vastaustani erääseen aloitukseen.
Tääki oli puoliprovo, huono vielä.
- Anonyymi
Toivottavasti se ex naapuri ymmärtää, minä en tehnyt hänelle pahaa, hän teki minulle. Joku on varmaan tehnyt sinulle, helpotus ei löydy enää täältä. Kuten monelle muullekin.
- Anonyymi
Ai jaa, tämän kuulisin mielelläni. Kerro lisää.
- Anonyymi
Jotkut kuvittelee aina olevansa niin täydellisiä ja viattomia, että jää omat viat ihan kokonaan huomaamatta.
- Anonyymi
On se sinullakin köyhä elämä. Haukkua ihmisiä palstalla päivät ja yöt. Ei ole minun vikani että elämäsi on paskaa. Juo vähemmän jne.
- Anonyymi
Kukakohan jonkun henkilön juomisen on kehittänyt.
Ei sinusta ole totuuden puhujaksi. / Kaukaa ulkopuolelta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinusta ole totuuden puhujaksi. / Kaukaa ulkopuoleltaJuntti paljasti itsensä 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinusta ole totuuden puhujaksi. / Kaukaa ulkopuoleltaSe viina kaadetaan kurkkuun ihan Itse ei muut. Turha syyllistää muita juomisestas näin se menee.
- Anonyymi
Miehet, ovat pitkään nulikoita..en yleistä kuitenkaan, mä olen törmännyt muutamaan hyvään, ehkä 1, 2, 3 mutta ne onkin sitten miehiä isolla M: llä. Ei mitään turhia pentuja, pelleilijöitä vaan miehiä
- Anonyymi
Yhteen mieheen törmäsin vkl hän oli mies isolla M: llä.
- Anonyymi
Minkälainen mies on mies isolla M:llä? Mulla on kyl jäätävät kriteerit niihin..edellinen kirjoittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen mies on mies isolla M:llä? Mulla on kyl jäätävät kriteerit niihin..edellinen kirjoittaja
Harvassa on ja mäkin luulin alun perin että juntti nulikka olisi fiksu tapaus. Aivan m ulkku se olikin. Ikävä sanoa näin mutta olkaa varovaisia, mikä on liian hyvää ollakseen totta on liian hyvää ollakseen totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvassa on ja mäkin luulin alun perin että juntti nulikka olisi fiksu tapaus. Aivan m ulkku se olikin. Ikävä sanoa näin mutta olkaa varovaisia, mikä on liian hyvää ollakseen totta on liian hyvää ollakseen totta.
Niiih...ei sitä suotta sanota, katsokaa usempi vuosi.
- Anonyymi
Sinä voisit kasvaa aikuiseksi ja kirjoittaa sivistyneesti kuin ihminen ihmiselle.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004373
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!422026- 631703
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331363Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581337Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93969SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26933Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10899Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186706