Jos on useampi persoonallisuus? Terv. M
Miten voi tietää
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voikaan mutta nyt kerron sinulle että olen sinun toinen persoonallisuutesi. Meit on täällä montaa niinkuin landel Hondaa. T toinen mutta silti sama M.
- Anonyymi
Miul on Honda ja sillä lentää sonta:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miul on Honda ja sillä lentää sonta:)
Hyvä juttu. Mun pään sisällä on bileet. T kolmas M (samaa kolminaisuutta)
- Anonyymi
Näköjään kannattaa itseltäsi kysyä😆
- Anonyymi
Naurat mutta tuo on totta. Täytyy kysyä kuka sinä olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naurat mutta tuo on totta. Täytyy kysyä kuka sinä olet.
Eikö vastaus ollut ymmärrettävä.
- Anonyymi
Persoonallisuushäiriöisellä ei oivallus heti syty, kuten toiseksi muuntuneella yleensä tapahtuu.
Jos jostain on kovin tuohtunut toiselle henkilölle, niin silloin täytyy roikkua toisen ihmisen persoonassa kiinni.- Anonyymi
Päinvastoin. Kaikki entiset täytyy unohtaa heti ja jatkettava elämää.
- Anonyymi
T² = M ?
- Anonyymi
Kellosta sen tietää. Jos välistä häviää tunti tai pari, niin on ollut toisena henkilönä.
Lörppäkieliset väittää, et Kynis ja Kyöpeli ois sama jakaantunu persoona, mut mollaan kyl jyrkästi eri mieltä. Meillon vaan yhteinen tietokone ja liittymä. 🌹👀👻
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku605006Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362279Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti622169- 2222153
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181363Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181218- 89966
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47943- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12869