Millainen Oulussa katuturvallisuus nykyään ?

Anonyymi

Täytyisi maalta päästä äkkiä pois, ennenkuin tämä yhteiskunta romahtaa täysin, niin jos sitä muuttaisi Ouluun, olisi vähän enemmän tekemistä ja näkemistä tulevassa lama-ajan Suomessa. Muutenhan masennus vie hautaan.

Huolettaa vähän Oulun kuuluisa raiskausmaine.

Onko jengiläisten puukottamis uhka ja pusikkoraiskaukset jotenkin lisääntynyt 2015 jälkeen vai onko oikeasti kyse pelkästään nuorten omasta päihde sekoilu kerhosta näiden ulkomaalaisten kanssa ?

20

818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä on. Odinit ovat linnassa poissa silmistä.

    • Anonyymi

      Oulussa on hyvin turvallista. Nistejä paljon , mutta niiden kansa pärjää , kun välttää ja juttelee normaalisti kun kohtaa. Hulluja täällä on myös, koska niitä ei saada pakkohoitoon. Lestat iso ongelma. Valkean edessä örisijöitä riittää.

    • Anonyymi

      Onko Oulu ainoa vaihtoehto? Muitakin paikkakuntia kannattaa harkita, vaikka Kempelettä, Muhosta, tai hieman kauempana olevaa kaupunkia.
      Oulu on ankea kaupunki.

      • Anonyymi

        Lestadiolaiset ovat juuri Oulun ympäristössä. Heitä on kaikkialla pienillä paikkakunnilla. Et pääse pakoon, jos muutat Oulun ulkopuolelle. Oulusta löytyy ihan meikattuja naisia ja baarejakin eli oletan, ettei kaikki Oululaiset kuulu edes kirkkoon.


      • Anonyymi

        Täällä on emerituspedofiili hannu mustakallio.


    • Anonyymi

      Oulu on ainut vaihtoehto, koska lestadiolaisuus näkyy pienellä paikkakunnalla kaikkialla ja estää sosiaaliset suhteet niin aikuisille kuin lapsille. Kuka haluaa elää yksin vieraalla paikkakunnalla ? Ouluun mahtuu myös normaali väestöä, jotka eivät kuulu kirkkoon.

      • Anonyymi

        Kirkkoon kuuluminen ei tee millään tapaa uskovaiseksi tai epänormaalimmaksi.
        Pentuna on pakotettu kirkkoon ja siinä on vaan sitten pysytty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirkkoon kuuluminen ei tee millään tapaa uskovaiseksi tai epänormaalimmaksi.
        Pentuna on pakotettu kirkkoon ja siinä on vaan sitten pysytty.

        Kirkosta voi erota internetissä ja 5 minuutissa, jonka jälkeen säästää joka vuosi kirkollisverot eli kirkkoon jääminen vetoamalla lapsuuteen on myös lapsen tasolle jäämistä. Jokainen älykäs ja sivistynyt aikuinen etsii aikuisiän kynnyksellä tietoa eri uskonnoista ja tekee päätöksen, haluaako lähteä johonkin suuntaukseen. Kaikki uskontoon liittyvä on vapaaehtoista ja on ollut sitä aina lukuunottamatta keskiajan ristiretki-ajan lieveilmiöitä, jolloin sinut käytännössä tapettiin, jos et usko.


    • Anonyymi

      Minua pelottaa Valkean ympäristössä olevat huumekäyttäjät. He ovat siellä aina ja heitä on paljon. En tiedä onko heistä todellista vaaraa, mutta pelkään silti kävellä ohi. Yritän kiertää aina hiukan kauempaa.

      Ehkä pelottaa myös Wolt-kuljettajat, he ovat kaikki tummaihoisia miehiä, en tiedä onko todellista raiskausvaaraa Wolt-kuskien takia, mutta hyvähän se on, jos töitä tekevät ihan oikeasti.

      • Anonyymi

        Wolttikuskit aiheuttavat vaaraa vain piittaamattomuudellaan liikennesäännöistä. Noista Valkean ympäristön tyypeistä ei ole muuta kuin esteettistä ja harvakseltaan hieman meluhaittaa. Ihan turvallista ainakin Oulun ydinkeskustassa on. Ksenofoobikkojen öyhötyksiä ei kannata hirveän vakavasti ottaa. Viimeksi olen tuntenut Oulussa turvattomuutta silloin joskus muutamia vuosia sitten, kun heidän silloinen keulakuvansa Marsu telttailuporukoineen kävi aika ajoin häiritsemässä myös oululaisten rauhaa. Onneksi siitäkin on päästy.


    • Anonyymi

      Helsingissä mamu taksikuskit ryöstäneet ja raiskanneet asiakkaita. Pipilä!!!

    • Anonyymi

      Oulussa voi aivan turvallisin mielin liikkua kun itse käyttäytyy moitteettomasti. Eli ei soita päissään suuta.

    • Anonyymi

      Jos ei liiku klo 21 jälkeen ulkona niin Oulu on turvallinen.
      Toppilaan ei ehkä kannata mennä edes päivälläkään.

      • Anonyymi

        Eikös suurin osa naisista pääse töistä juuri klo 21, kun joku liike sulkeutuu silloin, pakkohan niiden jotenkin on uskaltaa kotiin vai onko kaikilla tosiaan varaa nykyään autoon, millä välttää sitten raiskatuksi joutuminen ?


    • Anonyymi

      Oulussa on vitunmoisesti hulluja

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eikös pastori Mustakallio itse sekaantunut pikkulapsen raiskaukseen.

    • Anonyymi

      Meri-toppilassa puukko hippaa ja siinä ihan kaupan edessä vedetään pokkana pilvee keskellä päivää

      • Anonyymi

        Oululainen Ossaaminen vauhdissa...


    • Anonyymi

      Millainen Oulussa katuturvallisuus nykyään ?

      No ainakin Heinäpään eteläosissa katuturvallisuus on nyt aivan mainio. Kaikki pyörä- ja jalankulkutiet samoin kadut nimittäin on siellä aukikaivettu eikä niillä pysty kulkemaan käytännössä kukaan. Ja se on hyvä sillä ennen vähän pelottikin että keitä siellä kaduilla ja pyöräteillä varsinkin pimeän tulon jälkeen pyörii, nyt tietää ettei käytännössä kukaan eikä ketkään siellä hillu.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe