Pistetään nyt kuolemanvaihde päälle ja palakoon vaikka koko roska maan tasalla sillä nyt lauantaina bailataan ankarasti tanssikauden päätöstä kun harmittaa niin ankarasti kun se kesä sieltä loppuu prkl!!!
Lopetatetaan tanssilavakausi ryminällä
3
149
Vastaukset
- Anonyymi
Mjulsiset eivät vain tunnu olevan innokasta tanssiväkeä.. Niissäkin lavatansseissa enemmistö oli muualta.
- Anonyymi
Milläs muuten Kake ajelee? Kellää tietoo?
Mä mä vaan haluan nähdä pyroshown ja sä sä vaan haluat mainostaa tylsiä lavatansseja, tuntuu että olis jo seniori tekohampaat suussa toinen jalka haudassa, jos tää on hauskanpitoo niin nyt jumalauta! Anna mä meen ostaa liput pyroshowhun jo valmiiks, mua ei kiinnosta lavatanssit vaan pyroshow jumalallinen, oon jalat ristissä, mä en koskaan tuu tanssii tahdissa Kaken, kun mä oon ***har ***har ***har ***har ja sä oot ***ke ***ke ***ke ***ke ***ke joo anna mä meen varaa lippuja pyroshowhun, tiedän että oon hullu mut heitän stringit laval mul on parikybää tilil ja laitan ne uuteen filmiin palaa jumalauta ihmisen tulee saada olla vapaa, oon jalat ristissä, mä en koskaan tuu tanssii tahdissa Kaken, kun mä oon ***har ***har ***har ***har ja sä oot ***ke ***ke ***ke ***ke ***ke - Anonyymi
Mahtavaakin mahtavampi FERRARI KUNINGAS on kaikkien mieleen. Hänet tunnetaan sydämmien sulattajana, jonka käsittelyssä sulaa muutkin paikat, tai ainakin ne tulevat liukkaiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806602- 1486147
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013976Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1252433- 421569
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4231477- 741285
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471115Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan631098Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes301080