Pakottiko Sanna Jonin tähän valkopesu skeidaan?
Vaahtokarkki-Joni onkin Sannan perhetuttu
16
227
Vastaukset
- Anonyymi
Ei saatana. Onko todisteita?
- Anonyymi
Ja Jonin vaimo myös Tampereelta ja vaimon veli demareiden valokuvaaja. Totta hiivatissa ne toisensa tuntevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Jonin vaimo myös Tampereelta ja vaimon veli demareiden valokuvaaja. Totta hiivatissa ne toisensa tuntevat.
Itse asiassa Joni Jaakkola , vaahtokarkin antajan mies kielsi yhteyden Sanna Mariniin. Mutta nyt kaikki tiedämme kuka Joni Jaakkola on. Kukaan ei vaan tiedä miksi Joni Jaakkola twiittasi jutun ja kuka lähetti viestin iltapäivälehtiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa Joni Jaakkola , vaahtokarkin antajan mies kielsi yhteyden Sanna Mariniin. Mutta nyt kaikki tiedämme kuka Joni Jaakkola on. Kukaan ei vaan tiedä miksi Joni Jaakkola twiittasi jutun ja kuka lähetti viestin iltapäivälehtiin.
Itsestään selvää että tuollaiset ovat epätoivoista imagon parannus kampanjaa kun ryvettynyt jauhojengissään. Ei mene läpi.
- Anonyymi
Uutinen kuulostaa jo niin upealta, että sillä elää jo kylmän talven yli.
Ajatella, että joku sai Suomen pääministeriltä vaahtokarkin. Se on jo maailman luokan uutinen. Milloinkahan kansainväliset mediat hoksaavat tuon?- Anonyymi
Eihän Sanna sitä vaahtokarkkia antanut, vaan otti kuten demareiden tyyliin kuuluukin.
- Anonyymi
Joni pääsee varmaan jauhojengiin kun teki niin imelää vaalityötä Sannalle.
- Anonyymi
Jos tuossa on perää niin tämähän on todella ihan feikki viimeisen päälle tämä piriministeri.
- Anonyymi
Kyllä on taas niin höpö höpö juttua ja spekulaatiota että. Joni on ehta liikunta-alan yrittäjä ja ei taida jakaa ihan samaa arvomaailmaa Sannan kanssa. Puhdas sattuma. Joni on muutenkin hyvä tyyppi.
- Anonyymi
Siinä meni senkin mainen kun alentui tuollaiseen. Kohta pyörii varmaan jauhojengissä.
- Anonyymi
Onko jauhojengi-masinoijat masinoineet tämänkin valheen? Keskustelupalstoilla on suuri voima kun tahto tuhota ihminen on kova ja löytyy paljon samanhenkisiä. Iltapäivälehdessä on juttua että täyttä soopaa taas. Eivät ole koskaan tavanneen ja miehen vaimo lopettanut koulunsa samana vuonna kun Sanna aloittanut. Yhdistää vain saman yliopiston käynti eri aikaan. Onhan siitä valehdeltu että olisivat koulukavereita.
- Anonyymi
En minäkään myöntäisi kuuluvani sannukan jauhojengiin.
- Anonyymi
Joni halusi julkisuuttaa itselleen ja yritykselleen eli tvitteröi. FAKTA.
- Anonyymi
Laskelmoitu juttu, kirja-/vaalimainos.å
- Anonyymi
Sannan tukijoukot osaavat valkopesun. Hyi helvetti mitä laskelmoitua paskaa FEIKKI-Sannan tyyliin.
- Anonyymi
Nyt on tarjottu vaahtokarkit, mutta milloin kansa saa samppanjaa? Se on niin kallista, että monella ei ole varaa itse ostaa sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760