Oletteko kokeilleet pariseksissä leikkiä myös seksinukella. Jääkö oma nainen kakkoseksi jos mukana on Barbara. Kiinnostaisi kovasti koska oikeaa ryhmäseksiå emme halua mutta toisiko nukke kivaa säväystä
Seksinukke pariseksissä
Anonyymi
4
326
Vastaukset
- Anonyymi
Sen verran luonnollinen se seksinukke leikeissä on, että kerran sain siltä tippurin ja kaksi kertaa olemme teettäneet sille abortin. Onneksi se ei halua pyrkiä hallitukseen, sillä emme haluaisi luopua hänestä.
- Anonyymi
meillä mies nukke koska paljon reissu hommissa vaimo halus minunkin ottavan kalun sisääni vaimo innostu kauheesti ja minä myös
- Anonyymi
Antti varmaan osaa ohjata siihen suuntaan.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746