Burger King vs Mäkkäri

Anonyymi

No kumpi on sinun suosikki, ja miksi ? Ja wanhukset jotka syö vaan lanttua ja sillakkaa ei kannata vastata.. Mut joo kumpi on parempi ?

20

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itellä noi on kyl aika tasan. Käyn molemmissa satunnaisesti ja kummassakin on omat hyvät puolensa. Burger kingissä on jotkin tuotteet ehkä halvempia, ja se on siellä kans hyvä että juomaa saa santsata samaan rahaan.

• Anonyymi

Samaa paskaa myydään molemmissa.

• Anonyymi

Kummatkin suurinta paskaa mitä olla voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummatkin suurinta paskaa mitä olla voi.

En tiedä kun en ole paskaa maistanut .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä kun en ole paskaa maistanut .

Käy jommassakummassa niin tiedät miltä paska maistuu.

• Anonyymi

carrols

• Anonyymi

Kuumaa suolaista roskaa

• Anonyymi

Perusta Lanttu Burger. Ja muista myydä silakan makuisia ranskalaisia.

• Anonyymi

"Silakan makuisia ranskalaisia" Savumuikut on jo !

• Anonyymi

NeukkuBrgr- mätää kaalta, arbuusia ja paloviinaa !

• Anonyymi

BG-on demareiden ja kuuluu Tradekaan, jokainen ropo bg:n kassaan on puoluetukea kommunisteille/vihervassareille !

• Anonyymi

Ei ainakaan mäkkäri!
      Kaikkien missä jotain amerikkalaista vaikka tämä iPad no Kiinassa tehty on aika huono, tivoliradio tuossa keittiössä ihan paska pysymään asemalla 9 euron Tokmannin tuotenimi toimii paremmin ! Perämoottorit jonhsonikaan 70 hvon aivan helvetin surkeaa laatua!
      Miksi kun Amerikkalainen on lähinnä statusta ja brändi mutta ei muuta !
      Mikä tahansa on parempi!

• Anonyymi

Oletko kokeillut iPad ranskalaisilla mäkkärissä, suosittelen

• Anonyymi

Kaali ja lanttu on amerikan herkkuja !

• Anonyymi

Ehdottomasti mäkkäri sanoo wanhus. Kyllä se vielä sinullekkin lanttu ja kaali kelpaa.

• Anonyymi

No ei sitten kumpikaan. Molemmat on ihan täysin surkeita. Laitat sinne tiskille noin 30 euroo. No kyllä sillä nyt nälkä lähtee sillä hetkellä. Mutta tunnin kahden päästä on jo kauhee nälkä uudestaan. Ihan täysin turhia palkkoja molemmat.

• Anonyymi

Jos on pakko valita burger king ,,mäkkäri on niin nähty ..

• Anonyymi

Ei kumpikaan. Fast Food on out.

• Osta S ryhmän Tammisen hampurilaispihvejä tai K kaupan Naughty burger pihvejä ja tee ite. Iha ite sanois Jope-

Tulee parempaa ja halvempaa vaikka eka kerralla raaka aineita ostettaessa rahaa menee.

Nää ite laitetut vois olla jossain vähän paremmassa paikassa hintaan 15,90.

• Anonyymi

Aloittaja taitaakin olla näitä uusavuttomia, joka ei osaa laittaa itselleen edes ruokaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      328
      5240
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2668
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1865
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1682
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      112
      1546
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      121
      1430
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe