Oletteko kokeilleet pariseksissä leikkiä myös seksinukella. Jääkö oma nainen kakkoseksi jos mukana on Barbara. Kiinnostaisi kovasti koska oikeaa ryhmäseksiå emme halua mutta toisiko nukke kivaa säväystä
Seksinukke pariseksissä
Anonyymi
4
339
Vastaukset
- Anonyymi
Sen verran luonnollinen se seksinukke leikeissä on, että kerran sain siltä tippurin ja kaksi kertaa olemme teettäneet sille abortin. Onneksi se ei halua pyrkiä hallitukseen, sillä emme haluaisi luopua hänestä.
- Anonyymi
meillä mies nukke koska paljon reissu hommissa vaimo halus minunkin ottavan kalun sisääni vaimo innostu kauheesti ja minä myös
- Anonyymi
Antti varmaan osaa ohjata siihen suuntaan.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901466- 541023
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että382857- 155843
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55719
- 51668
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622