Mäen oikein ymmärrä tätä, me puhuttiin juuri tästä ja tämä tapahtui?
M-nainen miksi
28
851
Vastaukset
- Anonyymi
En kestä niin kauniita sanoja ja olit oikeassa... Rikkoudun sellaisesta.
- Anonyymi
Sinä et tarkoita niitä ja minä lähes kaikkea oikeasti, niin hyvin kuin pystyn. Syväluotaan itseeni ja kaipaan sinua valtavasti. Ymmärräthän, miten pitkään sen itseltäni suljin. Tulvavettä lainehtiin yli kaiken mihin käynkin....
Hyvää yötä, nyt väsyttää. - Anonyymi
Ehkä se oli vaan niin ämmä. Sori mutta oli ihan pakko.
- Anonyymi
Niin oli minunkin. Ollaan nyt tasoissa? :) Jookos?
- Anonyymi
Mlutkasta puhutaan
- Anonyymi
Niin mikä tapahtui? Täällä näitä lutkittelijoita riittää.
- Anonyymi
Mikä tapahtui?
Loin kyllä kommunikaatioyhteyden mutta mies ei vastaa...
T: M-nainen- Anonyymi
Se on vale. Et ole ottanut yhteyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä otin.
En tiedä onko mies nähnyt viestiä vai eikö vain välitä. Välinpitämättömyys tuntuu oudolta ja kurjalta, en oikein pysty edes uskomaan. Kait tässä vain pitää uskoa että villi mielikuvitukseni teki temput ja vain minä ihastuin ja rakastuin. Yksipuolisesti. Kerta on kyllä sitten 1, mikään muu ei tunnu kiinnostavan, tunteet vie....
Ikävä on musertava 💔 ...
Hänelle, mun rakkaalle ♥️ - Anonyymi
Miten sen loit?
Mihin voin vastata? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä muuta olekkaan, kuin valetta. Uskoon ken tahtoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sen loit?
Mihin voin vastata?Facebook. Viestipyynnöt? Numeroa ei ole tiedossani... sovittu kyllä että viestitellään... mutta voi olla vain että Hän halusi minusta pikaisesti eroon... Silti ihmettelen kyllä lämmintä tuikkivaa hehkuvaa katsetta ja välillä jäätynyttä tuijotusta
❤️
T:M-nainen
- Anonyymi
Sä itse sanoit että ei tartte enää nähdä.
- Anonyymi
Mitä nyt taas olen tehnyt?!
- Anonyymi
Eikö muistu mieleen?
- Anonyymi
Kävi juuri niin miten et sanojesi mukaan halunnut. Jos se oli totta mitä kirjoitit.
- Anonyymi
Vastaan sivusta M- naisena M- miehelle, kun aloitus sopisi minullekin - ehkäpä tällaisen ns. päätösviestin on tehtaillut joku toinen hänen puhelimestaan ja nyt tämä hlö itse ihmettelee, mitä on tapahtunut, kun ei hänen normiviesteihin vastata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaan sivusta M- naisena M- miehelle, kun aloitus sopisi minullekin - ehkäpä tällaisen ns. päätösviestin on tehtaillut joku toinen hänen puhelimestaan ja nyt tämä hlö itse ihmettelee, mitä on tapahtunut, kun ei hänen normiviesteihin vastata
Blokannut M miehen numeron?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Blokannut M miehen numeron?
Jos M- naisena olen itse laittanut useamman viestin M- miehelle, häneltä kuitenkaan vastausta saamatta, niin eiköhän tässä ole käynyt juuri päinvastoin - mies blokannut naisen yhteydenotot
- Anonyymi
Mitäpä jos kysyisit irl
- Anonyymi
Tuskin kehtaa, tuskin haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin kehtaa, tuskin haluaa.
Kokeile
- Anonyymi
Oletko hyväksynyt että puhut yksin täällä?
- Anonyymi
Ei kahta sanaa, etteikä vanhus täällä yksinpuhelisi. J-miehestäkin kirjoitti.
- Anonyymi
Mä en voi sille mitään. Haluan sua K ❤️🍷 vaikka en saisi...
- Anonyymi
Eihän sille mitään mahda 🍷
- Anonyymi
Samaa voisin kysyä M- mieheltä; Miksi? Ikävä on musertavaa 😥 nm. M- nainen
- Anonyymi
Itselläni juuri samanlainen tilanne M- naisena - ikävä on musertavaa, kun ei saa mitään vastausta!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1614576Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1973272Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1102863Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1502835Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis352805Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos412151Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132027Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552005En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131895Olet ainutlaatuinen
Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain391150