Oliko hyvä että onnibussi tuli?

Anonyymi

Oliko hyvä että onnibussi tuli markkinoille. Mun vastaus on ehdottomasti ei.

Mutta jos onnibussi muuttaisi myös onnibussi mega sillei että eläimet voisi tulla kyytiin. Maksaisin ilomielin ylimääräistä että voisin matkustaa bussilla eikä tarvis junalla kulkea eläimen kanssa ja vieläpä vaihtaa junaa.


Miksi onnibussi megaan ei voi tarjota sitä että jos maksat 10 euroa eläimen paikasta ni voisi ottaa kyytiin?

Onnibussi on muuten hyvä, mutta aina pitää jättää eläimen kotiin ja löytää Onneks se pärjää yhden yön yksin kotona, mutta jos eläimen voisi ottaa mukaan ni voisin olla kauemmin pois kotona.

3

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiedän että on allergisia ihmisiä mutta onhan se kumma että junassa pystyy olemaan eläin mukana. Tottakai Ymmärrän että kyse on rahasta.

      Itse voisin useammin matkustaa onni bussissa jos pystyisin ottaa eläimen mukaan.

      Suomessa ei kaikkialla pääse junalla suoraan ja Harmittaa todella paljon, että jos olen itsekäs että haluan olla lomalla kauemmalle ni eläin joutuu kestämään vaihtoa joko Tampereella tai Seinäjoella.

      Miksi Suomessa juna ei kulje suoraan lännestä itään päin?

    • Anonyymi

      Onnibusin tulo toi hieman hyvääkin.
      Bussilippujen hinta oli karannut jo vähän korkealle ja hintojen lasku toi lisää matkustajia busseihin.
      Valitettavasti hintapelleily on mennyt nyt vihkoon ja tappiota tulee.
      Kultainen keskitie jäi löytymättä.

    • Anonyymi

      Ikävää on se myös ettei edelleenkään ymmärretä ettei kaikki kulje pohjoisesta etelään.

      Omalla kohdallani Harmittaa, että Ymmärrän kyllä että onnibussi mega ei huoli eläimiä.

      Mutta ne linjat missä ei ole muuta mahdollisuutta ottaa eläimet mukaan.


      Minulle se ainaki olis kilpailu etu.

      He jotka matkustaa ilman eläimiä ni tottakai heidän matka on halvempi. Minusta 10 euroa eläimen paikasta ei ole liikaa.

      Tietenkään en tarkoita mitään Isoja eläimiä vain sellaisia jotka voi hyvin matkustaa ihmisen sylissä ja mieluiten ni että on jokin pyyhe joka suojaa paikkaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      186
      3101
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      166
      2246
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      67
      2004
    4. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      50
      1439
    5. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      82
      1408
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      182
      1324
    7. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      97
      1241
    8. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      373
      1110
    9. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1103
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      24
      988
    Aihe