Nyt on muitakin ongelmia. Varmasti oli hyvä hallitsija mutta oikeesti ketä kiinostaa mitkään kuninkaalliset muutenkaan? Miten siitä jaksetaan jauhaa joka kohassa.
Ketä kiinostaa kun 96v nainen kuolee? Ihan luonnollista.
26
130
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt jauhetaan tätä ja myydään lehtiä joita hölmöt ostavat, erikoisnumeroita ja liiteitä.
God save the queen.- Anonyymi
God save the queen. Tallentaa kuningatar-tiedoston esim. hiiren oikealla, "save"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
God save the queen. Tallentaa kuningatar-tiedoston esim. hiiren oikealla, "save"
Myöskin Jesus Saves
Moses invests
- Anonyymi
Maailmassa sentään löytyy yksi suuri johtaja, jota ei kiinnosta muiden kuolemaa Tämä kansakuntansa isä on itse Vladimir V. Putin, joka on nyt vapauttamassa aikataulun mukaisesti Ukrainaa ukrainalaisista natseista.
- Anonyymi
Vlad Seivästäjä joutuu itsekin historian romukoppaan
- Anonyymi
Putin on kuin Don Quijote joka jahtaa kuvittelemiaan vihollisia.
https://cartoonmovement.com/cartoon/don-quixote-russia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putin on kuin Don Quijote joka jahtaa kuvittelemiaan vihollisia.
https://cartoonmovement.com/cartoon/don-quixote-russiaMedvedev tulee aasilla perässä.
https://www.dreamstime.com/cartoon-illustration-sancho-panza-isolated-white-background-sancho-panza-white-image152639597 - Anonyymi
Vladimir Kalsarimyrkyttäjä alkaa olla viimeisen päälle kusessa noissa Hitler/Stalin-leikeissään. Diktaattorin kohtalo a' la Mussolini/Ceaucescu lähenee nyt kiivasta vauhtia päivä päivältä.
Melo pitkän elämän eli veronmaksajien rahoilla kyseinen sosiaalipummi.
- Anonyymi
Kairakettu kirjoitti:
Melko*
Tuo asteriski on tarpeeton.
Anonyymi kirjoitti:
Tuo asteriski on tarpeeton.
Ei elänyt elämäänsä melomalla. Meloi sanasta kun käytetään murteellista muotoa melo.
- Anonyymi
Se taitaa kyllä olla niin, että Kunigatar on tuonut niin paljon veroeuroja kansalleen, että hän on aivan varmasti maksanut oman ja monen muunkin kuninkaallisen elämän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se taitaa kyllä olla niin, että Kunigatar on tuonut niin paljon veroeuroja kansalleen, että hän on aivan varmasti maksanut oman ja monen muunkin kuninkaallisen elämän.
Ei varmasti ole. Toki turismi tuo rahaa mutta turismia on ilman kuningatartakin.
- Anonyymi
Sääliksi käyvät ihmiset, joita ei kiinnosta mikään. Vittumainen elämäkin on oma valinta.
- Anonyymi
Minua ainakin kiinnostaa,, millä rahalla naapuri on ostanut uuden auton. Olen jopa ajatellut tehdä verottajalle kyselyn.
Varmaan arvaattekin, että olen aatteellinen vasemman siiven demari, joka on kiinnostunut itseään paremmin pärjäävien elämän kyttäämisestä.
- Anonyymi
Kansaa kiinnostaa, kansa on järkyttynyt. Osanottoni Kuningatar Elisabetin omaisille.
- Anonyymi
Täytyy muistaa, että Kuningattaren laivasto ja muu sotaväki tälläkin hetkellä on valmiita puolustamaan Suomea, mikäli Putin alkaa ryttyilemään. Britit oli ensimmäinen maa, joka tarjoutui tulemaan Suomen avuksi, jos Suomi hakee Nato-jäsenyyttä. Tarjoutuivat tuomaan jo valmiiksi sen hienon lentotukialuksensa Itämerelle vahtiin.
- Anonyymi
Yksi kallis loinen vähemmän...
- Anonyymi
Eihän noista kuninkaallisista ole kuin haittaa joka paikassa korostamassa omahyväisyyttään jonka muut kustantaa. Ainahan ne on sotkeutunut vakoiluun natsit esimerkkinä vaikka itseään kehuvatkin joka tilanteessa.
- Anonyymi
Olisi kiva tietää paljonko on mennyt rahaa ton hovin pyörittämiseen varmaan miljardeja.
- Anonyymi
Rahaa menee vuodessa 80 senttiä per britti. Paljonko Suomessa menee vasemmiston kuninkaisiin eli matuihin per asukas? Taitaa olla liki tuhatkertainen summa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahaa menee vuodessa 80 senttiä per britti. Paljonko Suomessa menee vasemmiston kuninkaisiin eli matuihin per asukas? Taitaa olla liki tuhatkertainen summa...
Persuthan ne 30 000 syyrialaista otti. Vasemmisto toki otti yhtä paljon ukrainalaisia ja ymmärrän persujen vihan ukrainalaisia kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuthan ne 30 000 syyrialaista otti. Vasemmisto toki otti yhtä paljon ukrainalaisia ja ymmärrän persujen vihan ukrainalaisia kohtaan.
Persut ei vihaa persut rakastaa suomalaisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuthan ne 30 000 syyrialaista otti. Vasemmisto toki otti yhtä paljon ukrainalaisia ja ymmärrän persujen vihan ukrainalaisia kohtaan.
Persut oli kyllä ainot puolue joke ei olisi hallunnut ottaa vuonna 2015 noita 30 000 tuliiaa mutta kun muut puoleet halusi niin yksin ei voineet estää sdp vihreät ja vasemmito oli oikein torilla welcome refugees kylttien kanssa ja haukkuivat peruja rasisteiksi kun olisivat hallunneet estää vyöryn keskusta lupali omakotitala asumista tulioille ja orpo sisäministerinä määräsi armeijan väkeä piccolopojiksi tulioille huvittavaa että nimenomaan persuja syytetään kun juurikin muut puoleet tuota halusi.
- Anonyymi
Paljon vähemmän mennyt kuin Rauramon miljardikupruihin. Pitäisikö siirtyä monarkiaan ja alkaa säästää rahaa??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602