Nurmaan lavalta ei tanssitettavaksi löytynyt montakaan Mjun leidiä. Taisi olla Heinola eniten edustettuna siellä.
Ei niitä ole juurikaan osunut eteen Metsälinnassa, saati sitten Mikkelissä.
Savitaipaleella on sentään tavattu joku.
Käyköhän tavallisena lauantai-iltana yhteensä kymmentäkään mjulaista tanssimassa?
Mihin mjulsiset menevät bailaamaan?
9
151
Vastaukset
- Anonyymi
Meillähän täällä voisi edistää tanssia ja kirkossa käyntiä?
- Anonyymi
Jos paikkakunnan oma dj Sami Ekki tai jotain sinne päin järjestäisi stadion reivit torilla, tulisi tänne porukkaa Mikkelistä asti.
- Anonyymi
Bailaava kansa saapuu joukolla ylihuomenna klo 13 Kisalaan.
- Anonyymi
Parhaat bileet m-harjussa olleet aina erään julkiksen isoissa hirsihuviloissa. Siellä riittää meininkiä.
- Anonyymi
Ei ainakaan sen itseään kehuvan spämmeri-Kaken keikalle ainakaan! Milloin vuosia jatkunut spämmi loppuu? Sais jo jäädä eläkkeelle! Kuva liittyy: https://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/j0/r4c/xkwp/524088/1628061545.jpg
- Anonyymi
Niin, mihin tosiaan bailaamaan, jos sattuu olemaan Mäntyharjulla? Katsotaanpa etäisyyksiä kunnan keskustasta tanssipaikoille.
Seuraavassa luettelo paikoista jotka ovat enintään 97 km keskustasta. Luettelo on etäisyyden mukaisessa järjestyksessä, lähin ensimmäisenä.
Nurmaan lava, Mäntyharju 22 km, 23 min.
Metsälinnan lava, Ristiina 26 km, 25 min.
Kisakaari, Ristiina 27 km, 25 min.
Kuortin kisahalli, Pertunmaa 31 km, 29 min.
Myllysillan lava, Suomenniemi 39 km, 34 min
Hiihtomäen lava, Mikkeli 44 km, 38 min.
Paukkulan nuoriso-opisto, Mikkeli, 46 km, 39 min.
Kulttuuritalo Tempo, Mikkeli 47 km, 40 min.
Heituinlahden nuorisoseura, Savitaipale 60 km, 50 min.
Säänjärven lava, Savitaipale 61 km, 49 min.
Makasiini Asemantaus, Heinola 63 km, 49 min.
Välijoen lava, Savitaipale, 72 km, 1 t. 11 min.
Krouvin lava, Hartola, 77 km, 1 t. 40 min.
Syvälahden lava, Kangasniemi 94 km, 1t. 13 min.
Työväentalo, Kangasniemi, 96 km., 1t. 15 min.
Kallioniemen lava, Koria, Kouvola, 96 km, 1 t. 22 min.
Letkaliiteri, Rutalahti, Joutsa, 96 km, 1 ty. 53 min.
Pistohiekan lava, Puumala, 97 km, 1 t. 40 min.
Luettelossa on muutama paikka, joissa ei ainakaan tätä nykyä pidetä tansseja. Näihin kuuluvat myös tanssilavat.
Tavataan tansseissa!- Anonyymi
'"Luettelossa on muutama paikka, joissa ei ainakaan tätä nykyä pidetä tansseja...
Ristiinassa .Pellosniemi
Kisakaari, Ristiina 27 km, 25 min.
Tanssit 🎼
Su 16.10. Helminauha
Su 30.10. Jyrki Nurminen & Sävel
Tuu Viihteelle ⚠️
Mahdolliset tanssit jatkossa ilmoitetaan myöhemmin.
- Anonyymi
Mä mä vaan haluan nähdä pyroshown ja sä sä vaan haluat mainostaa tylsiä lavatanssejasi, tuntuu että olis jo seniori tekohampaat suussa toinen jalka haudassa, jos tää on hauskanpitoo niin nyt jumalauta! Anna mä meen ostaa liput pyroshowhun jo valmiiks, mua ei kiinnosta lavatanssit vaan pyroshow jumalallinen, oon jalat ristissä, mä en koskaan tuu tanssii tahdissa Kaken, kun mä oon ***har ***har ***har ***har ja sä oot ***ke ***ke ***ke ***ke ***ke joo anna mä meen varaa lippuja pyroshowhun, tiedän että oon hullu mut heitän stringit laval mul on parikybää tilil ja laitan ne uuteen filmiin palaa jumalauta ihmisen tulee saada olla vapaa, oon jalat ristissä, mä en koskaan tuu tanssii tahdissa Kaken, kun mä oon ***har ***har ***har ***har ja sä oot ***ke ***ke ***ke ***ke ***ke
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335260Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233700Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182184Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2792123Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116946- 34900
- 196804