Kukas on menestynein urheilia , kellä on eniten mitaleja ja pokaaleja, lusikoita unohtamatta.
Äänekosken menestynein urheilija
15
1328
Vastaukset
- Anonyymi
Nesteen nypläyskerholla
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät kun siellä päivystät joka päivä
- Anonyymi
Jorma Kinnunen tietty!
- Anonyymi
Puttos Sytte!!!
- Anonyymi
Jorkku Kinnunen Olumpia hopea ja ME !
- Anonyymi
Nuo on kyllä kovia tuloksia.
Hytösen Tepi , kaksinkertainen maailmanmestari 👍
- Anonyymi
Iitasta voi tulla vielä jotakin, ellei sitten vanhempansa treenaa siitä sairaseläkeläistä
- Anonyymi
Ei ole pelkoa Iita on fiksu urheilija. Koskella on todella paljon porukkaa sairaseläkkeellä vaikkeivat ole nostaneet muutakuin työttymyyskorvauksia .
- Anonyymi
Fiksu ja lahjakas urheilija, mutta kahden lajin harrastaminen on lahjakkaallekkin raskasta, opiskelun lisäksi.
- Anonyymi
Tulitikunheiton maailmanmestari Pajari kaikkein kovin. Muita turha edes mainita!
- Anonyymi
Jättää helposti Kinnuset taakseen.
- Anonyymi
wpc nostajat. sinkkiäpäristäkin sulaa pohja jos kusisivat sellaiseen, savu vaan nousis. onkohan noilla tuloksilla mitään arvoa kun eivät edes käy dopingtesteissäkään
- Anonyymi
Herneahon Topi Ruotinkylältä tietty.
Kyykkämestari, pohjoismainen mestaruus. Pokaaleja ja mitalleja monta pokaalikaappia. - Anonyymi
Minä punnersin 56kg.
- Anonyymi
Oranen on kovin.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076