Tori.fi Huijarit

Anonyymi

Miten nykyään on Tori.fi pesiytynyt huijareita pilvinpimein. Tulee viestiä "voiko tulla hakemaanheti", "Mistä osoiteesta löytyy", Sitten lähetellään toisten nimissä viestejä ja kauppa menee jo siihen pisteeseen, että saisinko tilinumeron niin maksan sinulle ja sitten ei kuulu mitään. On menny kyllä melkoseksi huojari viestittelyyn koko Tori.fi

14

1204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ostin "Elina" nimiseltä hajuvesipullon jota en vielä tänä päivänäkään ole saanut. Ilmoittaa Torilla edelleen. Maksoin hänen antamalle pankkitilille ja hänen sukunimikin on tiedossa. Ilmoitin siitä Tori.fille mutta sieltä ei ole tullut yhtään yhteydenottoa tai kommenttia koko asiaa.
      "Elina
      Torin käyttäjä lokakuusta 2018
      Ilmoittajan kaikki ilmoitukset (9)
      Pohjois-Pohjanmaa
      Oulu, Pyykösjärvi-Puolivälikangas" - tässä hänen ilmoitus - olkaa varuillanne. Ilmoittaa, että vien postiin pikimmiten tai olen vienyt postiin....

    • Anonyymi

      Minun myyjän tili suljettiin. Myin omaa tavaraa ihan rehellisesti kunnen eräs ostaja ehdokas tarjosi 100 euron tavarasta 10 euroa. Kun en suostunut tällä myymään alkoi tulla ihan uhkaavia viestejä jo. Sitten yhtäkkiä minun myyjän Tori tili suljettiin, enkä ole saanut mitään vastausta asiakaspalvelusta. Ilmeisesti tämä tinkaaja ilmoitti Tori.fi:lle jotain minusta jonka johdosta tilini suljettiin.

    • Anonyymi

      Erkki Toivola torihuijari.

    • Anonyymi

      Mikä estä käytetyä tavaraa ostaa esim. Kierätyskeskukset. Punanen kontti. Kirpputori mymälät löytyy useampi kuin myös itse palvelu irpputori myymälät. Ihan selata ilmaset mainoslehdet tarjouksinen.Eikä laitta posti lukun lappua : Kitos ei mainoksia! Onko se vaurauden merkki? Vittaten naisen joka eläkkellä on ja valitaa köyhyys.Silti otaa KKK-kaupan lehti paikaista ilmaset mainos lehdet. Misään nimessä ei voi Lidi mennä tai S-market on köyhien kauppa kuullema molemmat sama saiturin pörssi.Onko vain nin on myös hienoa kaikki ostaa netistä ja myydä etenpäin? Silloin on vaara tulet kusetetuksi .

    • Anonyymi

      Kannattaa vaatia arvokkaassa tavarassa paketin tarkastuspalvelua. Estää 100% huijaukset. Huijareita paljon liikkeellä ja joka kuukausi ihmiset menettää miljoonia. Tori täynnä myyjä että ostaja huijareita. On niitä myös facen ryhmissä yms

    • Anonyymi

      Minä myyn torissa vain ja ainoastaan ostajalle joka soittamalla ottaa yhteyttä. En vastaa viesteihin ja kauppa syntyy jos hinta kohdallaan, ja ostajalla tarvetta tuotteeseen. Joitakin luotettavalle ostajalle voin lähettää jos tavara on helposti pakattava. Muuten lähtökohtaisesti vain puhelimitse, nouto, ja käteismaksu.
      Ei ongelmia.

    • Anonyymi

      Itseäsi myynyt torissa kokemuksia

    • Anonyymi

      Paljonko on tarjottu?

    • Anonyymi

      mado_karimi12 on varmasti huijari tai häiriintynyt joka tuhlaa aikaansa torissa lähetellen vaikka minkäänlaista viestiä, lupailee tulla hakemaan mutta sitten peruu kaupat kunnes taas yrittää uudestaan ja koira sairastuu tai kissa oksentaa tai serkku piti viedä kouluun

    • Anonyymi

      Itseppä tuollaisen kauppapaikan halusitte. Sitä ollaan niin vapaata että. Nyt maksatte sen vapauden hintaa.

      https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000009516449.html

      Ilmeisesti huutonetin puolella vierailee näitä Tori.fi mielenterveyspotilaita kun aina välillä tulee pyyntö ottaa tunnistautuminen kohteesta pois että voi tehdä huudon.

      Jos on niin vainoharhainen tai rikollinen, että ei uskalla tunnistautua, niin olen pyytänyt siirtymään torin puolelle.

    • Anonyymi

      Tori fi on täysin susi paikka. Nykyään ei pysty edes keskustelua poistamaan.

      On ne niin saa tanan hulluja.

      • Anonyymi

        Tämä tosiaan ärsyttää kun nyt ei noita huhaa viestin lähettäjiä pysty omasta keskustelusta poistamaan, ennen meni esto pälle ja keskustelun poisto. Nykyään aina hyppää silmille nämä paskaviestien lähettäjien lista kun niitä ei saa poistettua.


    • Anonyymi

      Sitten on niitä myyjiä jotka nostaa tuotteen hintaa kesken viestinvaihdon. Otin kuvakaapppauksen ja kysyin asiasta niin vedottiin vahinkoon, tarkoitus oli pyytää 10e enemmän ja korjata se ilmoitukseen. Jos ilmoitus on ollut kaksi viikkoa niin korjaukseen on ollut aikaa kyllä, ei sitä kesken kaupanteon vaihdeta.

    • Anonyymi

      Ella maria Vartiainen Lappeenranta myös tori. Fi huijari. Rikosilmoitus tehty, mutta poliisi sanoi että kyseisellä ellalla jo paljon samanlaisia huijauksia, niin en tule saamaan rahojani takaisin. Että eiköhän tuo ellakin jatka huijauksiaan, kun mitään kunnollista rangaistusta ei tule, koska niitä on jo ennesteen niin paljon rikoksia tehtynä. Suomi on pikkurikollisten unelma valtio.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      31
      2160
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1856
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1220
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1195
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      12
      1117
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1071
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 12
      997
    Aihe