M-nainen miksi

Anonyymi

Mäen oikein ymmärrä tätä, me puhuttiin juuri tästä ja tämä tapahtui?

28

744

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En kestä niin kauniita sanoja ja olit oikeassa... Rikkoudun sellaisesta.

• Anonyymi

Sinä et tarkoita niitä ja minä lähes kaikkea oikeasti, niin hyvin kuin pystyn. Syväluotaan itseeni ja kaipaan sinua valtavasti. Ymmärräthän, miten pitkään sen itseltäni suljin. Tulvavettä lainehtiin yli kaiken mihin käynkin....

Hyvää yötä, nyt väsyttää.

• Anonyymi

Ehkä se oli vaan niin ämmä. Sori mutta oli ihan pakko.

• Anonyymi

Niin oli minunkin. Ollaan nyt tasoissa? :) Jookos?

• Anonyymi

Mlutkasta puhutaan

• Anonyymi

Niin mikä tapahtui? Täällä näitä lutkittelijoita riittää.

• Anonyymi

Mikä tapahtui?

Loin kyllä kommunikaatioyhteyden mutta mies ei vastaa...

T: M-nainen

• Anonyymi

Se on vale. Et ole ottanut yhteyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä otin.

En tiedä onko mies nähnyt viestiä vai eikö vain välitä. Välinpitämättömyys tuntuu oudolta ja kurjalta, en oikein pysty edes uskomaan. Kait tässä vain pitää uskoa että villi mielikuvitukseni teki temput ja vain minä ihastuin ja rakastuin. Yksipuolisesti. Kerta on kyllä sitten 1, mikään muu ei tunnu kiinnostavan, tunteet vie....

Ikävä on musertava 💔 ...

Hänelle, mun rakkaalle ♥️

• Anonyymi

Miten sen loit?
        Mihin voin vastata?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä muuta olekkaan, kuin valetta. Uskoon ken tahtoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sen loit?
        Mihin voin vastata?

Facebook. Viestipyynnöt? Numeroa ei ole tiedossani... sovittu kyllä että viestitellään... mutta voi olla vain että Hän halusi minusta pikaisesti eroon... Silti ihmettelen kyllä lämmintä tuikkivaa hehkuvaa katsetta ja välillä jäätynyttä tuijotusta

❤️

T:M-nainen

• Anonyymi

Sä itse sanoit että ei tartte enää nähdä.

• Anonyymi

Mitä nyt taas olen tehnyt?!

• Anonyymi

Eikö muistu mieleen?

• Anonyymi

Kävi juuri niin miten et sanojesi mukaan halunnut. Jos se oli totta mitä kirjoitit.

• Anonyymi

Vastaan sivusta M- naisena M- miehelle, kun aloitus sopisi minullekin - ehkäpä tällaisen ns. päätösviestin on tehtaillut joku toinen hänen puhelimestaan ja nyt tämä hlö itse ihmettelee, mitä on tapahtunut, kun ei hänen normiviesteihin vastata

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaan sivusta M- naisena M- miehelle, kun aloitus sopisi minullekin - ehkäpä tällaisen ns. päätösviestin on tehtaillut joku toinen hänen puhelimestaan ja nyt tämä hlö itse ihmettelee, mitä on tapahtunut, kun ei hänen normiviesteihin vastata

Blokannut M miehen numeron?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Blokannut M miehen numeron?

Jos M- naisena olen itse laittanut useamman viestin M- miehelle, häneltä kuitenkaan vastausta saamatta, niin eiköhän tässä ole käynyt juuri päinvastoin - mies blokannut naisen yhteydenotot

• Anonyymi

Mitäpä jos kysyisit irl

• Anonyymi

Tuskin kehtaa, tuskin haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin kehtaa, tuskin haluaa.

Kokeile

• Anonyymi

Oletko hyväksynyt että puhut yksin täällä?

• Anonyymi

Ei kahta sanaa, etteikä vanhus täällä yksinpuhelisi. J-miehestäkin kirjoitti.

• Anonyymi

Mä en voi sille mitään. Haluan sua K ❤️🍷 vaikka en saisi...

• Anonyymi

Eihän sille mitään mahda 🍷

• Anonyymi

Samaa voisin kysyä M- mieheltä; Miksi? Ikävä on musertavaa 😥 nm. M- nainen

• Anonyymi

Itselläni juuri samanlainen tilanne M- naisena - ikävä on musertavaa, kun ei saa mitään vastausta!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäläislehti: Yli 260 000 miestä on lähtenyt venäjältä

liikekannallepanon jälkeen. FSB raportoi, että 261 000 miestä lähti maasta keskiviikon ja lauantain välisenä aikana. Mahtaa olla vaikea löytää niitä
      Maailman menoa
      420
      5490
    2. Ex-huippumalli, juontaja Anne Kukkohovi paljastaa: "Olen tosi röyhkeä ja päivän päätteeksi..."

Anne Kukkohovi on juontanut Koko Suomi -leipoo -ohjelmaa ammattimaisesti jo vuosia. Kansainvälisen uran tehnyt ex-huippumalli tunnustaa itsekin hämmäs
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      3575
    3. Redrama tilittää itsemurha-suunnitelmastaan - Tämä sattuma pelasti: "Minulla oli ollut jo veitsi..."

Räppäri on kertonut Instassa olevansa Minnesota-hoidossa päihderiippuvuuden takia. Vain elämää -ohjelmassa Redrama paljastaa, että päihderiippuvuus te
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      3156
    4. Miksi "SUOMEN NUORISO" ajetaan suljetulle ?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ae1cec69-b2b9-4f9d-ae8e-da3b9178e6f4 En ymmärrä, mihin katosi minun nuoruuteni rento Suomi ? 80- ja 90- luvulla S
      Maailman menoa
      304
      2881
    5. Joel Harkimo ei ole tanssinut edes kapakassa "Mitä tuo urpo tuossa heiluu"

Poliitikko ja yrittäjä Joel "Jolle" Harkimo tippui Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Harkimo pudotti tiukassa treenissä kiloja, mutta hänen "säkkimäise
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      2086
    6. Kyllä minä ihan rakastan sinua

Vaikka todella hassuahan se on lähes vierasta rakastaa. En voi tälle mitään.
      Ikävä
      66
      1460
    7. Anteeks rakas

Eihän liekkisi muhun sammu ikinä Olet mun ainut onnenkipinä Matka tää on joskus kivinen Ja osaan olla raskas ihminen On päivä tää pilvinen Kun painaa
      Romantiikka
      227
      1322
    8. Olit ihastunut minuun

Tiedän sen vain.
      Ikävä
      70
      1316
    9. Nordstream sabotaasi todennäköisesti Yhdysvaltojen työtä

Kuten koko Ukrainan sodan provosointi, niin jenkit ovat taas asialla. Kaikessa on lopulta kyse petrodollarin tuomasta valta-aseman säilyttämisestä kei
      Maailman menoa
      347
      1231
    10. Paavo Väyrynen tietää mitä pitää nyt tehdä

Paavo Väyrynen on lopulta Keskustan pelastus - paluuna kotiin! ~ https://www.is.fi/politiikka/art-2000009092830.html - , näin Ilta-Sanomat otsikoi ai
      Maailman menoa
      541
      1202
    Aihe