Vanhukset kärsii,tehohoito ja sairaanhoito kärsii,ei ole lääkäreitä,ei hoitajia.
Ei ole rahaa,mutta rahaa on jakaa ulkomaille ennätysmäärä Eu ja kehitysapuun yhteensä miljardeja.
Naisministerit satoineen avustajineen eivät vieläkään osaa asiaa,
NE ON MEIDÄN KANSAN VEROEUROJA,NE KUULUU meidän hyvinvointiin !!
Ei mutta näillä pride ja muut hössötykset tärkeimpiä,vaikka Afrikkaan sää asema 8milj.maa jossa paistaa aina auriko.
Hallitus naiset ja se puolikas mies,miten TE OLETTE tehneet VELKAA MIELETTÖMÄSTI, 40 miljardia..Osaamatta kohdentaa oikein ja nyt Tuppurainen meni Saksaan kolmen ihmisen kanssa neuvottelemaan Unipeistä ja Saksalla oli vastassa 27 Suomen alistajaa.
Tuppurainen on yksi surkeimmista edustajista ja pistitte hänet.Nyt Suomen kansa maksaa Saksan kansalaisten kaasulaskuja ! Kippis urvelot !
SDP llä on muutenkin urveloita ,kuten Lipponen,niin niin nuoljija itään..yök !
En tiedä yhtään hyvää kansanedustajaa SDP.ä Suomessa.
Joensuun räkäle on ihan osaamaton..
SDP vetoinen hallitus?
Anonyymi
0
113
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614277
- 1053475
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373100Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262588- 452257
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52029- 201969
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91358