Kauhajoki "menneen talven lumia"

Anonyymi

Kurjistuva turha kyläpahanen, asukkaat vähenee ja suurin osa kohta vanhuksia, kävijöitä riittää lähinnä hautausmaalle..Tulevaisuudessa edessä takuuvarmasti liitos Kurikkaan

22

1784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      totta,, ruikku haisee koomajoella!

    • Anonyymi

      Pierukylä..

    • Anonyymi

      Seppo Myllis voisi pelastaa Kauhajoen, mutta äijä viihtyy liian hyvin Ikaalisissa.

      • Anonyymi

        On saatava aikaan pelastava ilmasilta Koomajoki- Ikaalinen välille siihen on saatava Marshall-apua


    • Anonyymi

      Kauhajoelle pitäisi saada muutama tuhannen Ukrainalaista.

    • Anonyymi

      Jos Karvia tai Karijoki huolisivat Kauhajoen, niin asiat voisivat muuttua.

    • Anonyymi

      Onneksi äänestin jaloillani ja lähin jo vuosia sitten vittuun Koomajoelta! Hajotkaa paskaanne!

      • Ei Kauhajoessa mitään sen kummempaa vikaa kuin muissakaan vastaavanlaisissa maaseutupaikoissa, joissa aikanaan 70-80 luvuilla Kepun johdolla aktiivisesti jätettiin tekemästä tarvittavia talouspoliittisia uudistuksia. Kaikenlaisten valtiovallan tukiaisten haaliminen vei kaiken ajan ja energian ja jäljellejäänyt aika röhnötettiin kun siat pellolla ja keskityttiin syömään tulevaisuuden kassasta.

        Cato vanhemman sanoja mukaellen: "Muuten olen sitä mieltä että KEPU pitäisi poistaa puoluerekisteristä yhteiskunnalle haitallisten tai jopa vaarallisten puoluepoliittisten teesiensä takia!"


      • Anonyymi
        rainer69 kirjoitti:

        Ei Kauhajoessa mitään sen kummempaa vikaa kuin muissakaan vastaavanlaisissa maaseutupaikoissa, joissa aikanaan 70-80 luvuilla Kepun johdolla aktiivisesti jätettiin tekemästä tarvittavia talouspoliittisia uudistuksia. Kaikenlaisten valtiovallan tukiaisten haaliminen vei kaiken ajan ja energian ja jäljellejäänyt aika röhnötettiin kun siat pellolla ja keskityttiin syömään tulevaisuuden kassasta.

        Cato vanhemman sanoja mukaellen: "Muuten olen sitä mieltä että KEPU pitäisi poistaa puoluerekisteristä yhteiskunnalle haitallisten tai jopa vaarallisten puoluepoliittisten teesiensä takia!"

        Joo Kepu siirretään puoluerekisteristä rikosrekisteri on siellä ne nuorisokeputkin jo on


    • Anonyymi

      Eiku liitos Seinäjokeen.

      • Anonyymi

        Kun sote-uudistus on valmis seuraavaksi pakkoyhdistetään kunnat tämä lienee visio jota ei sanota ääneen ennen vaaleja


    • Anonyymi

      Ikaalisissa on tulevaisuus.

      • Anonyymi

        Kaikki vaan uudisraivaajiksi Karvialle


    • Anonyymi

      Ja tämän kaken on saanut aikaa KEPU JA LASSE tuo sotkan don coreloene.

    • Anonyymi

      Vanhukset, ryhdistäytykää. Lopettakaa se seinään tuijottelu ja itkupillitys. Kävelkää itse jo sinne hautaan ja tehkää yhteiskunnalle palvelus kalliista laitoshoidosta. Kukaan ei vanhoja taloja maaseudulta tule koskaan huolimaan ja nekin poltetaan samassa kamiinassa teidän kanssa. Sääliä ei tunneta.

      • Anonyymi

        Onpa julmaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa julmaa

        Joka itsenäisyyspäivä enimmäkseen jo sairaista ja hauraista vanhuksista koostuva väestö veisaa ääni väristen "siunaa ja varjele meitä heikkoja edessäs", peläten kuollakseen flunssaa ja puuttinia. Kyllä hukka perii, me hävitään tää sota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa julmaa

        Ei mikään ihme että näköjään oli pakko mennä Natoon, ei nykyajan kermaperseistä ole mihinkään.

        Miten nykysuomalainen ampuisi r,,,ää silmien välliin jos ollaan niin heikossa kunnossa että jopa flunssa vie hengen, tai kuollaan viimeistään kymmeniin "kuolemattomuuden ihmepiikkeihin", no ei mitenkään!

        Sääli vanhuksia jotka on peloteltu ja huijattu niin pahoin että elämän ehtoo menee rapistuvassa kylmässä ja pimeässä torpassa nyhjöttäen, tai paskaisissa vaipoissa laitoksessa viruen, flunssaa ja puuttinin hyökkäystä peljätessä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mikään ihme että näköjään oli pakko mennä Natoon, ei nykyajan kermaperseistä ole mihinkään.

        Miten nykysuomalainen ampuisi r,,,ää silmien välliin jos ollaan niin heikossa kunnossa että jopa flunssa vie hengen, tai kuollaan viimeistään kymmeniin "kuolemattomuuden ihmepiikkeihin", no ei mitenkään!

        Sääli vanhuksia jotka on peloteltu ja huijattu niin pahoin että elämän ehtoo menee rapistuvassa kylmässä ja pimeässä torpassa nyhjöttäen, tai paskaisissa vaipoissa laitoksessa viruen, flunssaa ja puuttinin hyökkäystä peljätessä..

        Ne joka ei ota rokotteita on tyhmiä ja pelkureita,rokote on hyvää juttu ja minulla on kaikki rokotteet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne joka ei ota rokotteita on tyhmiä ja pelkureita,rokote on hyvää juttu ja minulla on kaikki rokotteet

        Sairastin lepakkoflunssan ainakin kahdesti, enää en ole edes testannut oliko viimeisimmätkin lenssut mitä. Yhtään koemömmö piikkiä en ole ottanut enkä ota koska on turhaa riskeerata terveytensä. Jännä juttu muuten, ei ihmisiä kuollut ennen tähän tahtiin, mistähän johtuu? Ei kai me olla jossain sodassa kun väkeä kuolee kuin kärpäsiä?


    • Anonyymi

      Ainut jossa on ruuhkaa on siunauskappeli.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe