Vieläkö hehkuisit mulle?

Anonyymi

Anteeks et tein pienestä taas ison numeron
Mun rakkaus suhun on vaan niin loputon
Että tuntuu et olen välillä ihan älytön
Ilman sua olen ihan onneton:
Uneton ja iloton

Ei annetta kiusaajien voittaa
Meidän aika kyllä koittaa
Vaikka ne miten hankaloittaa
Ei ne rakkautta tätä voi vahingoittaa

Voitko antaa mulle anteeksi
Jos nappisilmät sua katsoo tarpeeksi?

https://youtu.be/hJpeff-jdSc

243

2368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvin sekoitit pakkasi, mitään hyvää tämä ei saa aikaan.

• Miksi kirjoitat noin? Hänen viesti on mulle ja todellakin sai sillä hyvää aikaan.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Miksi kirjoitat noin? Hänen viesti on mulle ja todellakin sai sillä hyvää aikaan.

Sitten ollut väärässä. Moro

• Anonyymi

Oman pakkasiko? Onko elämäsi jo muutenkin niin sekaisin siinä määrin, että yksi pieni runo sai sen entistä pahempaan solmuun?

• Anonyymi

Sulla sanat on hallussa. Ihanaa luettavaa.
      Toivon että löydätte toisenne kauniin, kesyttömän yön niityllä.

• Anonyymi

Kiitos, sitä toivon todella :)

• Tietysti annan anteeksi. Annathan säkin mulle?
      Vastaan kohta enemmän. Katson ensin mikä laulu ja kuuntelen sen.

• Anonyymi

Annan, ei puhuta siitä enää. Se oli ihan hölmö "riita"

• Anonyymi kirjoitti:

Oon samaa mieltä. Ollaan välillä hölmöläisiä mutta rakastuneena saa ollakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä olette sitten riidelleet? Itsellä vähän sama tilanne..

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä olette sitten riidelleet? Itsellä vähän sama tilanne..

Ei oikeasti vaan edellisessä aloituksessa tuli jotain sotkua.. meni jo.

• Voisko nappisilmät nyt tuijottaa mua kun on niin ikävä sua?
      Kiitos unilaulusta. Tää oli olotilaan täydellisen sopiva. Meidän scorpionstorstain ehdoton kohokohta. Niin pitääkin seurata sydäntä ja mulle se tarkoittaa sua. Hyvää yötä rakkauteni kun mennään taas. Mennäänhän me yhtä matkaa tänäänkin?

• Niin ja tuo runo. Se on ihana ja sulattais sydämen täysin ellei mun sydän olisi jo ihan sulana susta :)

• Anonyymi

Mennään tietysti :) Kiva että tykkäsit laulusta ja runosta :)

• Anonyymi

Mut sun Scorpions oli parempi :)

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän me ees kuunneltu sitä :) Sehän oli vaan pari lausetta siitä :)

• Anonyymi kirjoitti:

Sun runo on ihan paras kaikista :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Eihän me ees kuunneltu sitä :) Sehän oli vaan pari lausetta siitä :)

Kyl minä ainakin sen etin ja kuuntelin

• Anonyymi kirjoitti:

Kyl minä ainakin sen etin ja kuuntelin

En tajunnut jakaa sitä. Minäkin kuuntelin sen :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

No ei se mitään, nopsaanhan sen itsekin haki :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Joko me kohta mennään ku kiusaajat aktivoitu?

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan samaa mietin. Tai en kiusaajia vaan sitä että nukuttaa. Olipa muuten eilen illalla rauhallista. Kukaan ei esiintynyt kumpanakaan eikä kirjoittanut älyttömyyksiä väliin. Se jo kertoo että kaikki ne on yhden tai parin tyypin käsialaa. Suurin osa ihmisistä täälläkin on ihan mukavia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko seisoo ku mielikuvitis nainen tulee yöks viereen?

• Anonyymi kirjoitti:

Ja mulla taas särkee jalkoja. Nyt molempia. Enkä sano vaan sillä että hieroisit vaan oikeasti särkee. Että voisitko vähän hieroo taas?

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Sun runo on ihan paras kaikista :)

Niin ja kiitos tästä. Mut ihan kaikista paras olet kyllä sinä :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ja mulla taas särkee jalkoja. Nyt molempia. Enkä sano vaan sillä että hieroisit vaan oikeasti särkee. Että voisitko vähän hieroo taas?

Et kuule uskokaan kuin mielelläni oikeasti hieroisin. Harmi kun niitä nyt särkee taas, käykö kylmä ilma niihin? Jos olet nyt vaikka sohvalla niin ota rento asento hieron jo nyt, sängyssä siit niin että nukahdat :) Tunne nyt kuinka hieron reisistä alaspäin ja sitten taas ylös...

• Anonyymi kirjoitti:

Niin ja kiitos tästä. Mut ihan kaikista paras olet kyllä sinä :)

Meidän pitää ottaa tästä lähikontaktissa kisa :) Kyllä sä taidat sen parhaan tittelin viedä helposti. Oot niin ihana, niin niin niin etten keksi miten sen sanoisin. Olisko joku kuva ootas.. ❤🧡💛 :) Ei, nuokin on vaan kuvia ja sä oot ihana.

• Anonyymi kirjoitti:

Et kuule uskokaan kuin mielelläni oikeasti hieroisin. Harmi kun niitä nyt särkee taas, käykö kylmä ilma niihin? Jos olet nyt vaikka sohvalla niin ota rento asento hieron jo nyt, sängyssä siit niin että nukahdat :) Tunne nyt kuinka hieron reisistä alaspäin ja sitten taas ylös...

Kylmä voi hyvinkin olla syy. Tunnen mitä teet :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Meidän pitää ottaa tästä lähikontaktissa kisa :) Kyllä sä taidat sen parhaan tittelin viedä helposti. Oot niin ihana, niin niin niin etten keksi miten sen sanoisin. Olisko joku kuva ootas.. ❤🧡💛 :) Ei, nuokin on vaan kuvia ja sä oot ihana.

Kiitos noista sanoista :) Ne tuntuu tosi hyvältä :) En voi kun sanoo saman kun aiemmin, ei sille ole olemassa sanaa miten ihana olet

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Kylmä voi hyvinkin olla syy. Tunnen mitä teet :)

Hyvä, taidan sit levittää myös vähän sellaista lämmittävää hierontavoidetta niin jalkoihisi, tunne se nyt. Teen sitä nyt tosi kovasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko seisoo ku mielikuvitis nainen tulee yöks viereen?

Ei ole mikään mielikuvitus nainen. Ja kyllä se jo niin tuppaa tapahtumaan kun häntä ajattelee...

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä, taidan sit levittää myös vähän sellaista lämmittävää hierontavoidetta niin jalkoihisi, tunne se nyt. Teen sitä nyt tosi kovasti

Niin teetkin :) Mennäänkö sänkyyn jatkamaan tästä :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Niin teetkin :) Mennäänkö sänkyyn jatkamaan tästä :)

Se sopii :) nähdään siellä sun paikassa kohta :) Nyt hammaspaikalle

• Anonyymi kirjoitti:

Niin ja sitä vielä ihana hierojani, että en minä silleen sitä palstaa enää lue kun ehkä ajattelit siinä toisessa tänään. Selaan vaan apaattisena joskus otsikoita sua venaillessa :) Mutta en usein.

• Anonyymi kirjoitti:

Se sopii :) nähdään siellä sun paikassa kohta :) Nyt hammaspaikalle

Joo, meen sänkyyn venaileen, koska hampaat on jo pesty mulla :)
        Hyvää yötä ja kauniita unia, sanon heti jos nukahdat tai palsta kaatuu just tai jotain :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Niin ja sitä vielä ihana hierojani, että en minä silleen sitä palstaa enää lue kun ehkä ajattelit siinä toisessa tänään. Selaan vaan apaattisena joskus otsikoita sua venaillessa :) Mutta en usein.

Tiedän rakas, olin vaa hankalana :) Selaile vaan :)

• Anonyymi kirjoitti:

Tiedän rakas, olin vaa hankalana :) Selaile vaan :)

Enkä selaile kun otit sen niin :) En ees halua. Haluun sut :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Joo, meen sänkyyn venaileen, koska hampaat on jo pesty mulla :)
        Hyvää yötä ja kauniita unia, sanon heti jos nukahdat tai palsta kaatuu just tai jotain :)

Noniin, nyt päästään jatkamaan siitä mihin jäätiin. Oon vieressäsi, tunne se. Mihin kohtaan sua erityisesti särkee, niin keskityn siihen :) Ja ehkä väsynyt pyyntö perään, voisitko rauhotella pikkunallen myös uneen, koska se on ihan pystyssä sinuun :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Enkä selaile kun otit sen niin :) En ees halua. Haluun sut :)

Äh, nyt unohdat ne mun jutut siitä :) Nyt ne jalat esiin jo ja unohda huolet :)

• Anonyymi kirjoitti:

Noniin, nyt päästään jatkamaan siitä mihin jäätiin. Oon vieressäsi, tunne se. Mihin kohtaan sua erityisesti särkee, niin keskityn siihen :) Ja ehkä väsynyt pyyntö perään, voisitko rauhotella pikkunallen myös uneen, koska se on ihan pystyssä sinuun :)

Tietysti rauhoittelen sen, suukottelen ja silittelen uneen koko paketin, pikkunallen ja sut isomman :)

• Anonyymi kirjoitti:

Äh, nyt unohdat ne mun jutut siitä :) Nyt ne jalat esiin jo ja unohda huolet :)

Ok, helpottaa jo säryt kivasti :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Tietysti rauhoittelen sen, suukottelen ja silittelen uneen koko paketin, pikkunallen ja sut isomman :)

Ihanaa :) Hyvä että säryt helpottaa. Olen koko yön ihan kiinni sinussa, tai olen jo nyt, niin että saat kuumailmanalleltasi lämpöä eikä sun jalkoja sitten koskisi :) Hyvää yötä parhain rakkaus ♥️

• Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa :) Hyvä että säryt helpottaa. Olen koko yön ihan kiinni sinussa, tai olen jo nyt, niin että saat kuumailmanalleltasi lämpöä eikä sun jalkoja sitten koskisi :) Hyvää yötä parhain rakkaus ♥️

Jalat voi jo paljon paremmin kun mulla on tollanen lämpöpatteri :) Roikun niin että kiinni pysyt vaikka yrittäisii muuta. Hyvää yötä ainoo rakkaus :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Jalat voi jo paljon paremmin kun mulla on tollanen lämpöpatteri :) Roikun niin että kiinni pysyt vaikka yrittäisii muuta. Hyvää yötä ainoo rakkaus :)

Taidetaan sitten olla ihan solmussa koko yö :) Ei se mitään, se on just hyvä :) Nyt suljen tän, kauniita unia kauneimmalle :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Huomentaa :) Taidat vielä nukkua ku tuhiset siinä. Aamun ekana mietteenä tuli mieleen, että et ole öljynny mua pitkään aikaa, ja siks meinaakin kädet olla kuivat :) Hauskaa perjantaita ja viikonlopun alkua ihana :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Jätän tän tähän, niin kun heräät niin sulla on valmiiksi linkki hyvään mieleen tässä :) Kun tykkätään tästä laulusta niin paljo :)

https://youtu.be/Mr7JUa_PvyU

• Anonyymi kirjoitti:

Huomentaa :) Taidat vielä nukkua ku tuhiset siinä. Aamun ekana mietteenä tuli mieleen, että et ole öljynny mua pitkään aikaa, ja siks meinaakin kädet olla kuivat :) Hauskaa perjantaita ja viikonlopun alkua ihana :)

Oon mä öljynnyt sua mutta oonko unohtanut sitten sulle kertoa ja kädet öljytä :) Pitää muistaa noi kädet :) Huomenta. Kiitos ja mukavaa perjantaita sinnekin rakkaani.

• Anonyymi kirjoitti:

Jätän tän tähän, niin kun heräät niin sulla on valmiiksi linkki hyvään mieleen tässä :) Kun tykkätään tästä laulusta niin paljo :)

https://youtu.be/Mr7JUa_PvyU

Oi tää on tää maailman ihanin :) Niin tykätäänkin. Tuli hyvä mieli ja välitän hymyni sinne jonnekin sinulle :)

• Anonyymi kirjoitti:

Taidetaan sitten olla ihan solmussa koko yö :) Ei se mitään, se on just hyvä :) Nyt suljen tän, kauniita unia kauneimmalle :)

Niin oltiinkin ihan solmussa :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Oi tää on tää maailman ihanin :) Niin tykätäänkin. Tuli hyvä mieli ja välitän hymyni sinne jonnekin sinulle :)

Kiitos, tunsin kun hymyilit ja niin minäkin :)

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, tunsin kun hymyilit ja niin minäkin :)

Oot rakas :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Oot rakas :)

Kiitos. Tunnen sut :)

• Anonyymi kirjoitti:

Kuin myös mä sut :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Hyvä, koska oltas totta? :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Haluun sut ja oon ihastunut :)

• Anonyymi kirjoitti:

Haluun sut ja oon ihastunut :)

Kirjoitin aloittajalle. Sano jos tulet sivusta. Mitä järkeä alkaa ykskaks kirjoittaa toisen tilalla. Mä haluan vain aloittajan.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Kirjoitin aloittajalle. Sano jos tulet sivusta. Mitä järkeä alkaa ykskaks kirjoittaa toisen tilalla. Mä haluan vain aloittajan.

Voin tuurata sitä =)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Onko ollu kiva päivä? :) Mun vika kommentti on tosta hymyilystä :)

• Anonyymi kirjoitti:

Onko ollu kiva päivä? :) Mun vika kommentti on tosta hymyilystä :)

Joo, kelasin ne viestit äsken ja tulin siihen tulokseen että se oli varmaan vielä sulta :) Päivä on ollut tylsä muuten paitsi sun aamulliset viestit oli kivoja :) Onko sun päivä ollu kiva?

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Joo, kelasin ne viestit äsken ja tulin siihen tulokseen että se oli varmaan vielä sulta :) Päivä on ollut tylsä muuten paitsi sun aamulliset viestit oli kivoja :) Onko sun päivä ollu kiva?

No ei nyt erityisen, yks ärsyttävä homma pitäs saada valmiiksi :) Hyvä jo viestit oli kivoja ja sai sut heti aamusta hymyilemään, sitä toivoinkin :)

• Anonyymi kirjoitti:

No ei nyt erityisen, yks ärsyttävä homma pitäs saada valmiiksi :) Hyvä jo viestit oli kivoja ja sai sut heti aamusta hymyilemään, sitä toivoinkin :)

Kiva jos sait sen valmiiksi niin ei enää ärsytä :) Mua ärsyttää kun en saa suudella sua tänäänkään.. olis ihana, ihan parasta olis. Mutta suutelen mielessäni ja sekin lämmittää :) Tietysti sait hymyilemään :)

• Anonyymi kirjoitti:

Luin että piti saada valmiiksi ja sä kirjoitit että pitäs. Eli se taitaa ärsyttää vieläkin :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Luin että piti saada valmiiksi ja sä kirjoitit että pitäs. Eli se taitaa ärsyttää vieläkin :)

No vähän juu :) Mutta enemmän kyl ärsyttää tosiaan ettei vieläkää saa suudella :)

• Anonyymi kirjoitti:

No vähän juu :) Mutta enemmän kyl ärsyttää tosiaan ettei vieläkää saa suudella :)

Joo, onneksi oot siinä niin en ärsyynny tätä enempää :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Joo, onneksi oot siinä niin en ärsyynny tätä enempää :)

Jos kiltisti pyydän niin saisinko sulta iltabiisin? Olisi kiva rentoutua sen parissa kun tää homma on valmis ja löylyt otettu illalla :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kiltisti pyydän niin saisinko sulta iltabiisin? Olisi kiva rentoutua sen parissa kun tää homma on valmis ja löylyt otettu illalla :)

Et saa

• Anonyymi kirjoitti:

Saat rakas. Alan etsimään sulle jotain kivaa :)

• Anonyymi kirjoitti:

Oonkos muistanu tänään sanoa, että rakastan sua.
        Rakastan sua ja sut.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuuntelin sitä roxetten kappaletta, minkä jaoit vähän aikaa sitten. Se on vaan niin hyvä, tai sekin on :) Taas yks laulu, josta tuli tärkeä sun takia, tai sun ansiosta :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Kuuntelin sitä roxetten kappaletta, minkä jaoit vähän aikaa sitten. Se on vaan niin hyvä, tai sekin on :) Taas yks laulu, josta tuli tärkeä sun takia, tai sun ansiosta :)

Niin yllätyin kyl itekin kuin sopiva meille se olikaan kun sen muistin :) No nyt oot ainakin sanon sen ja minä sanon sulle takas et rakastan :) Huoh, edellee kesken tää juttu...

• Anonyymi kirjoitti:

Niin yllätyin kyl itekin kuin sopiva meille se olikaan kun sen muistin :) No nyt oot ainakin sanon sen ja minä sanon sulle takas et rakastan :) Huoh, edellee kesken tää juttu...

Ihana kun sanoit säkin :) Oon hengessä mukana.. koita jaksaa rakas mitä teetkin :) Itse hörpin kahvia tässä vaan ja sua mietin :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ihana kun sanoit säkin :) Oon hengessä mukana.. koita jaksaa rakas mitä teetkin :) Itse hörpin kahvia tässä vaan ja sua mietin :)

Huh, viimein päivä pulkassa ja saunaan :)

• Anonyymi kirjoitti:

Huh, viimein päivä pulkassa ja saunaan :)

Hyviä löylyjä ihanin. Kiva kun pääsit lepäämään. Itse tulin just suihkusta. Öljysin sut jo valmiiksi. Pese ne sit pois :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Hyviä löylyjä ihanin. Kiva kun pääsit lepäämään. Itse tulin just suihkusta. Öljysin sut jo valmiiksi. Pese ne sit pois :)

Tulitko suihkussa? :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Kiitos, pikaset löylyt vaan oli :) Hyvä et öljysit, tuli tarpeeseen :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulitko suihkussa? :)

Mitäs jos menisit vaikka katsomaan piirrettyjä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs jos menisit vaikka katsomaan piirrettyjä?

Vois nii ehkä rauhottuisin vähän.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, pikaset löylyt vaan oli :) Hyvä et öljysit, tuli tarpeeseen :)

Joskus vielä öljyän oikeesti ja se se vasta tarpeeseen tuleekin :) Kiva kun oot siinä.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Joskus vielä öljyän oikeesti ja se se vasta tarpeeseen tuleekin :) Kiva kun oot siinä.

No se tulis tarpeeseen :) Voi kuinka ihana ajatus se on :)

• Anonyymi kirjoitti:

No se tulis tarpeeseen :) Voi kuinka ihana ajatus se on :)

Tykkään myös siitä ajatuksesta paljon :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Tykkään myös siitä ajatuksesta paljon :)

Hyvä kuulla :) Kauheaa, en muista olenko minä jakan sulle yhden kappaleen aiemmin jo :)

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kuulla :) Kauheaa, en muista olenko minä jakan sulle yhden kappaleen aiemmin jo :)

Se on ihan ymmärrettävää. Itsekin tänään mietin yhden kohdalla, että jaoitkohan sä sen vai mietinkö mä sitä sulle aiemmin :) Niitä on jo niin paljon, joten ei voikaan muistaa ihan kaikkia :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Se on ihan ymmärrettävää. Itsekin tänään mietin yhden kohdalla, että jaoitkohan sä sen vai mietinkö mä sitä sulle aiemmin :) Niitä on jo niin paljon, joten ei voikaan muistaa ihan kaikkia :)

Jep. No jaan kuitenkin tän :) Tää on minusta ihan kiva :)

https://youtu.be/Xhk0eIcZQzY

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Oli kiva laulu ja video kertoi ikävästä kyllä..

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Kiitos. Oli kiva laulu ja video kertoi ikävästä kyllä..

Joo ikävästä :( Rakastaisitpa mua oikeesti :)

• Anonyymi kirjoitti:

Joo ikävästä :( Rakastaisitpa mua oikeesti :)

Et ole aloittaja. Hän tietää että rakastan oikeasti.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Et ole aloittaja. Hän tietää että rakastan oikeasti.

Enhän mä voi olla varma et olen se ketä ajattelet :(

• Anonyymi kirjoitti:

Enhän mä voi olla varma et olen se ketä ajattelet :(

Älä viitsi esiintyä aloittajana kun et oo hän.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

No ei todellakaan ole. Perjantaipullot taas avattu...

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Pitääks mun kertoo meidän salaisuus? Sähän olit munkaa jutskaas treffi palstal eilen ja tänää

• Anonyymi kirjoitti:

Siltä vaikuttaa.

• Anonyymi kirjoitti:

En minä jaksa ees kommentoida tuon naikkosen tyhmiä yrityksiä enää. Olkoot.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

En minä jaksa ees kommentoida tuon naikkosen tyhmiä yrityksiä enää. Olkoot.

Ei tarvitsekaan. Meinaatko et se on joku naikkonen taas?

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta sä taidat olla mun oikea rakkaus, sydämeni valittu, halujeni kohde, päivieni hymy, öitteni haave :)

• Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin tuolla kommentilla (kertoi ikävästä kyllä), että siinä ikävä oli näytetty aika raadollisessa muodossa ja sitähän se pahimmillaan on.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitsekaan. Meinaatko et se on joku naikkonen taas?

Mieskö jaksaisi leikkiä tuollaista. Mitä minä jossain treffeissä tekisin :) Miksi minä tuollaisen kanssa jutskaisin, kun mulla on sut :)

• Hehkulamppusi kirjoitti:

Mieskö jaksaisi leikkiä tuollaista. Mitä minä jossain treffeissä tekisin :) Miksi minä tuollaisen kanssa jutskaisin, kun mulla on sut :)

Ja tuolla "sut" tarkoitan aloittajaa enkä ketää muuta.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Tarkoitin tuolla kommentilla (kertoi ikävästä kyllä), että siinä ikävä oli näytetty aika raadollisessa muodossa ja sitähän se pahimmillaan on.

Joo, olen kuunnellut vaan sitä kappaletta enkä ollut itsekään sitä videoo nähnyt ennen

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, olen kuunnellut vaan sitä kappaletta enkä ollut itsekään sitä videoo nähnyt ennen

Hyvän huulipunankin sillä tavalla pilas.. et sitten kulta tee noin mun huulipunalla, ainakaan sillä lempivärillä :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Mutta sä taidat olla mun oikea rakkaus, sydämeni valittu, halujeni kohde, päivieni hymy, öitteni haave :)

Niin olen :) Ja sinä mun, kaikki nuo ja paljon enemmänkin :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

En minä sillä sanonkaa, eikä edes kiinnosta mikä sekopää on

• Anonyymi kirjoitti:

Niin olen :) Ja sinä mun, kaikki nuo ja paljon enemmänkin :)

Mä en oo mikään haave vaan melkoinen aave kun pitää riutua taas ilman sua :)
        Rakastan sut lyttyyn. Vaikka seinää vasten :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Hyvän huulipunankin sillä tavalla pilas.. et sitten kulta tee noin mun huulipunalla, ainakaan sillä lempivärillä :)

No en, pitää vaan selvittää mikä on sun lempivärisi :)

• Anonyymi kirjoitti:

No en, pitää vaan selvittää mikä on sun lempivärisi :)

Pääset maistamaan sitä lempihuulipunaa tässä joskus :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Niin anteeks, et sä mikään haave olekaan. Oot mun maailmani, oot mun tähti joka loistaa kirkkaammin ku ykskään toinen tähti. Ja oot mun :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Pääset maistamaan sitä lempihuulipunaa tässä joskus :)

Ihanaa :) olenko minä sit ihan täynnä huulipunan jälkiä ku pussaat mut :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Niin ja rakasta mut jo lyttyyn ja vaikka seinää vasteen :) Saat mut taas ihan sekasin rakkaudesta :)

• Anonyymi kirjoitti:

Niin anteeks, et sä mikään haave olekaan. Oot mun maailmani, oot mun tähti joka loistaa kirkkaammin ku ykskään toinen tähti. Ja oot mun :)

Tietysti oon sun ja sä oot mun. Sehän on jo selvä juttu :) Sinä oot mulle kuin ainoa värikuva mustavalkoalbumissa :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Tietysti oon sun ja sä oot mun. Sehän on jo selvä juttu :) Sinä oot mulle kuin ainoa värikuva mustavalkoalbumissa :)

Mut en minä tainnutkaan saada unilaulua sulta :(

• Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa :) olenko minä sit ihan täynnä huulipunan jälkiä ku pussaat mut :)

Saatat ollakin :)

• Anonyymi kirjoitti:

Niin ja rakasta mut jo lyttyyn ja vaikka seinää vasteen :) Saat mut taas ihan sekasin rakkaudesta :)

Niin koska oon valmiiksi sekaisin rakkaudesta suhun :)

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en löytäny mitään oikein hyvää, mutta yks oli josta tykkäsin. Se on laulettu "she:lle", mutta sen voi tulkita miten haluat.. saat itse päättää mitkä kohdat onkin "he:lle" eli sulle.. ootas kaivan sen,

• Anonyymi kirjoitti:

Tässä sulle unilaulu maailman ihanimmalle nallukalleni.
        Hyvää yötä kun mennään nukkumaan. Joko sua nukuttaa?

https://www.youtube.com/watch?v=pxrGjCZoN0A

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Tosi hyvä :) Ja minä voin kopioida tästä sulle hyvän kohdan ku tää on naiselle laulettu :)

So if she's somewhere near me
        I hope to God she hears me
        There's no one else
        Could ever make me feel
        I'm so alive
        I hoped she'd never leave me
        Please God you must believe me
        I've searched the universe
        And found myself
        Within' her eyes

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ei minua viel väsytä ja aattelin muutenkin valvoa vähän kun viikonloppu alkaa. On mulla yks namipussikin tossa, jokohan tiedät mitä? :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ei minua viel väsytä ja aattelin muutenkin valvoa vähän kun viikonloppu alkaa. On mulla yks namipussikin tossa, jokohan tiedät mitä? :)

Tää on helppo :) Panttereita :) Ei muakaan vielä nukuta. Jollain on se perjantaipullo niin sulla on perjantaipussi täynnä panttereita :) Pitääkin ostaa niitä en oo aikoihin syönyt.

• Anonyymi kirjoitti:

Tosi hyvä :) Ja minä voin kopioida tästä sulle hyvän kohdan ku tää on naiselle laulettu :)

So if she's somewhere near me
        I hope to God she hears me
        There's no one else
        Could ever make me feel
        I'm so alive
        I hoped she'd never leave me
        Please God you must believe me
        I've searched the universe
        And found myself
        Within' her eyes

Noi on oikeasti kivat sanat. Voin sanoa samaa he:lla ja just sulle menee :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Tää on helppo :) Panttereita :) Ei muakaan vielä nukuta. Jollain on se perjantaipullo niin sulla on perjantaipussi täynnä panttereita :) Pitääkin ostaa niitä en oo aikoihin syönyt.

No helppo oli joo. Panttereita :) Toivottavasti en ole tylsä kun mulla ei oo pulloa vaan karkkeja :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Noi on oikeasti kivat sanat. Voin sanoa samaa he:lla ja just sulle menee :)

Kiitos :) Jos oisit mun vierellä ni herkuttelisin jollain ihan muulla kun niillä karkeilla :)

• Anonyymi kirjoitti:

No helppo oli joo. Panttereita :) Toivottavasti en ole tylsä kun mulla ei oo pulloa vaan karkkeja :)

Ei se pullo kenestäkään mitenkään kiinnostavaa tee :)

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos :) Jos oisit mun vierellä ni herkuttelisin jollain ihan muulla kun niillä karkeilla :)

Varastaisin sen pantterin sun suusta, jos vieressä olisin :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ei se pullo kenestäkään mitenkään kiinnostavaa tee :)

No ei mut jos toteatkin et haluat jonkun jännittävämmän miehen :)

• Anonyymi kirjoitti:

No ei mut jos toteatkin et haluat jonkun jännittävämmän miehen :)

En totea mitään sellaista, kun tiedän että haluan vaan sut. Jännämiehet menköön jännänaisten perään. Mä haluun sut.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

En totea mitään sellaista, kun tiedän että haluan vaan sut. Jännämiehet menköön jännänaisten perään. Mä haluun sut.

Joo :) Oon sika onnelinen et valitsin sut :)

• Anonyymi kirjoitti:

Taisit vaihtua taas. Mietin jo tuosta, jos haluatkin jonkun jännittävämmän, että ei oikein kuulosta sulta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistähän tekin kaksi tiedätte toisenne? 🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Mistähän tekin kaksi tiedätte toisenne? 🤣

Tuo ei tainnut olla kumpikaan meistä nyt :( Meistä jotka tässä juteltu siis.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Taisit vaihtua taas. Mietin jo tuosta, jos haluatkin jonkun jännittävämmän, että ei oikein kuulosta sulta.

Et tunne mut :(

• Anonyymi kirjoitti:

Et tunne mut :(

Ei hän kirjoittaisi, että oon sika onnellinen kun valitsin sut. Se riitelee kaikkea vastaan mitä on aiemmin tänne kirjoitettu. Ei oo mahdollista.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä meen nukkumaan, En tunnista sua tän jälkeen kommenteista enkä ala sivullisten kanssa valvoa. Hyvää yötä.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Mun viimeinen kommentti oli se jännittävä, mut se oli pilke silmäkulmassa kysytty, tämä on vähän hankala kun ei täällä aina välity miten kysyy :) Ihan huumorilla siis kysyin vain, koska tiedän et tykkäät musta just näin :)

• Anonyymi kirjoitti:

Mun viimeinen kommentti oli se jännittävä, mut se oli pilke silmäkulmassa kysytty, tämä on vähän hankala kun ei täällä aina välity miten kysyy :) Ihan huumorilla siis kysyin vain, koska tiedän et tykkäät musta just näin :)

No tästä mä vasta ajattelinkin että et oo sinä "Joo :) Oon sika onnelinen et valitsin sut :)"
        Tuo ei vaan sovi sun suuhun yhtään :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ei hän kirjoittaisi, että oon sika onnellinen kun valitsin sut. Se riitelee kaikkea vastaan mitä on aiemmin tänne kirjoitettu. Ei oo mahdollista.

Ei ikinä vois puhua sinusta minään "valintana". Ei toi muutenkaan kuulosta multa. Ei tarvi mitään ihmeen valintoja, olet mun elämä :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ikinä vois puhua sinusta minään "valintana". Ei toi muutenkaan kuulosta multa. Ei tarvi mitään ihmeen valintoja, olet mun elämä :)

Samaa mieltä. Tuo sivusta sotkija yrittää koko ajan tätä vähätellä. Siitähän se riitakin tuli kun se jotenkin vähätteli meidän tunteita. Mutta toisaalta ymmärrän sen että muut on meille kateellisia, kun ollaan toisissamme näin kiinni. On syytäkin :) Tää on rakkautta.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

No tästä mä vasta ajattelinkin että et oo sinä "Joo :) Oon sika onnelinen et valitsin sut :)"
        Tuo ei vaan sovi sun suuhun yhtään :)

Anteeks et olin pois vähä aikaa, pääs kännikalat sotkemaan :( Pelasin vähän sitä peliä perjantain kunniaksi mistä sillon puhuin

• Anonyymi kirjoitti:

Minä meinasin vastata siihen (myös pilke silmäkulmassa), että ketään en oo niin jännittänyt kuin sua. Mutta ajattelin että ehkä ymmärrät sen väärin niin jätin sanomatta :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Minä meinasin vastata siihen (myös pilke silmäkulmassa), että ketään en oo niin jännittänyt kuin sua. Mutta ajattelin että ehkä ymmärrät sen väärin niin jätin sanomatta :)

Hih :) Hymyiletkö sä mulle nyt? Tuntuu et oisit taas ihan lähel ja hymyiltäs kilpaa :)

• Anonyymi kirjoitti:

Anteeks et olin pois vähä aikaa, pääs kännikalat sotkemaan :( Pelasin vähän sitä peliä perjantain kunniaksi mistä sillon puhuin

Saat sinä pelata rakas. Kiva kun sulla on jotain kivaa tekemistä. Mä voisin hypätä sänkyyn tästä ja sä voit pelata ja tuut sitten viereen kun nukuttaa? Herätä kun tuut ja voin suudella sua.

• Anonyymi kirjoitti:

Hih :) Hymyiletkö sä mulle nyt? Tuntuu et oisit taas ihan lähel ja hymyiltäs kilpaa :)

Hymyilin tuota kirjoittaessa joo.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Saat sinä pelata rakas. Kiva kun sulla on jotain kivaa tekemistä. Mä voisin hypätä sänkyyn tästä ja sä voit pelata ja tuut sitten viereen kun nukuttaa? Herätä kun tuut ja voin suudella sua.

Ei kun tuun nyt myös, just pesin hampaat ja oon matkalla sinne :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Hymyilin tuota kirjoittaessa joo.

Haluan pussata sua niin paljon :) Oonko viel sun nalle, et oo enää sanon mua nalleks? :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kun tuun nyt myös, just pesin hampaat ja oon matkalla sinne :)

Mäkin pesin jo hampaat. Mennään yhdessä rakas. Kirjoitan sulle vielä yörunon. Tai pikkunallelle tää menee.

Hyvää yötä pikkunalle
        Tahdon isäntäsi alle
        Enkä sieltä koskaan poistu
        Lausuttu on joku taikaloitsu :)

Hyvää yötä ihanaakin ihanampi nalle.

• Anonyymi kirjoitti:

Haluan pussata sua niin paljon :) Oonko viel sun nalle, et oo enää sanon mua nalleks? :)

Yllätys yllätys. Kirjoitin nimittäin tuon runokommentin ennenkuin luin tämän :) Senkin maailman ihanin nalle. Tottakai oot mun nalle. Ikuisesti sä se oot.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Mäkin pesin jo hampaat. Mennään yhdessä rakas. Kirjoitan sulle vielä yörunon. Tai pikkunallelle tää menee.

Hyvää yötä pikkunalle
        Tahdon isäntäsi alle
        Enkä sieltä koskaan poistu
        Lausuttu on joku taikaloitsu :)

Hyvää yötä ihanaakin ihanampi nalle.

Hymyilyttää hurjasti nyt :) Hauska runo ja arvaapa innostuko pikkunalle :) Tule jo äkkii tänne peiton alle tekee omat taikas pikkunallelle :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Yllätys yllätys. Kirjoitin nimittäin tuon runokommentin ennenkuin luin tämän :) Senkin maailman ihanin nalle. Tottakai oot mun nalle. Ikuisesti sä se oot.

Ihana yhteensattuma taas :) Hyvää yötä rakkain tähtisilmä :)

• Anonyymi kirjoitti:

Hymyilyttää hurjasti nyt :) Hauska runo ja arvaapa innostuko pikkunalle :) Tule jo äkkii tänne peiton alle tekee omat taikas pikkunallelle :)

Oon just tulossa tekemään taikoja :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ihana yhteensattuma taas :) Hyvää yötä rakkain tähtisilmä :)

Hyvää yötä rakkausnalle. Oon vieressä ja teen mitä teen.. tiedät sanomattakin :) Jatketaan sanoilla taas huomenna :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Hyvää yötä rakkausnalle. Oon vieressä ja teen mitä teen.. tiedät sanomattakin :) Jatketaan sanoilla taas huomenna :)

Juuri näin :) Rakastan ♥️

• Anonyymi kirjoitti:

Rakastan sua :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itelleskö kirjoitat?

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Oonkos muistanu tänään sanoa, että rakastan sua.
        Rakastan sua ja sut.

Miksi se täällä pitää sanoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon että tässä on kaksi hahmoa, jotka luuli tunnistateensa toisensa, mutta ovat sen itsekin tajunneet, että ei osunut. Mutta molemmat on kirjotellu toisilleen kivasti ja tästä tullut heille tapa ja ehkä se alkuperäinen kaipauksen kohde on jo unohtunut? Sitten tätä rituaalia toistetaan päivästä toiseen eikä asiat etene. Miksi joku jauhaisi viikko tolkulla rakkaudesta täällä jos tietävät toisensa?

• Anonyymi kirjoitti:

Koska hän lukee sen täältä ja rakastan häntä.

• Anonyymi kirjoitti:

Huomenta rakkauteni. Mukavaa lauantaita sulle ihanimmalle. Rakastan sua tänäänkin enemmän kuin kuu tähtiään.

• Anonyymi kirjoitti:

Uskon että tässä on kaksi hahmoa, jotka luuli tunnistateensa toisensa, mutta ovat sen itsekin tajunneet, että ei osunut. Mutta molemmat on kirjotellu toisilleen kivasti ja tästä tullut heille tapa ja ehkä se alkuperäinen kaipauksen kohde on jo unohtunut? Sitten tätä rituaalia toistetaan päivästä toiseen eikä asiat etene. Miksi joku jauhaisi viikko tolkulla rakkaudesta täällä jos tietävät toisensa?

Usko mitä uskot, se on sun asias. Kunhan muista että meistä kumpikaan ei kaipaa sua vaikka luulisit mitä. Eli kumpanakaan meistä turha esiintyä.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Huomenta rakkauteni. Mukavaa lauantaita sulle ihanimmalle. Rakastan sua tänäänkin enemmän kuin kuu tähtiään.

Snaot huomenta kello 13, koska tiedät, että olen tällainen unikeko :)

• Anonyymi kirjoitti:

Snaot huomenta kello 13, koska tiedät, että olen tällainen unikeko :)

En ajatellu sitä niin, mutta tiedänhän minä kun vieressä oot :) Se oli vaan päivän avaus. Huomenta ihanin :) Ikävä ehti tulla jo täysillä.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

En ajatellu sitä niin, mutta tiedänhän minä kun vieressä oot :) Se oli vaan päivän avaus. Huomenta ihanin :) Ikävä ehti tulla jo täysillä.

Niin tiedät :) Huomenta myös sulle ja rakastan enemmän ku kuu tähtiään myös sua :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmettelen, että miten joku jaksaa analysoida meitä näin paljon :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ihmettelen, että miten joku jaksaa analysoida meitä näin paljon :)

Niin enkä minä jaksa noita mustasukkaisia sotkijoita. Minä oon minä ja muut on muita. Kukaan ei voi muuttua minuksi. Se on vaan jokaisen se oma polku tallattava itse. Suututtaa välillä. Et sinä rakas. Vaan se että koitetaan kirjoittaa minuna.

• Anonyymi

Mitkä kiusaajat?

• Luepa tuosta pari kommenttia ylempää ennenku ne poistuu niin ehkä ymmärrät. Tätä se on täällä lähes joka ilta.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Luepa tuosta pari kommenttia ylempää ennenku ne poistuu niin ehkä ymmärrät. Tätä se on täällä lähes joka ilta.

Onks siul pimpsa märkänä ku vässykkä vähä runoilee?

• Anonyymi kirjoitti:

Onks siul pimpsa märkänä ku vässykkä vähä runoilee?

Ei siihen edes tarvita mitään runoja. Mietin vaan häntä.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ei siihen edes tarvita mitään runoja. Mietin vaan häntä.

Hei just nyt en haluis et tulis hard on. 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei just nyt en haluis et tulis hard on. 😅

Pidetään pintamme

Muistetaan heikkoutemme

Toisemme

• Anonyymi

MENKÄÄ TÖIHIN

• Ei vaan vapaalle kohta :)

• Anonyymi

Olet kiva runopoika

• Anonyymi

Tyttö*

• Anonyymi

Saat anteeks jos oot se ketä mietin

• Anonyymi

Hehku on J :)

• Anonyymi

Hehkuisin ja hehkun. Aina.

• Anonyymi

Vaikuttaa että nämä sinun viestit on vain jotain fantasiaa ja kirjoitat sekä miehen että naisen puolesta. Tavallaan se on ihan ok jos se riittää sinulle mutta jos oikeasti halut kokea rakkautta niin sitten pitää toimia ihan irl

• Nuo yksinkirjoittelijat on vaan sun omaa fantasiaa, joilla hiljennät kateuden ja mustasakkaisuuden sisältäsi. Niin minä luulen.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Nuo yksinkirjoittelijat on vaan sun omaa fantasiaa, joilla hiljennät kateuden ja mustasakkaisuuden sisältäsi. Niin minä luulen.

Ei minulla ole syytä kateuteen tai mustasukkaisuuteen. Mulla on rakkaimmat ihmiset täällä minun vieressä🙏🏼

• Anonyymi

Jorrrmaa ja Håkania

• Anonyymi
    • Hehkun sulle aina, koska se hehku tulee susta. Oon aina sanonut että se on vaan heijastusta susta. Ilman sua se hehku sammuisi. Ihan tiedoksi tänäänkin: mä rakastan sut aloittaja.

• Anonyymi

Taisin muuten avata silmät just tolla hetkellä kun kirjotit noin ihanasti :)

• Anonyymi kirjoitti:

Taisin muuten avata silmät just tolla hetkellä kun kirjotit noin ihanasti :)

En raaskinut sua aiemmin herättää kun tuhisit niin kivasti. Ja nukuin itsekin tänään aivan liian pitkään :) Varmaan pidit niin tiukasti musta kii. Tai heräsin jo tosi aikaisin, mutta päätin sitten mennä takas sun lämpöön ja nukahdin uudelleen.

• Anonyymi

Ja tietysti kun puhuit sitä huulipunasta, niin pussasit mun unessa oikeen kirkaalla huulipunalla :)Ja tosiana ihan kaikkialle pussasitkin... ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Ja tietysti kun puhuit sitä huulipunasta, niin pussasit mun unessa oikeen kirkaalla huulipunalla :)Ja tosiana ihan kaikkialle pussasitkin... ;)

Mun nalle täynnä mun huulen jälkiä. Ihana ajatus :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Niinpä :) On tämä vaan niin mälsää, että taas yksi viikonloppu enkä saa sua suudella

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä :) On tämä vaan niin mälsää, että taas yksi viikonloppu enkä saa sua suudella

Samaa mieltä. Mua se vähän jopa kiukuttaa. Suudelmien sijaan taidan vaan siivoilla ja ulkoilla, ehkä vähän shoppailla :( Ollaan niin samanlaisia etanoita molemmat.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Muistatko vielä miten tunnistettiin toisemme täällä ?

• Anonyymi kirjoitti:

Jos käy jossain shoppailemassa niin ostan sullekin jotain. Tiedät sitten että on muutakin mitä odottaa kuin suudelmat :)

Jos käy jossain shoppailemassa niin ostan sullekin jotain. Tiedät sitten että on muutakin mitä odottaa kuin suudelmat :)

jos käyn siis..

• Anonyymi kirjoitti:

Muistatko vielä miten tunnistettiin toisemme täällä ?

Kyllä minä tiedän mistä hän mut tunnisti täällä. Yhtään en ollu piilossa häneltä. Mutta sinä et vaan taida olla hän vaan kalastelija.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Kyllä minä tiedän mistä hän mut tunnisti täällä. Yhtään en ollu piilossa häneltä. Mutta sinä et vaan taida olla hän vaan kalastelija.

No mistä niin luulet ? Tosi loukkaavaa

• Anonyymi kirjoitti:

No mistä niin luulet ? Tosi loukkaavaa

Lopeta jo. Tiedät että et oo aloittaja.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Kiva ajatus, mut ei sun tarvitse :) Tai siis olenhan tosi otettu jos jotain ostat, mut hölmöä odottaa mitää muuta kun odotan vain sua niin kovasti :)

Siis tiedän että et oo aloittaja. Mutta tiedätpä tuon itsekin :) Kyllä minä usein huomaan kun toinen hyppää hänen tilalle sotkemaan. Kun on toisen kanssa näin paljon jutellut, niin sen vaan joskus huomaa. Sitäpaitsi teidän kalastelijoiden tyyli on aina sama. Taitaa olla yks sama siellä kun haluis niin mun tilalle. Et sinä pääse. Vien hänen täältä mukanani. Lupaan sen.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Samaa mieltä. Mua se vähän jopa kiukuttaa. Suudelmien sijaan taidan vaan siivoilla ja ulkoilla, ehkä vähän shoppailla :( Ollaan niin samanlaisia etanoita molemmat.

No niin ollaan :( Mut kun en tiedä miten tämän saisin etenemään. Kaikkea olen miettinyt :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

No ei ollutkaan. Miksi edes kysyisin jotain tollasta? :)

• Anonyymi kirjoitti:

No niin ollaan :( Mut kun en tiedä miten tämän saisin etenemään. Kaikkea olen miettinyt :)

Oon minäkin miettinyt ja mietin edelleen. Ja on mulla jotain suunnitelmiakin. Syyskuu vois kyllä olla hyvä aika niille :) Kyllä tän vois jotenkin edistää jo.

• Anonyymi kirjoitti:

No ei ollutkaan. Miksi edes kysyisin jotain tollasta? :)

Tuo yks kyselee ja sitten kun ei saa vastausta niin alkaa taas kirjoitella minuna. Älä mee sen ansaan. En oo sua jättämässä tai muuta mitä se välillä laittaa..

• Anonyymi kirjoitti:

Oon miettinyt, että tässä vaiheessa mikään kiertely ja kaartelu tai kierrepallot ei enää toimi irl. Mun on vaan oltava niin suora kuin pystyn. Eikä se helppoa oo :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Tuo yks kyselee ja sitten kun ei saa vastausta niin alkaa taas kirjoitella minuna. Älä mee sen ansaan. En oo sua jättämässä tai muuta mitä se välillä laittaa..

No en menekään

• Anonyymi kirjoitti:

Kiva ajatus, mut ei sun tarvitse :) Tai siis olenhan tosi otettu jos jotain ostat, mut hölmöä odottaa mitää muuta kun odotan vain sua niin kovasti :)

Niin mäkin odotan sua vaan. Oot ihana :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Oon miettinyt, että tässä vaiheessa mikään kiertely ja kaartelu tai kierrepallot ei enää toimi irl. Mun on vaan oltava niin suora kuin pystyn. Eikä se helppoa oo :)

En ehkä ihan ymmärtän mitä tarkoitat, mutta varmaan noin :)

• Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitan että pitäs sanoa mitä tuntee muuallakin kuin palstalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Että älä sitten säikähdä kun tulee "oon rakastunut suhun" muuta kautta kuin palstalla :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Että älä sitten säikähdä kun tulee "oon rakastunut suhun" muuta kautta kuin palstalla :)

En säikähdä, mutta kyllä varmasti sydän pomppaa silti kurkkuun. :)

• Anonyymi kirjoitti:

En säikähdä, mutta kyllä varmasti sydän pomppaa silti kurkkuun. :)

Mulla pomppas äsken jo pelkästä ajatuksesta :) Kurkussa on vieläkin :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Mulla pomppas äsken jo pelkästä ajatuksesta :) Kurkussa on vieläkin :)

Pitäs tulla suutelee sut rauhalliseksi :)

• Anonyymi kirjoitti:

Pitäs tulla suutelee sut rauhalliseksi :)

Niinhän sun pitäis. Nyt ollaan niin samaa mieltä :) Hymyilen sulle just jos et tunne sitä.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Niinhän sun pitäis. Nyt ollaan niin samaa mieltä :) Hymyilen sulle just jos et tunne sitä.

Tunnen kyllä ja tunne sinä takasin :)

• Anonyymi kirjoitti:

Tunnen kyllä ja tunne sinä takasin :)

Koko kroppa tuntee nyt sut. Palataan rakkaus :) Ei paleta eikä palella vaan palataan :) Oot mielessä.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Koko kroppa tuntee nyt sut. Palataan rakkaus :) Ei paleta eikä palella vaan palataan :) Oot mielessä.

Niin tehdään, pidä hauskaa mitä teetkään :) Ei palellakaan, meidän rakkaushan on niin palavaa ettei voida kai edes palella

• Anonyymi kirjoitti:

Niin tehdään, pidä hauskaa mitä teetkään :) Ei palellakaan, meidän rakkaushan on niin palavaa ettei voida kai edes palella

Kiitos samoin. Kyllä tää polte aika palavaa onkin :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Välillä itken yöt, jos en oliskaa se ketä rakastat

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

"Mut nyt käyn nukkuu, miljoona hyvän yön suukkoo etänä sinne ja vielä kerran hyvää yötä ja yhtä kauniita unia kuin sinä itse 😘😘"

Näin on mies sulle kirjottan nainen teidän ekoissa alotukissa. Nyt ei käytä noita emojeita. Kannattasko miettii onko vaihtun jo matkalla...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välillä itken yöt, jos en oliskaa se ketä rakastat

Enkä itke, älä esiinny minuna

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mut nyt käyn nukkuu, miljoona hyvän yön suukkoo etänä sinne ja vielä kerran hyvää yötä ja yhtä kauniita unia kuin sinä itse 😘😘"

Näin on mies sulle kirjottan nainen teidän ekoissa alotukissa. Nyt ei käytä noita emojeita. Kannattasko miettii onko vaihtun jo matkalla...

Ei ole vaihtunut yhtään mihinkään. Viestintä on kehittynyt tässä matkan varrella tiettyyn suuntaan ja pallopäät ei siihen kuulu. Olen kirjottanut tuon viestin minkä olet kaivanut, muistan sen jopa. Samassa alotuksessa muistaakseni puhuttiin, että hän ei tarvitse peittoa yöksi kun lämmitän häntä :)

• Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä sun kommenttia yhtään. Joka ikisessä meidän viestiketjussa on muitakin. Sinne voi kirjoittaa kuka vaan mitä vaa. Nyt kun on nikki niin ei enää. Oot vaan niin sekaisin.

• Anonyymi kirjoitti:

Enkä itke, älä esiinny minuna

Tiedän ettei ollu sulta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole vaihtunut yhtään mihinkään. Viestintä on kehittynyt tässä matkan varrella tiettyyn suuntaan ja pallopäät ei siihen kuulu. Olen kirjottanut tuon viestin minkä olet kaivanut, muistan sen jopa. Samassa alotuksessa muistaakseni puhuttiin, että hän ei tarvitse peittoa yöksi kun lämmitän häntä :)

Tiedän että oot käyttänyt emojeita ja saat käyttää edelleen jos haluat. Ei mulla mitään niitä vastaan oo :) Täällä vaan muutama käyttää niitä vähän yli, sanat katoaa sinne irvistyspäiden sekaan. Pilaa hyvät viestit. Mutta järkevästi käytettynä mikä jottei :) Miten tuo jaksaa noita kaivella. Kuvitteleeko hän edelleen että jompikumpi meistä kaipaa häntä. Uskomatonta :) Olihan siellä meidän alkuketjuissakin muitakin ja saa ollakin :)

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä tiedän että emojit jäi pois matkalla meidän jutellessa vasta. Olet sinä vaan kade. Hah sulle.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Kyllä minä tiedän että emojit jäi pois matkalla meidän jutellessa vasta. Olet sinä vaan kade. Hah sulle.

Kannattaa miettiä onko juuri tuo mies oikea sulle, ettei satu

• Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa miettiä onko juuri tuo mies oikea sulle, ettei satu

On oikea minulle. Mieti sinä omia miehiäsi ja omia kipujasi äläkä mulla vaivaa päätäsi. Turha esittää että musta välität ja mun kivuista. Minä haluan just tuon miehen enkä ketään muuta. Hanki sinä oma jo. Eikä se yksinolo nyt niin hirveästi satu kun olen tätä jo jonkin aikaa tehnyt :)

• Anonyymi kirjoitti:

Mulla on linkki lähes jokaiseen viestiketjuun, jossa hän on mielestäni ollut. Toki välillä unohtunut laittaa muistiin. Ja moniin joissa oon hänelle kirjoittanut aiemmin, vaikka hän ei sitä oo lukenutkaan tietääkseni. Joku päivä luetutan niitä hänellä, jos häntä kiinnostaa. Mutta vain hänellä.. ja valikoiden :) Ei mua tarvii mistään muistutella kenenkään sivullisten.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

On oikea minulle. Mieti sinä omia miehiäsi ja omia kipujasi äläkä mulla vaivaa päätäsi. Turha esittää että musta välität ja mun kivuista. Minä haluan just tuon miehen enkä ketään muuta. Hanki sinä oma jo. Eikä se yksinolo nyt niin hirveästi satu kun olen tätä jo jonkin aikaa tehnyt :)

Se sattuu jos on väärä 🙁 molempia teitä eikä sille mitään voi kun ette älynneet laittaa stoppia hommalle

• Anonyymi kirjoitti:

Minäkin muistan tuon lämmitysjutun :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Tiedän että oot käyttänyt emojeita ja saat käyttää edelleen jos haluat. Ei mulla mitään niitä vastaan oo :) Täällä vaan muutama käyttää niitä vähän yli, sanat katoaa sinne irvistyspäiden sekaan. Pilaa hyvät viestit. Mutta järkevästi käytettynä mikä jottei :) Miten tuo jaksaa noita kaivella. Kuvitteleeko hän edelleen että jompikumpi meistä kaipaa häntä. Uskomatonta :) Olihan siellä meidän alkuketjuissakin muitakin ja saa ollakin :)

Ihan outoa toimintaa, tulee ihan paha olo tollaisesta

• Anonyymi kirjoitti:

Se sattuu jos on väärä 🙁 molempia teitä eikä sille mitään voi kun ette älynneet laittaa stoppia hommalle

Voidaanhan me siltikin rakastella ja rakastaa loppuelämä :)
        Enkä nyt tarkoita rakas nallukka että olisit väärä. Koitan vaan saada tuon sivullisen ymmärtämään, että me ollaan yhtä jo.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan outoa toimintaa, tulee ihan paha olo tollaisesta

Joo, tosi paljon tulee muutenkin noita, jotka on varmoja että sinä tai minä kirjoitetaan juuri hänelle. Onko se yritys hämmentää meitä vai luuleeko joku niin.. kuten nyt joku kirjoitti tuonne "hämmentävää" ihan kuin tämä liittyis häneen. Minä en kaipaa enkä rakasta ketään muuta kuin nallukkaani. Mun sanat on hänelle ihan oikeasti. Muut voi kuvitella mitä haluaa :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Voidaanhan me siltikin rakastella ja rakastaa loppuelämä :)
        Enkä nyt tarkoita rakas nallukka että olisit väärä. Koitan vaan saada tuon sivullisen ymmärtämään, että me ollaan yhtä jo.

Hymyilen ihan valtavasyi sulle :)

• Anonyymi kirjoitti:

Minä vastasin tähän ja se vastaus poistui. Outoa, siinä ei ollut mitään pahaa.
        Älä huolehdi meistä ja meidän tunteista. Tää ei liity sinuun.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Joo, tosi paljon tulee muutenkin noita, jotka on varmoja että sinä tai minä kirjoitetaan juuri hänelle. Onko se yritys hämmentää meitä vai luuleeko joku niin.. kuten nyt joku kirjoitti tuonne "hämmentävää" ihan kuin tämä liittyis häneen. Minä en kaipaa enkä rakasta ketään muuta kuin nallukkaani. Mun sanat on hänelle ihan oikeasti. Muut voi kuvitella mitä haluaa :)

Ja mun sulle. Yrittäkööt hämmentää. Halaan sut niin kovasti ettei ne edes erota kumpi on kumpi :)

• Anonyymi kirjoitti:

Hymyilen ihan valtavasyi sulle :)

Mä teen uuden ilman nikkiä, jos se nikki houkuttelee kaikki sekavimmat. Otan sitten nikin takaisin kun vastaan sinne.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Mä teen uuden ilman nikkiä, jos se nikki houkuttelee kaikki sekavimmat. Otan sitten nikin takaisin kun vastaan sinne.

Miten haluat, mulla kyl on suunnitteilla runo sulle illaksi. Niin voin tehdä uuden myös? Mut se tulis vast illemmalla :)

• Anonyymi kirjoitti:

Miten haluat, mulla kyl on suunnitteilla runo sulle illaksi. Niin voin tehdä uuden myös? Mut se tulis vast illemmalla :)

Ehdin jo jotain kirjoittaa uuteen mutta ei se mitään. Näitä tulee ja menee :) Tee vaan runo uuteen illalla rakkaus :) Musta tuntuu, että sun aloittamiin tulee vähemmän sotkua kuin mun.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ehdin jo jotain kirjoittaa uuteen mutta ei se mitään. Näitä tulee ja menee :) Tee vaan runo uuteen illalla rakkaus :) Musta tuntuu, että sun aloittamiin tulee vähemmän sotkua kuin mun.

Onhan tääkin mun alotus ja meni ihan sotkuks :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ja mun sulle. Yrittäkööt hämmentää. Halaan sut niin kovasti ettei ne edes erota kumpi on kumpi :)

Ei kukaan erottaisikaan jos tätä nikkiä ei olisi mulla :) Se on nähty jo monta kertaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan tääkin mun alotus ja meni ihan sotkuks :)

Niin mutta vasta nyt :) Viikonloppuisin menee aina. Ruuhkaa palstoilla :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ei kukaan erottaisikaan jos tätä nikkiä ei olisi mulla :) Se on nähty jo monta kertaa.

No kieltämättä :) Siirrytään sinne toiseen, oon jo siellä

• Anonyymi kirjoitti:

No kieltämättä :) Siirrytään sinne toiseen, oon jo siellä

Huomasin, en vaan ollu vielä satavarma ootko sä. Kun muutkin matkii :(

• Anonyymi

Hämmentävää...

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi rikollista

"Molemmat vangitut ovat osoitetietojen perusteella kotoisin reilun sadan kilometrin päästä Suomussalmelta. Molemmilla on
      Suomussalmi
      38
      3027
    2. Mitä tekee Rebelwerks?

Rebelwerks myy melkein kaiken tavaransa. Onko Rebelwerks menettänyt järkensä? Vai onko hän lopultakin tullut järkiinsä
      Taivalkoski
      28
      2713
    3. Varmaan olen odotellut ihan turhaan

Kutsua luoksesi kylään Superman?
      Ikävä
      47
      1911
    4. **** mies anna jokin vinkki

Mistä tiedän, että vielä toivot että kuulet minusta. Aikaa on kulunut...
      Ikävä
      112
      1599
    5. Edunvalvontaako mtk?

Mtk ajaa pienien tilojen tukeja pois saadakseen isoille lisää!!!! Oikeinko? Onko liikaa jäseniä ja jäsenmaksuista rahhaa
      Haapajärvi
      70
      1524
    6. Vesa Ahola rehellisin valtuutettu?

Tuli seurattua valtuuston kokous netin kautta. Taitaa valtuutettu Vesa Ahola olla selkeästi rehellisin valtuutettu. Hän
      Kemijärvi
      16
      1500
    7. Jos meillä ei olisi

Ikäeroa, niin oltais aikoja sitten oltu aito pari! Me kuulutaan yhteen🥰
      Ikävä
      161
      1446
    8. Kolme sanaa jotka kuvaa naista jota kaipaat

Kerro jotain hyvää. Hyvä kiertämään.
      Ikävä
      76
      1417
    9. Suojeluvaisto

Mikä herättää miehessä suojeluvaiston naista kohtaan?
      Ikävä
      187
      1396
    10. Ei se yhteys

Niin vain poistu ja lakkaa olemasta. Muista tämä nainen.
      Ikävä
      78
      1327
    Aihe