Bilepelle Sanna Marin.

Anonyymi

Sanna Marinin bilettämisestä ja ryyppäämisestä puhuminen sekä kirjoittaminen on mielestänne vihapuhetta sekä maalittamista mutta toisen politiikon haukkuminen julkisesti natsipellelksi ei. Se tarkoittaa sitä että Sanna Marinia saa kutsua julkisesti bilepelleiksi ilman että se on henkilöön kohdistuvaa vihapuhetta. Kertokaa oma mielipiteenne rohkeasti, ei se satu ainakaan fyysisesti.

12

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Bile-Ilmarin kaveri on Bile-Sanna.

• Anonyymi

Siitä ei saa rangaista, että tuhlaa etukäteen tulevat verorahat ja ottaa velkaa 40 miljardia veronmaksajien piikkii, Mehän ansaitaan sillä kertoo vihervassarit.

• Anonyymi

Jokainen suomalainen 36v pienen lapsen äiti bilettää viikon aikana 4 kertaa ja ukko hoitaa lasta kotona. Tälläiset usein ryyppäävät ja bilettävät äidit ovat vain ihan tavallisia pääministereitä ja naisia sekä siksi vetävät kännejä ja bailaavat aamuun asti kapakoissa. Hinkkaavat itseään miehiin ja mouruvat kuin kissat keväällä.

• Anonyymi

Aiwan, aiwan. Ihan normaalia.

• Anonyymi

Kännin anatomia. ”Elokuun puolivälissä kävi ilmi, että Marinin yhteydenotto Scholziin oli tapahtunut viikonloppuna, jolloin Marin oli juhlinut lauantain Ruisrockissa, missä paikallaolijat kertoivat hänen olleen loppuillasta hyvin päihtyneenä. Sunnuntaina Marin vietti festarijatkoja Kesärannassa, josta hänen seurueensa naiset olivat julkaisseet yksityistilille kuvia, joita Marin myöhemmin pyysi anteeksi.”
      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b2419517-18d8-4567-954c-bcb3fbbc610c

• Anonyymi

Sigmund Freudin mukaan me kaikki olemme perversioidemme vankeja. Homous tai lesbous, joita Marinin bilekaverit kaikki tuona iltana olivat, on siis vain yksi perversion muoto. Marin siis tykkää myös tytöistä ja jotta sai peuhata tyttöjen kanssa piti keskeyttää loma jotta sai Kesärannan käyttöön ja vartioinnin biletyksen ajaksi päälle ja näin paparazit pois nurkista. Mutta hän ei uskonut, että pettäjäkuvaaja olikin ystävä ja lesbokaveri. Huomioikaa, että Marin on käytännössä isätön tyttö ja sateenkaariperheessä kasvanut.

• Anonyymi

👍👍👍

• Anonyymi

Sitä saa mitä tilaa. Marin on IHAN ITSE mokaillut ja moneen kertaan. Voisi erota pm pestistä.

• Anonyymi

Biletyksen maailmanmestaria ei pidä moittia.

• Anonyymi

Sanna Marin tuo Suomen Donald Trump.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22