Ketä kiinostaa kun 96v nainen kuolee? Ihan luonnollista.

Anonyymi

Nyt on muitakin ongelmia. Varmasti oli hyvä hallitsija mutta oikeesti ketä kiinostaa mitkään kuninkaalliset muutenkaan? Miten siitä jaksetaan jauhaa joka kohassa.

26

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt jauhetaan tätä ja myydään lehtiä joita hölmöt ostavat, erikoisnumeroita ja liiteitä.
      God save the queen.

      • Anonyymi

        God save the queen. Tallentaa kuningatar-tiedoston esim. hiiren oikealla, "save"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        God save the queen. Tallentaa kuningatar-tiedoston esim. hiiren oikealla, "save"

        Myöskin Jesus Saves
        Moses invests


    • Anonyymi

      Maailmassa sentään löytyy yksi suuri johtaja, jota ei kiinnosta muiden kuolemaa Tämä kansakuntansa isä on itse Vladimir V. Putin, joka on nyt vapauttamassa aikataulun mukaisesti Ukrainaa ukrainalaisista natseista.

      • Anonyymi

        Vlad Seivästäjä joutuu itsekin historian romukoppaan


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Vladimir Kalsarimyrkyttäjä alkaa olla viimeisen päälle kusessa noissa Hitler/Stalin-leikeissään. Diktaattorin kohtalo a' la Mussolini/Ceaucescu lähenee nyt kiivasta vauhtia päivä päivältä.


    • Melo pitkän elämän eli veronmaksajien rahoilla kyseinen sosiaalipummi.

      • Melko*


      • Anonyymi
        Kairakettu kirjoitti:

        Melko*

        Tuo asteriski on tarpeeton.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo asteriski on tarpeeton.

        Ei elänyt elämäänsä melomalla. Meloi sanasta kun käytetään murteellista muotoa melo.


      • Anonyymi

        Se taitaa kyllä olla niin, että Kunigatar on tuonut niin paljon veroeuroja kansalleen, että hän on aivan varmasti maksanut oman ja monen muunkin kuninkaallisen elämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se taitaa kyllä olla niin, että Kunigatar on tuonut niin paljon veroeuroja kansalleen, että hän on aivan varmasti maksanut oman ja monen muunkin kuninkaallisen elämän.

        Ei varmasti ole. Toki turismi tuo rahaa mutta turismia on ilman kuningatartakin.


    • Anonyymi

      Sääliksi käyvät ihmiset, joita ei kiinnosta mikään. Vittumainen elämäkin on oma valinta.

      • Anonyymi

        Minua ainakin kiinnostaa,, millä rahalla naapuri on ostanut uuden auton. Olen jopa ajatellut tehdä verottajalle kyselyn.
        Varmaan arvaattekin, että olen aatteellinen vasemman siiven demari, joka on kiinnostunut itseään paremmin pärjäävien elämän kyttäämisestä.


    • Anonyymi

      Kansaa kiinnostaa, kansa on järkyttynyt. Osanottoni Kuningatar Elisabetin omaisille.

    • Anonyymi

      Täytyy muistaa, että Kuningattaren laivasto ja muu sotaväki tälläkin hetkellä on valmiita puolustamaan Suomea, mikäli Putin alkaa ryttyilemään. Britit oli ensimmäinen maa, joka tarjoutui tulemaan Suomen avuksi, jos Suomi hakee Nato-jäsenyyttä. Tarjoutuivat tuomaan jo valmiiksi sen hienon lentotukialuksensa Itämerelle vahtiin.

    • Anonyymi

      Yksi kallis loinen vähemmän...

    • Anonyymi

      Eihän noista kuninkaallisista ole kuin haittaa joka paikassa korostamassa omahyväisyyttään jonka muut kustantaa. Ainahan ne on sotkeutunut vakoiluun natsit esimerkkinä vaikka itseään kehuvatkin joka tilanteessa.

    • Anonyymi

      Olisi kiva tietää paljonko on mennyt rahaa ton hovin pyörittämiseen varmaan miljardeja.

      • Anonyymi

        Rahaa menee vuodessa 80 senttiä per britti. Paljonko Suomessa menee vasemmiston kuninkaisiin eli matuihin per asukas? Taitaa olla liki tuhatkertainen summa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahaa menee vuodessa 80 senttiä per britti. Paljonko Suomessa menee vasemmiston kuninkaisiin eli matuihin per asukas? Taitaa olla liki tuhatkertainen summa...

        Persuthan ne 30 000 syyrialaista otti. Vasemmisto toki otti yhtä paljon ukrainalaisia ja ymmärrän persujen vihan ukrainalaisia kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuthan ne 30 000 syyrialaista otti. Vasemmisto toki otti yhtä paljon ukrainalaisia ja ymmärrän persujen vihan ukrainalaisia kohtaan.

        Persut ei vihaa persut rakastaa suomalaisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuthan ne 30 000 syyrialaista otti. Vasemmisto toki otti yhtä paljon ukrainalaisia ja ymmärrän persujen vihan ukrainalaisia kohtaan.

        Persut oli kyllä ainot puolue joke ei olisi hallunnut ottaa vuonna 2015 noita 30 000 tuliiaa mutta kun muut puoleet halusi niin yksin ei voineet estää sdp vihreät ja vasemmito oli oikein torilla welcome refugees kylttien kanssa ja haukkuivat peruja rasisteiksi kun olisivat hallunneet estää vyöryn keskusta lupali omakotitala asumista tulioille ja orpo sisäministerinä määräsi armeijan väkeä piccolopojiksi tulioille huvittavaa että nimenomaan persuja syytetään kun juurikin muut puoleet tuota halusi.


      • Anonyymi

        Paljon vähemmän mennyt kuin Rauramon miljardikupruihin. Pitäisikö siirtyä monarkiaan ja alkaa säästää rahaa??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe