En ole ikinä saanut orgasmia yhdynnässä ja poikaystäväni saa melko nopeasti. Olen kokeillut myös yksin mutta ei tunnu onnistuvan. Joskus poikaystäväni oli seksin tarpeessa usein mutta se on vähentynyt, voiko se johtus siitä että minä en saa orgasmia? Kuinka onnistuisin siinä yhdessä ja yksin? Haluaisin kovasti päästä tuntemaan sen. Millaisia kokemuksia naisilla on orgasmista? Voiko olle että minun kohdallani se ei ole edes mahdollista? Olen kuitenkin melko kokematon näissä jutuissa. Luin jostain että nainen tarvitsisi pitkän esileikin mutta poikaystävääni se ei oikein huvita. Minä kun tykkään siitä että hän hyväilee rintojani se saa mut nopeasti kostumaan.
Kysyttävää orgasmista
7
1114
Vastaukset
- Anonyymi
kieli leikit ihanii katsoa kun nainen saa orkun
- Anonyymi
Vaihdettava reikää, tai tappia! :D
- Anonyymi
Hyvä ja tyydyttävä seksi alkaa aivan muista asioista kuin orgasmin yrittäminen suorituksena. Toivon, että löydät itsellesi miehen, joka osaa opastaa sut hyvän parisuhteen kautta myös orgasmin saloihin.
- Anonyymi
Joo, kyllä se on kabut, jos sä luulet saavas orkun kun sanotaan käsipäivää ja puristetaan tissiä pikkasen. Orkkuja ei ostella, eikä haaveilla, ne koetaan, yhdessä, tai erikseen. Taidatte olla vielä lapsia, kyllä elämä opettaa!
Hy hieronta/hyväily auttaa.Suuseksin antaminen myös..Todennäköisesti kaipaisit osaavampaa käsittelyä.
- Anonyymi
Oletko hieronut klitoristasi? Sitä voi joutua hieromaan pidempäänkin, jos et saa orgasmia helposti. Siksi olisi hyvä, jos poikaystäväsi tekee sen. Onko poikakaverillasi pieni vehje? Iso tyydyttää paremmin. Poikakaveriasi ei ehkä innosta panna patjaa, joka ei nauti. Ymmärtämättä, että se on osin hänen omaa syytä.
Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1614574Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392522Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1452173Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet321317- 701184
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711112Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen691038En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391013- 53943
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies118931