Kysyttävää orgasmista

Anonyymi

En ole ikinä saanut orgasmia yhdynnässä ja poikaystäväni saa melko nopeasti. Olen kokeillut myös yksin mutta ei tunnu onnistuvan. Joskus poikaystäväni oli seksin tarpeessa usein mutta se on vähentynyt, voiko se johtus siitä että minä en saa orgasmia? Kuinka onnistuisin siinä yhdessä ja yksin? Haluaisin kovasti päästä tuntemaan sen. Millaisia kokemuksia naisilla on orgasmista? Voiko olle että minun kohdallani se ei ole edes mahdollista? Olen kuitenkin melko kokematon näissä jutuissa. Luin jostain että nainen tarvitsisi pitkän esileikin mutta poikaystävääni se ei oikein huvita. Minä kun tykkään siitä että hän hyväilee rintojani se saa mut nopeasti kostumaan.

7

828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kieli leikit ihanii katsoa kun nainen saa orkun

    • Anonyymi

      Vaihdettava reikää, tai tappia! :D

    • Anonyymi

      Hyvä ja tyydyttävä seksi alkaa aivan muista asioista kuin orgasmin yrittäminen suorituksena. Toivon, että löydät itsellesi miehen, joka osaa opastaa sut hyvän parisuhteen kautta myös orgasmin saloihin.

    • Anonyymi

      Joo, kyllä se on kabut, jos sä luulet saavas orkun kun sanotaan käsipäivää ja puristetaan tissiä pikkasen. Orkkuja ei ostella, eikä haaveilla, ne koetaan, yhdessä, tai erikseen. Taidatte olla vielä lapsia, kyllä elämä opettaa!

    • Hy hieronta/hyväily auttaa.Suuseksin antaminen myös..Todennäköisesti kaipaisit osaavampaa käsittelyä.

    • Anonyymi

      Oletko hieronut klitoristasi? Sitä voi joutua hieromaan pidempäänkin, jos et saa orgasmia helposti. Siksi olisi hyvä, jos poikaystäväsi tekee sen. Onko poikakaverillasi pieni vehje? Iso tyydyttää paremmin. Poikakaveriasi ei ehkä innosta panna patjaa, joka ei nauti. Ymmärtämättä, että se on osin hänen omaa syytä.

    Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1652
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      723
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe