Koiran omistajat huomio

Anonyymi

Huomatkaa koiran ulkoiluttajat jos vastaan tuleva koiran ulkoiluttaja haluaa ohittaa/väistää niin ettei koirat kohtaa, niin kunnioittakaa sitä ja älkää tuoko koiraanne tekemään tuttavuutta. Pennut on suloisia, mutta pentu kasvaa isoksi ja oppiessaan moikkaamaan jokaista vastaantulijaa tekee sen myös aikuisena, eikä kaikki koirat aikuisena hyväksy toista samaa sukupuolta olevaa koiraa (ellei kuulu laumaan) ja tulee vahinkoja. Parempi kun oppii jo pentuna ohittamaan niin ei sitten vanhempana noteeraa jokaista koiraa ja lenkit sujuu mukavammin ilman hihnarähinää.

5

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      >>Huomatkaa koiran ulkoiluttajat jos vastaan tuleva koiran ulkoiluttaja
      haluaa ohittaa/väistää niin ettei koirat kohtaa,>>

      Meillä ei ole koiraa, ja kissaa me ei ulkoiluteta kadulla koskaan. Haluaisin kuitenkin jotakin ohjeita siihen, kun ison koiran taluttaja tulee vastaan, ja sillä on ärisevä ja reuhtova koira remmin päässä, niin kuinka siinä pitäisi menetellä.

      Koiraa ei saa kuulemma katsoa silmiin, tai muuten se pyrkii hyökkäämään. Mutta jos vastaantulijana on vaikka pariskunta rinnakkain, niin pitääkö niiden mennä jonoon, että se vihainen koira saa silloin lisää tilaa kulkea?

      Onko miehen parempi olla jonossa etummaisena? Vai hyökkääkö koira vähemmän todennäköisesti naista, naaraspuolista vastaantulijaa vastaan, koirat jotenkin haistaa että se pienempi nainen ei olis niille niin vaarallinen.

      Olen salaa joskus katsonut shäferiä kun tulee vastaan. Se katsoo tosi tarkkaan päin, niinkuin susi, ja tosi aggressiivisesti, ihan suoraan päin. Että jos käteni hiukankaan liikahtaa, niin se käy heti kiinni.

      • Anonyymi

        Pitäkää koiranne kurissa.


      • Anonyymi

        Sitten heräsit ja päästit koiran ulos


    • Anonyymi

      Kenelläkään, yhtään kenellään ei pitäisi olla lupaa pitää yli 20 kg painavia koiria, niin että niitä ulkoilutetaan samoilla alueilla, missä ihmiset liikkuu.

      Minun puolestani voisi olla vieläkin pienempi tuo painoraja. Tavallinen, kellertävän värinen pystykorvarotu painaa noin 14...16 kg. Tällaisenkin kanssa on anakin lasten vaikeata, kun tuollainen käy täysillä kimppuun ja kiinni.

    • Anonyymi

      Voisivatko koiran omistajat myös huomioida sen, että vaikka teidän mielestä se teidän koira on maailman suloisin niin me jotka emme omista koiraa emme haluaa niitä teidän koiria haistelemaan meidän housunpunttejamme. Pitäkää se hihna sen verran kireällä, että koira ei lähesty sellaisia ihmisiä jotka ei niitä koiria halua lähelleen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe