mm. mahdolliset yhteydet vihreään liikkeeseen. Näitä tarhaeläinten vapauttajia riittää tässä yhteiskunnassa. En toki väitä että tässä tapauksessa kyse olisi siitä, mutta tuli vain mieleen tapauksen johdosta.
Sama kun lapsen päästäisi tahallaan karkuun eli ei pärjää yksin. Luonnonsuojelijat siis tuhoavat enemmän kuin pelastavat.
Suurpetokeskuksen kausi työntekijöiden taustat kannattaisi selvittää.
4
160
Vastaukset
- Anonyymi
Karhut on viisaampia ku ihmiset koska ne tappaa poroja
- Anonyymi
Taas joku porojen vihaaja trollaa 🙄
- Anonyymi
Eläimiä hoitaessa saa kaiken aikaa olla valppaana. Vahinkoja ei saa tapahtua, tai pahimmillaan seuraukset voivat olla pahat, ainakin eläimelle itselle tuhoisat.
Itselläni on ollut kerrostaloasunnossani monenlaisia, pienempiä lemmikkejä, myös häkkilintuja. Häkin ovien "lukitus" oli aina lisäksi pyykkipojalla varmistettava! Häkkiä siivotessa oltava tarkkana. Kaiken varalta kaikki ikkunat kiinni, jne.
Tässä Nätti-tytön tapauksessa on tapahtunut herpaantuminen varovaisuudessa. Siis: häkki on aina oltava lukossa! Jopa häkkiin sisälle mennessä suljettava perässä, ettei joku nopsa, vapauden kaipuinen huomaisi tilaisuutensa tulleen... Eläimet ovat vikkeliä.
Sulolle ja Pasille, ym työntekijöille surunvalitteluni, myös sille huolimattomalle oven auki jättäneelle. Tällä kertaa ei sentään mennyt ihmishenkiä, esim. nalle juoksennellut koulun pihamaalle tai muuta yhtä kamalaa. 🥀 - Anonyymi
Poliisi ilmeisesti tutkii nyt, oliko Nätin karkuun päästäminen peräti tahallinen teko.
Lähes uskomatonta, jos oli.
"Lähes" uskomatonta siksi, että ihmisten teot, noin yleensä, eivät enää hämmästytä.
Toivottavasti kyseessä oli vain vahinko.
Nätti-nallen muistolle: 💞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O452321Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on432117Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2041636Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681620- 221423
Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok861384- 151372
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s51363Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81281Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191244