M-nainen miksi

Anonyymi

Mäen oikein ymmärrä tätä, me puhuttiin juuri tästä ja tämä tapahtui?

29

789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En kestä niin kauniita sanoja ja olit oikeassa... Rikkoudun sellaisesta.

    • Anonyymi

      Sinä et tarkoita niitä ja minä lähes kaikkea oikeasti, niin hyvin kuin pystyn. Syväluotaan itseeni ja kaipaan sinua valtavasti. Ymmärräthän, miten pitkään sen itseltäni suljin. Tulvavettä lainehtiin yli kaiken mihin käynkin....

      Hyvää yötä, nyt väsyttää.

    • Anonyymi

      Ehkä se oli vaan niin ämmä. Sori mutta oli ihan pakko.

      • Anonyymi

        Niin oli minunkin. Ollaan nyt tasoissa? :) Jookos?


    • Anonyymi

      Mlutkasta puhutaan

    • Anonyymi

      Niin mikä tapahtui? Täällä näitä lutkittelijoita riittää.

    • Anonyymi

      Mikä tapahtui?

      Loin kyllä kommunikaatioyhteyden mutta mies ei vastaa...

      T: M-nainen

      • Anonyymi

        Se on vale. Et ole ottanut yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vale. Et ole ottanut yhteyttä.

        Kyllä otin.

        En tiedä onko mies nähnyt viestiä vai eikö vain välitä. Välinpitämättömyys tuntuu oudolta ja kurjalta, en oikein pysty edes uskomaan. Kait tässä vain pitää uskoa että villi mielikuvitukseni teki temput ja vain minä ihastuin ja rakastuin. Yksipuolisesti. Kerta on kyllä sitten 1, mikään muu ei tunnu kiinnostavan, tunteet vie....

        Ikävä on musertava 💔 ...

        Hänelle, mun rakkaalle ♥️


      • Anonyymi

        Miten sen loit?
        Mihin voin vastata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vale. Et ole ottanut yhteyttä.

        Ei täällä muuta olekkaan, kuin valetta. Uskoon ken tahtoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sen loit?
        Mihin voin vastata?

        Facebook. Viestipyynnöt? Numeroa ei ole tiedossani... sovittu kyllä että viestitellään... mutta voi olla vain että Hän halusi minusta pikaisesti eroon... Silti ihmettelen kyllä lämmintä tuikkivaa hehkuvaa katsetta ja välillä jäätynyttä tuijotusta

        ❤️

        T:M-nainen


    • Anonyymi

      Sä itse sanoit että ei tartte enää nähdä.

    • Anonyymi

      Mitä nyt taas olen tehnyt?!

      • Anonyymi

        Eikö muistu mieleen?


    • Anonyymi

      Kävi juuri niin miten et sanojesi mukaan halunnut. Jos se oli totta mitä kirjoitit.

      • Anonyymi

        Vastaan sivusta M- naisena M- miehelle, kun aloitus sopisi minullekin - ehkäpä tällaisen ns. päätösviestin on tehtaillut joku toinen hänen puhelimestaan ja nyt tämä hlö itse ihmettelee, mitä on tapahtunut, kun ei hänen normiviesteihin vastata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan sivusta M- naisena M- miehelle, kun aloitus sopisi minullekin - ehkäpä tällaisen ns. päätösviestin on tehtaillut joku toinen hänen puhelimestaan ja nyt tämä hlö itse ihmettelee, mitä on tapahtunut, kun ei hänen normiviesteihin vastata

        Blokannut M miehen numeron?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Blokannut M miehen numeron?

        Jos M- naisena olen itse laittanut useamman viestin M- miehelle, häneltä kuitenkaan vastausta saamatta, niin eiköhän tässä ole käynyt juuri päinvastoin - mies blokannut naisen yhteydenotot


    • Anonyymi

      Mitäpä jos kysyisit irl

      • Anonyymi

        Tuskin kehtaa, tuskin haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin kehtaa, tuskin haluaa.

        Kokeile


    • Anonyymi

      Oletko hyväksynyt että puhut yksin täällä?

      • Anonyymi

        Ei kahta sanaa, etteikä vanhus täällä yksinpuhelisi. J-miehestäkin kirjoitti.


    • Anonyymi

      Mä en voi sille mitään. Haluan sua K ❤️🍷 vaikka en saisi...

      • Anonyymi

        Eihän sille mitään mahda 🍷


    • Anonyymi

      Samaa voisin kysyä M- mieheltä; Miksi? Ikävä on musertavaa 😥 nm. M- nainen

    • Anonyymi

      Itselläni juuri samanlainen tilanne M- naisena - ikävä on musertavaa, kun ei saa mitään vastausta!

    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe