Pistetään nyt kuolemanvaihde päälle ja palakoon vaikka koko roska maan tasalla sillä nyt lauantaina bailataan ankarasti tanssikauden päätöstä kun harmittaa niin ankarasti kun se kesä sieltä loppuu prkl!!!
Lopetatetaan tanssilavakausi ryminällä
3
169
Vastaukset
- Anonyymi
Mjulsiset eivät vain tunnu olevan innokasta tanssiväkeä.. Niissäkin lavatansseissa enemmistö oli muualta.
- Anonyymi
Milläs muuten Kake ajelee? Kellää tietoo?
Mä mä vaan haluan nähdä pyroshown ja sä sä vaan haluat mainostaa tylsiä lavatansseja, tuntuu että olis jo seniori tekohampaat suussa toinen jalka haudassa, jos tää on hauskanpitoo niin nyt jumalauta! Anna mä meen ostaa liput pyroshowhun jo valmiiks, mua ei kiinnosta lavatanssit vaan pyroshow jumalallinen, oon jalat ristissä, mä en koskaan tuu tanssii tahdissa Kaken, kun mä oon ***har ***har ***har ***har ja sä oot ***ke ***ke ***ke ***ke ***ke joo anna mä meen varaa lippuja pyroshowhun, tiedän että oon hullu mut heitän stringit laval mul on parikybää tilil ja laitan ne uuteen filmiin palaa jumalauta ihmisen tulee saada olla vapaa, oon jalat ristissä, mä en koskaan tuu tanssii tahdissa Kaken, kun mä oon ***har ***har ***har ***har ja sä oot ***ke ***ke ***ke ***ke ***ke - Anonyymi
Mahtavaakin mahtavampi FERRARI KUNINGAS on kaikkien mieleen. Hänet tunnetaan sydämmien sulattajana, jonka käsittelyssä sulaa muutkin paikat, tai ainakin ne tulevat liukkaiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614308KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1373021Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452342Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?452254- 241873
- 911832
- 281586
- 221539
- 1481384
- 321200