Ainoa tunnustaja Venjäkö on siinä esteenä, että sota jatkuisi, jotin rehellisyyttä meidän valehtelioilta pitäisi vaatia vain veiko Natsi hulluus taas järjen !?
Lännen olikarkki Mediat ei tunnusta valmista Minskin sopimusta rauhantakeeksi julkaisemalla !?
22
156
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä sinun on ? Miksi ? Miksi kehut ja puolustat joka palstalla venäjää ja putinia ? Miksi ?
- Anonyymi
Etkö itse huomaa millainen sairas rasisiti olet , tietysti kristittykin, joten ei kuin Tykit taas kirkkojen koristeeksi kuin ennen !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö itse huomaa millainen sairas rasisiti olet , tietysti kristittykin, joten ei kuin Tykit taas kirkkojen koristeeksi kuin ennen !?
Sinä tässä se sairas rasisti itse olet, joten pidä pääsi kiinni äläkä syytä muita siitä mitä itse olet!
- Anonyymi
Ketä sinä puolustat moniala terroristiako, Ukrina pelinappulana Venetzuela samasta epäonnistui Sauliltaki ja Marilta !?
- Anonyymi
Väärä palsta näille olikarkki vai kepponen -jutuille.
- Anonyymi
Onko täällä yhtään keskustelu ja asiantuntia titoista,vai onko jo kungingas mielisyys vallannut mediat !?
- Anonyymi
Unohtuiko ressukat Minskin sopimus järjenjuoksuta,mitä tätä palstaa vaivaa,Rasismiko !?
- Anonyymi
Mediat alkaa olla jo Yhdysvaltain tasoisia moniala terroristeja,onnistuiha Poroshenko valtaan saattamine väkivalloi ja sotaanki yllyttäminen !?
- Anonyymi
Minskin sopimus oli yhteinen, ei pelkkä Venäläin,vaikka rasistit sitä leipoo !?
- Anonyymi
Onko tosiaan Suomalaiset peloteltu niin,ettei omaa mielipidettään uskalla antaa !?
Suomen virallinen kantahan on sama kuin moniala terroristi Yhdysvaltain aina !?- Anonyymi
Teidän venäläisten mielipidehän tässä on vaiennettu, ei meidän suomalaisten!
- Anonyymi
Onko tämä Venjä joku sukulaisesi?
- Anonyymi
Ukrinassa olikarkeilla omia armeijoidaan,siksi toisinajattelia teleoitetaan !?
- Anonyymi
Miksi täällä ei ole järkeviä vastaajia, onko johtava moniala terroristi niin pelottava ja hännysteltävä !?
- Anonyymi
Ai järkeviä vastaajia? No kirjoittaisit itse joskus jotain järkevää noiden valheiden sijasta niin voisit saada järkeviä vastauksiakin!
- Anonyymi
Kun ei lännen taloussota tepsinyt niin oikeaa sotaa pitää käydä, tosin Ukrinan Olikarkki armeijoisenkin siivittämänä !?
- Anonyymi
"Kun ei lännen taloussota tepsinyt niin oikeaa sotaa pitää käydä, tosin Ukrinan Olikarkki armeijoisenkin siivittämänä !?"
Nyt ison kehitysmaan pääteurastaja Vladimir Pieni on hankalassa tilanteessa. Siviilien tappaminen vaikeutuu, kun pieni kehitysmaa Pohjois-Korea ei suostukaan myymään tappamisvälineitä Putlerille.
Ryssien teknologinen taso on sen verran matala, että he eivät itse kykene valmistamaan aseita.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009086550.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kun ei lännen taloussota tepsinyt niin oikeaa sotaa pitää käydä, tosin Ukrinan Olikarkki armeijoisenkin siivittämänä !?"
Nyt ison kehitysmaan pääteurastaja Vladimir Pieni on hankalassa tilanteessa. Siviilien tappaminen vaikeutuu, kun pieni kehitysmaa Pohjois-Korea ei suostukaan myymään tappamisvälineitä Putlerille.
Ryssien teknologinen taso on sen verran matala, että he eivät itse kykene valmistamaan aseita.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009086550.html"Ryssien teknologinen taso on sen verran matala, että he eivät itse kykene valmistamaan aseita."
Kunhan maltat odottaa, saattavat hyvinkin kehittyä ja oppia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009086550.htmlRyssien edustaja Sergei Lavrov käveli ulos YK:n turvallisuusneuvoston kokouksesta, koska hänen mielestään länsimaissa väitetään Venäjän hyökänneen Ukrainaan. Lavrov teki aivan oikein. Toivottavasti hän jää pysyvästi pois kaikista YK:n elimistä ja tiloista.
Venäjän kaltaisella terroristivaltiolla ei ole mitään asiaa mihinkään turvallisuutta käsittelevään elimeen.
- Anonyymi
Vain Venjä on valmis sen toteuttajaksi ja pilkulleen !?
- Anonyymi
Mutta tunnustivät poroshenkon väkivallalla valtaantulo ja tappo vaalitkin sodan aloituksineen !? Nyt vaalipetturi Zelenski tapatti rauhanneuvotteliansa, montko toisinajatteliaa senkin jälkeen !?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808