Mustamimmi huutaa ja möykkää koko ajan.

Anonyymi

Mikään ei käy ja kelpaa hänelle, kaikki on aina jotenkin väärin. Ja se Hoono soomi on pitemmän päälle rasittavaa kuunnella. Toivon että hän ja tuula putoavat pian pois. Tuula on sellainen papupata että ei jaksa kuunnella. Itse olen introvertti, rauhallinen ja pohdiskeleva.. En jaksa puhetta vaan puheen vuoksi, ilman mitään sisältöä. Jos on oikeasti asiaa niin sanotaan sit. Ja keskusteluissa pitää myös Kuunnella toista. Ei vaan huutaa päälle ja keskeyttää.

9

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      mustamimmi vei taas yhden Suomalaisen mimmin paikan..

    • Anonyymi

      Menes käymään Kelan toimistossa niin kuulet samaa satakertaisesti

      • Anonyymi

        Kyllä! Sielläpä odottaa varsinainen ullatus!


    • Anonyymi

      "Mika on poikilauta? Mika on rappunen? Mika on lyhty?"
      Huoh🙄
      Onneksi häädetään seuraavaksi.

      • Anonyymi

        Juu ei minkäänlaisia eväitä tuohon ohjelmaan. Kyselee muilta mitä sanat tarkoittavat ja sotkee muidrn keskittymisen annettuihin tehtäviin. Ja se huuto ja mekastus! Onneksi lentää kohta ulos!


    • Anonyymi

      Kumpi niistä aloitaa riitelyn, ei koosteesta saa mitään selvää. Istuvat kuitenkin jatkuvasti vierekkäin.

    • Anonyymi

      Riitelu heilla hoono soomi. Mina ei uhta tieta mista aina riita heilla tulla? Laittaa heita ulos riita.

    • Anonyymi

      Ulos musta-akka ja nopeesti Seuraavaks tää hoono soomi ukkeli. Miten onkin 2 noin ärsyttävää samassa ohjelmassa. Onneks ei tarvi kattoo.

      • Anonyymi

        Ja katsot kuitenkin. Minua ei Diana ole vielä ärsyttänyt, ei kyllä enää kiinnosta koko sarjassa kuka tippuu tai voittaa, pelkkää kieroilua ollut pitemmän aikaa. Vittumiina ärsytti, valitkoot nyt vapaasti kenet tahansa voittajaksi, ei viitsi tarkkaan seuratakaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe