Taitaa myös PS olla keväällä suurin suomessa?

Anonyymi

13

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Khihihi buaaaah?!?!?!?

• Anonyymi

Tietääkö kukaan mitä persut tekisivät vallalla?

• Anonyymi

Ei taida.

• Anonyymi

Ai PS on rekisteröitynyt Ruotsissa? Voi tulla kiire kampanjoinnissa, jos suurimmaksi meinaa!

• Anonyymi

Ai YLEkin on vihdoin uskaltaunut uutisoimaan SD:n suurista kannatusluvuista? Ihme ja kumma.

• Anonyymi

Voi persuparkoja. Ruotsidemokraatteja ei voi verrata persuhin. He eivät istu Europarlamentissa siinä venäjämielisessä ID ryhmässä!
      Miksi persut ovat epäisänmaallisia?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Nekö ne mellakoi ja poltteli autoja ruotsissa satutko islampaskaa hokeva kaappinatsi muistamaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nekö ne mellakoi ja poltteli autoja ruotsissa satutko islampaskaa hokeva kaappinatsi muistamaan?

Loistava kyky pysyä aiheessa.

• Anonyymi

Puuttuu persuilta vaan ne mellakat täällä Suomessa. Mitenkäs ajattelitte asian järjestää, jos ei muuten mellakoita synny?

• Anonyymi

Kampanjatilaisuuteen saapuville luvataan ilmainen sinkkiämpäri. (Venäläinen)
        Tilaisuudessa ilmoitetaan että Sanna Marin pölli kaikki ämpärit. Mellakka !!

• Anonyymi

Äänestys päättä raiskataanko vankeja tulevaisuudessa.

Koska mielisairaus äänestetään normaaliksi eduskunnassa

Kun mies saa valtion todistuksen olevansa nainen niin hän pääsee raiskaajana naisten vankilaan. Tästä ei sadistisatanistit halua puhua koska ihailevat sadismia.

https://youtu.be/o1IL5vRsKOM

• Anonyymi

Ehkä eduskunta haluaakin ettei lapset enää käytä uimahalleja vaan ne pyhitetään pervoille.

Koska mielisairaus äänestetään normaaliksi eduskunnassa

https://youtu.be/o1IL5vRsKOM

Aikooko persut äänestää lain hylkäämisen puolesta vai edistää pedofiliaa ja raiskauksia esim julkisissa vessoissa ostareilla??

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      152
      2954
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      368
      2050
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1805
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1772
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      975
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      792
    Aihe