Siskoni mies näyttää ja kuulostaa todella narkkikselta. Viime viikolla totesi antaessaan mulle Buranaa päänsäryyn että ota sitten varovasti siinä voi olla amfetamiinia. Eilen kun kadulla käveli luihun näköinen tapaus toteaa että siinäkin yksi narkkis. Katsoisi peiliin, kun oma olemus kertoo jo paljon. Lisäksi näytti sellaista käsimerkkiä että liekö narkkiksien käytössä....
Oudolla huumorilla lähdit sitten vetämään
Anonyymi
1
89
Vastaukset
- Anonyymi
Näin pellonlaidas semmose olisko ollu about 1.5m pitkän laihan harmaan tyypin. Ja jäin sit seuraan mitä se oikei dunaa. Se teki jonku jutun ja siihe tuli näkyviin semmonen soikee lautasen mallinen lentävä vehjes millä se siitä lähti nii ettei ollu ku yks väläys vaa. Kävin vielä tarkkaan sen kohdan mis se oli nii jotai outoja kuvioita siinä oli isolla alueella.. kyl seki varmaa joku narkki oli ku ihan harmaaks oli ihonki vetäny ja hirveen isot silmäkki vielä.. kyllä on mahdotonta touhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076